Pareltje?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, en om het nog maar een keer te zeggen. Beste speler in het spel:
[ afbeelding ]
Zeker qua prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb hem gekocht voor 850 coins.Ik won net met 6-3 en meneer Jadson maakt er 5 (!) waaronder dit pareltje:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/148428332
[..]
134k.Een paar uur geleden.
Ik vond hem echt pure aidsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, en om het nog maar een keer te zeggen. Beste speler in het spel:
[ afbeelding ]
Zeker qua prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb hem gekocht voor 850 coins.Ik won net met 6-3 en meneer Jadson maakt er 5 (!) waaronder dit pareltje:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/148428332
[..]
134k.Een paar uur geleden.
Mijn gouden team heeft 74 pace gemiddeldquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat Pools/Oostenrijkse team wat ik heb heeft trouwens niet eens zoveel pace. 1 speler met 80, 1 met 81, 1 met 82 en 1 met 86, de rest minder. Gemiddeld is dat maar 76 pace. Met dat team won ik vandaag het bronze toernooi en dus ook met mijn MLS team en mijn Engelse bronze team.
Speelde echt heel goed ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Als Lukaku zo blijft spelen gaat ie die IF nog wel krijgen
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:46 schreef Dudeweiser het volgende:
hahaha die Walters schiet tegen zijn hoofd
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:46 schreef detennismaster het volgende:
Ik vind het echt pure aids dat wij thuis geen BBC kunnen ontvangen. Op de tv in de slaapkamer van mijn ouders doet die het wel maar in de woonkamer zegt die dat er geen signaal is al ik hem op BBC zet.
download je motd de volgende ochtend tochquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:46 schreef detennismaster het volgende:
Ik vind het echt pure aids dat wij thuis geen BBC kunnen ontvangen. Op de tv in de slaapkamer van mijn ouders doet die het wel maar in de woonkamer zegt die dat er geen signaal is al ik hem op BBC zet.
Nee, maar ik wil gewoon op de tv kunnen kijken, niet op de computer.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan ook op internet kijken he
Al eens opnieuw naar kanalen gescand (uitgebreid scannen?)quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil gewoon op de tv kunnen kijken, niet op de computer.
Die 2e wordt gek omdat hij een TOTW speler krijgt. Al zou ik ook gek worden als ik van Rhijn in hetzelfde pack kreegquote:
Haha die teksten er ook bij. You got something else dude.quote:
Ja idd hopelijk veranderen ze nog van mening en geven ze hem 1 jaar erbijquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:56 schreef diedjuh het volgende:
Echt ongelofelijk dat Chelsea het contract van Lampard niet wil verlengen. Speelde weer geweldig.
Ik vind de beweging ervoor best wel prettig lekker.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Pareltje?
Helaas zijn dit soort goals deze fifa de finesse shots van fifa12...
Enige goals die ik tegen krijg zijn dit soort en natuurlijk de "rag de bal zo hard als je kan naar welliton " goals.
#jbgsquote:
Vorig jaar kon ik de dragback fake in alle hoeken en standen maar nu lukt het mij met geen enkele spelerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind de beweging ervoor best wel prettig lekker.En met het schot is ook niet zoveel mis.
[..]
#jbgs
Lekkere volley inderdaad.quote:
Easy peasy.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik de dragback fake in alle hoeken en standen maar nu lukt het mij met geen enkele speler
Joh, echt?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekkere volley inderdaad.
[..]
Easy peasy.Hij is precies hetzelfde als vorig jaar.
Misschien zijn je vingers nu, een jaar later, wat dikker geworden en lukt het allemaal wat minder makkelijk.quote:
Zo geweldig deze video's.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:56 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Haha die teksten er ook bij. You got something else dude.
Dat zal het zijnquote:Op zondag 13 januari 2013 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien zijn je vingers nu, een jaar later, wat dikker geworden en lukt het allemaal wat minder makkelijk.
echt zo'n fifa goal ja, kansloos/niet uitverdedigen en hup alsnog de tegengoalquote:Op zondag 13 januari 2013 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
Eerst die fantastische redding van Jaaskelainen en dan die verdediger die zo bikkelhard faalt en dat die bal er alsnog in gaat.
mij lukt het deze fifa ook nooitquote:
Daar denkt Schweinsteiger anders overquote:Op zondag 13 januari 2013 00:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo geweldig deze video's.Dat alle Duitsers homo zijn wordt ook gelijk weer even bevestigd.
nieuwe Agbonlahorquote:Op zondag 13 januari 2013 00:07 schreef detennismaster het volgende:
Eigenlijk wil ik UP Sturridge wel proberen voor naast Jones. [ afbeelding ]
Lallana.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:09 schreef detennismaster het volgende:
Ok, skitta, ik ga een BPL gold team maken. Waarschijnlijk speel ik er max 5 wedstrijden mee maar de prijzen stijgen toch en ik wil iets bouwen.
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#FZK1psSDnIJRk:ps3quote:Op zondag 13 januari 2013 00:09 schreef detennismaster het volgende:
Ok, skitta, ik ga een BPL gold team maken. Waarschijnlijk speel ik er max 5 wedstrijden mee maar de prijzen stijgen toch en ik wil iets bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |