Kris Kross:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:02 schreef tong80 het volgende:
Deel 1: SHO / Sterren toen en Nu.
Deel 2: SHO / Sterren toen en nu.. Deel 2!
Deel 3: SHO / Sterren toen en nu #3
Deel 4: SHO / Sterren toen en nu #4
Deel 5: SHO / Sterren toen en nu #5
Ik herkende alleen de linkse.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:15 schreef Mylene het volgende:
Ik schrok wel even van deze foto, Atomic Kitten en dan de dame rechts, Natasha Hamilton.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenste foto is recentelijk van reünie in originele bezetting zonder Jenny Frost en met ex cocaïne verslaafde Kerry Katona.
Oh, wat zonde! Alleen die linker ziet er nog gewoon leuk uit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:15 schreef Mylene het volgende:
Ik schrok wel even van deze foto, Atomic Kitten en dan de dame rechts, Natasha Hamilton.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenste foto is recentelijk van reünie in originele bezetting zonder Jenny Frost en met ex cocaïne verslaafde Kerry Katona.
Jee wat veranderd, ineens een open blik, en volle lippen...quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:15 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kris Kross:
toen:
[ afbeelding ]
en nu:
[ afbeelding ]
die jay vind ik juist t leukste, jammer dat hij er niet bij wasquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef Mylene het volgende:
Jongensband 5ive, alleen die bodybuilder gast met baardje heeft niet deelgenomen aan de reünie voor ITV show. Weer zo'n schrik momentje bij rechtse gast. Even gezocht, Richard Abidin "Abs" Breen is zijn naam, nu en toen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja huu, die linkerquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:17 schreef kvd het volgende:
IN navolging van 5ive East 17
toen
[ afbeelding ]
en vorig jaar
[ afbeelding ]
Die Sean lijkt wel hartstikke ziek!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef Mylene het volgende:
Jongensband 5ive, alleen die bodybuilder gast met baardje heeft niet deelgenomen aan de reünie voor ITV show. Weer zo'n schrik momentje bij rechtse gast. Even gezocht, Richard Abidin "Abs" Breen is zijn naam, nu en toen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik herkende een paar niet meer dus toch nog even een ouwe foto van hen allemaal opgezocht.Wat is die Sean veranderd zegquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:17 schreef kvd het volgende:
IN navolging van 5ive East 17
toen
[ afbeelding ]
en vorig jaar
[ afbeelding ]
Jenny Frost presenteert dat Britse programma 'Snogg, marry, avoid?', althans daar ken ik haar van xDquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, wat zonde! Alleen die linker ziet er nog gewoon leuk uit.En Jenny ook nog, zag laatst een foto van haar in het Beroemd&Zwanger topic. Flinke toeter, maar aan d'r gezicht is niet veel veranderd.
Sean? Bedoel je niet Abz?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:14 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik herkende een paar niet meer dus toch nog even een ouwe foto van hen allemaal opgezocht.Wat is die Sean veranderd zeg![]()
[ afbeelding ]
Hij ziet eruit als een schandknaapjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:48 schreef kvd het volgende:
[..]
Sean? Bedoel je niet Abz?
Die is van dit
[ afbeelding ]
naar dit
[ afbeelding ]
naar dit gegaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij niet. Die Sean heeft nog auditie gedaan voor the Voice UK, kwam de auditieronde al niet door. Ze hadden toen ook een filmpje van hem/omgeving, zag er niet echt uit of hij al binnen was.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:55 schreef Stansfield het volgende:
Ik vraag me altijd af bij dat soort boybandjes of die nou genoeg geld hebben verdient in die paar jaar om 'binnen' te zijn.
Ik vond hem toen al een afschuwelijke kop hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:58 schreef flowerbox het volgende:
Ik bedoelde echt Sean, maar die Abs (z?) is ook niet echt lekker opgedroogd zeg maar
Nee die zijn lekker opgedroogdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:56 schreef heaven7 het volgende:
Die 3Ttjes zien er helemaal niet zo verkeerd uit na al die jaren!
Dat is niet Demi Moore...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:42 schreef stijn_ het volgende:
Demi Moore in 2011
[ afbeelding ]
Demi Moore nu
[ afbeelding ]
Die zien er inderdaad goed uit!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:56 schreef heaven7 het volgende:
Die 3Ttjes zien er helemaal niet zo verkeerd uit na al die jaren!
Ah, HBH dat keek ik vroeger altijd. Leuke serie! De meeste zijn niet heel erg veranderd. Maarre die Ryan Scheppers is er niet echt op vooruit gegaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:16 schreef Mylene het volgende:
Ik heb even de acteurs en actrices van Heartbreak High opgezocht.
Callan Mulvey (Drazic)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alex Dimitriades (Nick Poulos)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ada Nicodemou ( Katerina)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scott Major (Peter Rivers)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Abi Tucker (Jodie Cooper)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Corey Page (Steve Wiley)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rupert Reid (Declan Costello)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rel Hunt (Ryan Scheppers)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Salvator Coco (Con Bordino)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Emma Roche (Danni Miller)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Katherine Halliday (Rose Malouf)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lara Cox (Anita Scheppers)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marcel Banks (Lee Delane)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Putu Winchester ( Dennis Klinsmann)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeremy Lindsay Taylor (Kurt Petersen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Abi Tucker klopt nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:16 schreef Mylene het volgende:
Abi Tucker (Jodie Cooper)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat keek ik zo graag vroegerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:16 schreef Mylene het volgende:
Leuk om te zien. Vond Heartbreak High een leuke serie.quote:
Deze klopt niet. Het plaatje van 'nu' is Rachael Carpani, actrice uit McCleod's Daughters (daarin speelde ze Jodi, misschien is dat de verwarring?) Abi Tucker speelt Grace McCleod.quote:
Andrew Shuequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:38 schreef hexje het volgende:
[..]
Leuk om te zien. Vond Heartbreak High een leuke serie.
Was laatst bezig met Melrose Place. Maar na 2 acteurs was ik er al weer klaar mee.
Rupert Reid daarintegen welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:30 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ah, HBH dat keek ik vroeger altijd. Leuke serie! De meeste zijn niet heel erg veranderd. Maarre die Ryan Scheppers is er niet echt op vooruit gegaan. De nu-foto van Abi Tucker klopt niet, dat is iemand anders van McLeod's daughters
Dit is haar nu volgens mij:
[ afbeelding ]
Kijk eens vier posts boven jequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Deze klopt niet. Het plaatje van 'nu' is Rachael Carpani, actrice uit McCleod's Daughters (daarin speelde ze Jodi, misschien is dat de verwarring?) Abi Tucker speelt Grace McCleod.
Je kan niet altijd Haantje de voorste zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:49 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Hè verdomme... Dacht ik ook eens iets zinnigs te melden te hebben...
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Je kan niet altijd Haantje de voorste zijn.
Je hebt gelijk. Het is Carla Bonner. Wat een prutswerk heb ik ook geleverdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
Emma Roche uit Heartbreak High klopt ook niet. Zal morgen op de laptop eens zoeken.
bronquote:Emma Roche is an Australian actress. She began modelling at the age of four, and appeared in several commercials. Her first significant acting role was as Danielle in Heartbreak High. After leaving the show, she worked in London, appearing in several plays. She also appeared in a single episode of Wildside in 1997. She was cast as the character Stephanie Scully on the TV show Neighbours, but was replaced by Carla Bonner before any of her major scenes appeared on TV.
Hij heeft er wel veel van weg.quote:Op zondag 27 januari 2013 08:51 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij klopt Ryan uit HBH ook niet hoor...
Volgens mij heb je daar echt iemand anders te pakken, die in dat jurkje klopte volgens mij wel. Die heeft na HBH gewoon niet meer geacteerd en is dus lastig te vinden: Emma Roche - IMDbquote:Op zondag 27 januari 2013 08:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het is Carla Bonner. Wat een prutswerk heb ik ook geleverd.
Dan is de vraag hoe Emma Roche er nu uitziet? Google geeft deze als resultaat, maar dat ik twijfel.
Even verder gezocht, dan toch:
[ afbeelding ]
[..]
bron
Wat een verschil met toen:
[ afbeelding ]
Oh boy, wat ben ik daar verliefd op geweest.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat keek ik zo graag vroegerCallan Mulvey heeft best wel een heftig ongeluk gehad, waardoor-ie een grote snee/litteken in zijn gezicht kreeg, vandaar die weirde baard.
[ afbeelding ]
Twee Heartbreakers speelden overigens tegelijk in de film The Matrix (het eerste deel, waar ze bij Neo aankloppen terwijl-ie aan het 'hacken' is..)
Zonde, echt zonde.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:13 schreef SEMTEX het volgende:
Alizée toen:
[ afbeelding ]
2013 en met tattoos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plakplaatjes en pruik I geuss? Or hope.quote:
Oh ja! Dat was ook Danes!quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:09 schreef Re het volgende:
gisteren romeo+juliet gegkeken
1996
[ afbeelding ]
2012
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:27 schreef Cynix ® het volgende:
Weinig mis mee. Ze kijkt alleen wat verbaasd.
Ik denk dat je voor veel mensen alweer een nieuwe 'nu' foto kan plaatsenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik kreeg een mailtje op het werk van een collega waar een paar mooie tussen zaten.
Ik weet niet of ze al in de vorige topics staan, dus ik zet ze hier toch maar even neer![]()
[ afbeelding ]
Bridgitte Bardot
[ afbeelding ]
Bob Dylan
[ afbeelding ]
Billy Joel
[ afbeelding ]
Burt Reynolds
[ afbeelding ]
Clint Eastwood
[ afbeelding ]
Cybill Shepherd
[ afbeelding ]
Eddy van Halen
[ afbeelding ]
Gary Busey
[ afbeelding ]
Jean Rivers
[ afbeelding ]
Kathleen Turner
[ afbeelding ]
Keith Richards
[ afbeelding ]
Kirstie Alley
[ afbeelding ]
Linda Rondtstad
[ afbeelding ]
Mick Jagger
[ afbeelding ]
Mickey Rourke
[ afbeelding ]
Nick Nolte
[ afbeelding ]
Ozzy Osbourne
[ afbeelding ]
Wayne Newton
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:08 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor veel mensen alweer een nieuwe 'nu' foto kan plaatsen
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat weet ik nietik ken meer dan de helft niet
Jeetje, een hoop kunnen er zo in het verspookt topic....en een aantal zouden misschien iets meer aan hun uiterlijk moeten doen. Heft elkaar wel mooi op zoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik kreeg een mailtje op het werk van een collega waar een paar mooie tussen zaten.
Ik weet niet of ze al in de vorige topics staan, dus ik zet ze hier toch maar even neer![]()
[ afbeelding ]
Bridgitte Bardot
[ afbeelding ]
Bob Dylan
[ afbeelding ]
Billy Joel
[ afbeelding ]
Burt Reynolds
[ afbeelding ]
Clint Eastwood
[ afbeelding ]
Cybill Shepherd
[ afbeelding ]
Eddy van Halen
[ afbeelding ]
Gary Busey
[ afbeelding ]
Jean Rivers
[ afbeelding ]
Kathleen Turner
[ afbeelding ]
Keith Richards
[ afbeelding ]
Kirstie Alley
[ afbeelding ]
Linda Rondtstad
[ afbeelding ]
Mick Jagger
[ afbeelding ]
Mickey Rourke
[ afbeelding ]
Nick Nolte
[ afbeelding ]
Ozzy Osbourne
[ afbeelding ]
Wayne Newton
Ik vind het meer een 'beste foto versus slechtste foto' rijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Dat weet ik nietik ken meer dan de helft niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet heel slecht geconserveerd denk ik, gezien haar leeftijd (59)Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
Ik vind/vond Roeland Fernhout altijd op hem lijken, die is ook best veranderd met de jaren:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:46 schreef Anyanka het volgende:
Laatst was Karakter op tv, langsgezapt, 'Hé, is dat niet...?'. Jawel, een jonge Fedja van Huêt.
Toen (1997):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu (2012):
[ afbeelding ]
Wordt niet echt mooi oud denk ik, als je bedenkt dat hij nog geen 40 is.
Nou, het is wel 'toen' en 'nu'quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het meer een 'beste foto versus slechtste foto' rij
Ik vind haar ook heel erg leuk. Zowel in MwC als in LOST als in 8 Simple Rulesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind Katey Sagal altijd erg leuk. Had ik niet verwacht na zo'n rol in MwC. Op een of andere manier denk ik altijd dat mensen uit simpele series ook echt simpel zijn. Die tv-man van Roseanne, Christina Applegate en die kerel uit die comedy met dat pratende konijn bewijzen na Katey het tegendeel.
Uhm heb je haar zien acteren in Sons of Anarchy? Emmy waardigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vind haar ook heel erg leuk. Zowel in MwC als in LOST als in 8 Simple Rules
ziet er goed uitquote:Op maandag 18 februari 2013 10:26 schreef SEMTEX het volgende:
Rick Moranis (o.a. van Honey I shrunk the kids, ghostbusters..)
Toen:
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
Ja, die valt nog best mee, zeker in vergelijking met de rest.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:28 schreef vencodark het volgende:
Eigenlijk is Mick Jagger nog het minst veranderd.
Ziet er nog steeds goed uit maar wat zonde van dat haar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:33 schreef Rebbedebje het volgende:
Joey Lawrence (Blossom)
Toen:
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit. Precies ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:53 schreef vencodark het volgende:
Ziet er nog steeds goed uit maar wat zonde van dat haar.
Alsof ik mezelf zie met die onderkin en brilletje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:48 schreef SEMTEX het volgende:
Ik hoor hem net op de radio:
Glenn Medeiros toen:
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
Ik schrok in eerste instantie, was toch iemand waar ik vroeger op sopte. Maar eigenlijk valt het wel mee. Hij is niet kaal in ieder geval. Dat vind ik wel een pluspunt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:48 schreef SEMTEX het volgende:
Glenn Medeiros toen:
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
quote:Glenn married his wife Tammy in 1996, and they have two children, Chord and Lyric
ik ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:53 schreef Copycat het volgende:
Dat heb ik altijd zo'n enorme druiloor gevonden.
Dat je dat nummer nog kent.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ik ookmet vreselijk gezapige nummers
One day fly..
Exact hetzelfde lachjequote:Op donderdag 7 maart 2013 09:48 schreef SEMTEX het volgende:
Glenn Medeiros toen:
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
Dat zei ik toch: ik hoorde hem net op de radioquote:
Zal het nummer ook nooit vergeten, het was _ samen met perfect van fairground attraction (ofzo)_ mijn eerste engelse les op de basisschool.quote:
Ik schrokquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:15 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zag je er in je tienerjaren ook zo uit als Glenn?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ik mezelf zie met die onderkin en brilletje.
Ik was niet lelijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:02 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zag je er in je tienerjaren ook zo uit als Glenn?
No way!quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:25 schreef Turbomuis het volgende:
Maria Mena
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Richting iets wat men een stijltang noemtquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
No way!![]()
Waar zijn die krulletjes?
Snap ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Richting iets wat men een stijltang noemt...al heb ik geen idee wie het is.
Kan ook dat ze er een chemische behandeling op los heeft gelaten dus i.p.v. permanent met krullen een onkrulversie.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Snap ik.Maar ze heeft echt niet de uitstraling dat ze ooit krullen had. Bedoel, het lijkt zo natuurlijk stijl en meestal krult iemand toch niet áltijd.
Haar vader is Afrikaan, dus het zou maar zo kunnen. En op die leeftijd had ik witte krullen, nu is het donkerblond en zo stijl als wat, zonder hulp. Dus alles kanquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Snap ik.Maar ze heeft echt niet de uitstraling dat ze ooit krullen had. Bedoel, het lijkt zo natuurlijk stijl en meestal krult iemand toch niet áltijd.
Noorse zangeres trouwens met o.a. hits die skyradio kapot draait. Ze is wel goed.
George constanza (seinfeld) met haar!quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:48 schreef SEMTEX het volgende:
Glenn Medeiros toen:
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
Nu is Axl Rose nooit mijn type geweest maar ik kan best begrijpen dat vrouwen daar als een blok voor vielen...waar en hoe is het mis gegaan? Een echte rocker zou zich toch nooit zo toetakelen?quote:
Echt een mooie vrouw.quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:34 schreef Karina het volgende:
Ik zat van de week Dallas te kijken (2012 versie) en daar deed Audrey Landers ook weer mee (Afton):
Zo was ze vroeger:
[ afbeelding ]
Zo is ze nu:
[ afbeelding ]
Oh wow! Ik vind haar nu nog veel knapper dan toen ze jong was!quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:34 schreef Karina het volgende:
Ik zat van de week Dallas te kijken (2012 versie) en daar deed Audrey Landers ook weer mee (Afton):
Zo was ze vroeger:
[ afbeelding ]
Zo is ze nu:
[ afbeelding ]
Dat is best een bijzondere foto!quote:Op zondag 24 maart 2013 14:31 schreef Turbomuis het volgende:
De Von Trapps van The sound of music:
[ afbeelding ]
Nu nog met geluid terwijl ze zingenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat is best een bijzondere foto!
En nog allemaal in leven!
Dood en dood zondequote:Op donderdag 4 april 2013 11:12 schreef Gnittoo het volgende:
alizee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niets mis mee, toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:24 schreef Iwanius het volgende:
Goed we gaan nu heel ver terug en misschien wel zover dat de meesten hier onderstaand persoon niet eens kennen, maar in de jaren 60 was zij een babe!
[ afbeelding ]
( Francoise Hardy )
vs
[ afbeelding ]
Die Webster heeft nog steeds een pretkop!quote:Op donderdag 4 april 2013 16:05 schreef Mgolovic het volgende:
Emmanuel Lewis (Webster) eind jaren '80:
[ afbeelding ]
En een recente foto:
[ afbeelding ]
Ik vind het vooral een kutkop. Jezus, wat had ik een hekel aan dat ventje.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:57 schreef Smallish het volgende:
[..]
Die Webster heeft nog steeds een pretkop!
Ja, dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een kutkop. Jezus, wat had ik een hekel aan dat ventje.
Maar hij heeft wel al zijn centjes naar de donutshop gebracht.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:57 schreef Smallish het volgende:
[..]
Die Webster heeft nog steeds een pretkop!
Nope. Francoise Hardy ziet er misschien een beetje apart, maar zeker niet slecht uit.quote:
Dat schijnt ene Barry Kamen te zijn. Broer ofzo?quote:Op maandag 13 mei 2013 10:52 schreef SEMTEX het volgende:
Nog zo'n geval: je hebt op Nat Geo channel nu een hele serie over de 80's. Nick Kamen, spijkerbroekenmodel en zangert, kwam voorbij. Toen immens populair:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
Meevallen vind ik niet het juiste woord in dit geval.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:22 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat schijnt ene Barry Kamen te zijn. Broer ofzo?
In ieder geval, we kunnen nog hoop houden dat het meevalt
edit:
Zo issie nu:
[ afbeelding ]
Nee. Tis gewoon anders. Zeg maar.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meevallen vind ik niet het juiste woord in dit geval.
Beetje ingevallen en heel erg wallen...quote:Op maandag 13 mei 2013 13:04 schreef Copycat het volgende:
Op die eerste, ietwat wazige 'nu'- foto (van Semtex) valt het toch reuze mee? Ervanuitgaande dat de linker Kamen is.
Dat lijkt me óók iemand anders op jouw tweede plaatje. Ik moet eerlijk bekennen dat ik best wat moeite moest doen voor deze foto, maar er stond echt Nick Kamen bij deze foto... wie de echte Nick Kamen nú kan vinden krijgt eeuwige roemquote:Op maandag 13 mei 2013 12:22 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
edit:
Zo issie nu:
[ afbeelding ]
Ja, zag ik. Daarom denk ik dat het een broer is, als je googelt op Barry Kamen kom je het sujet van jopuw foto vaker tegen.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat lijkt me óók iemand anders op jouw tweede plaatje. Ik moet eerlijk bekennen dat ik best wat moeite moest doen voor deze foto, maar er stond echt Nick Kamen bij deze foto...
Dus dit is Barry?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:48 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja, zag ik. Daarom denk ik dat het een broer is, als je googelt op Barry Kamen kom je het sujet van jopuw foto vaker tegen.
Op Nickkamen.com staan meer foto's.
[ afbeelding ]
Bij de foto die jij hebt gepost staat: LONDON, UNITED KINGDOM - NOVEMBER 18: Barry Kamen and Judy Blaine attend party to celebrate launch of new Prada book on November 18, 2009 in London, England
Ik zoek driftig verder!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dus dit is Barry?Als ik ff google, inderdaad. Maar what about Nick?
Nick Kamen heeft een moedervlek op zijn wang, deze creep nietquote:Op maandag 13 mei 2013 12:22 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
edit:
Zo issie nu:
[ afbeelding ]
Dat wil niks zeggen, moedervlakken kunnen naar willekeur opgeplakt of weggesneden wordenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nick Kamen heeft een moedervlek op zijn wang, deze creep niet
Daar was ik inmiddels achterquote:Op maandag 13 mei 2013 16:43 schreef kvd het volgende:
Nick en Barry zijn iig broers
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Nick_Kamen
Yep en Chester is broer driequote:Op maandag 13 mei 2013 16:43 schreef kvd het volgende:
Nick en Barry zijn iig broers
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Nick_Kamen
De vlek is afgezaktquote:Op maandag 13 mei 2013 16:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daar was ik inmiddels achterIk denk dat Nick een teruggetrokken bestaan is gaan leiden oid. Ik kom nog wel deze foto tegen:
[ afbeelding ]
Lijkt al recenter...
Lijkt erbij gekomen, check die rechterwang maarquote:
Z'n spijkerbroek zal inmiddels wel zijn opgedroogd.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:19 schreef formerjellybean het volgende:
We weten nog steeds niet hoe die nu is opgedroogd![]()
![]()
Vriend!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een kutkop. Jezus, wat had ik een hekel aan dat ventje.
Wat is 'recent'. Hij ziet er op die onderste foto maar een paar jaar ouder uit.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:05 schreef Mgolovic het volgende:
Emmanuel Lewis (Webster) eind jaren '80:
[ afbeelding ]
En een recente foto:
[ afbeelding ]
In ieder geval nog even engquote:
Iets teveel aan de drugs geweest?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:22 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
edit:
Zo issie nu:
[ afbeelding ]
Valt nog best mee aangezien we toch van een behoorlijk eindje terug spreken.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:24 schreef Iwanius het volgende:
Goed we gaan nu heel ver terug en misschien wel zover dat de meesten hier onderstaand persoon niet eens kennen, maar in de jaren 60 was zij een babe!
[ afbeelding ]
( Francoise Hardy )
vs
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:12 schreef trovey het volgende:
[..]
In ieder geval nog even eng...wie het ook zijn.
La Camilla. Oeh la la.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:26 schreef vencodark het volgende:
Bizarre groep. Die vrouw is amper veranderd trouwens.
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:32 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik ken die groep niet, maar is dat meisje rechts op de eerste foto een man geworden?
Of was het geen meisje?
Of kijk ik niet goed?
Fok zegquote:Op maandag 20 mei 2013 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]In de jaren '80 leken er veel mannen op vrouwen. Dat is dus gewoon een man
Dat is nog niks. Dit zijn allemaal mannenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:36 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Fok zeg
Ik hou wel van vrouwelijke mannen maar dit is té
Haha, ik kom zelf uit 1980, dus ken de stijl wel, maar niet die groepen die jij post (ja was nog jong hequote:Op maandag 20 mei 2013 22:41 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is nog niks. Dit zijn allemaal mannen:
Ik vond trouwens toentertijd de drummer altijd het leukst, en volgens mij is die ook het best bewaard gebleven.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
In de jaren '80 leken er veel mannen op vrouwen. Dat is dus gewoon een man
Help....2 keer Poison (1ste en 3de foto), 1 keer Peter Burns (laatste foto, nu een vrouwquote:Op maandag 20 mei 2013 22:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is nog niks. Dit zijn allemaal mannen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |