Juist, dierenbeul die scrutz of niet dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, dat is een ijsbeer met kouwe poten extra
Worden ze hard van die ijsberen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist, dierenbeul die scrutz of niet dan?
Ik wilde net een plaatje van een dode herdershond posten. Dat laat ik dan maar even.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist, dierenbeul die scrutz of niet dan?
Die animaties erbijquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:59 schreef Jian het volgende:
Dat komt ervan als je niet open doet voor een IJsbeer .... dan nemen ze wraak![]()
Ja, dan nemen ze een plaatje op met Johan Vlemmix..quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:59 schreef Jian het volgende:
Dat komt ervan als je niet open doet voor een IJsbeer .... dan nemen ze wraak![]()
Ha ha ha haquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:59 schreef Jian het volgende:
Ja zodra er vorst is begint het bij sommige flink te kriebelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:47 schreef Jian het volgende:
4 vlokken sneeuw en 2 dagen vorst en vanavond in alle dagen sport: De Elfstedentocht! , Echt ..
Ja okee, ik hou van schaatsen en skeeleren en een Elfstedentocht prachtig. Maar het vriest 2 dagen en die ophitserige media is al weer bezig, straks zit Erben weer te huilen als het niet door gaatquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zodra er vorst is begint het bij sommige flink te kriebelen
Ik gun die gast 1 keer een marathon in New York die wel doorgaat maar alleen als hij belooft daar meteen te blijven.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja okee, ik hou van schaatsen en skeeleren en een Elfstedentocht prachtig. Maar het vriest 2 dagen en die ophitserige media is al weer bezig, straks zit Erben weer te huilen als het niet door gaat
Die gast is gek. Na z'n eerste marathon moest-ie in een rolstoel afgevoerd worden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik gun die gast 1 keer een marathon in New York die wel doorgaat maar alleen als hij belooft daar meteen te blijven.
PB, heb je het account van Jian gehackt ??quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:52 schreef Jian het volgende:
Opa, kijk ik vond op zolder, een foto van een ouwe boot![]()
Kheb er nog één, vin ik leukquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:57 schreef pullup het volgende:
[..]
PB, heb je het account van Jian gehackt ??
Ik ben wel lesbischquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Nah, PB is eigenlijk een kloon van Jian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |