Ja, dat hoeft dan dus eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:51 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ah.. is dat dat nummer wat je daar ingevuld hebt?
Ik vind het zelf ook wat vroeg, 12 uur doen? Ik wil nog even naar de sportschool en ik moet nog wat ophalen bij Ammu-Nation.quote:
die 2 laat je dus niet open, maar daar vul je netjes in dat die jou onbekend zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat hoeft dan dus eigenlijk ook niet.
Big Frank kan pas vanaf 3 uur vertelde hij me net..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook wat vroeg, 12 uur doen? Ik wil nog even naar de sportschool en ik moet nog wat ophalen bij Ammu-Nation.
En terecht.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Politie gaat veel liever minderjarige fietsers bekeuren wanneer hun licht het 's ochtends door de regen niet doet.
Als we om 3 uur gaan, dan kan m'n moeder ook mee:quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:53 schreef TJV het volgende:
[..]
Big Frank kan pas vanaf 3 uur vertelde hij me net..
Wat voor kutfiets heb je als je dynamo het niet doet met een beetje regen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Politie gaat veel liever minderjarige fietsers bekeuren wanneer hun licht het 's ochtends door de regen niet doet.
Kan niet man, Big Frank wil alleen 15-jarige dames mee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als we om 3 uur gaan, dan kan m'n moeder ook mee:
[ afbeelding ]
foto van mijn moeder
Wil je 120 euro van me lenen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:54 schreef Thorb het volgende:
Koop dan een fatsoenlijke fiets
Of lamp.
Het is ook gevaarlijker dan een Ronaldo lenen zonder teruggeven.
Naafdynamo'squote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:55 schreef TJV het volgende:
[..]
Wat voor kutfiets heb je als je dynamo het niet doet met een beetje regen.
8 jaar terug, had je van die dynamo's nog aan de zijkant van je band en als het nat werd slipte dat ding en was er geen licht.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:55 schreef TJV het volgende:
[..]
Wat voor kutfiets heb je als je dynamo het niet doet met een beetje regen.
Heb ik nog steeds, nergens last van.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
8 jaar terug, had je van die dynamo's nog aan de zijkant van je band en als het nat werd slipte dat ding en was er geen licht.
Ben je echt zo stom of doe je alsof?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:50 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een keer mijn nutteloze toevoeging.
http://www.rechtspraak.nl(...)Scapeisdiefstal.aspx
DS2 heeft het weggegeven en er is totaal geen bewijs dat hij gedwongen werd. Daarnaast weet ik niet hoe EA dit geregeld heeft in hun policy, zou iemand (DS2 waarschijnlijk) even helemaal moeten uitzoeken voordat hij aangifte gaat doen (quote:'De verdachte heeft met een medeverdachte het toen 13-jarige slachtoffer meegenomen naar de woning van de medeverdachte. Hier hebben zij het slachtoffer mishandeld en bedreigd met messen om het slachtoffer ertoe te dwingen zich aan te melden op zijn account in het online spel Runescape en de virtuele objecten achter te laten (te droppen) in de virtuele spelomgeving.
De verdachte kon vervolgens het virtuele amulet en masker overzetten naar zijn eigen Runescape-account.'
Wat een bazenactie zeg.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:56 schreef strakkeman het volgende:
Even een korte anekdote.
Toen ik nog op de middelbare school zat en ik braaf scheikunde zat te volgen voelde ik mijn blaas opzwellen en ging naar de wc. Bij terugkomst zag ik dat mijn grafische rekenmachine was verdwenen iets wat in de winkel zeker 100 euro kost. Natuurlijk wist niemand waar die was. Een goeie vriend wist te achterhalen wie het had gestolen. Ik wist nu dat ik een probleem had want die kerel was iets van 2 meter lang en best groot. Dus toen speelde ik het slim. Ik ging naar hem toe en vertelde dat ik een rekenmachine zocht die ik kon kopen. . Hij zei dat hij er 1 had , ik wou hem hebben. Morgen kon ik hem kopen voor 30 euro. Mijn vriend belde me en zei dat hij mijn rekenmachine helemaal had verbrand zodat ik het niet zou herkennen als de mijne. Oke ik liep weer naar hem toe en vertelde hem dat ik morgen een Toets had en dus vandaag dus moest leren ik vroeg aan hem of ik zijn rekenmachine kon lenen. Hij zei is goed ik kreeg hem en daarna gaf ik hem nooit meer terug.
Moraal van het verhaal vraag aan bob of je ronaldo mag lenenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:56 schreef strakkeman het volgende:
Even een korte anekdote.
Toen ik nog op de middelbare school zat en ik braaf scheikunde zat te volgen voelde ik mijn blaas opzwellen en ging naar de wc. Bij terugkomst zag ik dat mijn grafische rekenmachine was verdwenen iets wat in de winkel zeker 100 euro kost. Natuurlijk wist niemand waar die was. Een goeie vriend wist te achterhalen wie het had gestolen. Ik wist nu dat ik een probleem had want die kerel was iets van 2 meter lang en best groot. Dus toen speelde ik het slim. Ik ging naar hem toe en vertelde dat ik een rekenmachine zocht die ik kon kopen. . Hij zei dat hij er 1 had , ik wou hem hebben. Morgen kon ik hem kopen voor 30 euro. Mijn vriend belde me en zei dat hij mijn rekenmachine helemaal had verbrand zodat ik het niet zou herkennen als de mijne. Oke ik liep weer naar hem toe en vertelde hem dat ik morgen een Toets had en dus vandaag dus moest leren ik vroeg aan hem of ik zijn rekenmachine kon lenen. Hij zei is goed ik kreeg hem en daarna gaf ik hem nooit meer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |