Ik ben net aan het kijken voor een team maar het is echt absurd. 500K+ ga ik dus mooi niet betalen voor 1 speler.quote:
Zelfde geldt voor Ibra. Prijsontwikkeling voor deze 2 is zo anders dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik snap echt totaal niet waarom hij zooooo duur is? Ok, best goede stats maar zoveel is echt bizar.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef bombmannl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moest het ff posten, begin niet aan die 100k packs
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ar you madquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef bombmannl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haal je ondertitel ook maar gelijk weg dan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef bombmannl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Karigquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef bombmannl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die Dzyuba is wel een baasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef bombmannl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haal je ondertitel ook maar gelijk weg dan.
quote:
Ik heb hem.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ben net aan het kijken voor een team maar het is echt absurd. 500K+ ga ik dus mooi niet betalen voor 1 speler.
orchigineelquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:54 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
En team met RvP gemaakt
JA, hij gaat sowieso ook weer stijgen in de komende week.quote:
Ik kom anders nooit iemand met Lampard tegenquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
JA, hij gaat sowieso ook weer stijgen in de komende week.
Ik had hem gister nog voor 40K gekocht.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
yolooooo
kan ik misschien eindelijk een goed team maken
eerst maar eens al die fitnesskaarten verkopen en dan een goed team eromheen machenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik had hem gister nog voor 40K gekocht.Met Kouyate win je echt wedstrijden geen grap, wat een tank
352? Je moet hem sowieso linken aan Diouf/Gueye en Camara/Diamé _Oquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eerst maar eens al die fitnesskaarten verkopen en dan een goed team eromheen machen
352 ja. Ik ga er eens goed over nadenken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
352? Je moet hem sowieso linken aan Diouf/Gueye en Camara/Diamé _O
Wie wil je in de spits gaan doen? Lacazette en Diallo is een goed duo bijvoorbeeld.
Gewoon pro league, genoeg pacequote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
352 ja. Ik ga er eens goed over nadenken.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
He lindgren, post je zlatan team eens
Die gast was binnen na Crank That ofzoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:10 schreef Rogan het volgende:
Hoe krijgt deze dude zoveel geld met al z'n offbeat raps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |