Haar onderlip op de onderste 2 foto's zien eruit alsof ze haar tong voortdurend op haar lip heeft hangenquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zo, die zou ik inderdaad ook niet herkend hebben! Vond haar vroeger ook erg mooi inderdaad.
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:13 schreef totebel het volgende:
[..]
Haar onderlip op de onderste 2 foto's zien eruit alsof ze haar tong voortdurend op haar lip heeft hangen
Dat lijken 6 verschillende vrouwen en niet door de leeftijd. Ze is zelfs een negerin geweestquote:Op zondag 6 april 2025 21:15 schreef Mylene het volgende:
Jodie Marsch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit niet voor Mr Bungle? Dat hij er niet altijd zo bijlooptquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:13 schreef SEMTEX het volgende:
Vroeger vond ik hem woest aantrekkelijk; Mike Patton van o.a. Faith no more.
[ afbeelding ]
Nu is hij een soort Insane Clown Posse opa geworden
[ afbeelding ]
Was zij niet pas ook al gepost? Of was dat dan in een ander topic?quote:Op zondag 6 april 2025 21:15 schreef Mylene het volgende:
Jodie Marsch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is nou eenmaal bij dat soort wedstrijden. Maar echt mooi ziet het er nooit uit. Zover ik mij kan herinneren deed ze één keer mee aan zo’n wedstrijd als uitdaging aan zichzelf,quote:Op zondag 6 april 2025 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijken 6 verschillende vrouwen en niet door de leeftijd. Ze is zelfs een negerin geweest
Waarschijnlijk wel, maar het maakt hem nog steeds onfaltteus.quote:Op maandag 7 april 2025 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dit niet voor Mr Bungle? Dat hij er niet altijd zo bijloopt
quote:Op zondag 15 juni 2025 22:05 schreef Donna het volgende:
Ze hebben er sowieso even een stoeltje bij gepakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |