Was dat niet seventhwonder oid?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die heeft ie al gehad staat me bij, iets met Wonder dacht ik.
Zal wel Ninelives o.i.d. worden (verwijzend naar katten, goh,ben ik effe creabeaquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gaat dus iets negenachtigs worden
Eightball was een suggestie van Cc. Die zou ik ook gewoon nemen als ik Gher was.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die heeft ie al gehad staat me bij, iets met Wonder dacht ik, of nee, het was eigthball nogwattes geloof ik
ik zie m niet op het moment, komt vast omdat jij lol over hem hebt gemaakt met die Chuck Norris factsquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:34 schreef pullup het volgende:
Nou ik kan niet wachten waar hij nu mee op de proppen gaat komen......
Ow, damn, wat heb jij een goed geheugen aangaande die onzinquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Eightball was een suggestie van Cc. Die zou ik ook gewoon nemen als ik Gher was.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, damn, wat heb jij een goed geheugen aangaande die onzin
Hoi man,quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:40 schreef BendeBielzen het volgende:
Mensen, een goeie week!
Wij gaan gher opgraven
laterssssssssssssssssssss
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:40 schreef BendeBielzen het volgende:
Mensen, een goeie week!
Wij gaan gher opgraven
Have fun!!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:40 schreef BendeBielzen het volgende:
Mensen, een goeie week!
Wij gaan gher opgraven
Smul zequote:Op donderdag 17 januari 2013 17:48 schreef pullup het volgende:
Ik vertrek voor mijn maaltje helemaal naar Utrecht![]()
Een cafe-restaurant wat 'te koop' heet.
Ik ben benieuwd
Ja het is geen Egyptequote:
eet ze, al vind ik de naam nu niet erg veelbelovend klinken ......quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:48 schreef pullup het volgende:
Ik vertrek voor mijn maaltje helemaal naar Utrecht![]()
Een cafe-restaurant wat 'te koop' heet.
Ik ben benieuwd
Dat had ik ook moet ik toegeven maar het is uitgezocht door iemand die er kijk op schijnt te hebben dus het zal wel meevallenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:55 schreef Jian het volgende:
[..]
eet ze, al vind ik de naam nu niet erg veelbelovend klinken ......
Er stond geen menu onder het "te koop" bord.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:55 schreef Jian het volgende:
[..]
eet ze, al vind ik de naam nu niet erg veelbelovend klinken ......
Jammer, zou het wel leuk vinden als er weer eens een Elfstedentocht zou komenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:07 schreef Jian het volgende:
Op de radio ook al steeds de Elfstedentocht. Het gaat volgende week gewoon dooien! Ja sorry hoor Erben, maar ik word niet goed van dat ophitserige media gewauwel
Ik ook, ik word alleen zo moe van die hysterie als het 3 dagen gevroren heeft, dat doet het namelijk elk jaar wel en de laatste Elfstedentocht is van 1997. M.a.w. de kans is gewoon klein en 3 dagen vorst zeggen helemaal niks.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer, zou het wel leuk vinden als er weer eens een Elfstedentocht zou komen
Maar het schijnt dat het nog minstens een week blijft vriezen en in Friesland ligt geen sneeuw, dus dat wordt prachtig ijs.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook, ik word alleen zo moe van die hysterie als het 3 dagen gevroren heeft, dat doet het namelijk elk jaar wel en de laatste Elfstedentocht is van 1997. M.a.w. de kans is gewoon klein en 3 dagen vorst zeggen helemaal niks.
Nog een week is te kort, niet voor de media, maar wel voor de rayonhoofdenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar het schijnt dat het nog minstens een week blijft vriezen en in Friesland ligt geen sneeuw, dus dat wordt prachtig ijs.
We kunnen dus voorzichtig positief zijn
Dat haalt een beetje de druk van de ketel. Iets leuks ipv uren op je trein te wachten omdat er 3 cm sneeuw ligt lag.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:07 schreef Jian het volgende:
Op de radio ook al steeds de Elfstedentocht. Het gaat volgende week gewoon dooien! Ja sorry hoor Erben, maar ik word niet goed van dat ophitserige media gewauwel
Ze moeten die elfstedentocht morgen door laten gaan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:07 schreef Jian het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze moeten die elfstedentocht morgen door laten gaan.Geeft in ieder geval goeie televisie.
Als ze het morgen houden lach ik me de tyfus; "Wat is dat nou voor gekut met die schoolslag Erben, je kan toch wel de borstcrawl!"quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze moeten die elfstedentocht morgen door laten gaan.Geeft in ieder geval goeie televisie.
We hebben mazzel dat die rayonhoofden van die stugge Friezen zijn, die zich nergens wat van aantrekken, anders hadden er vorig jaar al een zooitje verzopen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:31 schreef Soury het volgende:
Rayonhoofden lopen elke dag gaten te boren totdat het ijs poreus is![]()
Ja zal het maar moeten organiseren.. Iederéén schiet dermate in de stres dat het nooit meer doorgaat.
Tja net zo lang uitstellen totdat het gaat dooien schiet ook niet op he?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:45 schreef Jian het volgende:
[..]
We hebben mazzel dat die rayonhoofden van die stugge Friezen zijn, die zich nergens wat van aantrekken, anders hadden er vorig jaar al een zooitje verzopen.
Dat was wel een grappig item, ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:21 schreef Soury het volgende:
Al vond ik die drie van '63 bij DWDD wel vermakelijk.
Dat is het toch al door de jaren heen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:01 schreef Copycat het volgende:
Waar ik van de week wel om moest lachen was het stukje in NRC Next dat de uil inderdaad trendvogel is geworden zoalsLidewij Edelkoort
in Zomergasten voorspelde. Met veel hoongelach tot gevolg.
To kill a mockingbird wordt denk ik een best seller.
Even tussendoor vanwege de TT en OP.
En ik denk ook dat U2 wel eens heel groot kan worden. Die Bono heeft wel een bepaalde edge die aanspreekt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:04 schreef Soury het volgende:
Dat is het toch al door de jaren heen.
Ben je stonedquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik denk ook dat U2 wel eens heel groot kan worden. Die Bono heeft wel een bepaalde edge die aanspreekt.
Weinig files zijn slecht voor de kijk- en luistercijfers.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:07 schreef Jian het volgende:
Bij de ANWB balen ze ook als de tyfus, 44 km totaal en ze melden op de radio nu al waar geen files staan.
Sowieso, die ophef over de elfstedentochtquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:07 schreef Jian het volgende:
exact, code oranje, code oranje, een regenbuitje en een windvlaagquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weinig files zijn slecht voor de kijk- en luistercijfers.
Het kan vriezen en het kan dooienquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Sowieso, die ophef over de elfstedentocht![]()
Nee. Ik ben al tijden zo clean als een whistle.quote:
Welnee joh, die Travolta kan alleen een beetje dansen, maar niet acteren en het is bovendien volgens mij nog een homo ook ......quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik ben al tijden zo clean als een whistle.
Maar ik denk wel dat Pulp Fiction een kaskraker gaat worden.
Sorry, humor van vrienden onderling moet je misschien onderling houden.
Ja rot op naar kiekenkotquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry, humor van vrienden onderling moet je misschien onderling houden.
Ik had je allang door.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:11 schreef Copycat het volgende:
De pannen koeken aanquote:
Toch denk ik dat we nog veel van hem, en van die Tarantino, gaan horen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:13 schreef Jian het volgende:
Welnee joh, die Travolta kan alleen een beetje dansen, maar niet acteren en het is bovendien volgens mij nog een homo ook ......
Hoi muis, ze staan niet droog te koken hoor.quote:
Charming as ever.quote:
Good luck and drive carefull of is het carefully?.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:15 schreef Copycat het volgende:
![]()
Greenwheeltje ophalen, opdrachtje binnenslepen!
Voordat er gezegd wordt dat ik leden probeer te ronselen, ik was het nietquote:
Liever nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Charming as ever.
Kusje op je immer boze bolletje.
Denk je nou echt dat ik die ranzigheid opzoekquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:18 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Voordat er gezegd wordt dat ik leden probeer te ronselen, ik was het niet
Ja wel, bloemetjesjurk die je bentquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik die ranzigheid opzoek
Wil ik niet eens wetenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik die ranzigheid opzoek
Ik beken ik heb er een paarquote:
Meld je aan!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien is dat wel een heel leuk forum.
Ik zou niet weten waarom niet ...... nou ja, eigenlijk welquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Muis komt echt niet door de ballotage.
Ik zeg maar even nks.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat schijnt wel nodig te zijn als je wil weten of het een leuk forum is.
Scrut ook niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef mootie het volgende:
Zelfs jij kwam erdoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow ja en jij ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zeg maar even nks.
[..]
Scrut ook niet.
Misschien kan ik een poging wagen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zeg maar even nks.
[..]
Scrut ook niet.
Wasquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:33 schreef Jian het volgende:
Mootie is lid van kiekenkot, mootie is lid van kiekenkot
Kwaad weggelopen omdat ze geen mod mocht wordenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Komt zeker gewoon een hele tijd opeens niet meer opdagen?
Ach aagjes zijn er overal.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou doei.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Soury het volgende:
Ik ga maar even weg ofzo, straks heb ik het gedaan. Ik weet serieus niet wat er allemaal aan de hand is. FB gelezen en ik kan er geen touw aan vast knopen.
Dat opa topic nooit gevolgd, deze sc ook maanden niet.
(wel de YT's gezienNice ( uhhhh
dat is toch ook niks byzonders)
Maar op je donder krijg je gelijk als je je voetjes hier zet.
Wat een rare toestand
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Soury het volgende:
Ik ga maar even weg ofzo, straks heb ik het gedaan. Ik weet serieus niet wat er allemaal aan de hand is. FB gelezen en ik kan er geen touw aan vast knopen.
Wat een rare toestand
Jij hebt toch niet op je donder gehad nu?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Soury het volgende:
Wat een rare toestand
Ben je stonedquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Soury het volgende:
Wat een rare toestand
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Muts. Al ben ik slecht in het tussen de regels door lezen, volgens mij heb je niet op je donder gehad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Soury het volgende:
Wat een rare toestand
Doe je nu ook nietquote:
Nee dat niet maar wel dat agressieve gelijk. Dat is blijkbaar normaal.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij hebt toch niet op je donder gehad nu?
als vanouds hequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat niet maar wel dat agressieve gelijk. Dat is blijkbaar normaal.
Pietje ... ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Wazzup?quote:
Frietkot is datquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:43 schreef kukelesoantje het volgende:
Kiekenkot is dat een soort van kentucky fried chicken.?
We waren ooit eens op vakantie in Belgie daar hadden ze ook een kiekenkot , kon je halve haantjes eten zoveel als je op kon.
Ach muis, ik heb nu niks bijzonders gelezen. Dat is weleens anders geweest.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Soury het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |