Hoe ben jij van plan te bewijzen dat hij jouw Ronaldo gestolen heeft en dat jij hem niet weggegeven hebt?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die klopt inderdaad niet. Maar ook al doen ze er niks mee, dan nog is dit nog niet afgelopen.
Dat zijn van die kinderen die je haat berichtjes sturen als Fucking cheater nadat ze met 8-0 zijn opgedroogdquote:
Oh, okee, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:06 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dat zijn van die kinderen die je haat berichtjes sturen als Fucking cheater nadat ze met 8-0 zijn opgedroogd
FOK! knokploegquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:05 schreef TJV het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan, als de politie het niet oppikt?
Geen idee, maar het is nog niet over!!1quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:05 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Hoe ben jij van plan te bewijzen dat hij jouw Ronaldo gestolen heeft en dat jij hem niet weggegeven hebt?
Ik wil je niet ontmoedigen, maar zonder bewijs van een overeenkomst kom je helemaal nergens.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
FOK! knokploeg
[..]
Geen idee, maar het is nog niet over!!1
die bestaat nietquote:
Ja, je leek me al net zo normaal als mijzelfquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, ik gebruik de straat alleen maar om mezelf te verplaatsen
Ja en je moet een bevestiging op papier ergens hebben dat hij het inderdaad om lenen gaatquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:08 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen, maar zonder bewijs van een overeenkomst kom je helemaal nergens.
nou kan ik je wel vertellen dat een mondelinge overeenkomst volgens de wet even geldig is als een schriftelijke, dus als hij als antwoord van Bob weet te krijgen dat hij hem inderdaad geleend had en dat antwoord ergens kan bewaren, dan gaat hij een potentiėle zaak nog winnen ookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:08 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen, maar zonder bewijs van een overeenkomst kom je helemaal nergens.
bazenkaartquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:09 schreef pascal08 het volgende:
Weet je wat? We leggen allemaal wat coins bij elkaar en dan kopen we Ronaldo voor DS2.
[ afbeelding ]
Hoeveel * WF?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:09 schreef pascal08 het volgende:
Weet je wat? We leggen allemaal wat coins bij elkaar en dan kopen we Ronaldo voor DS2.
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij IF natale bedoeldquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:10 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wat is duur? Heb hem opgepikt voor 35k voor in een team en paar week later verkocht voor 63k.
ninja-editquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zei het toch, er zullen wel king size packs komen.Net een team van 850k gebouwd.
Heerlijke timing.
41Kquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:10 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wat is duur? Heb hem opgepikt voor 35k voor in een team en paar week later verkocht voor 63k.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zei het toch, er zullen wel king size packs komen.Net een team van 850k gebouwd.
Heerlijke timing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |