Daar ben ik het ook mee eens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Friesland is net even te ver weg
qft!quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:51 schreef Broertie het volgende:
Ikke niet, bijna 2 uur rijden, een paar jaar geleden zou dat geen probleem zijn, maar nu ben ik niet meer zo gek!
Ligt voor mijn broertje ( de FOK stok verplaatshelper zonder account hier) en mij op nog geen 5 minuten rijden vanaf de woon-werk route.quote:
Dan richting Groningen graagquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:11 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ligt voor mijn broertje ( de FOK stok verplaatshelper zonder account hier) en mij op nog geen 5 minuten rijden vanaf de woon-werk route.
Dus em ja.
Als jij hem daarna naar ZH brengt vind ik het primaquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan richting Groningen graag
Zou toch wat zijn dat hij eindelijk in de buurt lag en ik hem niet te pakken kreeg doordat hele gezin ziek was
De bedoeling was eigenlijk dat Lemsterland geschrapt ging worden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan richting Groningen graag
Zou toch wat zijn dat hij eindelijk in de buurt lag en ik hem niet te pakken kreeg doordat hele gezin ziek was
Een gemeente van de lijst schrappen is altijd goed!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:03 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
De bedoeling was eigenlijk dat Lemsterland geschrapt ging worden.
Pekela is voor een vrijdagavond een stukje te ver met twee kleintjes achterin.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Een gemeente van de lijst schrappen is altijd goed!
Voor mij nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:06 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Pekela is voor een vrijdagavond een stukje te ver met twee kleintjes achterin.
Volgende keer gaat ie wel weer richting Groningen
Ruim 24 uur verder............. Ligt de stok in Australië of zoquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:21 schreef GizartFRL het volgende:
Stok is onderweg. Vernam ik uit betrouwbare bron.
Neen, morgenochtend gaat de stok naar zijn nieuwe verblijfplaats.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:37 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ruim 24 uur verder............. Ligt de stok in Australië of zo
JJH bellen, die schijnt wat connecties te hebben in de taxi-branche.....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:44 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Neen, morgenochtend gaat de stok naar zijn nieuwe verblijfplaats.
Een logistiek probleem belette mij ervan deze vandaag neer te leggen.
Kortweg: auto doet niet wat ik wil.
Die zijn bij praktisch elke verplaatsing die ik gedaan heb al meegeweest.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:57 schreef EdwinvBerkel het volgende:
Dus jou kindertjes gaan hem over een paar jaartjes ook verplaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |