Ik zeg maar even nks.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat schijnt wel nodig te zijn als je wil weten of het een leuk forum is.
Scrut ook niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef mootie het volgende:
Muis komt echt niet door de ballotage.
Zelfs jij kwam erdoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Muis komt echt niet door de ballotage.
Ow ja en jij ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zeg maar even nks.
[..]
Scrut ook niet.
Misschien kan ik een poging wagen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zeg maar even nks.
[..]
Scrut ook niet.
Wasquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:33 schreef Jian het volgende:
Mootie is lid van kiekenkot, mootie is lid van kiekenkot
Kwaad weggelopen omdat ze geen mod mocht wordenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Komt zeker gewoon een hele tijd opeens niet meer opdagen?
Ach aagjes zijn er overal.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou doei.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Soury het volgende:
Ik ga maar even weg ofzo, straks heb ik het gedaan. Ik weet serieus niet wat er allemaal aan de hand is. FB gelezen en ik kan er geen touw aan vast knopen.
Dat opa topic nooit gevolgd, deze sc ook maanden niet.
(wel de YT's gezienNice ( uhhhh
dat is toch ook niks byzonders)
Maar op je donder krijg je gelijk als je je voetjes hier zet.
Wat een rare toestand
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Soury het volgende:
Ik ga maar even weg ofzo, straks heb ik het gedaan. Ik weet serieus niet wat er allemaal aan de hand is. FB gelezen en ik kan er geen touw aan vast knopen.
Wat een rare toestand
Jij hebt toch niet op je donder gehad nu?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Soury het volgende:
Wat een rare toestand
Ben je stonedquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Soury het volgende:
Wat een rare toestand
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Muts. Al ben ik slecht in het tussen de regels door lezen, volgens mij heb je niet op je donder gehad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Soury het volgende:
Wat een rare toestand
Doe je nu ook nietquote:
Nee dat niet maar wel dat agressieve gelijk. Dat is blijkbaar normaal.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij hebt toch niet op je donder gehad nu?
als vanouds hequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat niet maar wel dat agressieve gelijk. Dat is blijkbaar normaal.
Pietje ... ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat niet maar wel dat agressieve gelijk. Dat is blijkbaar normaal.
Wazzup?quote:
Frietkot is datquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:43 schreef kukelesoantje het volgende:
Kiekenkot is dat een soort van kentucky fried chicken.?
We waren ooit eens op vakantie in Belgie daar hadden ze ook een kiekenkot , kon je halve haantjes eten zoveel als je op kon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |