Het is weer eens wat anders dan een traditioneel Gamelan-orkestje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga meteen YT mailen.
Dat was toen een vet optreden, gevolgd door een vette hiphopsessie. Met de neus in de Balinese boter op de eerste avond in Canggu.
Nee!quote:
Het was een gokje, het beeld is nogal trillerig. To say the least.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:06 schreef Copycat het volgende:
Nee!
Op mijn FB staat een groepsfoto van die avond. Een blauw en een wit hemdje over elkaar, geloof ik.
Je ziet me ook niet echt, hoor. Echt niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:12 schreef beequeen het volgende:
Het was een gokje, het beeld is nogal trillerig. To say the least.
Ik check je FB wel even. Onder je eigen naam, I presume?
Ik heb je FB even gecheckt en ik had je dus inderdaad op het filmpje herkendquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je ziet me ook niet echt, hoor. Echt niet.
Jij hebt toch toegang tot mijn FB?
Geen idee, ik ga zo even kijken. Je bedoelt toch wel Facebook en niet fotoboek hè?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:13 schreef Copycat het volgende:
Je ziet me ook niet echt, hoor. Echt niet.
Jij hebt toch toegang tot mijn FB?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb je FB even gecheckt en ik had je dus inderdaad op het filmpje herkend
Ja, Facebook.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:15 schreef beequeen het volgende:
Geen idee, ik zo even kijken. Je bedoelt toch wel Facebook en niet fotoboek hè?
Ok, vriendschapsverzoek verstuurd.quote:
Wie is die vrouw dan van wie ik dacht dat jij het was?!!quote:
Now you've lost me.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:22 schreef Copycat het volgende:
Wie is die vrouw dan van wie ik dacht dat jij het was?!!
Dat is waarschijnlijk die vrouw in dat korte zwarte jurkje van het YT-filmpjequote:Op donderdag 17 januari 2013 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
In een keer goed.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is waarschijnlijk die vrouw in dat korte zwarte jurkje van het YT-filmpje
Glij niet uit en enjoy.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
-5 buiten. Ik ga nog maar eens even een frisse neus halen![]()
een spionquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi nummerquote:
Ik vind ze beide niet mooi , dat mag ik toch zeggen he ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mooi nummeren dat nummer van lavenderr ook
Jullie? man en paard noemen jaquote:
Uiteraard, bij mij gaat het alle kanten op met muziekquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:27 schreef selam het volgende:
[..]
Ik vind ze beide niet mooi , dat mag ik toch zeggen he ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |