Nee, die heeft ie al gehad staat me bij, iets met Wonder dacht ik, of nee, het was eigthball nogwattes geloof ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is aan het nadenken over een nieuwe nick. We zijn bij de 8 toch?
Het gaat dus iets negenachtigs wordenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die heeft ie al gehad staat me bij, iets met Wonder dacht ik.
Was dat niet seventhwonder oid?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die heeft ie al gehad staat me bij, iets met Wonder dacht ik.
Zal wel Ninelives o.i.d. worden (verwijzend naar katten, goh,ben ik effe creabeaquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gaat dus iets negenachtigs worden
Eightball was een suggestie van Cc. Die zou ik ook gewoon nemen als ik Gher was.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die heeft ie al gehad staat me bij, iets met Wonder dacht ik, of nee, het was eigthball nogwattes geloof ik
ik zie m niet op het moment, komt vast omdat jij lol over hem hebt gemaakt met die Chuck Norris factsquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:34 schreef pullup het volgende:
Nou ik kan niet wachten waar hij nu mee op de proppen gaat komen......
Ow, damn, wat heb jij een goed geheugen aangaande die onzinquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Eightball was een suggestie van Cc. Die zou ik ook gewoon nemen als ik Gher was.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, damn, wat heb jij een goed geheugen aangaande die onzin
Hoi man,quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:40 schreef BendeBielzen het volgende:
Mensen, een goeie week!
Wij gaan gher opgraven
laterssssssssssssssssssss
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:40 schreef BendeBielzen het volgende:
Mensen, een goeie week!
Wij gaan gher opgraven
Have fun!!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:40 schreef BendeBielzen het volgende:
Mensen, een goeie week!
Wij gaan gher opgraven
Smul zequote:Op donderdag 17 januari 2013 17:48 schreef pullup het volgende:
Ik vertrek voor mijn maaltje helemaal naar Utrecht![]()
Een cafe-restaurant wat 'te koop' heet.
Ik ben benieuwd
Ja het is geen Egyptequote:
eet ze, al vind ik de naam nu niet erg veelbelovend klinken ......quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:48 schreef pullup het volgende:
Ik vertrek voor mijn maaltje helemaal naar Utrecht![]()
Een cafe-restaurant wat 'te koop' heet.
Ik ben benieuwd
Dat had ik ook moet ik toegeven maar het is uitgezocht door iemand die er kijk op schijnt te hebben dus het zal wel meevallenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:55 schreef Jian het volgende:
[..]
eet ze, al vind ik de naam nu niet erg veelbelovend klinken ......
Er stond geen menu onder het "te koop" bord.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:55 schreef Jian het volgende:
[..]
eet ze, al vind ik de naam nu niet erg veelbelovend klinken ......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |