zijn er wedstrijden gespeeld? ja(dat is het antwoord op beide vragen).quote:
Voor 9 chem (op de console) moet 'ie minstens een 2 enkele links hebben en een triple link, of 2 dubbel links en een enkele. Om het maar in jullie terminologie te houden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:46 schreef leoon. het volgende:
[..]
Maar voor 9 chem is het ook competitie toch voor lwb. Maar je hebt gelijk qua nationaliteit wel.
Neuh, vraag het hier welquote:
quote:
Dat is een bijzondere deal op de PS3 ja?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:58 schreef Toefjes het volgende:
Wellinton 1KDaar kan ik geen miskoop aan hebben
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is een bijzondere deal op de PS3 ja?
Met name Tim is helemaal fan van Bale omdat hij schijnbaar zo'n goeie verdediger is maar hun workrates zijn hetzelfde en die verdedigende stats zijn maar iets beter.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:00 schreef vandermar het volgende:
Ik weet niet of ik Bale of Nani als LM zal doen
DB is al een tijdje klaar, op wat transfers na. Ik ben momenteel samen met Reemi de site eromheen aan het bouwen. Gaat erg goed!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:00 schreef Introvert het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met je DB, Pascal?
Nani is ook een stukje goedkoper en heeft de LONGSHOT traitquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Met name Tim is helemaal fan van Bale omdat hij schijnbaar zo'n goeie verdediger is maar hun workrates zijn hetzelfde en die verdedigende stats zijn maar iets beter.
5sterren skills en een rechtspoot op links vind ikdus ik zou Nani nemen.
Ligt idd aan je spel, en je tactiek. Ik vind in een 3-5-2 Bale wel prettig. Ook omdat ik graag met de buitenspeler de achterlijn haal, en dan een voorzet geef. Als je liever binnendoor komt en met rechts wilt schieten dan heb je veel meer aan Nani.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Met name Tim is helemaal fan van Bale omdat hij schijnbaar zo'n goeie verdediger is maar hun workrates zijn hetzelfde en die verdedigende stats zijn maar iets beter.
5sterren skills en een rechtspoot op links vind ikdus ik zou Nani nemen.
Ga je die bij FIFA 14 mits wat kleine aanpassingen ook kunnen gebruiken of hoe zit dat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
DB is al een tijdje klaar, op wat transfers na. Ik ben momenteel samen met Reemi de site eromheen aan het bouwen. Gaat erg goed!
WHUTquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ga je die bij FIFA 14 mits wat kleine aanpassingen ook kunnen gebruiken of hoe zit dat?
Tuurlijk, alleen de DB moet worden aangepast dan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ga je die bij FIFA 14 mits wat kleine aanpassingen ook kunnen gebruiken of hoe zit dat?
David Luiz voor Kaboul lijkt me ook een goede optie.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:06 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het team waar Nani in gaat komen dan, Kompany komt nog ipv Smalling en moet maar even kijken of ik Reina ga vervangen, prima keeper is hij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |