Ah ok, want toen ik hier voor de laatste keren zat in oktober was je er ook al mee bezig, ik schrok toen ik las dat je er nog steeds mee bezig wasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen de DB moet worden aangepast dan.
Dan eerder voor M'biaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:07 schreef Rogan het volgende:
[..]
David Luiz voor Kaboul lijkt me ook een goede optie.
Ik heb ook nog wel wat anders te doen dan en bovendien krijg ik er geen geld voor, dus ik heb er ook geen haast mee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ah ok, want toen ik hier voor de laatste keren zat in oktober was je er ook al mee bezig, ik schrok toen ik las dat je er nog steeds mee bezig was
Kaboul vervangen is niet slim. Vorig jaar was Luiz een baas, dit jaar vind ik m niet sterkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:07 schreef Rogan het volgende:
[..]
David Luiz voor Kaboul lijkt me ook een goede optie.
Ban voor een plaatje posten?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]ik lok niks uit, maar jij mag nu wel een ban verwachten
Je lokt al uit door hier überhaupt te posten omdat je weet dat niemand je magquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]ik lok niks uit, maar jij mag nu wel een ban verwachten
openbaar forum + vrijheid van meningsuiting, daarbij komt wel dat het posten van foto's van leden niet is toegestaan. Prettige vakantie alvast!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je lokt al uit door hier überhaupt te posten omdat je weet dat niemand je mag
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]
openbaar forum + vrijheid van meningsuiting, daarbij komt wel dat het posten van foto's van leden niet is toegestaan. Prettige vakantie alvast!
Ja dat is hem echtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ben jij dat dan? Hierbij vergeleken is GJE nog een baas
Het zou nu dom zijn om te ontkennen omdat een lid hierdoor een ban kan krijgenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ben jij dat dan? Hierbij vergeleken is GJE nog een baas
ik dacht dat jij hier niet meer zou komen omdat wij allemaal trieste eikels zijn. Wat kom je hier nou doen dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Het zou nu dom zijn om te ontkennen omdat een lid hierdoor een ban kan krijgen
Ik speelde vandaag voor het eerst tegen hem, Barzaglia maakte hem onzichtbaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:40 schreef Toefjes het volgende:
Goedkoopste bin IF Walcott 154K momenteel
Tegen mij scoorde hij met een omhaalquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speelde vandaag voor het eerst tegen hem, Barzaglia maakte hem onzichtbaar
als hij tegenvalt is het niet erg, dan verkoop ik m met winst. Maar gewoon verdedigen en dan hoppa de lange bal en rennen maarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speelde vandaag voor het eerst tegen hem, Barzaglia maakte hem onzichtbaar
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:44 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
WOW, ik had gedacht dat hij 150K was. Dit is de laagste BIN.
Ik snap echt totaal niet waarom hij zooooo duur is? Ok, best goede stats maar zoveel is echt bizar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]Zo'n wtf momentje had ik vorige maand met m. Was hij nog 750K
5* skills. 90 rating, goedestats.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik snap echt totaal niet waarom hij zooooo duur is? Ok, best goede stats maar zoveel is echt bizar.
Ik ben net aan het kijken voor een team maar het is echt absurd. 500K+ ga ik dus mooi niet betalen voor 1 speler.quote:
Zelfde geldt voor Ibra. Prijsontwikkeling voor deze 2 is zo anders dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik snap echt totaal niet waarom hij zooooo duur is? Ok, best goede stats maar zoveel is echt bizar.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef bombmannl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moest het ff posten, begin niet aan die 100k packs
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ar you madquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef bombmannl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haal je ondertitel ook maar gelijk weg dan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef bombmannl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Karigquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef bombmannl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die Dzyuba is wel een baasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef bombmannl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haal je ondertitel ook maar gelijk weg dan.
quote:
Ik heb hem.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ben net aan het kijken voor een team maar het is echt absurd. 500K+ ga ik dus mooi niet betalen voor 1 speler.
orchigineelquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:54 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
En team met RvP gemaakt
JA, hij gaat sowieso ook weer stijgen in de komende week.quote:
Ik kom anders nooit iemand met Lampard tegenquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
JA, hij gaat sowieso ook weer stijgen in de komende week.
Ik had hem gister nog voor 40K gekocht.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
yolooooo
kan ik misschien eindelijk een goed team maken
eerst maar eens al die fitnesskaarten verkopen en dan een goed team eromheen machenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik had hem gister nog voor 40K gekocht.Met Kouyate win je echt wedstrijden geen grap, wat een tank
352? Je moet hem sowieso linken aan Diouf/Gueye en Camara/Diamé _Oquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eerst maar eens al die fitnesskaarten verkopen en dan een goed team eromheen machen
352 ja. Ik ga er eens goed over nadenken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
352? Je moet hem sowieso linken aan Diouf/Gueye en Camara/Diamé _O
Wie wil je in de spits gaan doen? Lacazette en Diallo is een goed duo bijvoorbeeld.
Gewoon pro league, genoeg pacequote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
352 ja. Ik ga er eens goed over nadenken.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
He lindgren, post je zlatan team eens
Die gast was binnen na Crank That ofzoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:10 schreef Rogan het volgende:
Hoe krijgt deze dude zoveel geld met al z'n offbeat raps.
Ik heb een heel vet team voor je bedacht maar ik kom 1 link tekort.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
352 ja. Ik ga er eens goed over nadenken.

welja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb een heel vet team voor je bedacht maar ik kom 1 link tekort. [ afbeelding ]
Wil je het toch zien?
Tsja, hoe krijgt Justin Bieber geld voor zijn troep.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:10 schreef Rogan het volgende:
Hoe krijgt deze dude zoveel geld met al z'n offbeat raps.
Beter neem je een andere keeper die wel ballen kan tegenhouden.quote:
En dan die kut keeperquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welja.
[ afbeelding ]
ik ben zo ver gekomen maar ik weet het niet
Ik vind 'm in de eerste zes potjes erg sterk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter neem je een andere keeper die wel ballen kan tegenhouden.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welja.
[ afbeelding ]
Sowieso hogere kwaliteit productie etc, deze Souljaboy brengt echt bagger uit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, hoe krijgt Justin Bieber geld voor zijn troep.
92 pace jat0g.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die RM is wel echt heel slecht
92 pacequote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Je kan ook Braaten nemen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welja.
[ afbeelding ]
Vargasquote:
Klopt is een baasje, had ik al helemaal in het begin van FUT daarstaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Inderdaad! En Kanu is echt goed op CDM.
Hoeveel voor Neymar betaald? Maar 1 gekocht voor 121k netquote:
Hou op.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoeveel voor Neymar betaald? Maar 1 gekocht voor 121k net
lol wou e ook 1 kopen maar overal wordt 1k op gebodenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
waarom zijn die 352 kaartjes toch zo duur
ahquote:
134k.quote:
Dat liep ik aan het begin van het spel al te schreeuwen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, en om het nog maar een keer te zeggen. Beste speler in het spel:
[ afbeelding ]
Zeker qua prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb hem gekocht voor 850 coins.Ik won net met 6-3 en meneer Jadson maakt er 5 (!) waaronder dit pareltje:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/148428332
[..]
134k.Een paar uur geleden.
ooh als lm zeker, zag hem daar ook voor 135k gaan maar dacht kaartje <3k en lw ging al voor <125kquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker qua prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb hem gekocht voor 850 coins.Ik won net met 6-3 en meneer Jadson maakt er 5 (!) waaronder dit pareltje:
[..]
Als LM ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ooh als lm zeker, zag hem daar ook voor 135k gaan maar dacht kaartje <3k en lw ging al voor <125k
Ik ook. Wat een koningbaas is het.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat liep ik aan het begin van het spel al te schreeuwen.
LW-->LM kaartjes gingen net voor 200 a 300 coinsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ooh als lm zeker, zag hem daar ook voor 135k gaan maar dacht kaartje <3k en lw ging al voor <125k
oh wowquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:36 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
LW-->LM kaartjes gingen net voor 200 a 300 coins![]()
Ja, ik zit ook te kijken holy shit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:37 schreef poker4lifee het volgende:
Die Lukaku kan er ook elke wedstrijd 5 maken maar zit hem nooit mee
En toch nog 2 makenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:37 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook te kijken holy shit.
Opzich vind ik dit best wel een in form performance, ookal verliezen ze die pot.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
En toch nog 2 makenecht elke keer als hij speelt de paal/lat nog net tegen de keeper enz
Ze hadden Torres nooit moeten kopen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:39 schreef wieisboos het volgende:
Lukaku heeft er meer gemaakt dan Torresze hadden Torres gewoon moeten verhuren
Pareltje?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik vond hem echt pure aidsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Mijn gouden team heeft 74 pace gemiddeldquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat Pools/Oostenrijkse team wat ik heb heeft trouwens niet eens zoveel pace. 1 speler met 80, 1 met 81, 1 met 82 en 1 met 86, de rest minder. Gemiddeld is dat maar 76 pace. Met dat team won ik vandaag het bronze toernooi en dus ook met mijn MLS team en mijn Engelse bronze team.
Speelde echt heel goed ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Als Lukaku zo blijft spelen gaat ie die IF nog wel krijgen
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:46 schreef Dudeweiser het volgende:
hahaha die Walters schiet tegen zijn hoofd
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:46 schreef detennismaster het volgende:
Ik vind het echt pure aids dat wij thuis geen BBC kunnen ontvangen. Op de tv in de slaapkamer van mijn ouders doet die het wel maar in de woonkamer zegt die dat er geen signaal is al ik hem op BBC zet.
download je motd de volgende ochtend tochquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:46 schreef detennismaster het volgende:
Ik vind het echt pure aids dat wij thuis geen BBC kunnen ontvangen. Op de tv in de slaapkamer van mijn ouders doet die het wel maar in de woonkamer zegt die dat er geen signaal is al ik hem op BBC zet.
Nee, maar ik wil gewoon op de tv kunnen kijken, niet op de computer.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan ook op internet kijken he
Al eens opnieuw naar kanalen gescand (uitgebreid scannen?)quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil gewoon op de tv kunnen kijken, niet op de computer.
Die 2e wordt gek omdat hij een TOTW speler krijgt. Al zou ik ook gek worden als ik van Rhijn in hetzelfde pack kreegquote:
Haha die teksten er ook bij. You got something else dude.quote:
Ja idd hopelijk veranderen ze nog van mening en geven ze hem 1 jaar erbijquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:56 schreef diedjuh het volgende:
Echt ongelofelijk dat Chelsea het contract van Lampard niet wil verlengen. Speelde weer geweldig.
Ik vind de beweging ervoor best wel prettig lekker.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Pareltje?
Helaas zijn dit soort goals deze fifa de finesse shots van fifa12...
Enige goals die ik tegen krijg zijn dit soort en natuurlijk de "rag de bal zo hard als je kan naar welliton " goals.
#jbgsquote:
Vorig jaar kon ik de dragback fake in alle hoeken en standen maar nu lukt het mij met geen enkele spelerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind de beweging ervoor best wel prettig lekker.En met het schot is ook niet zoveel mis.
[..]
#jbgs
Lekkere volley inderdaad.quote:
Easy peasy.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik de dragback fake in alle hoeken en standen maar nu lukt het mij met geen enkele speler
Joh, echt?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekkere volley inderdaad.
[..]
Easy peasy.Hij is precies hetzelfde als vorig jaar.
Misschien zijn je vingers nu, een jaar later, wat dikker geworden en lukt het allemaal wat minder makkelijk.quote:
Zo geweldig deze video's.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:56 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Haha die teksten er ook bij. You got something else dude.
Dat zal het zijnquote:Op zondag 13 januari 2013 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien zijn je vingers nu, een jaar later, wat dikker geworden en lukt het allemaal wat minder makkelijk.
echt zo'n fifa goal ja, kansloos/niet uitverdedigen en hup alsnog de tegengoalquote:Op zondag 13 januari 2013 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
Eerst die fantastische redding van Jaaskelainen en dan die verdediger die zo bikkelhard faalt en dat die bal er alsnog in gaat.
mij lukt het deze fifa ook nooitquote:
Daar denkt Schweinsteiger anders overquote:Op zondag 13 januari 2013 00:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo geweldig deze video's.Dat alle Duitsers homo zijn wordt ook gelijk weer even bevestigd.
nieuwe Agbonlahorquote:Op zondag 13 januari 2013 00:07 schreef detennismaster het volgende:
Eigenlijk wil ik UP Sturridge wel proberen voor naast Jones. [ afbeelding ]
Lallana.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:09 schreef detennismaster het volgende:
Ok, skitta, ik ga een BPL gold team maken. Waarschijnlijk speel ik er max 5 wedstrijden mee maar de prijzen stijgen toch en ik wil iets bouwen.
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#FZK1psSDnIJRk:ps3quote:Op zondag 13 januari 2013 00:09 schreef detennismaster het volgende:
Ok, skitta, ik ga een BPL gold team maken. Waarschijnlijk speel ik er max 5 wedstrijden mee maar de prijzen stijgen toch en ik wil iets bouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |