Ah ok, want toen ik hier voor de laatste keren zat in oktober was je er ook al mee bezig, ik schrok toen ik las dat je er nog steeds mee bezig wasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen de DB moet worden aangepast dan.
Dan eerder voor M'biaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:07 schreef Rogan het volgende:
[..]
David Luiz voor Kaboul lijkt me ook een goede optie.
Ik heb ook nog wel wat anders te doen dan en bovendien krijg ik er geen geld voor, dus ik heb er ook geen haast mee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ah ok, want toen ik hier voor de laatste keren zat in oktober was je er ook al mee bezig, ik schrok toen ik las dat je er nog steeds mee bezig was
Kaboul vervangen is niet slim. Vorig jaar was Luiz een baas, dit jaar vind ik m niet sterkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:07 schreef Rogan het volgende:
[..]
David Luiz voor Kaboul lijkt me ook een goede optie.
Ban voor een plaatje posten?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]ik lok niks uit, maar jij mag nu wel een ban verwachten
Je lokt al uit door hier überhaupt te posten omdat je weet dat niemand je magquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]ik lok niks uit, maar jij mag nu wel een ban verwachten
openbaar forum + vrijheid van meningsuiting, daarbij komt wel dat het posten van foto's van leden niet is toegestaan. Prettige vakantie alvast!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je lokt al uit door hier überhaupt te posten omdat je weet dat niemand je mag
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]
openbaar forum + vrijheid van meningsuiting, daarbij komt wel dat het posten van foto's van leden niet is toegestaan. Prettige vakantie alvast!
Ja dat is hem echtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ben jij dat dan? Hierbij vergeleken is GJE nog een baas
Het zou nu dom zijn om te ontkennen omdat een lid hierdoor een ban kan krijgenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ben jij dat dan? Hierbij vergeleken is GJE nog een baas
ik dacht dat jij hier niet meer zou komen omdat wij allemaal trieste eikels zijn. Wat kom je hier nou doen dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Het zou nu dom zijn om te ontkennen omdat een lid hierdoor een ban kan krijgen
Ik speelde vandaag voor het eerst tegen hem, Barzaglia maakte hem onzichtbaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:40 schreef Toefjes het volgende:
Goedkoopste bin IF Walcott 154K momenteel
Tegen mij scoorde hij met een omhaalquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speelde vandaag voor het eerst tegen hem, Barzaglia maakte hem onzichtbaar
als hij tegenvalt is het niet erg, dan verkoop ik m met winst. Maar gewoon verdedigen en dan hoppa de lange bal en rennen maarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speelde vandaag voor het eerst tegen hem, Barzaglia maakte hem onzichtbaar
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:44 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
WOW, ik had gedacht dat hij 150K was. Dit is de laagste BIN.
Ik snap echt totaal niet waarom hij zooooo duur is? Ok, best goede stats maar zoveel is echt bizar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]Zo'n wtf momentje had ik vorige maand met m. Was hij nog 750K
5* skills. 90 rating, goedestats.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik snap echt totaal niet waarom hij zooooo duur is? Ok, best goede stats maar zoveel is echt bizar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |