PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Als ze maar head geeftquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:59 schreef n0ir het volgende:
Leuk zo'n Hot Chick, maar met minder dan 75 Head-giving komen ze er bij mij niet in.
En hij kwam niet naar je toe omdat je hem niet teruggaf?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:00 schreef strakkeman het volgende:
En nee de knopjes waren niet vastgesmoltyen alleen de buitenkant waar ik op had gekrast en getekend.
Nee hij was een bange kasthomoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
En hij kwam niet naar je toe omdat je hem niet teruggaf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dit gaan ze niet negeren![]()
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze doen er niets mee en de datum klopt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dit gaan ze niet negerenIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ja dat snap ik ook wel. Ik quote je omdat jij zegt dat die virtuele goederen in handen zijn van EA en dat hij daarom geen kans maakt met een rechtzaak. Dat is dus fout. Dat het niet te bewijzen is dat die Ronaldo gejat is omdat hij hem zelf weggegeven heeft en dat het daarom niet te doen is om te procederen ben ik 100% met je eens.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben je echt zo stom of doe je alsof?
Dit is toch een heel andere zaak.
[..]
DS2 heeft het weggegeven en er is totaal geen bewijs dat hij gedwongen werd. Daarnaast weet ik niet hoe EA dit geregeld heeft in hun policy, zou iemand (DS2 waarschijnlijk) even helemaal moeten uitzoeken voordat hij aangifte gaat doen ().
Nee mensen vertelden hem daarna dat ik wist dat hij mijn rekenmachine had. Dus hij besloot het maar te laten rusten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
En hij kwam niet naar je toe omdat je hem niet teruggaf?
Niet slecht!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:01 schreef TBakkert het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#fwLJhjk4nIJHG:ps3
ik wil alleen nog Ogbonna > Chiellini, Higuain > Benzema, Guardado > Pedro.
dan wissel ik de CAM's om en Jesus Navas > Di Maria
en misschien later nog Marchetti > Buffon.
trade offerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dit gaan ze niet negeren
2011
Ik hoop voor je dat het je lukt maar als ik dat stukje tekst lees dan zie ik een huilende duister dat typen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dit gaan ze niet negeren
Die klopt inderdaad niet. Maar ook al doen ze er niks mee, dan nog is dit nog niet afgelopen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:02 schreef TJV het volgende:
[..]
Ze doen er niets mee en de datum klopt niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dit gaan ze niet negerenLaat je niet van de wijs brengen, gewoon terug proberen te krijgen wat je toe behoort.
ooh, ik bedoelde juist dat ik Di Maria daar neer ga zettenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Niet slecht!![]()
Al vind ik Di Maria toch iets beter dan Jesus Navas omdat hij links is.
IF Pablo Hernandez RMquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:01 schreef TBakkert het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#fwLJhjk4nIJHG:ps3
ik wil alleen nog Ogbonna > Chiellini, Higuain > Benzema, Guardado > Pedro.
dan wissel ik de CAM's om en Jesus Navas > Di Maria
en misschien later nog Marchetti > Buffon.
Wat ga je doen dan, als de politie het niet oppikt?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die klopt inderdaad niet. Maar ook al doen ze er niks mee, dan nog is dit nog niet afgelopen.
Huilende duister?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:04 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het je lukt maar als ik dat stukje tekst lees dan zie ik een huilende duister dat typen.
Hoe ben jij van plan te bewijzen dat hij jouw Ronaldo gestolen heeft en dat jij hem niet weggegeven hebt?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die klopt inderdaad niet. Maar ook al doen ze er niks mee, dan nog is dit nog niet afgelopen.
Dat zijn van die kinderen die je haat berichtjes sturen als Fucking cheater nadat ze met 8-0 zijn opgedroogdquote:
Oh, okee, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:06 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dat zijn van die kinderen die je haat berichtjes sturen als Fucking cheater nadat ze met 8-0 zijn opgedroogd
FOK! knokploegquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:05 schreef TJV het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan, als de politie het niet oppikt?
Geen idee, maar het is nog niet over!!1quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:05 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Hoe ben jij van plan te bewijzen dat hij jouw Ronaldo gestolen heeft en dat jij hem niet weggegeven hebt?
Ik wil je niet ontmoedigen, maar zonder bewijs van een overeenkomst kom je helemaal nergens.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
FOK! knokploeg
[..]
Geen idee, maar het is nog niet over!!1
die bestaat nietquote:
Ja, je leek me al net zo normaal als mijzelfquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, ik gebruik de straat alleen maar om mezelf te verplaatsen
Ja en je moet een bevestiging op papier ergens hebben dat hij het inderdaad om lenen gaatquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:08 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen, maar zonder bewijs van een overeenkomst kom je helemaal nergens.
nou kan ik je wel vertellen dat een mondelinge overeenkomst volgens de wet even geldig is als een schriftelijke, dus als hij als antwoord van Bob weet te krijgen dat hij hem inderdaad geleend had en dat antwoord ergens kan bewaren, dan gaat hij een potentiële zaak nog winnen ookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:08 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen, maar zonder bewijs van een overeenkomst kom je helemaal nergens.
bazenkaartquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:09 schreef pascal08 het volgende:
Weet je wat? We leggen allemaal wat coins bij elkaar en dan kopen we Ronaldo voor DS2.
[ afbeelding ]
Hoeveel * WF?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:09 schreef pascal08 het volgende:
Weet je wat? We leggen allemaal wat coins bij elkaar en dan kopen we Ronaldo voor DS2.
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij IF natale bedoeldquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:10 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wat is duur? Heb hem opgepikt voor 35k voor in een team en paar week later verkocht voor 63k.
ninja-editquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zei het toch, er zullen wel king size packs komen.Net een team van 850k gebouwd.
Heerlijke timing.
41Kquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:10 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wat is duur? Heb hem opgepikt voor 35k voor in een team en paar week later verkocht voor 63k.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zei het toch, er zullen wel king size packs komen.Net een team van 850k gebouwd.
Heerlijke timing.
JJ2?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil deze zaak niet verliezen, maar ik weet nog niet hoe ik het op ga lossen. Ik heb het niet opgenomen dat Bob zei dat hij hem ging lenen dus dat wordt lastig. Maar ik heb zometeen een JJ2 event dus later
Ah, das juist. Uiteraard IFquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:11 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik denk dat hij IF natale bedoeld
http://www.zoekenbel.nl/z(...)oekop_woord=1%5Dklikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan zou ik nergens heengaan. Fuck interquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:11 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal niet lang meer duren
Ik hoef geen spelers met meer dan 3 of minder dan 5* WFquote:
Ze kunnen hem echt niet dwingen, bij het volgende bod dat enigszins acceptabel is, weten ze niet hoe snel ze het moeten accepteren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:11 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal niet lang meer duren
Dan zou ik hem niet nemen, want hij heeft het beide.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoef geen spelers met meer dan 3 of minder dan 5* WF
En dan aangeklaagd worden voor smaad of laster.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:12 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
http://www.zoekenbel.nl/z(...)oekop_woord=1%5Dklik
Bel gewoon die hele straat langs of stuur iedereen een kaartje dat er oplichters in hun wijk actief zijn
Gewoon mentaal slopen die lui![]()
Die 100 knaken zouden me gestolen kunnen worden, wordt meer een principe kwestie, die zal me veel meer waard zijn.
Het is gewoon subjectief opgeschreven door Voetbalzone. Op andere sites lees je duidelijk dat ze hiermee bedoelen dat er niemand anders een bod heeft uitgebracht op Sneijderquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:14 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ze kunnen hem echt niet dwingen, bij het volgende bod dat enigszins acceptabel is, weten ze niet hoe snel ze het moeten accepteren.
Voetbalzonequote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:15 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Het is gewoon subjectief opgeschreven door Voetbalzone. Op andere sites lees je duidelijk dat ze hiermee bedoelen dat er niemand anders een bod heeft uitgebracht op Sneijder
welke grafmongool gaat hem dan nog een upgrade geven?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:16 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien interessant voor iemand? Op de Xbox.
op FIFA is hij goedkoop en overpowered.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:18 schreef DutchSL het volgende:
Inter overigens net op 1-0 door Palacio.
Ba of Balotelli als spits en Bale LMquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Kompany - Touré - Bale (Of Nzogbia) en toch maar Aguero moeten de laatste spelers worden
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
welke grafmongool gaat hem dan nog een upgrade geven?
Die kaartjes hebben geen effect bij friendliesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik met een FOK! toernooi al m'n TOTY spelers een +10 kaart gegeven.Toch won ik het toernooi niet, hoe slecht ben je dan?
Hij probeert ook een panna te gevenquote:
quote:Death Star gaat er niet komen
Film • Geplaatst door Johan (DragonFodder) dm op 12-01-2013 @ 20:00
Een petitie van de actiegroep We the People aan de Amerikaanse regering om te starten met de bouw van een Death Star is door het Witte Huis snel van tafel geveegd. De actiegroep betoogde dat de bouw zou zorgen voor banen en economische voorspoed. Maar de kosten zouden te hoog zijn onder andere, volgens Washington. Goh.
Het is een regel van het Witte Huis dat elke petitie die meer dan 25.000 ondersteunende stemmen krijgt, in behandeling genomen moet worden. Met meer dan 34.000 handtekeningen werd ruimschoots aan die eis voldaan. Paul Shawcross heeft namens de Amerikaanse regering in stijl geantwoord in een stuk met de titel: This Isn't the Petition Response You're Looking For.
Shawcross gaf drie redenen:
"De kosten van de bouw van een Death Star zijn geschat op $850.000.000.000.000.000. We zijn druk bezig het begrotingstekort terug te dringen, niet te vergroten.
De regering ondersteunt het opblazen van planeten niet.
Waarom zouden we ontelbaar veel geld van de belastingbetaler opmaken aan een Death Star met een fundamentele designfout, die door een eenmans ruimteschip kan worden vernietigd?"
Oh, dus ik ben toch niet slecht?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:22 schreef n0ir het volgende:
[..]
Die kaartjes hebben geen effect bij friendlies
De +10 cheatquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik met een FOK! toernooi al m'n TOTY spelers een +10 kaart gegeven.Toch won ik het toernooi niet, hoe slecht ben je dan?
Hahaha wat doet hijquote:
Ook leuk als je op je werk inlogt op je Google account en ineens vunzige reclames voorbij ziet komen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:25 schreef Rogan het volgende:
Vandaag was mijn SSD overleden en kreeg van Mycom meteen een nieuwe mee (geen bon meer en ruim buiten de garantie![]()
)
Toen ik Chrome ging installeren hoefde ik alleen maar in te loggen met mijn Gmail en ik kreeg gewoon al m'n bladwijzers + wachtwoorden terug.
Google.![]()
![]()
![]()
Bij een maan van Endorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waar gaan ze dat in elkaar zetten?
Google zegt iets van Star Wars.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk een soort vluchtplek voor als het leven hier uitsterft?
koop er 250 van 400cquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:29 schreef SV-Spakenburg het volgende:
100k pack kopen, 6 van 15k, of anders?
Nieuwe team speelt echt bazig, 3x op rij gewonnen
En dan heen en weer vliegen met onderdelen? Ik heb nog wel wat oud meubilair staan waar ik toch vanaf moet.quote:
koop gewoon allemaal 7,5k packs, dan kun je veel eerder zeggen; nu stop ik, want het gaat toch niks meer worden...quote:
kan dat?quote:
Wil je dit soort plaatjes niet meer posten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:31 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht nog even tot morgen
Ja inderdaad, ik begin gewoon met een paar jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
koop gewoon allemaal 7,5k packs, dan kun je veel eerder zeggen; nu stop ik, want het gaat toch niks meer worden...
Je kunt sowieso beter 1 pakje van 15k kopen dan 2 van 7.5k, omdat je dan 1 shiny meer krijgt voor dezelfde prijs.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:33 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik begin gewoon met een paar ja
En dan stop je en dan zou in je het volgende pakje TOTY Ronaldo hebben...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
koop gewoon allemaal 7,5k packs, dan kun je veel eerder zeggen; nu stop ik, want het gaat toch niks meer worden...
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En dan stop je en dan zou in je het volgende pakje TOTY Ronaldo hebben...
Dani Alves voor Hulkquote:
Normaal zou ik zeggen Ramires op 9 chem maar aangezien ik vandaag heb ondervonden dat tegenstanders die kut chem hebben, dingen deden en alles lukte en bij mij niets.quote:
oja, kut, dan moet alles groen zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:43 schreef leoon. het volgende:
[..]
Want heeft link met CB uit Frankrijk?
Ja want Braziliaanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:43 schreef leoon. het volgende:
[..]
Want heeft link met CB uit Frankrijk?
Maar voor 9 chem is het ook competitie toch voor lwb. Maar je hebt gelijk qua nationaliteit wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:45 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja want Braziliaan, maar volgens mij heeft Dani Alves geen 9 chem
zijn er wedstrijden gespeeld? ja(dat is het antwoord op beide vragen).quote:
Voor 9 chem (op de console) moet 'ie minstens een 2 enkele links hebben en een triple link, of 2 dubbel links en een enkele. Om het maar in jullie terminologie te houden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:46 schreef leoon. het volgende:
[..]
Maar voor 9 chem is het ook competitie toch voor lwb. Maar je hebt gelijk qua nationaliteit wel.
Neuh, vraag het hier welquote:
quote:
Dat is een bijzondere deal op de PS3 ja?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:58 schreef Toefjes het volgende:
Wellinton 1KDaar kan ik geen miskoop aan hebben
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is een bijzondere deal op de PS3 ja?
Met name Tim is helemaal fan van Bale omdat hij schijnbaar zo'n goeie verdediger is maar hun workrates zijn hetzelfde en die verdedigende stats zijn maar iets beter.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:00 schreef vandermar het volgende:
Ik weet niet of ik Bale of Nani als LM zal doen
DB is al een tijdje klaar, op wat transfers na. Ik ben momenteel samen met Reemi de site eromheen aan het bouwen. Gaat erg goed!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:00 schreef Introvert het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met je DB, Pascal?
Nani is ook een stukje goedkoper en heeft de LONGSHOT traitquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Met name Tim is helemaal fan van Bale omdat hij schijnbaar zo'n goeie verdediger is maar hun workrates zijn hetzelfde en die verdedigende stats zijn maar iets beter.
5sterren skills en een rechtspoot op links vind ikdus ik zou Nani nemen.
Ligt idd aan je spel, en je tactiek. Ik vind in een 3-5-2 Bale wel prettig. Ook omdat ik graag met de buitenspeler de achterlijn haal, en dan een voorzet geef. Als je liever binnendoor komt en met rechts wilt schieten dan heb je veel meer aan Nani.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Met name Tim is helemaal fan van Bale omdat hij schijnbaar zo'n goeie verdediger is maar hun workrates zijn hetzelfde en die verdedigende stats zijn maar iets beter.
5sterren skills en een rechtspoot op links vind ikdus ik zou Nani nemen.
Ga je die bij FIFA 14 mits wat kleine aanpassingen ook kunnen gebruiken of hoe zit dat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
DB is al een tijdje klaar, op wat transfers na. Ik ben momenteel samen met Reemi de site eromheen aan het bouwen. Gaat erg goed!
WHUTquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ga je die bij FIFA 14 mits wat kleine aanpassingen ook kunnen gebruiken of hoe zit dat?
Tuurlijk, alleen de DB moet worden aangepast dan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ga je die bij FIFA 14 mits wat kleine aanpassingen ook kunnen gebruiken of hoe zit dat?
David Luiz voor Kaboul lijkt me ook een goede optie.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:06 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het team waar Nani in gaat komen dan, Kompany komt nog ipv Smalling en moet maar even kijken of ik Reina ga vervangen, prima keeper is hij
Ah ok, want toen ik hier voor de laatste keren zat in oktober was je er ook al mee bezig, ik schrok toen ik las dat je er nog steeds mee bezig wasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen de DB moet worden aangepast dan.
Dan eerder voor M'biaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:07 schreef Rogan het volgende:
[..]
David Luiz voor Kaboul lijkt me ook een goede optie.
Ik heb ook nog wel wat anders te doen dan en bovendien krijg ik er geen geld voor, dus ik heb er ook geen haast mee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ah ok, want toen ik hier voor de laatste keren zat in oktober was je er ook al mee bezig, ik schrok toen ik las dat je er nog steeds mee bezig was
Kaboul vervangen is niet slim. Vorig jaar was Luiz een baas, dit jaar vind ik m niet sterkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:07 schreef Rogan het volgende:
[..]
David Luiz voor Kaboul lijkt me ook een goede optie.
Ban voor een plaatje posten?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]ik lok niks uit, maar jij mag nu wel een ban verwachten
Je lokt al uit door hier überhaupt te posten omdat je weet dat niemand je magquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]ik lok niks uit, maar jij mag nu wel een ban verwachten
openbaar forum + vrijheid van meningsuiting, daarbij komt wel dat het posten van foto's van leden niet is toegestaan. Prettige vakantie alvast!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je lokt al uit door hier überhaupt te posten omdat je weet dat niemand je mag
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]
openbaar forum + vrijheid van meningsuiting, daarbij komt wel dat het posten van foto's van leden niet is toegestaan. Prettige vakantie alvast!
Ja dat is hem echtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ben jij dat dan? Hierbij vergeleken is GJE nog een baas
Het zou nu dom zijn om te ontkennen omdat een lid hierdoor een ban kan krijgenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ben jij dat dan? Hierbij vergeleken is GJE nog een baas
ik dacht dat jij hier niet meer zou komen omdat wij allemaal trieste eikels zijn. Wat kom je hier nou doen dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Het zou nu dom zijn om te ontkennen omdat een lid hierdoor een ban kan krijgen
Ik speelde vandaag voor het eerst tegen hem, Barzaglia maakte hem onzichtbaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:40 schreef Toefjes het volgende:
Goedkoopste bin IF Walcott 154K momenteel
Tegen mij scoorde hij met een omhaalquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speelde vandaag voor het eerst tegen hem, Barzaglia maakte hem onzichtbaar
als hij tegenvalt is het niet erg, dan verkoop ik m met winst. Maar gewoon verdedigen en dan hoppa de lange bal en rennen maarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speelde vandaag voor het eerst tegen hem, Barzaglia maakte hem onzichtbaar
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:44 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
WOW, ik had gedacht dat hij 150K was. Dit is de laagste BIN.
Ik snap echt totaal niet waarom hij zooooo duur is? Ok, best goede stats maar zoveel is echt bizar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]Zo'n wtf momentje had ik vorige maand met m. Was hij nog 750K
5* skills. 90 rating, goedestats.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik snap echt totaal niet waarom hij zooooo duur is? Ok, best goede stats maar zoveel is echt bizar.
Ik ben net aan het kijken voor een team maar het is echt absurd. 500K+ ga ik dus mooi niet betalen voor 1 speler.quote:
Zelfde geldt voor Ibra. Prijsontwikkeling voor deze 2 is zo anders dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik snap echt totaal niet waarom hij zooooo duur is? Ok, best goede stats maar zoveel is echt bizar.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef bombmannl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moest het ff posten, begin niet aan die 100k packs
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ar you madquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef bombmannl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haal je ondertitel ook maar gelijk weg dan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef bombmannl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Karigquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef bombmannl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die Dzyuba is wel een baasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef bombmannl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haal je ondertitel ook maar gelijk weg dan.
quote:
Ik heb hem.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ben net aan het kijken voor een team maar het is echt absurd. 500K+ ga ik dus mooi niet betalen voor 1 speler.
orchigineelquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:54 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
En team met RvP gemaakt
JA, hij gaat sowieso ook weer stijgen in de komende week.quote:
Ik kom anders nooit iemand met Lampard tegenquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
JA, hij gaat sowieso ook weer stijgen in de komende week.
Ik had hem gister nog voor 40K gekocht.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
yolooooo
kan ik misschien eindelijk een goed team maken
eerst maar eens al die fitnesskaarten verkopen en dan een goed team eromheen machenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik had hem gister nog voor 40K gekocht.Met Kouyate win je echt wedstrijden geen grap, wat een tank
352? Je moet hem sowieso linken aan Diouf/Gueye en Camara/Diamé _Oquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eerst maar eens al die fitnesskaarten verkopen en dan een goed team eromheen machen
352 ja. Ik ga er eens goed over nadenken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
352? Je moet hem sowieso linken aan Diouf/Gueye en Camara/Diamé _O
Wie wil je in de spits gaan doen? Lacazette en Diallo is een goed duo bijvoorbeeld.
Gewoon pro league, genoeg pacequote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
352 ja. Ik ga er eens goed over nadenken.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
He lindgren, post je zlatan team eens
Die gast was binnen na Crank That ofzoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:10 schreef Rogan het volgende:
Hoe krijgt deze dude zoveel geld met al z'n offbeat raps.
Ik heb een heel vet team voor je bedacht maar ik kom 1 link tekort.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
352 ja. Ik ga er eens goed over nadenken.
welja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb een heel vet team voor je bedacht maar ik kom 1 link tekort. [ afbeelding ]
Wil je het toch zien?
Tsja, hoe krijgt Justin Bieber geld voor zijn troep.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:10 schreef Rogan het volgende:
Hoe krijgt deze dude zoveel geld met al z'n offbeat raps.
Beter neem je een andere keeper die wel ballen kan tegenhouden.quote:
En dan die kut keeperquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welja.
[ afbeelding ]
ik ben zo ver gekomen maar ik weet het niet
Ik vind 'm in de eerste zes potjes erg sterk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter neem je een andere keeper die wel ballen kan tegenhouden.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welja.
[ afbeelding ]
Sowieso hogere kwaliteit productie etc, deze Souljaboy brengt echt bagger uit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, hoe krijgt Justin Bieber geld voor zijn troep.
92 pace jat0g.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die RM is wel echt heel slecht
92 pacequote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Je kan ook Braaten nemen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welja.
[ afbeelding ]
Vargasquote:
Klopt is een baasje, had ik al helemaal in het begin van FUT daarstaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Inderdaad! En Kanu is echt goed op CDM.
Hoeveel voor Neymar betaald? Maar 1 gekocht voor 121k netquote:
Hou op.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoeveel voor Neymar betaald? Maar 1 gekocht voor 121k net
lol wou e ook 1 kopen maar overal wordt 1k op gebodenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
waarom zijn die 352 kaartjes toch zo duur
ahquote:
134k.quote:
Dat liep ik aan het begin van het spel al te schreeuwen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, en om het nog maar een keer te zeggen. Beste speler in het spel:
[ afbeelding ]
Zeker qua prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb hem gekocht voor 850 coins.Ik won net met 6-3 en meneer Jadson maakt er 5 (!) waaronder dit pareltje:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/148428332
[..]
134k.Een paar uur geleden.
ooh als lm zeker, zag hem daar ook voor 135k gaan maar dacht kaartje <3k en lw ging al voor <125kquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker qua prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb hem gekocht voor 850 coins.Ik won net met 6-3 en meneer Jadson maakt er 5 (!) waaronder dit pareltje:
[..]
Als LM ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ooh als lm zeker, zag hem daar ook voor 135k gaan maar dacht kaartje <3k en lw ging al voor <125k
Ik ook. Wat een koningbaas is het.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat liep ik aan het begin van het spel al te schreeuwen.
LW-->LM kaartjes gingen net voor 200 a 300 coinsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ooh als lm zeker, zag hem daar ook voor 135k gaan maar dacht kaartje <3k en lw ging al voor <125k
oh wowquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:36 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
LW-->LM kaartjes gingen net voor 200 a 300 coins![]()
Ja, ik zit ook te kijken holy shit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:37 schreef poker4lifee het volgende:
Die Lukaku kan er ook elke wedstrijd 5 maken maar zit hem nooit mee
En toch nog 2 makenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:37 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook te kijken holy shit.
Opzich vind ik dit best wel een in form performance, ookal verliezen ze die pot.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
En toch nog 2 makenecht elke keer als hij speelt de paal/lat nog net tegen de keeper enz
Ze hadden Torres nooit moeten kopen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:39 schreef wieisboos het volgende:
Lukaku heeft er meer gemaakt dan Torresze hadden Torres gewoon moeten verhuren
Pareltje?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik vond hem echt pure aidsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Mijn gouden team heeft 74 pace gemiddeldquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat Pools/Oostenrijkse team wat ik heb heeft trouwens niet eens zoveel pace. 1 speler met 80, 1 met 81, 1 met 82 en 1 met 86, de rest minder. Gemiddeld is dat maar 76 pace. Met dat team won ik vandaag het bronze toernooi en dus ook met mijn MLS team en mijn Engelse bronze team.
Speelde echt heel goed ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Als Lukaku zo blijft spelen gaat ie die IF nog wel krijgen
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:46 schreef Dudeweiser het volgende:
hahaha die Walters schiet tegen zijn hoofd
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:46 schreef detennismaster het volgende:
Ik vind het echt pure aids dat wij thuis geen BBC kunnen ontvangen. Op de tv in de slaapkamer van mijn ouders doet die het wel maar in de woonkamer zegt die dat er geen signaal is al ik hem op BBC zet.
download je motd de volgende ochtend tochquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:46 schreef detennismaster het volgende:
Ik vind het echt pure aids dat wij thuis geen BBC kunnen ontvangen. Op de tv in de slaapkamer van mijn ouders doet die het wel maar in de woonkamer zegt die dat er geen signaal is al ik hem op BBC zet.
Nee, maar ik wil gewoon op de tv kunnen kijken, niet op de computer.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan ook op internet kijken he
Al eens opnieuw naar kanalen gescand (uitgebreid scannen?)quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil gewoon op de tv kunnen kijken, niet op de computer.
Die 2e wordt gek omdat hij een TOTW speler krijgt. Al zou ik ook gek worden als ik van Rhijn in hetzelfde pack kreegquote:
Haha die teksten er ook bij. You got something else dude.quote:
Ja idd hopelijk veranderen ze nog van mening en geven ze hem 1 jaar erbijquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:56 schreef diedjuh het volgende:
Echt ongelofelijk dat Chelsea het contract van Lampard niet wil verlengen. Speelde weer geweldig.
Ik vind de beweging ervoor best wel prettig lekker.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Pareltje?
Helaas zijn dit soort goals deze fifa de finesse shots van fifa12...
Enige goals die ik tegen krijg zijn dit soort en natuurlijk de "rag de bal zo hard als je kan naar welliton " goals.
#jbgsquote:
Vorig jaar kon ik de dragback fake in alle hoeken en standen maar nu lukt het mij met geen enkele spelerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind de beweging ervoor best wel prettig lekker.En met het schot is ook niet zoveel mis.
[..]
#jbgs
Lekkere volley inderdaad.quote:
Easy peasy.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik de dragback fake in alle hoeken en standen maar nu lukt het mij met geen enkele speler
Joh, echt?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekkere volley inderdaad.
[..]
Easy peasy.Hij is precies hetzelfde als vorig jaar.
Misschien zijn je vingers nu, een jaar later, wat dikker geworden en lukt het allemaal wat minder makkelijk.quote:
Zo geweldig deze video's.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:56 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Haha die teksten er ook bij. You got something else dude.
Dat zal het zijnquote:Op zondag 13 januari 2013 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien zijn je vingers nu, een jaar later, wat dikker geworden en lukt het allemaal wat minder makkelijk.
echt zo'n fifa goal ja, kansloos/niet uitverdedigen en hup alsnog de tegengoalquote:Op zondag 13 januari 2013 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
Eerst die fantastische redding van Jaaskelainen en dan die verdediger die zo bikkelhard faalt en dat die bal er alsnog in gaat.
mij lukt het deze fifa ook nooitquote:
Daar denkt Schweinsteiger anders overquote:Op zondag 13 januari 2013 00:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo geweldig deze video's.Dat alle Duitsers homo zijn wordt ook gelijk weer even bevestigd.
nieuwe Agbonlahorquote:Op zondag 13 januari 2013 00:07 schreef detennismaster het volgende:
Eigenlijk wil ik UP Sturridge wel proberen voor naast Jones. [ afbeelding ]
Lallana.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:09 schreef detennismaster het volgende:
Ok, skitta, ik ga een BPL gold team maken. Waarschijnlijk speel ik er max 5 wedstrijden mee maar de prijzen stijgen toch en ik wil iets bouwen.
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#FZK1psSDnIJRk:ps3quote:Op zondag 13 januari 2013 00:09 schreef detennismaster het volgende:
Ok, skitta, ik ga een BPL gold team maken. Waarschijnlijk speel ik er max 5 wedstrijden mee maar de prijzen stijgen toch en ik wil iets bouwen.
Adamquote:Op zondag 13 januari 2013 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lallana.
Sowieso vind ik Southampton een leuk teampje. Die spelen bij vlagen echt leuk voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |