SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
fixdquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:58 schreef leeell het volgende:
net Kotor en Kotor II nog een keer uitgespeeld.
wat blijven spellen toch superieur aan swtor
Je bent net als die kneusjes die The Old Republic liken op facebook en dan bij elke post gaan zitten klagen dat de game kut is en BioWare moet oprotten.quote:
Dat zei Morthill helemaal nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Om terug te komen op mijn logitech g110/macro verhaal, morthill zei:
"Had je slechts 6 verschillende attacks, ga je deze nog in een macro gooien, de volgende stap is gewoon een bossfight op youtube bekijken, hoef je helemaal niks meer zelf te doen"
Dit kan niet, je kunt slechts sets tot 10 stuks met de werkelijke tijd opnemen als maximum, dus dit werkt niet bij een boss fight
Maar daar staat tegenover dat je 90% van de trash/level mobs echt makkelijker afmaakt en dat je voordeel hebt in pvp
zelfs niet de LOTRO killer in mijn gevalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:46 schreef Kyubey het volgende:
De WoW killer
Het is jullie helaas niet gelukt jongens...
Wow-killer? Ben je weer de media aan het napraten? Zover ik het mij kan herinneren hebben ze nooit gezegd dat ze dat zouden worden of willen worden. Meer dat de media het zo heeft genoemd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:46 schreef Kyubey het volgende:
De WoW killer
Het is jullie helaas niet gelukt jongens...
Volgens mij was het doel niets meer dan bestaan naast WoW, dat is in ieder geval in abbovorm niet gelukt. Maar ach, de critici hebben altijd grotere woorden nodig dan de fansquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:15 schreef pjats het volgende:
[..]
Wow-killer? Ben je weer de media aan het napraten? Zover ik het mij kan herinneren hebben ze nooit gezegd dat ze dat zouden worden of willen worden. Meer dat de media het zo heeft genoemd.
Alle HM en NiM ops al gedaan? Succesquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:38 schreef wouterk het volgende:
jawel, ik ben nu een paar andere classes aan het levelen. Moet zeggen dat de verhalen echt heel divers zijn en dat nodigt erg uit om door te levelen. Maar dan blijft het wel zo dat de end-game nog niet zo diepgaand is.
quote:
Ow yeah! Level 36 nu. Gisteren de Maelstorm Flashpoint gedaan met wat guild members. Ik hoop wel dat ik snel klaar ben op Balmorra. Wat een kutplaneet...quote:
Zowel aan imp als rep side mijn minst favo planeet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ow yeah! Level 36 nu. Gisteren de Maelstorm Flashpoint gedaan met wat guild members. Ik hoop wel dat ik snel klaar ben op Balmorra. Wat een kutplaneet...
ik ben level 28 nu en op tatooinequote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ow yeah! Level 36 nu. Gisteren de Maelstorm Flashpoint gedaan met wat guild members. Ik hoop wel dat ik snel klaar ben op Balmorra. Wat een kutplaneet...
quote:Op zondag 3 februari 2013 10:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zelf bijna helemaal rakata met wat blackhole pieces en mn healer helemaal columi
Misschien dat je hier wat aan hebt.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:28 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik wou net weer even gaan spelen, maar ik heb een nieuwe iPhone aangeschaft waardoor de security key app het niet meer doet. Nu kan ik ook niet meer inloggen. Weet iemand hoe ik dit probleem fix?
Ik ga eens proberen, wordt wel apart om Nederlandse woorden in het Engels te zeggenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:04 schreef wouterk het volgende:
ik heb dat ook gehad. snelste manier is gewoon hun bellen en dan stellen ze je wat vragen en halen ze je key eraf. Kun je daarna weer kiezen om zonder key te spelen of weer een nieuwe op je telefoon te zetten.
Heb nog nooit naar buitenland gebeld maar zal wel goed komenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:10 schreef wouterk het volgende:
ja inderdaad. Maar ik had een heel aardig meisje aan de lijn die zelf al heel moeilijk was te verstaan.
Maar je zal niet de eerste zijn dus ze zijn wel wat gewend
Welke guild? Dutch Order?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
De guild was van 500 naar 70 man teruggelopen, de guild leader kwam opeens na 4 weken weer een keer online, gaf lead aan een random persoon en sinds vorige week zijn we weer flink aan het recruiten, we hebben een vast teamspeak kanaal en er is weer een flinke aanwas van nieuwe spelers
Ah zijn jullie dat. Ik zit bij Legion.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Guild name: Slap my jawa server: tomb of freedon nadd
Balmorra valt echt heel erg tegen, maar ik ben erg blij dat ik er nu klaar ben. Standaard doe ik alle missies (ook de bonussen) , behalve de heroics en de flashpoints, mits er wat mensen toevallig zijn om dat samen mee te doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik ben level 28 nu en op tatooine
joh, ik snap nog steeds de helft van de game niet. Boeit me ook niet, want ik speel voor de fun en het verhaal, niet om super precies allerlei dingen te doen. Ik kan me ook stevig ergeren aan level 50's die met 150km/uur door een flashpoint rushen, terwijl ik op mij dooie gemakkie droids wil scavengen en zo.quote:Gister groep quest gehad met mensen die stuns niet snappen![]()
Don't attack the one with the icon.. en dan doen ze groep aanval of wil de jedi hem juist tanken
Welcome to the club. Men wil dan vaak ook nog dat ik ga interruptenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:05 schreef ImMaxa het volgende:
Probeer nu voor het eerst om als healer te spelen in Flashpoints, en dat valt nog niet mee. De boel in leven houden als de tank geen aggro weet vast te houden is erg lastig, plus dat groepsleden geen interrupts gebruiken en van jou verlangen dat je 'even' alle damage van die rocket barrage healt die ze hadden kunnen voorkomen...
Onze guild heeft de afgelopen dagen flink nieuwe aanwas gekregen, we maken gratis leveling epics voor onze guildies en boosts e.d. wordt erg gewaardeerd. ook 24 uurs teamspeak channel enz. echt leukquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:13 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ah zijn jullie dat. Ik zit bij Legion.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Balmorra valt echt heel erg tegen, maar ik ben erg blij dat ik er nu klaar ben. Standaard doe ik alle missies (ook de bonussen) , behalve de heroics en de flashpoints, mits er wat mensen toevallig zijn om dat samen mee te doen.
[..]
joh, ik snap nog steeds de helft van de game niet. Boeit me ook niet, want ik speel voor de fun en het verhaal, niet om super precies allerlei dingen te doen. Ik kan me ook stevig ergeren aan level 50's die met 150km/uur door een flashpoint rushen, terwijl ik op mij dooie gemakkie droids wil scavengen en zo.
ja ben nu op Balmorraquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Balmorra valt echt heel erg tegen, maar ik ben erg blij dat ik er nu klaar ben. Standaard doe ik alle missies (ook de bonussen) , behalve de heroics en de flashpoints, mits er wat mensen toevallig zijn om dat samen mee te doen.
[..]
Nope geen melding. Hij begint wel een beetje te haperen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:31 schreef DaFan het volgende:
Sluit hij af met een melding? Merk je FPS drop? Artifacts? Wat zegt eventviewer?
Veel cosmetische items, gelukkig. En gelukkig ook de legacy sabers. Daar zat ik op te wachten. En de nieuwe armors op Ilum vind ik er wel leuk uit zien. Alleen de rest van mijn guild ook, dus ik vraag me af hoeveel mensen er straks mee lopen in mijn guild.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:22 schreef wouterk het volgende:
gister even gespeeld na de 1.7 update. Ik ben niet super enthousiast over het reputation systeem. Zo veel goede spullen vallen er ook niet mee te krijgen als ik zo snel kijk.
Nee, alleen cosmetische items, armor en wapens zijn ook allemaal leeg. Daarnaast nog wat pets. En 1 van de bosses dropt BH op normal mode en Hazmat op hard mode.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zijn er nog nieuwe items die echt bruikbaar zijn op level 50?
Zoek de gear uit die je wil hebben, dat kan dus social gear zijn, of adaptive gear of orange gear. Vervolgens pak je de gear die je nu hebt, en haal de de armoring, mod en enhancement eruit. Die stop je in de gewenste gear. Let op, dit is wel een kostbaar geintje, zeker met endgame gear, dus zorg dat je wat credits hebt (denk aan 30-40k per onderdeel dat je eruit haalt, dus 120k per slot van je gear dat je wilt aanpassen).quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:27 schreef wouterk het volgende:
jk in SWTOR. Ik ben lvl 50 en heb bepaalde gear maar ik begrijp dat je dan evenoged je uiterlijk kan wijzigen zonder je stats van je gear te verliezen. Hoe zit dat? Ik weet wel dat je de kleur enzo vna je gear enigzins kan aanpassen en je
Ze heeft wel armoring, maar die zit op het armoring onderdeel zelfquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:48 schreef Rhalius het volgende:
Er is veel gear met mods. Je kan dus goeie mods kopen en deze plaatsen in oude gear, of tegen een prijs de mods uit een lelijk item halen in plaatsen in een item naar keuze.
Mijn jedi guardian bijvoorbeeld draagt helemaal geen armor en heeft dit ook niet nodig. Ze lijkt gewoon kleding te dragen.
bohhquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:07 schreef Rhalius het volgende:
Ja inderdaad, maar je ziet visueel geen armor. Mijn beeld van Jedi is nu eenmaal zoals in de films. Dus gewoon in bruine mantels en met een groene of blauwe lightsaber.
Op PTS kan je nu 2.0 vinden. Nieuwe ops en level 55 ;Dquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Heb al sinds de zomer niet meer gespeeld. Hoe is het spel veranderd? Is het veel verbeterd of niet? En is het nog waard om te gaan subscriben?
Triest, maar waarschijnlijk waar. Ik loop al dagen te zoeken.quote:
Jazeker, en het weekend daarna ook. En dan kun je al als je de uitbreiding had ge pre-orderd al 9 april spelen.quote:
Nieuwe ops is al zeker. 'Nieuwe' HM flashpoints zijn ook zeker, zijn wel upgrades van SM flashpoints waar nog geen HM van was. Daarnaast ook een stel 'minigames'. Cathar zou net na 2.0 komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:10 schreef Rhalius het volgende:
Hoog tijd dat er dan eens wat meer bekend wordt gemaakt over de uitbreiding. Alleen een nieuwe planeet en 5 levels erbij lijkt me niet erg veel.
Nieuwe rassen, warzones, flashpoints, en andere nieuwe dingen lijken me toch geen overbodige luxe.
Yep, op de laatste dag van mijn eerste gratis maand. Ik heb 6 euro betaald voor het spel (met dus 30 dagen speeltijd) en toen op de 29e dag de expansion gekocht met korting. Weer cartel coins erbij!quote:Op woensdag 27 maart 2013 07:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wie heeft er hier nog meer al de expansion gekocht?
Ik ben een aantal maanden geleden gestopt. Was even benieuwd. De storyline gaat verder, maar is dat chapter 4?quote:Op zaterdag 13 april 2013 08:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Niemand die al bezig is met de nieuwe expansion; Rise of the Hutt cartell?
Ik had hem al ge pre-ordered voor 7 januari dus kon al vanaf 9 april spelen.
morgen gaat 't live voor alle andere spelers.
Is echt de moeite waard:
• nieuwe gear
• nieuwe (zeer grote) planeet
• nieuwe flashpoints, nieuwe operations
• de storyline gaat voor elk character verder
Het hele commendations systeem op de kop, ooh ja en beter goed gejat dan slecht bedacht: archievements
Het is geen chapter 4 naar wat ik gezien heb. Verhaal gaat wel verder maar het is niet zo uitgebreid als een heel chapter. Geen nieuwe companions maar als het goed is wel meer mogelijk met de bestaande.quote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik ben een aantal maanden geleden gestopt. Was even benieuwd. De storyline gaat verder, maar is dat chapter 4?
Zijn er ook nieuwe companions of meer dialogue voor bestaande companions?
Verhaal was voor mij een belangrijke reden om Tor te gaan spelen, als daar weinig mee gedaan is dan heb ik geen reden om het weer te gaan spelen.
Meer levels en achievements enz vind ik niet erg boeiend.
Heb vandaag weer even zitten spelen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nog mensen bezig met the hutt cartel?
Muscle memory is als je zoveel gespeeld hebt dat je al je skils...alle 40+...uit je hoofd op je muis en je toetsenbord weet terug te vinden (heb een Razer Naga met 12 toetsen aan de zijkant, heerlijk).quote:
100% accuracy? Waarom zou je dat willen als tank? Je kunt die punten beter besteden aan tanking stats.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Tanken gaat steeds makkelijker met 162/168 gear :p
alleen die 100% accuracy, 25% defence, 40% shield en 35% absorbtion is lastig te halen met alle gear.
Jij speelt vaak he?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:50 schreef Rhalius het volgende:
Game is nog springlevend, updates komen nu ook regelmatiger.
Maar ja, voor Roleplayers is er altijd wel wat te doen.
Eigenlijk nooit meer PvP sinds de expansion uit is. Ik heb het idee dat het sterk gaat om de gear tegenwoordig. Tot level 29 gaat het nog wel, maar vanaf level 30 als je in een nieuwe PvP groep gaat lijkt het al even erg te zijn als level 50 PvP eerst was. Geen barst aan als het gear based is, het zou compleet om skill moeten gaan. Dat domme Expertise gedoe moeten ze zowiezo afschaffen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jij speelt vaak he?
PvE/PvP? Boel al beetje gecleared?
zijn die bugs in ops nou al weg? was echt een drama in het beginquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:40 schreef DaFan het volgende:
Nee Pvp is sinds 2.0 juist helemaal niet om gear! Zolang je zorgt dat je in de <55 brackets geen expertise hebt wordt iedereen gebolsterd naar hetzelfde niveau (1800 expertise ongeveer). Het is erg leuk sinds die tijd!
Ops zijn in mijn ogen ook juist het leukste deel van Swtor, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen als jij zegt alts maken en levelen. Verhaal blijft sterk maar moet vaak wel erg doorbijten om wr door Balmorra of Tatooine heen te gaan
Jawel, durf het niet met 100% zekerheid te zeggen voor TFB en S&V maar in EV/KP en EC wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zijn die bugs in ops nou al weg? was echt een drama in het begin
Die SOA was toch bugged toenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:56 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jawel, durf het niet met 100% zekerheid te zeggen voor TFB en S&V maar in EV/KP en EC wel.
Ja dat is een jaar geleden. Sindsdien geen enkel probleem meer in de eerste drie Ops.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die SOA was toch bugged toen(weet de afkortingen van ops namen niet meer
)
ik was na ev/kp nightmare gestopt toen der tijd en nu moet ik eerst mijn authenticator laten verwijderenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:54 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja dat is een jaar geleden. Sindsdien geen enkel probleem meer in de eerste drie Ops.
EV = Eternity Vault (Story/Hard/Nightmare)
KP = Karagga's Palace (SM/HM/NiM)
EC = Explosive Conflict (SM/HM/NiM)
TFB = Terror from Beyond (SM/HM/Nim)
S&V = Scum and Villainy (SM/HM, NiM binnenkort)
Je hebt ook nog Makeb 'world boss', telt ook als ops - Toborro's Courtyard (SM/HM).
En nu ook nog hardmode flashpoints naar lvl 55 (4 stuks).
Op zich genoeg te doen.
Kan online maar dan moet je eerst wel in je account komenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik was na ev/kp nightmare gestopt toen der tijd en nu moet ik eerst mijn authenticator laten verwijderen![]()
misschien dat ik het over een tijdje nog een keer opstart
Wat je wel kunt doen in PVE en niet in RP is out-of-character chat me mensen, alhoewel ze daar wat minder strict in zijn bij SWTOR dan bijv. een D&D server. Meer verschil is er niet eigenlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:21 schreef Knevelt het volgende:
Wat kun je wel doen in een PvE-server wat je niet kunt doen in een RP-server? En hoe vindt ik terug of mijn RP-server een RP-PvE of RP-PvP is?
In de Free To Play mode heb je een stuk minder (side)bars. Dat kan behoorlijk problematisch zijn naar mate je poppetje meer mogelijkheden krijgt. maar als je een beetje slim er mee omgaat valt het wel redelijk mee. Plus je kunt er een paar unlocken met wat cartel coins als je dat wilt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:34 schreef Knevelt het volgende:
Ik ben sinds kort begonnen met free to play. Was jullie eerste indruk ook dat er zo oneindig veel mogelijkheden en knopjes zijn en dat dat een beetje overweldigend is?
True, maar dat hoeft voor mij (nog) niet. Eerst maar eens de basis goed onder de knie krijgen.quote:
Je kunt van elke klass de complete story-line solo spelen, hoeveel missies er precies zijn durf ik niet te zeggen... meen me te herinneren dat je een uurtje of 40 / 60 bezig was per class.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:56 schreef Knevelt het volgende:
Hoeveel missies zijn er eigenlijk per class? En kun je net als bij KOTOR gewoon een story line van begin tot eind volgen met missies totdat je het hoogste level behaald. Of is het eerder dat je een aantal missies krijgt en daarna alleen nog maar PvP kunt doen om hogerop te komen?
Ik heb nooit iets met pvp, flashpoints en heroics gedaan maar alleen alles sidequests en was altijd overpowered voor de story-quests... planeet + sidequests en aan het eind van de story-quests voor die planeet nog de epiloog quests allemaal doen en dan door naar de volgende.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:19 schreef Rhalius het volgende:
Begin tot eind heb je story missions, je moet alleen wel andere dingen doen zoals side quests, space combat, pvp, flashpoints en heroics om je level hoog genoeg te houden voor de story missions.
Dit sloopt het tempo compleet eruit en persoonlijk weet ik vaak amper nog waar het over gaat, zeker aangezien ik best veel alts heb.
Op een RP server. Per ongeluk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef DaFan het volgende:
Welke server zit je nou uiteindelijk op? Op ToFN hebben we ng wel een plekje voor je
Volgens mij wel als je beetje leuke guild hebt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:36 schreef wouterk het volgende:
Ben benieuwd of iemand het nog speelt. Ben enkele maanden geleden gestopt en zat ernu weer ana te denken om weer in te loggen maar leeft de community nog wel?
Ik ben een half jaartje geleden ook afgehaakt vanwege de dramatische support. Ik dacht afgelopen weekend nog, zal ik het maar weer eens opnieuw proberen?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat een grafsupport heeft dit spelWil het weer eens proberen maar de launcher blijft vastzitten op 'initializing', kan ik niet eens op het costumer support forum of een ticket maken
E-mail sturen heeft ook geen zin want dan krijg je ook zo'n automatische e-mail.
Ik dacht dat jij nooit meer in de buurt zou komen van swtor?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat een grafsupport heeft dit spelWil het weer eens proberen maar de launcher blijft vastzitten op 'initializing', kan ik niet eens op het costumer support forum of een ticket maken
E-mail sturen heeft ook geen zin want dan krijg je ook zo'n automatische e-mail.
Laatste keer moet in 2012 geweest zijn dus misschien dat hij wat beter is inmiddels, positief blijven.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nooit meer in de buurt zou komen van swtor?
Afgelopen weekend 2 tickets aangemaakt en allebei binnen 24 uur behandeld, maar dat was ingame. Vandaag is er nog een nieuwe patch uitgekomen, wellicht dat het dan is opgelost?
-edit-
volgens mij is de patch nog aan het uitrollen zelfs, vandaar de wachttijd. ff checken
-edit2-
klein uurtje geleden weer online gekomen, dus waarschijnlijk zat je net in de staart downtime.
Ik vind van wel, server-mergers zorgen voor veel meer mensen online (zie er nu veel 100+ op de mid- to high level planeten en dat op een RP server). En de game loopt een stuk soepeler.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Laatste keer moet in 2012 geweest zijn dus misschien dat hij wat beter is inmiddels, positief blijven.
Dit klonk me zo stupide in de oren dat het haast niet waar kon zijn, maar je hebt gelijk.quote:Tickets kan je enkel ingame maken helaas (snap die logica totaal niet) en had het gisteren al geprobeerd en toen werkte het ook niet.
L52 en een 4-tal tegen de L30 aan. Ben nu een Sniper aan het spelen, toch wel erg leukquote:Op maandag 10 februari 2014 19:06 schreef ImMaxa het volgende:
Heb behoorlijk veel gespeeld. Heb 9 chars op lvl 55, waaronder 1 van elke class. Meest recente in 4 weken van 1 naar 55 gelevelled. Een Sith Assassin. Heerlijke gameplay met stealth.![]()
Slechte support heb ik geen ervaring mee. Alleen n keer gebeld vanwege problemen met de authenticator. Is toen gewoon goed opgelost.
Tja, dat is altijd het manko bij Computer RPG's... Roleplayen in de vastomlijnde quests gaat maar binnen de marges. Zeker bij de Story-Quests zie je dat gebeuren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Eindelijk gelukt te spelen. Vind het wel jammer dat je niet echt kan je rol kan behouden bij quests, soms moet je een goede / slechte keuze maken die jou personage niet zou maken maar doe je dat niet dan schiet je jezelf een beetje in de voet omdat je dan niet zo snel alle items kan behalen.
Zit nu op Dromund Kaas met een Imperial Agent, van horen zeggen had die het beste verhaal. Op did moment vind ik het levellen beter dan WoW, eerst vond ik WoW wel beter maar nadat zij alle groep quests etc. hadden verwijderdquote:Op donderdag 20 februari 2014 08:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, dat is altijd het manko bij Computer RPG's... Roleplayen in de vastomlijnde quests gaat maar binnen de marges. Zeker bij de Story-Quests zie je dat gebeuren.
'yo! ik wil dat je dit-en-dit voor me gaat doen!'
'Ik moord eerder een kleuterschool uit!'
'Da's heel tof, hier is de quest.'
(weet de precieze dialog niet meer, maar zoiets was het op Alderaan liep daar samen met een vriend van me en de geforceerde overgang in de dialoog was wel hilarisch).
Maar wat vind je er voor de rest van nu je een tijdje weg bent geweest?
Gisteravond nog een alt aangemaakt en op Dromund Kaas waren in mijn instance al 150+ man aanwezig. Erg leuk om mee te spelen en daadwerkelijk snel mensen te pakken voor groupquests e.d.
Verhaal van de agent is inderdaad erg tofquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zit nu op Dromund Kaas met een Imperial Agent, van horen zeggen had die het beste verhaal. Op did moment vind ik het levellen beter dan WoW, eerst vond ik WoW wel beter maar nadat zij alle groep quests etc. hadden verwijderdook zijn die Datacrons wel geinig.
Tomb of Freedom Nadd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Verhaal van de agent is inderdaad erg tof
Zit nu toevallig op Kaas met mijn Bounty Hunter (char nr 7 inmiddels)
Welke server zit je?
Dus het boeit je niet, je speelt het niet maar het mag wel weg van je?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:10 schreef Roellie80 het volgende:
/care
Trouwens, hoe boeiend zijn die paar bugfixes nu werkelijk? Daarnaast mogen ze wat mij betreft afsterven daar bij EA. Er zijn zoveel betere MMO's op de markt. Hoe minder mensen hier nog tijd/geld in investeren hoe beter
Ik heb het in best lang gespeeld. Heb het spel tot 2x een nieuwe kans gegeven maar werd elke keer zwaar teleurgesteld door de support van EA. Het druipt er zo vanaf dat er geld verdient moet worden in plaats van dat ze het leuk vinden of hun best doen er een leuk spel van te maken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Dus het boeit je niet, je speelt het niet maar het mag wel weg van je?
Ik zie juist een behoorlijke opleving de afgelopen maanden, mensen zijn het spel aan het herontdekken en het is gewoon weer druk te noemen op de servers.
Ben wel benieuwd wat je dan als beter ervaart trouwens. Enige die het significant anders aanpakt is EVE en die is echt niet voor iedereen weggelegd.
Wat op zich niet gek is voor de (destijds iig) duurste MMO ooit. Er zal toch geld verdiend moeten worden. (hier praat ik nog niets mee goed, verbaas me over de Cart Coins Market, maar het zal wel verkopen als ik de wereld bekijk).quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:52 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik heb het in best lang gespeeld. Heb het spel tot 2x een nieuwe kans gegeven maar werd elke keer zwaar teleurgesteld door de support van EA. Het druipt er zo vanaf dat er geld verdient moet worden in plaats van dat ze het leuk vinden of hun best doen er een leuk spel van te maken.
Kan ik weinig van zeggen; de ingame tickets die ik heb aangemaakt waren allemaal binnen een dag verholpen. Your mileage may vary.quote:Ik heb een boel MMO's gespeeld. de F2p's maar ook betaalde varianten. Ik klaag niet snel en snap dat er regelmatig bugs zijn welke niet direct te verhelpen zijn maar SWTOR heeft veruit de slechtste support wat ik ooit ben tegengekomen
De films zijn ook gericht op 8 - 88 dus an sich is het ook niet zo gek dat de doelgroep van een MMO dan een beetje in dezelfde vijver vist. Maar voor *mijn* gevoel doet EA hier niets anders dan WoW en Lotro (om er maar 2 te noemen).quote:Daarnaast kan je duidelijk merken dat het spel gemaakt is voor spelers tussen de 8 en 88 jaar (zoals dat vroeger zo mooi op de doos van bordspellen stond). Ook zo'n EA doelstelling, probeer de doelgroep zo groot mogelijk te maken waardoor ze uiteindelijk de plank volledig mis slaan voor mijn gevoel.
Het is een kinderspel geworden met een dikke monthly fee.
Ik heb echt geen idee hoe Lotro F2P was, ik had een lifetime subscription gekocht voor 250 euro ofzoquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:07 schreef Roellie80 het volgende:
LOTRO heb ik ook laren gespeeld. Ook daar had je nog iets meer vrijheid in het customizen van je character. Er was genoegt te doen zodat je niet elke weer moest wachten op de weelky resets.
En toen dit F2P ging kon je werkelijk nog wat doen als gratis speler. Je kon gewoon gebieden permanent unlocken met ingame punten welke je kreeg door simpelweg te spelen.
Heel wat anders dan SWTOR waar je zelfs beperkt word met het aantal skillbars dat je actief mag hebben als gratis speler.
Geen idee welke server jij zit, maar zelfs gistermiddag zat ik met 140 man in 1 instance op Dromund Kaas, imperial fleet gisteravond was volledig gevuld.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:04 schreef ufopiloot het volgende:
Zijn er nog andere gamers die dit spel nog spelen? Wat is ervaring, support, content etc? Of is het niet eens meer de moeite? De setting blijf ik geweldig vinden, maar zelfs na de release heb ik maar 2 weken volgehouden (mijn hoogste character had een /played tijd van 14 uur, dus dat zegt ook genoeg).
Ik ben het nu weer aan het oppakken en het begin is weer leuk. Toch heb ik bij deze game helemaal geen MMO gevoel. Elke klasse heeft zijn aparte verhaal/quests, en de cutscenes en lange gesprekken tussendoor voelen voor mij meer aan als een Mass Effect dan een MMO. Ik kom ook nauwelijks andere spelers tegen in de wereld.
Maar ik ga het nog even proberen, kijken of ik het nu langer volhoud dan 14 uur, en hopen dat het MMO-gevoel er nog komt.
Leuke boss was dat vroegerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:59 schreef Roellie80 het volgende:
Na wat maanden oefenen is het dan toch gelukt
Dat klinkt als een erg slechte zaak...quote:Op donderdag 4 december 2014 17:29 schreef Fir3fly het volgende:
Nieuwe expansion nu uit. En ze hebben de talent trees compleet verneukt. Het lijkt nu op wat WoW volgens mij deed, je kiest gewoon een rol en dat is het. Geen talent builds meer
.
Godverdomme.
Ah ik vond het wel relaxed, het was niet alsof die talent trees nu zo effectief waren; praktisch iedereen liep met dezelfde build rond.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:29 schreef Fir3fly het volgende:
Nieuwe expansion nu uit. En ze hebben de talent trees compleet verneukt. Het lijkt nu op wat WoW volgens mij deed, je kiest gewoon een rol en dat is het. Geen talent builds meer
.
Godverdomme.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:10 schreef RickoKun het volgende:
Jezus christus is dit spel bij topic nr 3 gestrand?
quote:SW: The Old Republic #37 - Expansion in aantocht
Ja ik niet. Ik had een vrij aparte tankbuild die prima werkte en waar ik goed mee kon spelen. Nu ben ik dat gewoon kwijt.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah ik vond het wel relaxed, het was niet alsof die talent trees nu zo effectief waren; praktisch iedereen liep met dezelfde build rond.
Mijn Bounty Hunter is eigenlijk effectiever geworden heb ik het idee. (kan ook aan mijn waardeloze build gelegen hebben). Maar ik speel het niet genoeg om dat echt in de gaten te hebben. Bij mij is het 2 keer per jaar dat ik het een paar weken weer even speel.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja ik niet. Ik had een vrij aparte tankbuild die prima werkte en waar ik goed mee kon spelen. Nu ben ik dat gewoon kwijt.
Haha, excuses voor dequote:Op vrijdag 5 december 2014 15:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]Zag op mijn mobiel hetgeen dat na de 3 kwam niet
?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:16 schreef Fir3fly het volgende:
Ze zijn eindelijk overstag gegaan en hebben er maar een 100% single-player game van gemaak
Je kunt alles zelf doen, net als WoW. Je kunt het hele spel doorspelen zonder ook maar een woord te wisselen met een andere speler. Zelfs die raids kun je alleen doenquote:
Dat is alleen de proloog.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:34 schreef VanFleppenstein het volgende:
Ik dacht laat ik SWTOR weer eens oppakken, Rise of the Hutt Cartel was mooi verhaal alleen Shadow of Revan wat een draak van een storyline.
1. Alleen maar flashpoints, ik loop van dungeon naar dungeon.
Ik wil geen uitdaging, ik wil gewoon het verhaal doorlopenquote:
Welke server zit je?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:19 schreef VanFleppenstein het volgende:
[..]
Ik wil geen uitdaging, ik wil gewoon het verhaal doorlopen
Dat breekt nog wel open, maar dat komt pas na chapter 9quote:Op zondag 8 november 2015 21:39 schreef VanFleppenstein het volgende:
Ik ben nu 4 uur en 2 levels aan het spelen met KotFE het verhaal is leuk, locaties ook leuk. Verhaallijn erg linear en weinig vrijheid.
Ik heb nu erg een KoToR gevoel erbij.....niet erg hoor.quote:Op zondag 8 november 2015 21:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat breekt nog wel open, maar dat komt pas na chapter 9
'einde' je hebt alle Star Fortresses gedaan? (de Heroic2+ varianten) en alles quests voor de extra companions?quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:12 schreef VanFleppenstein het volgende:
Okay....Level 65 en einde van het verhaal.....(wat nu?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |