Hier in de buurt nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zouden kinderen dat nog steeds doen? Zal toch wel?
Volgens mij krijgen ze daar tegenwoordig buro halt voorquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zouden kinderen dat nog steeds doen? Zal toch wel?
Hier in de buurt zie ik het ook nooit maar erg veel kinderen wonen hier ook niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:19 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hier in de buurt nietTe veel buitenlanders...
Of erwten.. in de nek van de lerares als ze op het bord schrijft..quote:
De jeugd hier steelt liever benzine of trappen mensen inelkaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier in de buurt zie ik het ook nooit maar erg veel kinderen wonen hier ook niet.
Dat is minder. Ik woon gelukkig in Amsterdam-Oost, daar gebeurt nooit wat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
De jeugd hier steelt liever benzine of trappen mensen inelkaar
Die moet je eerst plukken. een pak spliterwten kopen bij Appie is makkelijkerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Hiermee schieten was ook fijn
[ afbeelding ]
Natte fijngekauwde papierpropjes tegen het schoolbordquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of erwten.. in de nek van de lerares als ze op het bord schrijft..
Goeie ouwe schooltijd....
Deze vond ik persoonlijk leukerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Hiermee schieten was ook fijn
[ afbeelding ]
Tegen het plafond was leuker. daar kon je maanden later nog met voldoening naar terugkijkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Natte fijngekauwde papierpropjes tegen het bord (y)
Dat vond ik gewoon smerigquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Natte fijngekauwde papierpropjes tegen het schoolbord![]()
Het plafond was om je pen in te gooien, soms bleef ie zitten, soms duurde het een week. Bleef spannendquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tegen het plafond was leuker. daar kon je maanden later nog met voldoening naar terugkijken
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig hebben kinderen nu een smartphone met spelletjes
Gezellig hangen met je vriendenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:38 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad... Telefoons die ik nooit zal hebben
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gezellig hangen met je vrienden
[ afbeelding ]
Dan is het gelijk wel lekker warmquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:45 schreef BendeBielzen het volgende:
Welkom at HURGHADA International Airport![]()
[ afbeelding ]
Trusten en thanks!quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan is het gelijk wel lekker warm![]()
Ik ga maar eens een tukkie doen. Als ik jullie niet meer zie: alvast een fijne vakantie gewenst.
Welterusten
En zo waar, dat is tegenwoordig heel normaal ook op verjaardagen je ziet ze allemaal met de mobiel bezig ppfffff.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gezellig hangen met je vrienden
[ afbeelding ]
Morguh Jacqquote:
Ja ik las het vanmorgen, tot zot voor woorden, pppffffquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:01 schreef jacqhassel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_jeugdbajes__.html
Kan allemaal he in Nederland
Doordat de straffen zo laag liggen, ligt de drempel om een misdaad te plegen ook een stuk lager.quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:13 schreef jacqhassel het volgende:
Ja precies komt doordat we zoetsappig moeten omgaan met criminelen...
Mishandelen zoals in sommige landen hoeft ook weer niet, maar wij zijn weer andere uiterste..
En ja daarom veel criminaliteit in Nederland paar plantsoenen harken en klaar zijn ze weer
Dat is een feit, maar feiten zijn ook dat we tegenwoordig met de zachte hand moeten opvoeden..quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doordat de straffen zo laag liggen, ligt de drempel om een misdaad te plegen ook een stuk lager.
Tja wat is de oplossing, hardere straffen, of misschien meer psycologische begeleiding?
Ik weet het niet denk dat het van mens tot mens ook verschillend is. Het is en blijft een moeilijk punt.
Maar dat er wat aan gedaan moet worden is zeker.
Misschien moeten we met onze kinderen naar een puppy cursusquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:31 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Dat is een feit, maar feiten zijn ook dat we tegenwoordig met de zachte hand moeten opvoeden..
Voor je het weet zit je als ouder vast omdat je je kind een draai om zijn oren gaf...
Tegenwoordig moet je zeggen foei.....
Ben ik het totaal niet mee eens...quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moeten we met onze kinderen naar een puppy cursus![]()
Nee zonder dolle je hebt gelijk het is te zot voor woorden hoe het tegenwoordig allemaal gaat en moet.
Een tik komt vaak voort uit frustratie en onmacht en levert ook niets op
O ik heb ook wel eens een tik voor mijn billen gehadquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:42 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ben ik het totaal niet mee eens...
Als een kind goed uit de bocht vliegt, is een schop onder zijn hol niet verkeerd...
Kregen wij vroeger toch ook ben er niet minder van geworden. ik waagde het alleen niet meer...
Tegenwoordig mogen de kinderen maar een grote muil opgeven zeg..
De leraren bij voornamen noemen is modern...
Alles gaat met je en jou...
En ligt toch echt aan onze eigen maatschappij...
Hoe we er nu in staan en tegen aan kijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:16 schreef Poezewoes het volgende:
Grappig bericht in ADLeuk poezewoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honesty is the best policy.
quote:Ook 'big babies' hoeven niet te treuren. Voor net geen 21 euro kan je ook het volwassen model bestellen op Boobbeanie.com.
Die zijn me te wollig ja.quote:
Hoe is het in Gouda mijn geboorte stad?quote:
In Schiedam ook de Hoogstraat leegstand van winkels.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eeuhh, wit? Prima verder, de leegstand neemt een beetje toe in de binnenstad. Crisis
.
Die leegstand vond je ook in Beverwijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:48 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
In Schiedam ook de Hoogstraat leegstand van winkels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |