Heb je em ook opgepikt?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:18 schreef Maringo het volgende:
Gevonden.
Tegenwoordig dus met plaatsnaambord erop. Maar hek met stroomdraad, lantaarnpaal, paal erachter (hier zonder bord) en de semitransparante schutting van het huis.
ah idd duingebied dusquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:18 schreef Maringo het volgende:
Gevonden.
Tegenwoordig dus met plaatsnaambord erop. Maar hek met stroomdraad, lantaarnpaal, paal erachter (hier zonder bord) en de semitransparante schutting van het huis.
ik wilde t net zeggenquote:
velsen en uitgeest zijn dicht in de buurt ja, das makkelijk fietsbaarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Genoeg in de buurt waar hij nog heen kan:
Noord-Holland:
Beemster
Bergen
Bloemendaal
Diemen
Drechterland
Edam-Volendam
Haarlemmerliede en Spaarnwoude
Heemstede
Landsmeer
Langedijk
Laren
Oostzaan
Opmeer
Ouder-Amstel
Schagen
Schermer
Texel
Uitgeest
Uithoorn
Velsen
Zandvoort
We hebben door de duin gelopen? ofzoiets?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah idd duingebied dus
Naar t strand geweest Puala?
lekkerrrrquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:11 schreef Puala het volgende:
[..]
We hebben door de duin gelopen? ofzoiets?
En daarna friet gegeten en warme chocomel met slagroom op bij de patatoloog
Makes sensequote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet in 24 minuten van hier naar daar rijden...
Gek genoeg wekte je post bij mij in 1e instantie ook de indruk dat je hem fysiek gevonden had en hem dus alweer had opgepiktquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet in 24 minuten van hier naar daar rijden...
OP geupdatequote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En wiki's weer bijgewerkt, evenals Heemskerk geschrapt
Gewoon een kerel meenemen die het werk voor je doetquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:02 schreef EdwinvBerkel het volgende:
[..]
Anders klim je even omhoog, kan ook
Nee. Helaas.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:43 schreef SiIk het volgende:
Kon je em niet wat eerder daar neerleggen Kano?
Jammerquote:
Zodra jij hem gaat ophalenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jammer
Wanneer komt ie naar Brabant?
Ok, 16 maart moet wel lukken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |