Ga kijkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:43 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij is dat mijn achtertuin!!
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:43 schreef ondeugend het volgende:
En ik vraag me serieus af of die plek wel te streetviewen is
Als het je achtertuin is, zou ik gaan kijken als ik jou wasquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:51 schreef ondeugend het volgende:
Zie mijn edit.
Ik heb hem al een keer gehad heel lang geleden.
Nee daar waar ik denk dat hij ligt... in een best grote en nu donkere omgeving ga ik niet kijken nu.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
Als het je achtertuin is, zou ik gaan kijken als ik jou was![]()
Maar dan mag je wel weer meedoen toch
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:14 schreef ondeugend het volgende:
Misschien moet je iets specifieker zijn en aangeven of hij oost west dan wel thuis best ligt.
SPOILER: speciefieke locatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]Geen streetview dus?SPOILER: speciefieke locatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat zo is dan bevestigt dat mijn vermoedens maar ook dat ik een nogal grote achtertuin heb!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
wel streetvieuw beschikbaarquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:19 schreef ondeugend het volgende:
Geen streetview dus?
Als dat zo is dan bevestigt dat mijn vermoedens maar ook dat ik een nogal grote achtertuin heb!
Ik wil geen bij vinden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:21 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
anders dan: zoekt en bij zult vinden
die zal jou eerder vindenquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:36 schreef kwiebuske het volgende:
dan is je een schoone taak toebedeeld....
Verplaatsen!quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:43 schreef ondeugend het volgende:
En ik vraag me serieus af of die plek wel te streetviewen is
klopt...quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Bij mijn weten ligt het Asserbos geheel binnen de bebouwde kom en heeft het nergens plaatsnaamborden.
helaas, ik heb met streetview al 20 x Assen rondgereden maar ik kan die vierkante klomp beton niet vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We waren allemaal geveld door ziekte inmiddels.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef RB het volgende:
Stok gevonden, ligt nu warm bij de kachel
[ afbeelding ]
Lastig vinden door alle sneeuw, heb een paar palen gehad voordat ik hem vond.
Morgen gaat hij verder richting het hogere noorden des lands.
Nu een biertje om weer op temperatuur te komen na al dat gegraaf.
P.S. Boertie bedankt voor de tip
Met die goede stuifsneeuw... ik gok op goed graven lolquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef kwiebuske het volgende:
[..]![]()
sneeuw en wat blad ...
tsssssss
graven
![]()
Niet alleen de stuif sneeuw, wat dacht je van de rommel die de gemeente er nog overheen schuiftquote:Met die goede stuifsneeuw... ik gok op goed graven lol
fotoooooooooooooquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef RB het volgende:
Niet alleen de stuif sneeuw, wat dacht je van de rommel die de gemeente er nog overheen schuift :-(
YW. Daar doen we het voorquote:
Morgen vroeg kunnen we samen ff kijkenquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef RB het volgende:
[..]
Morgen vroeg kunnen we samen ff kijkenkom er elke morgen langs
[nieuwsgierigmodus] waar woon je dan? of waar zit je dan dat je langs rijdt? [/nieuwsgierigmodus]quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef RB het volgende:
[..]
Morgen vroeg kunnen we samen ff kijkenkom er elke morgen langs
Woon in Assen, moet elke dag richting Hoogezandquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
[nieuwsgierigmodus] waar woon je dan? of waar zit je dan dat je langs rijdt? [/nieuwsgierigmodus]
ooooooooooquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef RB het volgende:
Laatste keer dat ik heb ergens neergelegd heb was september 2004 in Zwolle![]()
![]()
Sta echter niet op de overzicht kaart
aagje....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[nieuwsgierigmodus] waar woon je dan? of waar zit je dan dat je langs rijdt? [/nieuwsgierigmodus]
Dat verklaart!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:53 schreef RB het volgende:
[..]
Woon in Assen, moet elke dag richting Hoogezand
Ja en??quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:53 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
oooooooooo
slordig
[..]
aagje....
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef RB het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk blijft ie wat in de buurtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef RB het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijstje erbij gepakt op de wiki, bij de 2e ronde:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef RB het volgende:
Laatste keer dat ik heb ergens neergelegd heb was september 2004 in Zwolle![]()
![]()
Sta echter niet op de overzicht kaart
Stok is weer geplaatstquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waar lag hij nu? Inderdaad de plek die ik, Maringo en boertie dachten?
Enneh, wanneer krijgt hij een nieuwe locatie? Al onderweg?
Suc6quote:
Je kunt hem ook ophalenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef Nattekat het volgende:
Leuk om een keer mee te doen, mits de stok binnen een straal van 20km terechtkomt.
Tijd dat ie weer naar ZH gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |