Die heeft toch spijt van zijn verleden ?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:08 schreef vencodark het volgende:
Vanilla Ice toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Zou ik met zo'n kapsel ook hebben ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft toch spijt van zijn verleden ?
Misschien op die foto maar ze is inmiddels 81. Wel wat discussie over haar geboortedatum op de Amerikaanse Wikipagina.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef Karina het volgende:
Misschien niet zo heel bekend hier, Barbara Eden (Jeannie uit I dream of Jeannie), 78 nu:
[ afbeelding
Ah bij de foto stond 78, vandaarquote:Op maandag 27 mei 2013 15:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Misschien op die foto maar ze is inmiddels 81. Wel wat discussie over haar geboortedatum op de Amerikaanse Wikipagina.
Geboorte-akte :
http://genealogy.az.gov/azbirth/1006/10061782.pdf
Zulke kapsels zijn als ik even op straat kijk blijkbaar weer helemaal hip.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou ik met zo'n kapsel ook hebben ja.
Damn, ze pakken ook wel de meest flatteuze tennisfoto's hè?quote:
volgens mij gebruitk ze geen botox, ik zou niet weten waar ze heeft gewoon een natuurlijke blik en geen connie breukhoven gezichtquote:Op zondag 26 mei 2013 17:02 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze botox gebruikte! Komt denk ik omdat ze nog wel van die oogrimpeltjes heeft en dat ze daarom niet zo'n botox blik krijgt..Ziet er goed uit!
Borg komt er ongeveer nog het beste vanaf.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Damn, ze pakken ook wel de meest flatteuze tennisfoto's hè?
Ik (her)ken amper iemand. Edward Furlong weet ik toevallig bij naam. Heb je de namen van de rest?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:35 schreef snakelady het volgende:
Kindsterretjes toen en nu.
[ afbeelding ]
Ik ken behalve dat Terminator jochie ook alleen dat meisje met de drilpudding. Zij is van Jurrasic Parc. De rest ken ik ook nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik (her)ken amper iemand. Edward Furlong weet ik toevallig bij naam. Heb je de namen van de rest?
Die vent die nu dreadlocks en een bril heeft, dat was dat menneke van The Neverending Storyquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:10 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ken behalve dat Terminator jochie ook alleen dat meisje met de drilpudding. Zij is van Jurrasic Parc. De rest ken ik ook niet
Ah, die film heb ik nooit gezienquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:20 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Die vent die nu dreadlocks en een bril heeft, dat was dat menneke van The Neverending Story
Dita von Teese kende ik eigenlijk alleen van 'landschapsfoto's'.quote:
Het meisje is Rebecca Jorden (Newt) uit de Aliens film. Die film heeft toen zo'n indruk op mij gemaakt als kleine Octo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ah, die film heb ik nooit gezien
Dat 3e meisje van onderen lijkt op dat meisje met die film met Kevin Coster. Waterworld?
Edit:
Oh nee, dat is Tina Majorino! Die speelt nu een super irritante co in Grey's Anatomie!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het tweede meisje in de rij (met het witte hemdje en krulhaar) is Alisan Porter aka Curly Sue. Zij ziet er nog heel leuk uit vind ik.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:29 schreef octopussy het volgende:
[..]
Het meisje is Rebecca Jorden (Newt) uit de Aliens film. Die film heeft toen zo'n indruk op mij gemaakt als kleine Octo.
Maar wel grappig dat het Waterworld meisje dus nu in Grey's speelt. Ik vond haar als zo'n bekend gezicht hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |