PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Als ze maar head geeftquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:59 schreef n0ir het volgende:
Leuk zo'n Hot Chick, maar met minder dan 75 Head-giving komen ze er bij mij niet in.
En hij kwam niet naar je toe omdat je hem niet teruggaf?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:00 schreef strakkeman het volgende:
En nee de knopjes waren niet vastgesmoltyen alleen de buitenkant waar ik op had gekrast en getekend.
Nee hij was een bange kasthomoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
En hij kwam niet naar je toe omdat je hem niet teruggaf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dit gaan ze niet negeren![]()
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze doen er niets mee en de datum klopt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dit gaan ze niet negerenIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ja dat snap ik ook wel. Ik quote je omdat jij zegt dat die virtuele goederen in handen zijn van EA en dat hij daarom geen kans maakt met een rechtzaak. Dat is dus fout. Dat het niet te bewijzen is dat die Ronaldo gejat is omdat hij hem zelf weggegeven heeft en dat het daarom niet te doen is om te procederen ben ik 100% met je eens.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben je echt zo stom of doe je alsof?
Dit is toch een heel andere zaak.
[..]
DS2 heeft het weggegeven en er is totaal geen bewijs dat hij gedwongen werd. Daarnaast weet ik niet hoe EA dit geregeld heeft in hun policy, zou iemand (DS2 waarschijnlijk) even helemaal moeten uitzoeken voordat hij aangifte gaat doen ().
Nee mensen vertelden hem daarna dat ik wist dat hij mijn rekenmachine had. Dus hij besloot het maar te laten rusten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
En hij kwam niet naar je toe omdat je hem niet teruggaf?
Niet slecht!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:01 schreef TBakkert het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#fwLJhjk4nIJHG:ps3
ik wil alleen nog Ogbonna > Chiellini, Higuain > Benzema, Guardado > Pedro.
dan wissel ik de CAM's om en Jesus Navas > Di Maria
en misschien later nog Marchetti > Buffon.
trade offerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dit gaan ze niet negeren
2011
Ik hoop voor je dat het je lukt maar als ik dat stukje tekst lees dan zie ik een huilende duister dat typen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dit gaan ze niet negeren
Die klopt inderdaad niet. Maar ook al doen ze er niks mee, dan nog is dit nog niet afgelopen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:02 schreef TJV het volgende:
[..]
Ze doen er niets mee en de datum klopt niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dit gaan ze niet negerenLaat je niet van de wijs brengen, gewoon terug proberen te krijgen wat je toe behoort.
ooh, ik bedoelde juist dat ik Di Maria daar neer ga zettenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Niet slecht!![]()
Al vind ik Di Maria toch iets beter dan Jesus Navas omdat hij links is.
IF Pablo Hernandez RMquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:01 schreef TBakkert het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#fwLJhjk4nIJHG:ps3
ik wil alleen nog Ogbonna > Chiellini, Higuain > Benzema, Guardado > Pedro.
dan wissel ik de CAM's om en Jesus Navas > Di Maria
en misschien later nog Marchetti > Buffon.
Wat ga je doen dan, als de politie het niet oppikt?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die klopt inderdaad niet. Maar ook al doen ze er niks mee, dan nog is dit nog niet afgelopen.
Huilende duister?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:04 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het je lukt maar als ik dat stukje tekst lees dan zie ik een huilende duister dat typen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |