quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Je kan niet altijd Haantje de voorste zijn.
Je hebt gelijk. Het is Carla Bonner. Wat een prutswerk heb ik ook geleverdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
Emma Roche uit Heartbreak High klopt ook niet. Zal morgen op de laptop eens zoeken.
bronquote:Emma Roche is an Australian actress. She began modelling at the age of four, and appeared in several commercials. Her first significant acting role was as Danielle in Heartbreak High. After leaving the show, she worked in London, appearing in several plays. She also appeared in a single episode of Wildside in 1997. She was cast as the character Stephanie Scully on the TV show Neighbours, but was replaced by Carla Bonner before any of her major scenes appeared on TV.
Hij heeft er wel veel van weg.quote:Op zondag 27 januari 2013 08:51 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij klopt Ryan uit HBH ook niet hoor...
Volgens mij heb je daar echt iemand anders te pakken, die in dat jurkje klopte volgens mij wel. Die heeft na HBH gewoon niet meer geacteerd en is dus lastig te vinden: Emma Roche - IMDbquote:Op zondag 27 januari 2013 08:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het is Carla Bonner. Wat een prutswerk heb ik ook geleverd.
Dan is de vraag hoe Emma Roche er nu uitziet? Google geeft deze als resultaat, maar dat ik twijfel.
Even verder gezocht, dan toch:
[ afbeelding ]
[..]
bron
Wat een verschil met toen:
[ afbeelding ]
Oh boy, wat ben ik daar verliefd op geweest.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat keek ik zo graag vroegerCallan Mulvey heeft best wel een heftig ongeluk gehad, waardoor-ie een grote snee/litteken in zijn gezicht kreeg, vandaar die weirde baard.
[ afbeelding ]
Twee Heartbreakers speelden overigens tegelijk in de film The Matrix (het eerste deel, waar ze bij Neo aankloppen terwijl-ie aan het 'hacken' is..)
Zonde, echt zonde.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:13 schreef SEMTEX het volgende:
Alizée toen:
[ afbeelding ]
2013 en met tattoos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plakplaatjes en pruik I geuss? Or hope.quote:
Oh ja! Dat was ook Danes!quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:09 schreef Re het volgende:
gisteren romeo+juliet gegkeken
1996
[ afbeelding ]
2012
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:27 schreef Cynix ® het volgende:
Weinig mis mee. Ze kijkt alleen wat verbaasd.
Ik denk dat je voor veel mensen alweer een nieuwe 'nu' foto kan plaatsenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik kreeg een mailtje op het werk van een collega waar een paar mooie tussen zaten.
Ik weet niet of ze al in de vorige topics staan, dus ik zet ze hier toch maar even neer![]()
[ afbeelding ]
Bridgitte Bardot
[ afbeelding ]
Bob Dylan
[ afbeelding ]
Billy Joel
[ afbeelding ]
Burt Reynolds
[ afbeelding ]
Clint Eastwood
[ afbeelding ]
Cybill Shepherd
[ afbeelding ]
Eddy van Halen
[ afbeelding ]
Gary Busey
[ afbeelding ]
Jean Rivers
[ afbeelding ]
Kathleen Turner
[ afbeelding ]
Keith Richards
[ afbeelding ]
Kirstie Alley
[ afbeelding ]
Linda Rondtstad
[ afbeelding ]
Mick Jagger
[ afbeelding ]
Mickey Rourke
[ afbeelding ]
Nick Nolte
[ afbeelding ]
Ozzy Osbourne
[ afbeelding ]
Wayne Newton
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:08 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor veel mensen alweer een nieuwe 'nu' foto kan plaatsen
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat weet ik nietik ken meer dan de helft niet
Jeetje, een hoop kunnen er zo in het verspookt topic....en een aantal zouden misschien iets meer aan hun uiterlijk moeten doen. Heft elkaar wel mooi op zoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik kreeg een mailtje op het werk van een collega waar een paar mooie tussen zaten.
Ik weet niet of ze al in de vorige topics staan, dus ik zet ze hier toch maar even neer![]()
[ afbeelding ]
Bridgitte Bardot
[ afbeelding ]
Bob Dylan
[ afbeelding ]
Billy Joel
[ afbeelding ]
Burt Reynolds
[ afbeelding ]
Clint Eastwood
[ afbeelding ]
Cybill Shepherd
[ afbeelding ]
Eddy van Halen
[ afbeelding ]
Gary Busey
[ afbeelding ]
Jean Rivers
[ afbeelding ]
Kathleen Turner
[ afbeelding ]
Keith Richards
[ afbeelding ]
Kirstie Alley
[ afbeelding ]
Linda Rondtstad
[ afbeelding ]
Mick Jagger
[ afbeelding ]
Mickey Rourke
[ afbeelding ]
Nick Nolte
[ afbeelding ]
Ozzy Osbourne
[ afbeelding ]
Wayne Newton
Ik vind het meer een 'beste foto versus slechtste foto' rijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Dat weet ik nietik ken meer dan de helft niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet heel slecht geconserveerd denk ik, gezien haar leeftijd (59)Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
Ik vind/vond Roeland Fernhout altijd op hem lijken, die is ook best veranderd met de jaren:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:46 schreef Anyanka het volgende:
Laatst was Karakter op tv, langsgezapt, 'Hé, is dat niet...?'. Jawel, een jonge Fedja van Huêt.
Toen (1997):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu (2012):
[ afbeelding ]
Wordt niet echt mooi oud denk ik, als je bedenkt dat hij nog geen 40 is.
Nou, het is wel 'toen' en 'nu'quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het meer een 'beste foto versus slechtste foto' rij
Ik vind haar ook heel erg leuk. Zowel in MwC als in LOST als in 8 Simple Rulesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind Katey Sagal altijd erg leuk. Had ik niet verwacht na zo'n rol in MwC. Op een of andere manier denk ik altijd dat mensen uit simpele series ook echt simpel zijn. Die tv-man van Roseanne, Christina Applegate en die kerel uit die comedy met dat pratende konijn bewijzen na Katey het tegendeel.
Uhm heb je haar zien acteren in Sons of Anarchy? Emmy waardigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vind haar ook heel erg leuk. Zowel in MwC als in LOST als in 8 Simple Rules
ziet er goed uitquote:Op maandag 18 februari 2013 10:26 schreef SEMTEX het volgende:
Rick Moranis (o.a. van Honey I shrunk the kids, ghostbusters..)
Toen:
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |