Ik geloof dat Tara dat wel eens doet aan het eind van elk topic oid. De wiki is wel up to date.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel logisch jah.. dat de OP keurig onderhouden wordt net zoals de meest OP's hier op Fok!
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:21 schreef fietsie het volgende:
Grmbl... poep-uit-automatten-boenen-gaat.....
Grmbl Fok!Stok.... midden in de nacht...... baggerprut en poep..... Friesland doet wel weer d'r vooroordelen eer aan zo.... en fijne meneer met hond....
Nu nog een leuk plekkie voor dat ding bedenken
Hij word ook keurig bijgehouden, op de wiki. Elk nieuw topic moet dan ook een refresh hebben vanaf de wiki met de nieuwe OP. De laatste die in de OP staat was de plek waar hij op moment van het creëren van dit topic lag.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel logisch jah.. dat de OP keurig onderhouden wordt net zoals de meest OP's hier op Fok!
Dat doe ik op de wiki. Om nu een mod te vragen dat in het huidige topic bij te houden is teveel van het goede. Ze hebben wel wat beters te doen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ze hebben wel wat beters te doen.
Maar wel genoeg energie om dat plaatje erbij te zoeken en in je bericht te plakkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:02 schreef boertie het volgende:
Nu zou ik eigenlijk moeten gaan mapsen om een pinpoint te doen. Helaas doet de vrijmibo mij de das om en heb ik al genoeg moeite moeten doen om dit bericht te posten. *hips* [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:08 schreef fietsie het volgende:
De nieuwe locatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Excuses voor de overbelichting, ik ben nu eenmaal een prutser zo af en toe.
En natuurlijk de broodnodige omgevingsfoto, met wat Paint-photoshopwerk om het niet al te eenvoudig te maken.
[ afbeelding ]
Stok is zichtbaar op de foto, sleutel ligt bij de linkerpaal in het randje van het bord.
Personen onder de 1.75 adviseer ik een laddertje of opstapje mee te nemen.
succes mazzelpikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
Zodrekt onderweg om 'm te halen. Heb een chauffeuse
Of all placesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
Hij ligt in Heemskerk, foto's volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |