Uiteraardquote:
Tis nie meer zoals vroegah.quote:
Helaars...quote:
Tss, watje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
komt omdat het voor mij +/- 500 km omrijden is.... net ff te ver tijdens werktijd
Ietwat aangepastquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
komt omdat het voor mij +/- 500 km omrijden is.... net ff te ver tijdens werktijd vrije tijd
nog niet onderweg ??quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:02 schreef wolfrolf het volgende:
Oh das maar 177 KM / 1 uur en 43 minuten rijden voor mij
Jammer jongens. Kandie niet effe naar Vlaardingen ofzo?
Ik zou zeggen, doe je bestquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:02 schreef wolfrolf het volgende:
Ik reis langer naar school man!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:02 schreef wolfrolf het volgende:
als tie dr morgen nog ligtquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:02 schreef fietsie het volgende:
Pfff heb je enig idee wat voor butweer het nu in Eastersee is... grml... 8km....
Dat is nog van het vorige topic! duhh..! denk je dat dat continu geupdated wordt ofzo?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:13 schreef fietsie het volgende:
Hoezo dit in de OP:
390: De Glind (Gelderland) door zwarte_hand
Ik weet HEEL zeker dattie daar niet is, en dat dat ook niet de volgende plek wordt....
Dat lijkt me wel logisch jah.. dat de OP keurig onderhouden wordt net zoals de meest OP's hier op Fok!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is nog van het vorige topic! duhh..! denk je dat dat continu geupdated wordt ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |