exact, code oranje, code oranje, een regenbuitje en een windvlaagquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weinig files zijn slecht voor de kijk- en luistercijfers.
Het kan vriezen en het kan dooienquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Sowieso, die ophef over de elfstedentocht![]()
Nee. Ik ben al tijden zo clean als een whistle.quote:
Welnee joh, die Travolta kan alleen een beetje dansen, maar niet acteren en het is bovendien volgens mij nog een homo ook ......quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik ben al tijden zo clean als een whistle.
Maar ik denk wel dat Pulp Fiction een kaskraker gaat worden.
Sorry, humor van vrienden onderling moet je misschien onderling houden.
Ja rot op naar kiekenkotquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry, humor van vrienden onderling moet je misschien onderling houden.
Ik had je allang door.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:11 schreef Copycat het volgende:
De pannen koeken aanquote:
Toch denk ik dat we nog veel van hem, en van die Tarantino, gaan horen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:13 schreef Jian het volgende:
Welnee joh, die Travolta kan alleen een beetje dansen, maar niet acteren en het is bovendien volgens mij nog een homo ook ......
Hoi muis, ze staan niet droog te koken hoor.quote:
Charming as ever.quote:
Good luck and drive carefull of is het carefully?.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:15 schreef Copycat het volgende:
![]()
Greenwheeltje ophalen, opdrachtje binnenslepen!
Voordat er gezegd wordt dat ik leden probeer te ronselen, ik was het nietquote:
Liever nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Charming as ever.
Kusje op je immer boze bolletje.
Denk je nou echt dat ik die ranzigheid opzoekquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:18 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Voordat er gezegd wordt dat ik leden probeer te ronselen, ik was het niet
Ja wel, bloemetjesjurk die je bentquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik die ranzigheid opzoek
Wil ik niet eens wetenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik die ranzigheid opzoek
Ik beken ik heb er een paarquote:
Meld je aan!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien is dat wel een heel leuk forum.
Ik zou niet weten waarom niet ...... nou ja, eigenlijk welquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Muis komt echt niet door de ballotage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |