Irritant is dat alle Blokkers, Etossen en aanverwanten nog steeds lijken te floreren overal.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eeuhh, wit? Prima verder, de leegstand neemt een beetje toe in de binnenstad. Crisis
.
Ja, die zijn nog betaalbaar voor de meeste mensen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Irritant is dat alle Blokkers, Etossen en aanverwanten nog steeds lijken te floreren overal.
Duidelijk en logisch ook jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die zijn nog betaalbaar voor de meeste mensen.
Goedemorgen
Wat is er mis met de blokker?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:12 schreef pullup het volgende:
Irritant is dat alle Blokkers, Etossen en aanverwanten nog steeds lijken te floreren overal.
Niet veel hoor behalve dat de Blokker in Lutjebroek dezelfde is als die in Maastrichtquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de blokker?
Maar niet iedereen woont in lutje broekquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet veel hoor behalve dat de Blokker in Lutjebroek dezelfde is als die in Maastricht
middagquote:
Band is soms live hartstikke goed en soms laten ze het volledig afweten, ik zag ze een paar jaar terug in Duitsland, was knudde, laatste keer op Pinkpop was ook niet geweldig, Werchter was weer top...... en als ze goed zijn, dan zijn ze ook goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:51 schreef Copycat het volgende:
Tsssk.
Ik sta linksboven op het balkon.
Ik ga meteen YT mailen.quote:
In dat korte, zwarte jurkje?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:51 schreef Copycat het volgende:
Tsssk.
Ik sta linksboven op het balkon.
Het is weer eens wat anders dan een traditioneel Gamelan-orkestje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga meteen YT mailen.
Dat was toen een vet optreden, gevolgd door een vette hiphopsessie. Met de neus in de Balinese boter op de eerste avond in Canggu.
Nee!quote:
Het was een gokje, het beeld is nogal trillerig. To say the least.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:06 schreef Copycat het volgende:
Nee!
Op mijn FB staat een groepsfoto van die avond. Een blauw en een wit hemdje over elkaar, geloof ik.
Je ziet me ook niet echt, hoor. Echt niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:12 schreef beequeen het volgende:
Het was een gokje, het beeld is nogal trillerig. To say the least.
Ik check je FB wel even. Onder je eigen naam, I presume?
Ik heb je FB even gecheckt en ik had je dus inderdaad op het filmpje herkendquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je ziet me ook niet echt, hoor. Echt niet.
Jij hebt toch toegang tot mijn FB?
Geen idee, ik ga zo even kijken. Je bedoelt toch wel Facebook en niet fotoboek hè?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:13 schreef Copycat het volgende:
Je ziet me ook niet echt, hoor. Echt niet.
Jij hebt toch toegang tot mijn FB?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb je FB even gecheckt en ik had je dus inderdaad op het filmpje herkend
Ja, Facebook.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:15 schreef beequeen het volgende:
Geen idee, ik zo even kijken. Je bedoelt toch wel Facebook en niet fotoboek hè?
Ok, vriendschapsverzoek verstuurd.quote:
Wie is die vrouw dan van wie ik dacht dat jij het was?!!quote:
Now you've lost me.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:22 schreef Copycat het volgende:
Wie is die vrouw dan van wie ik dacht dat jij het was?!!
Dat is waarschijnlijk die vrouw in dat korte zwarte jurkje van het YT-filmpjequote:Op donderdag 17 januari 2013 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
In een keer goed.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is waarschijnlijk die vrouw in dat korte zwarte jurkje van het YT-filmpje
Glij niet uit en enjoy.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
-5 buiten. Ik ga nog maar eens even een frisse neus halen![]()
een spionquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi nummerquote:
Ik vind ze beide niet mooi , dat mag ik toch zeggen he ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mooi nummeren dat nummer van lavenderr ook
Jullie? man en paard noemen jaquote:
Uiteraard, bij mij gaat het alle kanten op met muziekquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:27 schreef selam het volgende:
[..]
Ik vind ze beide niet mooi , dat mag ik toch zeggen he ?
Nee, die heeft ie al gehad staat me bij, iets met Wonder dacht ik, of nee, het was eigthball nogwattes geloof ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is aan het nadenken over een nieuwe nick. We zijn bij de 8 toch?
Het gaat dus iets negenachtigs wordenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die heeft ie al gehad staat me bij, iets met Wonder dacht ik.
Was dat niet seventhwonder oid?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die heeft ie al gehad staat me bij, iets met Wonder dacht ik.
Zal wel Ninelives o.i.d. worden (verwijzend naar katten, goh,ben ik effe creabeaquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gaat dus iets negenachtigs worden
Eightball was een suggestie van Cc. Die zou ik ook gewoon nemen als ik Gher was.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die heeft ie al gehad staat me bij, iets met Wonder dacht ik, of nee, het was eigthball nogwattes geloof ik
ik zie m niet op het moment, komt vast omdat jij lol over hem hebt gemaakt met die Chuck Norris factsquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:34 schreef pullup het volgende:
Nou ik kan niet wachten waar hij nu mee op de proppen gaat komen......
Ow, damn, wat heb jij een goed geheugen aangaande die onzinquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Eightball was een suggestie van Cc. Die zou ik ook gewoon nemen als ik Gher was.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, damn, wat heb jij een goed geheugen aangaande die onzin
Hoi man,quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:40 schreef BendeBielzen het volgende:
Mensen, een goeie week!
Wij gaan gher opgraven
laterssssssssssssssssssss
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:40 schreef BendeBielzen het volgende:
Mensen, een goeie week!
Wij gaan gher opgraven
Have fun!!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:40 schreef BendeBielzen het volgende:
Mensen, een goeie week!
Wij gaan gher opgraven
Smul zequote:Op donderdag 17 januari 2013 17:48 schreef pullup het volgende:
Ik vertrek voor mijn maaltje helemaal naar Utrecht![]()
Een cafe-restaurant wat 'te koop' heet.
Ik ben benieuwd
Ja het is geen Egyptequote:
eet ze, al vind ik de naam nu niet erg veelbelovend klinken ......quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:48 schreef pullup het volgende:
Ik vertrek voor mijn maaltje helemaal naar Utrecht![]()
Een cafe-restaurant wat 'te koop' heet.
Ik ben benieuwd
Dat had ik ook moet ik toegeven maar het is uitgezocht door iemand die er kijk op schijnt te hebben dus het zal wel meevallenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:55 schreef Jian het volgende:
[..]
eet ze, al vind ik de naam nu niet erg veelbelovend klinken ......
Er stond geen menu onder het "te koop" bord.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:55 schreef Jian het volgende:
[..]
eet ze, al vind ik de naam nu niet erg veelbelovend klinken ......
Jammer, zou het wel leuk vinden als er weer eens een Elfstedentocht zou komenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:07 schreef Jian het volgende:
Op de radio ook al steeds de Elfstedentocht. Het gaat volgende week gewoon dooien! Ja sorry hoor Erben, maar ik word niet goed van dat ophitserige media gewauwel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |