Daar ben ik het ook mee eens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Friesland is net even te ver weg
qft!quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:51 schreef Broertie het volgende:
Ikke niet, bijna 2 uur rijden, een paar jaar geleden zou dat geen probleem zijn, maar nu ben ik niet meer zo gek!
Ligt voor mijn broertje ( de FOK stok verplaatshelper zonder account hier) en mij op nog geen 5 minuten rijden vanaf de woon-werk route.quote:
Dan richting Groningen graagquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:11 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ligt voor mijn broertje ( de FOK stok verplaatshelper zonder account hier) en mij op nog geen 5 minuten rijden vanaf de woon-werk route.
Dus em ja.
Als jij hem daarna naar ZH brengt vind ik het primaquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan richting Groningen graag
Zou toch wat zijn dat hij eindelijk in de buurt lag en ik hem niet te pakken kreeg doordat hele gezin ziek was
De bedoeling was eigenlijk dat Lemsterland geschrapt ging worden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan richting Groningen graag
Zou toch wat zijn dat hij eindelijk in de buurt lag en ik hem niet te pakken kreeg doordat hele gezin ziek was
Een gemeente van de lijst schrappen is altijd goed!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:03 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
De bedoeling was eigenlijk dat Lemsterland geschrapt ging worden.
Pekela is voor een vrijdagavond een stukje te ver met twee kleintjes achterin.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Een gemeente van de lijst schrappen is altijd goed!
Voor mij nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:06 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Pekela is voor een vrijdagavond een stukje te ver met twee kleintjes achterin.
Volgende keer gaat ie wel weer richting Groningen
Ruim 24 uur verder............. Ligt de stok in Australië of zoquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:21 schreef GizartFRL het volgende:
Stok is onderweg. Vernam ik uit betrouwbare bron.
Neen, morgenochtend gaat de stok naar zijn nieuwe verblijfplaats.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:37 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ruim 24 uur verder............. Ligt de stok in Australië of zo
JJH bellen, die schijnt wat connecties te hebben in de taxi-branche.....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:44 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Neen, morgenochtend gaat de stok naar zijn nieuwe verblijfplaats.
Een logistiek probleem belette mij ervan deze vandaag neer te leggen.
Kortweg: auto doet niet wat ik wil.
Die zijn bij praktisch elke verplaatsing die ik gedaan heb al meegeweest.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:57 schreef EdwinvBerkel het volgende:
Dus jou kindertjes gaan hem over een paar jaartjes ook verplaatsen?
Uiteraardquote:
Tis nie meer zoals vroegah.quote:
Helaars...quote:
Tss, watje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
komt omdat het voor mij +/- 500 km omrijden is.... net ff te ver tijdens werktijd
Ietwat aangepastquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
komt omdat het voor mij +/- 500 km omrijden is.... net ff te ver tijdens werktijd vrije tijd
nog niet onderweg ??quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:02 schreef wolfrolf het volgende:
Oh das maar 177 KM / 1 uur en 43 minuten rijden voor mij
Jammer jongens. Kandie niet effe naar Vlaardingen ofzo?
Ik zou zeggen, doe je bestquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:02 schreef wolfrolf het volgende:
Ik reis langer naar school man!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:02 schreef wolfrolf het volgende:
als tie dr morgen nog ligtquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:02 schreef fietsie het volgende:
Pfff heb je enig idee wat voor butweer het nu in Eastersee is... grml... 8km....
Dat is nog van het vorige topic! duhh..! denk je dat dat continu geupdated wordt ofzo?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:13 schreef fietsie het volgende:
Hoezo dit in de OP:
390: De Glind (Gelderland) door zwarte_hand
Ik weet HEEL zeker dattie daar niet is, en dat dat ook niet de volgende plek wordt....
Dat lijkt me wel logisch jah.. dat de OP keurig onderhouden wordt net zoals de meest OP's hier op Fok!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is nog van het vorige topic! duhh..! denk je dat dat continu geupdated wordt ofzo?
Ik geloof dat Tara dat wel eens doet aan het eind van elk topic oid. De wiki is wel up to date.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel logisch jah.. dat de OP keurig onderhouden wordt net zoals de meest OP's hier op Fok!
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:21 schreef fietsie het volgende:
Grmbl... poep-uit-automatten-boenen-gaat.....
Grmbl Fok!Stok.... midden in de nacht...... baggerprut en poep..... Friesland doet wel weer d'r vooroordelen eer aan zo.... en fijne meneer met hond....
Nu nog een leuk plekkie voor dat ding bedenken
Hij word ook keurig bijgehouden, op de wiki. Elk nieuw topic moet dan ook een refresh hebben vanaf de wiki met de nieuwe OP. De laatste die in de OP staat was de plek waar hij op moment van het creëren van dit topic lag.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel logisch jah.. dat de OP keurig onderhouden wordt net zoals de meest OP's hier op Fok!
Dat doe ik op de wiki. Om nu een mod te vragen dat in het huidige topic bij te houden is teveel van het goede. Ze hebben wel wat beters te doen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ze hebben wel wat beters te doen.
Maar wel genoeg energie om dat plaatje erbij te zoeken en in je bericht te plakkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:02 schreef boertie het volgende:
Nu zou ik eigenlijk moeten gaan mapsen om een pinpoint te doen. Helaas doet de vrijmibo mij de das om en heb ik al genoeg moeite moeten doen om dit bericht te posten. *hips* [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:08 schreef fietsie het volgende:
De nieuwe locatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Excuses voor de overbelichting, ik ben nu eenmaal een prutser zo af en toe.
En natuurlijk de broodnodige omgevingsfoto, met wat Paint-photoshopwerk om het niet al te eenvoudig te maken.
[ afbeelding ]
Stok is zichtbaar op de foto, sleutel ligt bij de linkerpaal in het randje van het bord.
Personen onder de 1.75 adviseer ik een laddertje of opstapje mee te nemen.
succes mazzelpikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
Zodrekt onderweg om 'm te halen. Heb een chauffeuse
Of all placesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
Hij ligt in Heemskerk, foto's volgen.
Heb je em ook opgepikt?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:18 schreef Maringo het volgende:
Gevonden.
Tegenwoordig dus met plaatsnaambord erop. Maar hek met stroomdraad, lantaarnpaal, paal erachter (hier zonder bord) en de semitransparante schutting van het huis.
ah idd duingebied dusquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:18 schreef Maringo het volgende:
Gevonden.
Tegenwoordig dus met plaatsnaambord erop. Maar hek met stroomdraad, lantaarnpaal, paal erachter (hier zonder bord) en de semitransparante schutting van het huis.
ik wilde t net zeggenquote:
velsen en uitgeest zijn dicht in de buurt ja, das makkelijk fietsbaarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Genoeg in de buurt waar hij nog heen kan:
Noord-Holland:
Beemster
Bergen
Bloemendaal
Diemen
Drechterland
Edam-Volendam
Haarlemmerliede en Spaarnwoude
Heemstede
Landsmeer
Langedijk
Laren
Oostzaan
Opmeer
Ouder-Amstel
Schagen
Schermer
Texel
Uitgeest
Uithoorn
Velsen
Zandvoort
We hebben door de duin gelopen? ofzoiets?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah idd duingebied dus
Naar t strand geweest Puala?
lekkerrrrquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:11 schreef Puala het volgende:
[..]
We hebben door de duin gelopen? ofzoiets?
En daarna friet gegeten en warme chocomel met slagroom op bij de patatoloog
Makes sensequote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet in 24 minuten van hier naar daar rijden...
Gek genoeg wekte je post bij mij in 1e instantie ook de indruk dat je hem fysiek gevonden had en hem dus alweer had opgepiktquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet in 24 minuten van hier naar daar rijden...
OP geupdatequote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En wiki's weer bijgewerkt, evenals Heemskerk geschrapt
Gewoon een kerel meenemen die het werk voor je doetquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:02 schreef EdwinvBerkel het volgende:
[..]
Anders klim je even omhoog, kan ook
Nee. Helaas.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:43 schreef SiIk het volgende:
Kon je em niet wat eerder daar neerleggen Kano?
Jammerquote:
Zodra jij hem gaat ophalenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jammer
Wanneer komt ie naar Brabant?
Ok, 16 maart moet wel lukken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |