Fout! We waren het er net over eens dat dit de echte Rinus isquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:36 schreef kukelesoantje het volgende:
Oow hier is hij! Rinus was alvast naar het nieuwe topic gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Zeg Pullup, moest er in de OP eigenlijk niet een foto van iemand in een stoel die vol spanning uitziet naar de Klassieker Ajax-Feyenoord van zondag?Ik vind hem hier ook wel sprekend genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Zeg Pullup, moest er in de OP eigenlijk niet een foto van iemand in een stoel die vol spanning uitziet naar de Klassieker Ajax-Feyenoord van zondag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
's Ochtens 14 en 's middags 14.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:14 schreef BendeBielzen het volgende:
Weer voor Hurghada, Qesm Hurghada, Egypte 28 °C hihihi
En de rest van de week ook
Shit... jij hebt het doorquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:15 schreef Coos het volgende:
[..]
's Ochtens 14 en 's middags 14.![]()
Maar fijne vakantie als ik je niet meer zie.
Voor hoelang gaan jullie naar Egypte?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:18 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Shit... jij hebt het door
Morgennacht zijn jullie van me af! Nog even volhouden dus
Een weekquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Voor hoelang gaan jullie naar Egypte?
Geniet er maar van, en ook van het mooie weerquote:
Dank je, dat zullen we zeker doenquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Geniet er maar van, en ook van het mooie weer![]()
Lekker ook niet te warm!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:14 schreef BendeBielzen het volgende:
Weer voor Hurghada, Qesm Hurghada, Egypte 28 °C hihihi
En de rest van de week ook
Heerlijk bakken bij de Rode Zee, heerlijk, dat wordt weinig slapen vannacht ben ik bang voorquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker ook niet te warm!!
Geniet ervan!!!
Dan haal je je slaap maar in in het vliegtuigquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:58 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Heerlijk bakken bij de Rode Zee, heerlijk, dat wordt weinig slapen vannacht ben ik bang voor
Er schijnen mensen het niet te snappen dat stemmenquote:Nadat u de site van uw keuze, uw eventuele argumentatie voor de betreffende site en uw e-mailadres hebt ingevuld op het stemformulier, klikt u vervolgens op ‘stem op deze website’.
Nagenoeg tegelijkertijd ontvangt u in uw mailbox, van het opgegeven e-mailadres, een bevestigingsverzoek van de Geschiedenis Online Prijs. U dient vervolgens de meegestuurde link aan te klikken.
Pas als u uw stem bevestigd heeft, wordt uw stem meegeteld voor de Geschiedenis Online Publieksprijs.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Fout! We waren het er net over eens dat dit de echte Rinus is
Het is anders heel simpel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:36 schreef yvonne het volgende:
En doe es lief?
http://www.geschiedenison(...)erstewereldoorlog.nl
Dat ben ik, stem er even op ajb?
[..]
Er schijnen mensen het niet te snappen dat stemmen
Nee in het vliegtuig wil ik foto's maken en een jointje heb ik ook nog wel hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan haal je je slaap maar in in het vliegtuig
Heb je niet iets om rustig van te worden voor je naar bed ga?
gestemdquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:36 schreef yvonne het volgende:
En doe es lief?
[..]
Die rook je lekker in het vliegtuig johquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:42 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee in het vliegtuig wil ik foto's maken en een jointje heb ik ook nog wel hoorMaar of dat helpt...
Donequote:Op woensdag 16 januari 2013 16:36 schreef yvonne het volgende:
En doe es lief?
[..]
lol maar niet doen hequote:Op woensdag 16 januari 2013 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die rook je lekker in het vliegtuig joh.
Oh wacht![]()
Fijne vakantie gewenst
Komt goed moet je maar denken!!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:42 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee in het vliegtuig wil ik foto's maken en een jointje heb ik ook nog wel hoorMaar of dat helpt...
Overigens stem ik uit interesse, niet omdat ik zonodig lief wil zijnquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:36 schreef yvonne het volgende:
En doe es lief?
[..]
Dat komt helemaal goedquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt goed moet je maar denken!!!
Anders moet Tonja je maar afleiden
ík vind het lief, telt dat ook?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
Overigens stem ik uit interesse, niet omdat ik zonodig lief wil zijn
Done!quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:36 schreef yvonne het volgende:
En doe es lief?
Dank jequote:Op woensdag 16 januari 2013 17:21 schreef beequeen het volgende:
Fijne verkansie Ben en Ton, geniet er maar van.
Ze zijn ongelooflijk goed aan het vegen dit jaar voor de fietsersquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik liep vandaag door de stad, het zonnetje scheen en ik rook de geur van patat en hotdogs. Ik waande me even op wintersport in Oostenrijk.
Koud, als er een ijsbeer aan de deur klopt en om handschoenen vraagt dan is het pas koud.quote:
Dat doet de firma Rutte inderdaad goed. De trottoirs... da's een ander verhaal hoewel ik wel de indruk heb dat de Amsterdamse ondernemers dit jaar wel beter lijken te begrijpen dat een schone stoep in hun belang is.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn ongelooflijk goed aan het vegen dit jaar voor de fietsersIk had geen enkel probleem mezelf een weg te banen.
Ik doe nooit open voor ijsberenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koud, als er een ijsbeer aan de deur klopt en om handschoenen vraagt dan is het pas koud.
Niet? das nou jammerquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik doe nooit open voor ijsberen
Precies, dat is een ijsbeer met kouwe poten extraquote:
Juist, dierenbeul die scrutz of niet dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, dat is een ijsbeer met kouwe poten extra
Worden ze hard van die ijsberen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist, dierenbeul die scrutz of niet dan?
Ik wilde net een plaatje van een dode herdershond posten. Dat laat ik dan maar even.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist, dierenbeul die scrutz of niet dan?
Die animaties erbijquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:59 schreef Jian het volgende:
Dat komt ervan als je niet open doet voor een IJsbeer .... dan nemen ze wraak![]()
Ja, dan nemen ze een plaatje op met Johan Vlemmix..quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:59 schreef Jian het volgende:
Dat komt ervan als je niet open doet voor een IJsbeer .... dan nemen ze wraak![]()
Ha ha ha haquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:59 schreef Jian het volgende:
Ja zodra er vorst is begint het bij sommige flink te kriebelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:47 schreef Jian het volgende:
4 vlokken sneeuw en 2 dagen vorst en vanavond in alle dagen sport: De Elfstedentocht! , Echt ..
Ja okee, ik hou van schaatsen en skeeleren en een Elfstedentocht prachtig. Maar het vriest 2 dagen en die ophitserige media is al weer bezig, straks zit Erben weer te huilen als het niet door gaatquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zodra er vorst is begint het bij sommige flink te kriebelen
Ik gun die gast 1 keer een marathon in New York die wel doorgaat maar alleen als hij belooft daar meteen te blijven.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja okee, ik hou van schaatsen en skeeleren en een Elfstedentocht prachtig. Maar het vriest 2 dagen en die ophitserige media is al weer bezig, straks zit Erben weer te huilen als het niet door gaat
Die gast is gek. Na z'n eerste marathon moest-ie in een rolstoel afgevoerd worden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik gun die gast 1 keer een marathon in New York die wel doorgaat maar alleen als hij belooft daar meteen te blijven.
PB, heb je het account van Jian gehackt ??quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:52 schreef Jian het volgende:
Opa, kijk ik vond op zolder, een foto van een ouwe boot![]()
Kheb er nog één, vin ik leukquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:57 schreef pullup het volgende:
[..]
PB, heb je het account van Jian gehackt ??
Ik ben wel lesbischquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Nah, PB is eigenlijk een kloon van Jian.
Dat is echt cultquote:
Gepast muzikaal antwoord...quote:
Ik sla terug met;quote:
Ik heb het gezienquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik liep vandaag door de Utrechtsestraat, bij Concerto hing wel interessant reggae-vinyl in de etalage, pullup. Concerto kennende zal het wel flink aan de prijs zijn.
en ik troef je af:quote:
Jeetje Concerto, bestaat dat nog! Eind jaren 80 daar gewerkt op de klassieke afdeling. Kom nooit meer in die buurt eigenlijk. Er kwamen veel verzamelaars, een redelijk exentrieke bevolkingsgroep. Was een leuk baantje, damn wat een mafkezen kwamen daarquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik liep vandaag door de Utrechtsestraat, bij Concerto hing wel interessant reggae-vinyl in de etalage, pullup. Concerto kennende zal het wel flink aan de prijs zijn.
Ze zijn natuurlijk die winkel wat aan het uitbreiden qua aanbod want op CD's kom je er niet meer mee . Er is een hele afdeling met apparatuur, een met strips en cultboeken, een deel waar je kan luchen enz enz.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Jeetje Concerto, bestaat dat nog! Eind jaren 80 daar gewerkt op de klassieke afdeling. Kom nooit meer in die buurt eigenlijk. Er kwamen veel verzamelaars, een redelijk exentrieke bevolkingsgroep. Was een leuk baantje, damn wat een mafkezen kwamen daar
En het is in perfecte staat, volgens mij.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het gezien![]()
Ik loop er ook inderdaad af en toe binnen speciaal daarvoor
Eigenlijk valt Concerto zelfs mee als je precies weet wat je wil hebben want vrijwel overal betaal je er al snel het dubbele voor.
Ik kom er morgen weer langs en ga wel eens beter kijken wat ze hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En het is in perfecte staat, volgens mij.
Ik heb nog een tijdje op platenbeurzen gestaan met Jazz. Ook erg leuk. Vooral Japanners die direct 's ochtends vroeg de zeldzaamste en duurste albums eruit pikken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Jeetje Concerto, bestaat dat nog! Eind jaren 80 daar gewerkt op de klassieke afdeling. Kom nooit meer in die buurt eigenlijk. Er kwamen veel verzamelaars, een redelijk exentrieke bevolkingsgroep. Was een leuk baantje, damn wat een mafkezen kwamen daar
Ik heb het niet kunnen onthouden, heb net anderhalf uur gesport. Ik ben volledig leeg.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom er morgen weer langs en ga wel eens beter kijken wat ze hebben
quote:
Ja, ik dacht: wat peptalk kan je wel ff gebruiken nu..quote:
Ik moet ook weer aan de bak, normaal zit ik 50 km per dag op de fiets maar nu met die sneeuw en ijs echt geen meter natuurlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het niet kunnen onthouden, heb net anderhalf uur gesport. Ik ben volledig leeg.
Hehehe ik ben niet bang, ik kan niet wachten... !!!!!!!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: wat peptalk kan je wel ff gebruiken nu..
Je komt altijd weer omlaag , dat is in ieder geval een gegeven.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:19 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hehehe ik ben niet bang, ik kan niet wachten... !!!!!!!!
In de tijd dat ik er werkte werd net de Compact Disc geïntroduceerd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk die winkel wat aan het uitbreiden qua aanbod want op CD's kom je er niet meer mee . Er is een hele afdeling met apparatuur, een met strips en cultboeken, een deel waar je kan luchen enz enz.
Het is mijn goede voornemen van het jaar, om de dag sporten. Vooralsnog hou ik dat nog vol en ben ik gelukkig al in een veel betere conditie en een stuk lichter.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet ook weer aan de bak, normaal zit ik 50 km per dag op de fiets maar nu met die sneeuw en ijs echt geen meter natuurlijk.
Ik haat binnen sporten dus deze maanden is het lastig, maar in maart pak ik het weer vol op.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is mijn goede voornemen van het jaar, om de dag sporten. Vooralsnog hou ik dat nog vol en ben ik gelukkig al in een veel betere conditie en een stuk lichter.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:21 schreef tonja het volgende:
[..]
In de tijd dat ik er werkte werd net de Compact Disc geïntroduceerd.
Er was een klant die een week lang een compact disc kwam kopen maar niet geloofde dat het aangebodene daadwerkelijk een compact disc was. Hij vroeg elke keer om de chef die we braaf haalden maar toen geloofde hij niet dat dat de chef was.
Een man met werkelijk gigantische oren die alles van Dietrich Fischer Dieskau wilde hebben. Kwam 3 keer per week langs.
En een vrouw die een Jose Carreras (of hoe je dat ook schrijft) crush had en van elke nieuwe plaat 3 exemplaren kocht.
Ook wist je dat als dames met geblondeerde getoupeerde kapsels en leggings met tijgerprint de winkel betraden dat ze de "Bolearow van Raffel" (ja ik weet wel hoe je dat schrijft) wilden hebben.
... memories... zucht
En dan moeten we het nu doen met de Free Record Shopquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:21 schreef tonja het volgende:
[..]
In de tijd dat ik er werkte werd net de Compact Disc geïntroduceerd.
Er was een klant die een week lang een compact disc kwam kopen maar niet geloofde dat het aangebodene daadwerkelijk een compact disc was. Hij vroeg elke keer om de chef die we braaf haalden maar toen geloofde hij niet dat dat de chef was.
Een man met werkelijk gigantische oren die alles van Dietrich Fischer Dieskau wilde hebben. Kwam 3 keer per week langs.
En een vrouw die een Jose Carreras (of hoe je dat ook schrijft) crush had en van elke nieuwe plaat 3 exemplaren kocht.
Ook wist je dat als dames met geblondeerde getoupeerde kapsels en leggings met tijgerprint de winkel betraden dat ze de "Bolearow van Raffel" (ja ik weet wel hoe je dat schrijft) wilden hebben.
... memories... zucht
Mwoah, ik ken toch best nog wel aardig wat "kleine" zaken waar ze met name ook vinyl verkopen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dan moeten we het nu doen met de Free Record Shop![]()
En de offlineversie daarvan wordt ook steeds zeldzamer
In Den Haag zeer beperkt, maar ik neem aan dat er in Amsterdam wel meer te vinden is ja.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Mwoah, ik ken toch best nog wel aardig wat "kleine" zaken waar ze met name ook vinyl verkopen.
Ik neem aan dat je deze winkel wel kent, maar voor de zekerheidquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In Den Haag zeer beperkt, maar ik neem aan dat er in Amsterdam wel meer te vinden is ja.
Probeer hier in Den Haag nog maar eens een speciaalzaak in klassieke muziek te vinden. Vaak komt het aanbod klassiek niet verder dan 'The best of Bach'. Ik moet dan altijd heel hard huilen.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je deze winkel wel kent, maar voor de zekerheid
http://www.broekmans.com/nl/about.cfm
Hier in de buurt nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zouden kinderen dat nog steeds doen? Zal toch wel?
Volgens mij krijgen ze daar tegenwoordig buro halt voorquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zouden kinderen dat nog steeds doen? Zal toch wel?
Hier in de buurt zie ik het ook nooit maar erg veel kinderen wonen hier ook niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:19 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hier in de buurt nietTe veel buitenlanders...
Of erwten.. in de nek van de lerares als ze op het bord schrijft..quote:
De jeugd hier steelt liever benzine of trappen mensen inelkaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier in de buurt zie ik het ook nooit maar erg veel kinderen wonen hier ook niet.
Dat is minder. Ik woon gelukkig in Amsterdam-Oost, daar gebeurt nooit wat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
De jeugd hier steelt liever benzine of trappen mensen inelkaar
Die moet je eerst plukken. een pak spliterwten kopen bij Appie is makkelijkerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Hiermee schieten was ook fijn
[ afbeelding ]
Natte fijngekauwde papierpropjes tegen het schoolbordquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of erwten.. in de nek van de lerares als ze op het bord schrijft..
Goeie ouwe schooltijd....
Deze vond ik persoonlijk leukerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Hiermee schieten was ook fijn
[ afbeelding ]
Tegen het plafond was leuker. daar kon je maanden later nog met voldoening naar terugkijkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Natte fijngekauwde papierpropjes tegen het bord (y)
Dat vond ik gewoon smerigquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Natte fijngekauwde papierpropjes tegen het schoolbord![]()
Het plafond was om je pen in te gooien, soms bleef ie zitten, soms duurde het een week. Bleef spannendquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tegen het plafond was leuker. daar kon je maanden later nog met voldoening naar terugkijken
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig hebben kinderen nu een smartphone met spelletjes
Gezellig hangen met je vriendenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:38 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad... Telefoons die ik nooit zal hebben
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gezellig hangen met je vrienden
[ afbeelding ]
Dan is het gelijk wel lekker warmquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:45 schreef BendeBielzen het volgende:
Welkom at HURGHADA International Airport![]()
[ afbeelding ]
Trusten en thanks!quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan is het gelijk wel lekker warm![]()
Ik ga maar eens een tukkie doen. Als ik jullie niet meer zie: alvast een fijne vakantie gewenst.
Welterusten
En zo waar, dat is tegenwoordig heel normaal ook op verjaardagen je ziet ze allemaal met de mobiel bezig ppfffff.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gezellig hangen met je vrienden
[ afbeelding ]
Morguh Jacqquote:
Ja ik las het vanmorgen, tot zot voor woorden, pppffffquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:01 schreef jacqhassel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_jeugdbajes__.html
Kan allemaal he in Nederland
Doordat de straffen zo laag liggen, ligt de drempel om een misdaad te plegen ook een stuk lager.quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:13 schreef jacqhassel het volgende:
Ja precies komt doordat we zoetsappig moeten omgaan met criminelen...
Mishandelen zoals in sommige landen hoeft ook weer niet, maar wij zijn weer andere uiterste..
En ja daarom veel criminaliteit in Nederland paar plantsoenen harken en klaar zijn ze weer
Dat is een feit, maar feiten zijn ook dat we tegenwoordig met de zachte hand moeten opvoeden..quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doordat de straffen zo laag liggen, ligt de drempel om een misdaad te plegen ook een stuk lager.
Tja wat is de oplossing, hardere straffen, of misschien meer psycologische begeleiding?
Ik weet het niet denk dat het van mens tot mens ook verschillend is. Het is en blijft een moeilijk punt.
Maar dat er wat aan gedaan moet worden is zeker.
Misschien moeten we met onze kinderen naar een puppy cursusquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:31 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Dat is een feit, maar feiten zijn ook dat we tegenwoordig met de zachte hand moeten opvoeden..
Voor je het weet zit je als ouder vast omdat je je kind een draai om zijn oren gaf...
Tegenwoordig moet je zeggen foei.....
Ben ik het totaal niet mee eens...quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moeten we met onze kinderen naar een puppy cursus![]()
Nee zonder dolle je hebt gelijk het is te zot voor woorden hoe het tegenwoordig allemaal gaat en moet.
Een tik komt vaak voort uit frustratie en onmacht en levert ook niets op
O ik heb ook wel eens een tik voor mijn billen gehadquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:42 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ben ik het totaal niet mee eens...
Als een kind goed uit de bocht vliegt, is een schop onder zijn hol niet verkeerd...
Kregen wij vroeger toch ook ben er niet minder van geworden. ik waagde het alleen niet meer...
Tegenwoordig mogen de kinderen maar een grote muil opgeven zeg..
De leraren bij voornamen noemen is modern...
Alles gaat met je en jou...
En ligt toch echt aan onze eigen maatschappij...
Hoe we er nu in staan en tegen aan kijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:16 schreef Poezewoes het volgende:
Grappig bericht in ADLeuk poezewoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honesty is the best policy.
quote:Ook 'big babies' hoeven niet te treuren. Voor net geen 21 euro kan je ook het volwassen model bestellen op Boobbeanie.com.
quote:
Die zijn me te wollig ja.quote:
Hoe is het in Gouda mijn geboorte stad?quote:
In Schiedam ook de Hoogstraat leegstand van winkels.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eeuhh, wit? Prima verder, de leegstand neemt een beetje toe in de binnenstad. Crisis
.
Die leegstand vond je ook in Beverwijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:48 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
In Schiedam ook de Hoogstraat leegstand van winkels.
Zonde hoor je haalt de ziel uit de stad!quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:56 schreef selam het volgende:
[..]
Die leegstand vond je ook in Beverwijk
Is helemaal waar , Alkmaar vind ik nog best wel gaan , dat is een leuke stad !quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zonde hoor je haalt de ziel uit de stad!
Irritant is dat alle Blokkers, Etossen en aanverwanten nog steeds lijken te floreren overal.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eeuhh, wit? Prima verder, de leegstand neemt een beetje toe in de binnenstad. Crisis
.
Ja, die zijn nog betaalbaar voor de meeste mensen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Irritant is dat alle Blokkers, Etossen en aanverwanten nog steeds lijken te floreren overal.
Duidelijk en logisch ook jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die zijn nog betaalbaar voor de meeste mensen.
Goedemorgen
Wat is er mis met de blokker?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:12 schreef pullup het volgende:
Irritant is dat alle Blokkers, Etossen en aanverwanten nog steeds lijken te floreren overal.
Niet veel hoor behalve dat de Blokker in Lutjebroek dezelfde is als die in Maastrichtquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de blokker?
Maar niet iedereen woont in lutje broekquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet veel hoor behalve dat de Blokker in Lutjebroek dezelfde is als die in Maastricht
middagquote:
Band is soms live hartstikke goed en soms laten ze het volledig afweten, ik zag ze een paar jaar terug in Duitsland, was knudde, laatste keer op Pinkpop was ook niet geweldig, Werchter was weer top...... en als ze goed zijn, dan zijn ze ook goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:51 schreef Copycat het volgende:
Tsssk.
Ik sta linksboven op het balkon.
Ik ga meteen YT mailen.quote:
In dat korte, zwarte jurkje?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:51 schreef Copycat het volgende:
Tsssk.
Ik sta linksboven op het balkon.
Het is weer eens wat anders dan een traditioneel Gamelan-orkestje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga meteen YT mailen.
Dat was toen een vet optreden, gevolgd door een vette hiphopsessie. Met de neus in de Balinese boter op de eerste avond in Canggu.
Nee!quote:
Het was een gokje, het beeld is nogal trillerig. To say the least.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:06 schreef Copycat het volgende:
Nee!
Op mijn FB staat een groepsfoto van die avond. Een blauw en een wit hemdje over elkaar, geloof ik.
Je ziet me ook niet echt, hoor. Echt niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:12 schreef beequeen het volgende:
Het was een gokje, het beeld is nogal trillerig. To say the least.
Ik check je FB wel even. Onder je eigen naam, I presume?
Ik heb je FB even gecheckt en ik had je dus inderdaad op het filmpje herkendquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je ziet me ook niet echt, hoor. Echt niet.
Jij hebt toch toegang tot mijn FB?
Geen idee, ik ga zo even kijken. Je bedoelt toch wel Facebook en niet fotoboek hè?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:13 schreef Copycat het volgende:
Je ziet me ook niet echt, hoor. Echt niet.
Jij hebt toch toegang tot mijn FB?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb je FB even gecheckt en ik had je dus inderdaad op het filmpje herkend
Ja, Facebook.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:15 schreef beequeen het volgende:
Geen idee, ik zo even kijken. Je bedoelt toch wel Facebook en niet fotoboek hè?
Ok, vriendschapsverzoek verstuurd.quote:
Wie is die vrouw dan van wie ik dacht dat jij het was?!!quote:
Now you've lost me.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:22 schreef Copycat het volgende:
Wie is die vrouw dan van wie ik dacht dat jij het was?!!
Dat is waarschijnlijk die vrouw in dat korte zwarte jurkje van het YT-filmpjequote:Op donderdag 17 januari 2013 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
In een keer goed.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is waarschijnlijk die vrouw in dat korte zwarte jurkje van het YT-filmpje
Glij niet uit en enjoy.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
-5 buiten. Ik ga nog maar eens even een frisse neus halen![]()
een spionquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi nummerquote:
Ik vind ze beide niet mooi , dat mag ik toch zeggen he ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mooi nummeren dat nummer van lavenderr ook
Jullie? man en paard noemen jaquote:
Uiteraard, bij mij gaat het alle kanten op met muziekquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:27 schreef selam het volgende:
[..]
Ik vind ze beide niet mooi , dat mag ik toch zeggen he ?
Nee, die heeft ie al gehad staat me bij, iets met Wonder dacht ik, of nee, het was eigthball nogwattes geloof ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is aan het nadenken over een nieuwe nick. We zijn bij de 8 toch?
Het gaat dus iets negenachtigs wordenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die heeft ie al gehad staat me bij, iets met Wonder dacht ik.
Was dat niet seventhwonder oid?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die heeft ie al gehad staat me bij, iets met Wonder dacht ik.
Zal wel Ninelives o.i.d. worden (verwijzend naar katten, goh,ben ik effe creabeaquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gaat dus iets negenachtigs worden
Eightball was een suggestie van Cc. Die zou ik ook gewoon nemen als ik Gher was.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die heeft ie al gehad staat me bij, iets met Wonder dacht ik, of nee, het was eigthball nogwattes geloof ik
ik zie m niet op het moment, komt vast omdat jij lol over hem hebt gemaakt met die Chuck Norris factsquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:34 schreef pullup het volgende:
Nou ik kan niet wachten waar hij nu mee op de proppen gaat komen......
Ow, damn, wat heb jij een goed geheugen aangaande die onzinquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Eightball was een suggestie van Cc. Die zou ik ook gewoon nemen als ik Gher was.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, damn, wat heb jij een goed geheugen aangaande die onzin
Hoi man,quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:40 schreef BendeBielzen het volgende:
Mensen, een goeie week!
Wij gaan gher opgraven
laterssssssssssssssssssss
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:40 schreef BendeBielzen het volgende:
Mensen, een goeie week!
Wij gaan gher opgraven
Have fun!!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:40 schreef BendeBielzen het volgende:
Mensen, een goeie week!
Wij gaan gher opgraven
Smul zequote:Op donderdag 17 januari 2013 17:48 schreef pullup het volgende:
Ik vertrek voor mijn maaltje helemaal naar Utrecht![]()
Een cafe-restaurant wat 'te koop' heet.
Ik ben benieuwd
Ja het is geen Egyptequote:
eet ze, al vind ik de naam nu niet erg veelbelovend klinken ......quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:48 schreef pullup het volgende:
Ik vertrek voor mijn maaltje helemaal naar Utrecht![]()
Een cafe-restaurant wat 'te koop' heet.
Ik ben benieuwd
Dat had ik ook moet ik toegeven maar het is uitgezocht door iemand die er kijk op schijnt te hebben dus het zal wel meevallenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:55 schreef Jian het volgende:
[..]
eet ze, al vind ik de naam nu niet erg veelbelovend klinken ......
Er stond geen menu onder het "te koop" bord.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:55 schreef Jian het volgende:
[..]
eet ze, al vind ik de naam nu niet erg veelbelovend klinken ......
Jammer, zou het wel leuk vinden als er weer eens een Elfstedentocht zou komenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:07 schreef Jian het volgende:
Op de radio ook al steeds de Elfstedentocht. Het gaat volgende week gewoon dooien! Ja sorry hoor Erben, maar ik word niet goed van dat ophitserige media gewauwel
Ik ook, ik word alleen zo moe van die hysterie als het 3 dagen gevroren heeft, dat doet het namelijk elk jaar wel en de laatste Elfstedentocht is van 1997. M.a.w. de kans is gewoon klein en 3 dagen vorst zeggen helemaal niks.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer, zou het wel leuk vinden als er weer eens een Elfstedentocht zou komen
Maar het schijnt dat het nog minstens een week blijft vriezen en in Friesland ligt geen sneeuw, dus dat wordt prachtig ijs.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook, ik word alleen zo moe van die hysterie als het 3 dagen gevroren heeft, dat doet het namelijk elk jaar wel en de laatste Elfstedentocht is van 1997. M.a.w. de kans is gewoon klein en 3 dagen vorst zeggen helemaal niks.
Nog een week is te kort, niet voor de media, maar wel voor de rayonhoofdenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar het schijnt dat het nog minstens een week blijft vriezen en in Friesland ligt geen sneeuw, dus dat wordt prachtig ijs.
We kunnen dus voorzichtig positief zijn
Dat haalt een beetje de druk van de ketel. Iets leuks ipv uren op je trein te wachten omdat er 3 cm sneeuw ligt lag.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:07 schreef Jian het volgende:
Op de radio ook al steeds de Elfstedentocht. Het gaat volgende week gewoon dooien! Ja sorry hoor Erben, maar ik word niet goed van dat ophitserige media gewauwel
Ze moeten die elfstedentocht morgen door laten gaan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:07 schreef Jian het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze moeten die elfstedentocht morgen door laten gaan.Geeft in ieder geval goeie televisie.
Als ze het morgen houden lach ik me de tyfus; "Wat is dat nou voor gekut met die schoolslag Erben, je kan toch wel de borstcrawl!"quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze moeten die elfstedentocht morgen door laten gaan.Geeft in ieder geval goeie televisie.
We hebben mazzel dat die rayonhoofden van die stugge Friezen zijn, die zich nergens wat van aantrekken, anders hadden er vorig jaar al een zooitje verzopen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:31 schreef Soury het volgende:
Rayonhoofden lopen elke dag gaten te boren totdat het ijs poreus is![]()
Ja zal het maar moeten organiseren.. Iederéén schiet dermate in de stres dat het nooit meer doorgaat.
Tja net zo lang uitstellen totdat het gaat dooien schiet ook niet op he?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:45 schreef Jian het volgende:
[..]
We hebben mazzel dat die rayonhoofden van die stugge Friezen zijn, die zich nergens wat van aantrekken, anders hadden er vorig jaar al een zooitje verzopen.
Dat was wel een grappig item, ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:21 schreef Soury het volgende:
Al vond ik die drie van '63 bij DWDD wel vermakelijk.
Dat is het toch al door de jaren heen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:01 schreef Copycat het volgende:
Waar ik van de week wel om moest lachen was het stukje in NRC Next dat de uil inderdaad trendvogel is geworden zoalsLidewij Edelkoort
in Zomergasten voorspelde. Met veel hoongelach tot gevolg.
To kill a mockingbird wordt denk ik een best seller.
Even tussendoor vanwege de TT en OP.
En ik denk ook dat U2 wel eens heel groot kan worden. Die Bono heeft wel een bepaalde edge die aanspreekt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:04 schreef Soury het volgende:
Dat is het toch al door de jaren heen.
Ben je stonedquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik denk ook dat U2 wel eens heel groot kan worden. Die Bono heeft wel een bepaalde edge die aanspreekt.
Weinig files zijn slecht voor de kijk- en luistercijfers.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:07 schreef Jian het volgende:
Bij de ANWB balen ze ook als de tyfus, 44 km totaal en ze melden op de radio nu al waar geen files staan.
Sowieso, die ophef over de elfstedentochtquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:07 schreef Jian het volgende:
exact, code oranje, code oranje, een regenbuitje en een windvlaagquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weinig files zijn slecht voor de kijk- en luistercijfers.
Het kan vriezen en het kan dooienquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Sowieso, die ophef over de elfstedentocht![]()
Nee. Ik ben al tijden zo clean als een whistle.quote:
Welnee joh, die Travolta kan alleen een beetje dansen, maar niet acteren en het is bovendien volgens mij nog een homo ook ......quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik ben al tijden zo clean als een whistle.
Maar ik denk wel dat Pulp Fiction een kaskraker gaat worden.
Sorry, humor van vrienden onderling moet je misschien onderling houden.
Ja rot op naar kiekenkotquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry, humor van vrienden onderling moet je misschien onderling houden.
Ik had je allang door.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:11 schreef Copycat het volgende:
De pannen koeken aanquote:
Toch denk ik dat we nog veel van hem, en van die Tarantino, gaan horen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:13 schreef Jian het volgende:
Welnee joh, die Travolta kan alleen een beetje dansen, maar niet acteren en het is bovendien volgens mij nog een homo ook ......
Hoi muis, ze staan niet droog te koken hoor.quote:
Charming as ever.quote:
Good luck and drive carefull of is het carefully?.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:15 schreef Copycat het volgende:
![]()
Greenwheeltje ophalen, opdrachtje binnenslepen!
Voordat er gezegd wordt dat ik leden probeer te ronselen, ik was het nietquote:
Liever nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Charming as ever.
Kusje op je immer boze bolletje.
Denk je nou echt dat ik die ranzigheid opzoekquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:18 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Voordat er gezegd wordt dat ik leden probeer te ronselen, ik was het niet
Ja wel, bloemetjesjurk die je bentquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik die ranzigheid opzoek
Wil ik niet eens wetenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik die ranzigheid opzoek
Ik beken ik heb er een paarquote:
Meld je aan!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien is dat wel een heel leuk forum.
Ik zou niet weten waarom niet ...... nou ja, eigenlijk welquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Muis komt echt niet door de ballotage.
Ik zeg maar even nks.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat schijnt wel nodig te zijn als je wil weten of het een leuk forum is.
Scrut ook niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef mootie het volgende:
Zelfs jij kwam erdoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow ja en jij ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zeg maar even nks.
[..]
Scrut ook niet.
Misschien kan ik een poging wagen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zeg maar even nks.
[..]
Scrut ook niet.
Wasquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:33 schreef Jian het volgende:
Mootie is lid van kiekenkot, mootie is lid van kiekenkot
Kwaad weggelopen omdat ze geen mod mocht wordenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Komt zeker gewoon een hele tijd opeens niet meer opdagen?
Ach aagjes zijn er overal.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou doei.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Soury het volgende:
Ik ga maar even weg ofzo, straks heb ik het gedaan. Ik weet serieus niet wat er allemaal aan de hand is. FB gelezen en ik kan er geen touw aan vast knopen.
Dat opa topic nooit gevolgd, deze sc ook maanden niet.
(wel de YT's gezienNice ( uhhhh
dat is toch ook niks byzonders)
Maar op je donder krijg je gelijk als je je voetjes hier zet.
Wat een rare toestand
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Soury het volgende:
Ik ga maar even weg ofzo, straks heb ik het gedaan. Ik weet serieus niet wat er allemaal aan de hand is. FB gelezen en ik kan er geen touw aan vast knopen.
Wat een rare toestand
Jij hebt toch niet op je donder gehad nu?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Soury het volgende:
Wat een rare toestand
Ben je stonedquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Soury het volgende:
Wat een rare toestand
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Muts. Al ben ik slecht in het tussen de regels door lezen, volgens mij heb je niet op je donder gehad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Soury het volgende:
Wat een rare toestand
Doe je nu ook nietquote:
Nee dat niet maar wel dat agressieve gelijk. Dat is blijkbaar normaal.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij hebt toch niet op je donder gehad nu?
als vanouds hequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat niet maar wel dat agressieve gelijk. Dat is blijkbaar normaal.
Pietje ... ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Wazzup?quote:
Frietkot is datquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:43 schreef kukelesoantje het volgende:
Kiekenkot is dat een soort van kentucky fried chicken.?
We waren ooit eens op vakantie in Belgie daar hadden ze ook een kiekenkot , kon je halve haantjes eten zoveel als je op kon.
Ach muis, ik heb nu niks bijzonders gelezen. Dat is weleens anders geweest.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Soury het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |