Juist, dierenbeul die scrutz of niet dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, dat is een ijsbeer met kouwe poten extra
Worden ze hard van die ijsberen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist, dierenbeul die scrutz of niet dan?
Ik wilde net een plaatje van een dode herdershond posten. Dat laat ik dan maar even.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist, dierenbeul die scrutz of niet dan?
Die animaties erbijquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:59 schreef Jian het volgende:
Dat komt ervan als je niet open doet voor een IJsbeer .... dan nemen ze wraak![]()
Ja, dan nemen ze een plaatje op met Johan Vlemmix..quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:59 schreef Jian het volgende:
Dat komt ervan als je niet open doet voor een IJsbeer .... dan nemen ze wraak![]()
Ha ha ha haquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:59 schreef Jian het volgende:
Ja zodra er vorst is begint het bij sommige flink te kriebelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:47 schreef Jian het volgende:
4 vlokken sneeuw en 2 dagen vorst en vanavond in alle dagen sport: De Elfstedentocht! , Echt ..
Ja okee, ik hou van schaatsen en skeeleren en een Elfstedentocht prachtig. Maar het vriest 2 dagen en die ophitserige media is al weer bezig, straks zit Erben weer te huilen als het niet door gaatquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zodra er vorst is begint het bij sommige flink te kriebelen
Ik gun die gast 1 keer een marathon in New York die wel doorgaat maar alleen als hij belooft daar meteen te blijven.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja okee, ik hou van schaatsen en skeeleren en een Elfstedentocht prachtig. Maar het vriest 2 dagen en die ophitserige media is al weer bezig, straks zit Erben weer te huilen als het niet door gaat
Die gast is gek. Na z'n eerste marathon moest-ie in een rolstoel afgevoerd worden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik gun die gast 1 keer een marathon in New York die wel doorgaat maar alleen als hij belooft daar meteen te blijven.
PB, heb je het account van Jian gehackt ??quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:52 schreef Jian het volgende:
Opa, kijk ik vond op zolder, een foto van een ouwe boot![]()
Kheb er nog één, vin ik leukquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:57 schreef pullup het volgende:
[..]
PB, heb je het account van Jian gehackt ??
Ik ben wel lesbischquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Nah, PB is eigenlijk een kloon van Jian.
Gepast muzikaal antwoord...quote:
Ik sla terug met;quote:
Ik heb het gezienquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik liep vandaag door de Utrechtsestraat, bij Concerto hing wel interessant reggae-vinyl in de etalage, pullup. Concerto kennende zal het wel flink aan de prijs zijn.
en ik troef je af:quote:
Jeetje Concerto, bestaat dat nog! Eind jaren 80 daar gewerkt op de klassieke afdeling. Kom nooit meer in die buurt eigenlijk. Er kwamen veel verzamelaars, een redelijk exentrieke bevolkingsgroep. Was een leuk baantje, damn wat een mafkezen kwamen daarquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik liep vandaag door de Utrechtsestraat, bij Concerto hing wel interessant reggae-vinyl in de etalage, pullup. Concerto kennende zal het wel flink aan de prijs zijn.
Ze zijn natuurlijk die winkel wat aan het uitbreiden qua aanbod want op CD's kom je er niet meer mee . Er is een hele afdeling met apparatuur, een met strips en cultboeken, een deel waar je kan luchen enz enz.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Jeetje Concerto, bestaat dat nog! Eind jaren 80 daar gewerkt op de klassieke afdeling. Kom nooit meer in die buurt eigenlijk. Er kwamen veel verzamelaars, een redelijk exentrieke bevolkingsgroep. Was een leuk baantje, damn wat een mafkezen kwamen daar
En het is in perfecte staat, volgens mij.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het gezien![]()
Ik loop er ook inderdaad af en toe binnen speciaal daarvoor
Eigenlijk valt Concerto zelfs mee als je precies weet wat je wil hebben want vrijwel overal betaal je er al snel het dubbele voor.
Ik kom er morgen weer langs en ga wel eens beter kijken wat ze hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En het is in perfecte staat, volgens mij.
Ik heb nog een tijdje op platenbeurzen gestaan met Jazz. Ook erg leuk. Vooral Japanners die direct 's ochtends vroeg de zeldzaamste en duurste albums eruit pikken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Jeetje Concerto, bestaat dat nog! Eind jaren 80 daar gewerkt op de klassieke afdeling. Kom nooit meer in die buurt eigenlijk. Er kwamen veel verzamelaars, een redelijk exentrieke bevolkingsgroep. Was een leuk baantje, damn wat een mafkezen kwamen daar
Ik heb het niet kunnen onthouden, heb net anderhalf uur gesport. Ik ben volledig leeg.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom er morgen weer langs en ga wel eens beter kijken wat ze hebben
quote:
Ja, ik dacht: wat peptalk kan je wel ff gebruiken nu..quote:
Ik moet ook weer aan de bak, normaal zit ik 50 km per dag op de fiets maar nu met die sneeuw en ijs echt geen meter natuurlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het niet kunnen onthouden, heb net anderhalf uur gesport. Ik ben volledig leeg.
Hehehe ik ben niet bang, ik kan niet wachten... !!!!!!!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: wat peptalk kan je wel ff gebruiken nu..
Je komt altijd weer omlaag , dat is in ieder geval een gegeven.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:19 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hehehe ik ben niet bang, ik kan niet wachten... !!!!!!!!
In de tijd dat ik er werkte werd net de Compact Disc geïntroduceerd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk die winkel wat aan het uitbreiden qua aanbod want op CD's kom je er niet meer mee . Er is een hele afdeling met apparatuur, een met strips en cultboeken, een deel waar je kan luchen enz enz.
Het is mijn goede voornemen van het jaar, om de dag sporten. Vooralsnog hou ik dat nog vol en ben ik gelukkig al in een veel betere conditie en een stuk lichter.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet ook weer aan de bak, normaal zit ik 50 km per dag op de fiets maar nu met die sneeuw en ijs echt geen meter natuurlijk.
Ik haat binnen sporten dus deze maanden is het lastig, maar in maart pak ik het weer vol op.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is mijn goede voornemen van het jaar, om de dag sporten. Vooralsnog hou ik dat nog vol en ben ik gelukkig al in een veel betere conditie en een stuk lichter.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:21 schreef tonja het volgende:
[..]
In de tijd dat ik er werkte werd net de Compact Disc geïntroduceerd.
Er was een klant die een week lang een compact disc kwam kopen maar niet geloofde dat het aangebodene daadwerkelijk een compact disc was. Hij vroeg elke keer om de chef die we braaf haalden maar toen geloofde hij niet dat dat de chef was.
Een man met werkelijk gigantische oren die alles van Dietrich Fischer Dieskau wilde hebben. Kwam 3 keer per week langs.
En een vrouw die een Jose Carreras (of hoe je dat ook schrijft) crush had en van elke nieuwe plaat 3 exemplaren kocht.
Ook wist je dat als dames met geblondeerde getoupeerde kapsels en leggings met tijgerprint de winkel betraden dat ze de "Bolearow van Raffel" (ja ik weet wel hoe je dat schrijft) wilden hebben.
... memories... zucht
En dan moeten we het nu doen met de Free Record Shopquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:21 schreef tonja het volgende:
[..]
In de tijd dat ik er werkte werd net de Compact Disc geïntroduceerd.
Er was een klant die een week lang een compact disc kwam kopen maar niet geloofde dat het aangebodene daadwerkelijk een compact disc was. Hij vroeg elke keer om de chef die we braaf haalden maar toen geloofde hij niet dat dat de chef was.
Een man met werkelijk gigantische oren die alles van Dietrich Fischer Dieskau wilde hebben. Kwam 3 keer per week langs.
En een vrouw die een Jose Carreras (of hoe je dat ook schrijft) crush had en van elke nieuwe plaat 3 exemplaren kocht.
Ook wist je dat als dames met geblondeerde getoupeerde kapsels en leggings met tijgerprint de winkel betraden dat ze de "Bolearow van Raffel" (ja ik weet wel hoe je dat schrijft) wilden hebben.
... memories... zucht
Mwoah, ik ken toch best nog wel aardig wat "kleine" zaken waar ze met name ook vinyl verkopen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dan moeten we het nu doen met de Free Record Shop![]()
En de offlineversie daarvan wordt ook steeds zeldzamer
In Den Haag zeer beperkt, maar ik neem aan dat er in Amsterdam wel meer te vinden is ja.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Mwoah, ik ken toch best nog wel aardig wat "kleine" zaken waar ze met name ook vinyl verkopen.
Ik neem aan dat je deze winkel wel kent, maar voor de zekerheidquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In Den Haag zeer beperkt, maar ik neem aan dat er in Amsterdam wel meer te vinden is ja.
Probeer hier in Den Haag nog maar eens een speciaalzaak in klassieke muziek te vinden. Vaak komt het aanbod klassiek niet verder dan 'The best of Bach'. Ik moet dan altijd heel hard huilen.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je deze winkel wel kent, maar voor de zekerheid
http://www.broekmans.com/nl/about.cfm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |