koop gewoon allemaal 7,5k packs, dan kun je veel eerder zeggen; nu stop ik, want het gaat toch niks meer worden...quote:
kan dat?quote:
Wil je dit soort plaatjes niet meer posten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:31 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht nog even tot morgen
Ja inderdaad, ik begin gewoon met een paar jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
koop gewoon allemaal 7,5k packs, dan kun je veel eerder zeggen; nu stop ik, want het gaat toch niks meer worden...
Je kunt sowieso beter 1 pakje van 15k kopen dan 2 van 7.5k, omdat je dan 1 shiny meer krijgt voor dezelfde prijs.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:33 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik begin gewoon met een paar ja
En dan stop je en dan zou in je het volgende pakje TOTY Ronaldo hebben...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
koop gewoon allemaal 7,5k packs, dan kun je veel eerder zeggen; nu stop ik, want het gaat toch niks meer worden...
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En dan stop je en dan zou in je het volgende pakje TOTY Ronaldo hebben...
Dani Alves voor Hulkquote:
Normaal zou ik zeggen Ramires op 9 chem maar aangezien ik vandaag heb ondervonden dat tegenstanders die kut chem hebben, dingen deden en alles lukte en bij mij niets.quote:
oja, kut, dan moet alles groen zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:43 schreef leoon. het volgende:
[..]
Want heeft link met CB uit Frankrijk?
Ja want Braziliaanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:43 schreef leoon. het volgende:
[..]
Want heeft link met CB uit Frankrijk?
Maar voor 9 chem is het ook competitie toch voor lwb. Maar je hebt gelijk qua nationaliteit wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:45 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja want Braziliaan, maar volgens mij heeft Dani Alves geen 9 chem
zijn er wedstrijden gespeeld? ja(dat is het antwoord op beide vragen).quote:
Voor 9 chem (op de console) moet 'ie minstens een 2 enkele links hebben en een triple link, of 2 dubbel links en een enkele. Om het maar in jullie terminologie te houden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:46 schreef leoon. het volgende:
[..]
Maar voor 9 chem is het ook competitie toch voor lwb. Maar je hebt gelijk qua nationaliteit wel.
Neuh, vraag het hier welquote:
quote:
Dat is een bijzondere deal op de PS3 ja?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:58 schreef Toefjes het volgende:
Wellinton 1KDaar kan ik geen miskoop aan hebben
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is een bijzondere deal op de PS3 ja?
Met name Tim is helemaal fan van Bale omdat hij schijnbaar zo'n goeie verdediger is maar hun workrates zijn hetzelfde en die verdedigende stats zijn maar iets beter.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:00 schreef vandermar het volgende:
Ik weet niet of ik Bale of Nani als LM zal doen
DB is al een tijdje klaar, op wat transfers na. Ik ben momenteel samen met Reemi de site eromheen aan het bouwen. Gaat erg goed!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:00 schreef Introvert het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met je DB, Pascal?
Nani is ook een stukje goedkoper en heeft de LONGSHOT traitquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Met name Tim is helemaal fan van Bale omdat hij schijnbaar zo'n goeie verdediger is maar hun workrates zijn hetzelfde en die verdedigende stats zijn maar iets beter.
5sterren skills en een rechtspoot op links vind ikdus ik zou Nani nemen.
Ligt idd aan je spel, en je tactiek. Ik vind in een 3-5-2 Bale wel prettig. Ook omdat ik graag met de buitenspeler de achterlijn haal, en dan een voorzet geef. Als je liever binnendoor komt en met rechts wilt schieten dan heb je veel meer aan Nani.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Met name Tim is helemaal fan van Bale omdat hij schijnbaar zo'n goeie verdediger is maar hun workrates zijn hetzelfde en die verdedigende stats zijn maar iets beter.
5sterren skills en een rechtspoot op links vind ikdus ik zou Nani nemen.
Ga je die bij FIFA 14 mits wat kleine aanpassingen ook kunnen gebruiken of hoe zit dat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
DB is al een tijdje klaar, op wat transfers na. Ik ben momenteel samen met Reemi de site eromheen aan het bouwen. Gaat erg goed!
WHUTquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ga je die bij FIFA 14 mits wat kleine aanpassingen ook kunnen gebruiken of hoe zit dat?
Tuurlijk, alleen de DB moet worden aangepast dan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ga je die bij FIFA 14 mits wat kleine aanpassingen ook kunnen gebruiken of hoe zit dat?
David Luiz voor Kaboul lijkt me ook een goede optie.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:06 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het team waar Nani in gaat komen dan, Kompany komt nog ipv Smalling en moet maar even kijken of ik Reina ga vervangen, prima keeper is hij
Ah ok, want toen ik hier voor de laatste keren zat in oktober was je er ook al mee bezig, ik schrok toen ik las dat je er nog steeds mee bezig wasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen de DB moet worden aangepast dan.
Dan eerder voor M'biaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:07 schreef Rogan het volgende:
[..]
David Luiz voor Kaboul lijkt me ook een goede optie.
Ik heb ook nog wel wat anders te doen dan en bovendien krijg ik er geen geld voor, dus ik heb er ook geen haast mee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ah ok, want toen ik hier voor de laatste keren zat in oktober was je er ook al mee bezig, ik schrok toen ik las dat je er nog steeds mee bezig was
Kaboul vervangen is niet slim. Vorig jaar was Luiz een baas, dit jaar vind ik m niet sterkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:07 schreef Rogan het volgende:
[..]
David Luiz voor Kaboul lijkt me ook een goede optie.
Ban voor een plaatje posten?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]ik lok niks uit, maar jij mag nu wel een ban verwachten
Je lokt al uit door hier überhaupt te posten omdat je weet dat niemand je magquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]ik lok niks uit, maar jij mag nu wel een ban verwachten
openbaar forum + vrijheid van meningsuiting, daarbij komt wel dat het posten van foto's van leden niet is toegestaan. Prettige vakantie alvast!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je lokt al uit door hier überhaupt te posten omdat je weet dat niemand je mag
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]
openbaar forum + vrijheid van meningsuiting, daarbij komt wel dat het posten van foto's van leden niet is toegestaan. Prettige vakantie alvast!
Ja dat is hem echtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ben jij dat dan? Hierbij vergeleken is GJE nog een baas
Het zou nu dom zijn om te ontkennen omdat een lid hierdoor een ban kan krijgenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ben jij dat dan? Hierbij vergeleken is GJE nog een baas
ik dacht dat jij hier niet meer zou komen omdat wij allemaal trieste eikels zijn. Wat kom je hier nou doen dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Het zou nu dom zijn om te ontkennen omdat een lid hierdoor een ban kan krijgen
Ik speelde vandaag voor het eerst tegen hem, Barzaglia maakte hem onzichtbaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:40 schreef Toefjes het volgende:
Goedkoopste bin IF Walcott 154K momenteel
Tegen mij scoorde hij met een omhaalquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speelde vandaag voor het eerst tegen hem, Barzaglia maakte hem onzichtbaar
als hij tegenvalt is het niet erg, dan verkoop ik m met winst. Maar gewoon verdedigen en dan hoppa de lange bal en rennen maarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speelde vandaag voor het eerst tegen hem, Barzaglia maakte hem onzichtbaar
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:44 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
WOW, ik had gedacht dat hij 150K was. Dit is de laagste BIN.
Ik snap echt totaal niet waarom hij zooooo duur is? Ok, best goede stats maar zoveel is echt bizar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]Zo'n wtf momentje had ik vorige maand met m. Was hij nog 750K
5* skills. 90 rating, goedestats.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik snap echt totaal niet waarom hij zooooo duur is? Ok, best goede stats maar zoveel is echt bizar.
Ik ben net aan het kijken voor een team maar het is echt absurd. 500K+ ga ik dus mooi niet betalen voor 1 speler.quote:
Zelfde geldt voor Ibra. Prijsontwikkeling voor deze 2 is zo anders dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik snap echt totaal niet waarom hij zooooo duur is? Ok, best goede stats maar zoveel is echt bizar.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef bombmannl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moest het ff posten, begin niet aan die 100k packs
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ar you madquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef bombmannl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haal je ondertitel ook maar gelijk weg dan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef bombmannl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Karigquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef bombmannl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die Dzyuba is wel een baasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef bombmannl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haal je ondertitel ook maar gelijk weg dan.
quote:
Ik heb hem.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ben net aan het kijken voor een team maar het is echt absurd. 500K+ ga ik dus mooi niet betalen voor 1 speler.
orchigineelquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:54 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
En team met RvP gemaakt
JA, hij gaat sowieso ook weer stijgen in de komende week.quote:
Ik kom anders nooit iemand met Lampard tegenquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
JA, hij gaat sowieso ook weer stijgen in de komende week.
Ik had hem gister nog voor 40K gekocht.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
yolooooo
kan ik misschien eindelijk een goed team maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |