Hier in de buurt nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zouden kinderen dat nog steeds doen? Zal toch wel?
Volgens mij krijgen ze daar tegenwoordig buro halt voorquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zouden kinderen dat nog steeds doen? Zal toch wel?
Hier in de buurt zie ik het ook nooit maar erg veel kinderen wonen hier ook niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:19 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hier in de buurt nietTe veel buitenlanders...
Of erwten.. in de nek van de lerares als ze op het bord schrijft..quote:
De jeugd hier steelt liever benzine of trappen mensen inelkaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier in de buurt zie ik het ook nooit maar erg veel kinderen wonen hier ook niet.
Dat is minder. Ik woon gelukkig in Amsterdam-Oost, daar gebeurt nooit wat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
De jeugd hier steelt liever benzine of trappen mensen inelkaar
Die moet je eerst plukken. een pak spliterwten kopen bij Appie is makkelijkerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Hiermee schieten was ook fijn
[ afbeelding ]
Natte fijngekauwde papierpropjes tegen het schoolbordquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of erwten.. in de nek van de lerares als ze op het bord schrijft..
Goeie ouwe schooltijd....
Deze vond ik persoonlijk leukerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Hiermee schieten was ook fijn
[ afbeelding ]
Tegen het plafond was leuker. daar kon je maanden later nog met voldoening naar terugkijkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Natte fijngekauwde papierpropjes tegen het bord (y)
Dat vond ik gewoon smerigquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Natte fijngekauwde papierpropjes tegen het schoolbord![]()
Het plafond was om je pen in te gooien, soms bleef ie zitten, soms duurde het een week. Bleef spannendquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tegen het plafond was leuker. daar kon je maanden later nog met voldoening naar terugkijken
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig hebben kinderen nu een smartphone met spelletjes
Gezellig hangen met je vriendenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:38 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad... Telefoons die ik nooit zal hebben
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gezellig hangen met je vrienden
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |