koop gewoon allemaal 7,5k packs, dan kun je veel eerder zeggen; nu stop ik, want het gaat toch niks meer worden...quote:
kan dat?quote:
Wil je dit soort plaatjes niet meer posten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:31 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht nog even tot morgen
Ja inderdaad, ik begin gewoon met een paar jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
koop gewoon allemaal 7,5k packs, dan kun je veel eerder zeggen; nu stop ik, want het gaat toch niks meer worden...
Je kunt sowieso beter 1 pakje van 15k kopen dan 2 van 7.5k, omdat je dan 1 shiny meer krijgt voor dezelfde prijs.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:33 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik begin gewoon met een paar ja
En dan stop je en dan zou in je het volgende pakje TOTY Ronaldo hebben...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
koop gewoon allemaal 7,5k packs, dan kun je veel eerder zeggen; nu stop ik, want het gaat toch niks meer worden...
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En dan stop je en dan zou in je het volgende pakje TOTY Ronaldo hebben...
Dani Alves voor Hulkquote:
Normaal zou ik zeggen Ramires op 9 chem maar aangezien ik vandaag heb ondervonden dat tegenstanders die kut chem hebben, dingen deden en alles lukte en bij mij niets.quote:
oja, kut, dan moet alles groen zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:43 schreef leoon. het volgende:
[..]
Want heeft link met CB uit Frankrijk?
Ja want Braziliaanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:43 schreef leoon. het volgende:
[..]
Want heeft link met CB uit Frankrijk?
Maar voor 9 chem is het ook competitie toch voor lwb. Maar je hebt gelijk qua nationaliteit wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:45 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja want Braziliaan, maar volgens mij heeft Dani Alves geen 9 chem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |