Die Webster heeft nog steeds een pretkop!quote:Op donderdag 4 april 2013 16:05 schreef Mgolovic het volgende:
Emmanuel Lewis (Webster) eind jaren '80:
[ afbeelding ]
En een recente foto:
[ afbeelding ]
Ik vind het vooral een kutkop. Jezus, wat had ik een hekel aan dat ventje.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:57 schreef Smallish het volgende:
[..]
Die Webster heeft nog steeds een pretkop!
Ja, dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een kutkop. Jezus, wat had ik een hekel aan dat ventje.
Maar hij heeft wel al zijn centjes naar de donutshop gebracht.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:57 schreef Smallish het volgende:
[..]
Die Webster heeft nog steeds een pretkop!
Nope. Francoise Hardy ziet er misschien een beetje apart, maar zeker niet slecht uit.quote:
Dat schijnt ene Barry Kamen te zijn. Broer ofzo?quote:Op maandag 13 mei 2013 10:52 schreef SEMTEX het volgende:
Nog zo'n geval: je hebt op Nat Geo channel nu een hele serie over de 80's. Nick Kamen, spijkerbroekenmodel en zangert, kwam voorbij. Toen immens populair:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
Meevallen vind ik niet het juiste woord in dit geval.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:22 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat schijnt ene Barry Kamen te zijn. Broer ofzo?
In ieder geval, we kunnen nog hoop houden dat het meevalt
edit:
Zo issie nu:
[ afbeelding ]
Nee. Tis gewoon anders. Zeg maar.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meevallen vind ik niet het juiste woord in dit geval.
Beetje ingevallen en heel erg wallen...quote:Op maandag 13 mei 2013 13:04 schreef Copycat het volgende:
Op die eerste, ietwat wazige 'nu'- foto (van Semtex) valt het toch reuze mee? Ervanuitgaande dat de linker Kamen is.
Dat lijkt me óók iemand anders op jouw tweede plaatje. Ik moet eerlijk bekennen dat ik best wat moeite moest doen voor deze foto, maar er stond echt Nick Kamen bij deze foto... wie de echte Nick Kamen nú kan vinden krijgt eeuwige roemquote:Op maandag 13 mei 2013 12:22 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
edit:
Zo issie nu:
[ afbeelding ]
Ja, zag ik. Daarom denk ik dat het een broer is, als je googelt op Barry Kamen kom je het sujet van jopuw foto vaker tegen.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat lijkt me óók iemand anders op jouw tweede plaatje. Ik moet eerlijk bekennen dat ik best wat moeite moest doen voor deze foto, maar er stond echt Nick Kamen bij deze foto...
Dus dit is Barry?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:48 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja, zag ik. Daarom denk ik dat het een broer is, als je googelt op Barry Kamen kom je het sujet van jopuw foto vaker tegen.
Op Nickkamen.com staan meer foto's.
[ afbeelding ]
Bij de foto die jij hebt gepost staat: LONDON, UNITED KINGDOM - NOVEMBER 18: Barry Kamen and Judy Blaine attend party to celebrate launch of new Prada book on November 18, 2009 in London, England
Ik zoek driftig verder!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dus dit is Barry?Als ik ff google, inderdaad. Maar what about Nick?
Nick Kamen heeft een moedervlek op zijn wang, deze creep nietquote:Op maandag 13 mei 2013 12:22 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
edit:
Zo issie nu:
[ afbeelding ]
Dat wil niks zeggen, moedervlakken kunnen naar willekeur opgeplakt of weggesneden wordenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nick Kamen heeft een moedervlek op zijn wang, deze creep niet
Daar was ik inmiddels achterquote:Op maandag 13 mei 2013 16:43 schreef kvd het volgende:
Nick en Barry zijn iig broers
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Nick_Kamen
Yep en Chester is broer driequote:Op maandag 13 mei 2013 16:43 schreef kvd het volgende:
Nick en Barry zijn iig broers
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Nick_Kamen
De vlek is afgezaktquote:Op maandag 13 mei 2013 16:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daar was ik inmiddels achterIk denk dat Nick een teruggetrokken bestaan is gaan leiden oid. Ik kom nog wel deze foto tegen:
[ afbeelding ]
Lijkt al recenter...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |