Nee....nu (die van jou is 2008, staat zelfs nog achter op de wandquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:14 schreef SEMTEX het volgende:
TLC. Lisa Left Eye Lopes is alweer een tijdje overleden (dodelijk ongeluk)
[ afbeelding ]
Toen
Nu
[ afbeelding ]
sowieso veranderen ze niet echt, dit is 1994:quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:25 schreef vencodark het volgende:
Toch worden die andere twee niet echt ouder hè, om te zien.
oh wow, die ziet er goed uit!quote:
Hij ziet eruit als een vriendelijke ouwe grijsaard. En hij doet me wel denken aan Davy Jones (Pirates of the Caribbean)quote:
Is 1 van de 2 heren een vrouw geworden?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:49 schreef SEMTEX het volgende:
The B52's (kun je kennen van hun nummer 'Love shack' en de Flintstones soundtrack)
Toen:
[ afbeelding ]
ze treden weer op, dus nu:
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)m-energetic-set.html
Lijkt er wel op. Maar dat is die Cindy, en die is 'gewoon' vrouw.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:41 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Is 1 van de 2 heren een vrouw geworden?
Nee, is een 4/5-koppige band, je ziet verschillende bandleden in beide foto's.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:41 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Is 1 van de 2 heren een vrouw geworden?
Ah duidelijk! Ik kende ze niet en ging blind af op de 3 personen op foto 1 en 2. Te vroeg conclusies getrokken dus.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, is een 4/5-koppige band, je ziet verschillende bandleden in beide foto's.
Die is goed opgedroogd . Er is dus hoop voor geeksquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:39 schreef CarlosJacques het volgende:
Was laatst benieuwd hoe het met Steve Urkel was heden ten dagen.
[ afbeelding ]
Deze is beter:quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:03 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ah duidelijk! Ik kende ze niet en ging blind af op de 3 personen op foto 1 en 2. Te vroeg conclusies getrokken dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |