quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:16 schreef Poezewoes het volgende:
Grappig bericht in ADLeuk poezewoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honesty is the best policy.
quote:Ook 'big babies' hoeven niet te treuren. Voor net geen 21 euro kan je ook het volwassen model bestellen op Boobbeanie.com.
Die zijn me te wollig ja.quote:
Hoe is het in Gouda mijn geboorte stad?quote:
In Schiedam ook de Hoogstraat leegstand van winkels.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eeuhh, wit? Prima verder, de leegstand neemt een beetje toe in de binnenstad. Crisis
.
Die leegstand vond je ook in Beverwijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:48 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
In Schiedam ook de Hoogstraat leegstand van winkels.
Zonde hoor je haalt de ziel uit de stad!quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:56 schreef selam het volgende:
[..]
Die leegstand vond je ook in Beverwijk
Is helemaal waar , Alkmaar vind ik nog best wel gaan , dat is een leuke stad !quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zonde hoor je haalt de ziel uit de stad!
Irritant is dat alle Blokkers, Etossen en aanverwanten nog steeds lijken te floreren overal.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eeuhh, wit? Prima verder, de leegstand neemt een beetje toe in de binnenstad. Crisis
.
Ja, die zijn nog betaalbaar voor de meeste mensen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Irritant is dat alle Blokkers, Etossen en aanverwanten nog steeds lijken te floreren overal.
Duidelijk en logisch ook jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die zijn nog betaalbaar voor de meeste mensen.
Goedemorgen
Wat is er mis met de blokker?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:12 schreef pullup het volgende:
Irritant is dat alle Blokkers, Etossen en aanverwanten nog steeds lijken te floreren overal.
Niet veel hoor behalve dat de Blokker in Lutjebroek dezelfde is als die in Maastrichtquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de blokker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |