abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121395695

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Bekijk deze YouTube-video

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/
De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/

Lijst met characters van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_121395700
Omdat Roelie lag te slapen :P
pi_121395846
excuus :P dacht dat er nog heel was posts bij konden!
  donderdag 10 januari 2013 @ 15:58:26 #4
256666 leeell
I know you're lonely
pi_121396170
net Kotor en Kotor II nog een keer uitgespeeld.

wat blijven die spellen toch superieur aan swtor
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_121400835
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:58 schreef leeell het volgende:
net Kotor en Kotor II nog een keer uitgespeeld.

wat blijven spellen toch superieur aan swtor
fixd
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 15:39:42 #6
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_121436996
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

fixd
Oke, doei uit dit topic, het gaat je goed! :W
pi_121442656
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

fixd
Je bent net als die kneusjes die The Old Republic liken op facebook en dan bij elke post gaan zitten klagen dat de game kut is en BioWare moet oprotten.
pi_121444479
Ik blijf als star wars fan van het eerste uur erbij dat deze game echt vet is.
Er is nog steeds geen betere game die het gevoel dat ik bij de eerste film had(IV a new hope) en levelen op tatooine, hemels...
pi_121444595
Om terug te komen op mijn logitech g110/macro verhaal, morthill zei:

"Had je slechts 6 verschillende attacks, ga je deze nog in een macro gooien, de volgende stap is gewoon een bossfight op youtube bekijken, hoef je helemaal niks meer zelf te doen"

Dit kan niet, je kunt slechts sets tot 10 stuks met de werkelijke tijd opnemen als maximum, dus dit werkt niet bij een boss fight
Maar daar staat tegenover dat je 90% van de trash/level mobs echt makkelijker afmaakt en dat je voordeel hebt in pvp
pi_121445281
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Om terug te komen op mijn logitech g110/macro verhaal, morthill zei:

"Had je slechts 6 verschillende attacks, ga je deze nog in een macro gooien, de volgende stap is gewoon een bossfight op youtube bekijken, hoef je helemaal niks meer zelf te doen"

Dit kan niet, je kunt slechts sets tot 10 stuks met de werkelijke tijd opnemen als maximum, dus dit werkt niet bij een boss fight
Maar daar staat tegenover dat je 90% van de trash/level mobs echt makkelijker afmaakt en dat je voordeel hebt in pvp
Dat zei Morthill helemaal niet :{ Dat weet ik vrij zeker, omdat ik Morthill ben en dat niet gezegd heb.
pi_121463244

Was een quote van roellie80 en niet van jou idd excuses daarvoor.
Blijft lastig om te quoten vanuit een ouder topic.
pi_121463720
Is er nog een beetje leven in het spel? Veel mensen die ops doen enzo?
pi_121464655
er valt nog genoeg te doen, vooral iedere avond en in het weekend is net makkelijk genoeg om flashpoints, PvP en van alles te doen. Ik doe nooit geen ops. te saai.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 13:43:46 #14
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_121468340
Red Eclipse server is druk zat. Heb ook helaas regelmatig last van lag. De fleet heeft standaard 2 instances, op drukke momenten zo 4 of 5. De meeste planeten waar ik kom hebben ook 2 instances, of meer.
You know, I've learned something today
pi_121478658
Inderdaad, het is vaak erg druk!
pi_121586986
Speel het spel nu ook ook weer na maandenlang afwezig te zijn. Had wat problemen met het betalingssysteem enkele weken terug maar nu werkt alles weer prima.

Eindelijk lvl 50 met mijn maurader (nazgulkiller - Red Eclipse). Nu gear verzamelen.

Na jaren wow te hebben gespeeld moet ik toch zeggen dat ik me prima vermaak met swtor. Misschien zelfs beter mee vermaak...
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:46:46 #17
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_121592966
De WoW killer :')

Het is jullie helaas niet gelukt jongens...
Helemaal super.
pi_121593141
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:46 schreef Kyubey het volgende:

zelfs niet de LOTRO killer in mijn geval :P
pi_121609935
Wow spelen jullie nog steeds :D

Misschien nu dat het f2p is ook maar weer eens proberen :P En ik was nog wel zo goed op weg om warmaster te worden of hoe die shit in pvp ook maar heette!
  dinsdag 15 januari 2013 @ 23:15:41 #20
126783 pjats
The Pjatser
pi_121618684
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:46 schreef Kyubey het volgende:

Wow-killer? Ben je weer de media aan het napraten? Zover ik het mij kan herinneren hebben ze nooit gezegd dat ze dat zouden worden of willen worden. Meer dat de media het zo heeft genoemd.
pi_121619374
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:15 schreef pjats het volgende:

[..]

Wow-killer? Ben je weer de media aan het napraten? Zover ik het mij kan herinneren hebben ze nooit gezegd dat ze dat zouden worden of willen worden. Meer dat de media het zo heeft genoemd.
Volgens mij was het doel niets meer dan bestaan naast WoW, dat is in ieder geval in abbovorm niet gelukt. Maar ach, de critici hebben altijd grotere woorden nodig dan de fans :)
pi_121620420
Het komt toch neer op je persoonlijke mening.

Voor mij zijn er zoveel WoW killers aangezien ik WoW gewoonweg een slechte game vind. Zolang de games die ik speel maar succesvol genoeg zijn voor nieuwe content, sequels en zo boeit het mij niet erg wie er nu het beste verkoopt.
pi_121625811
En veel van dit soort games die van een betaalde versie naar een f2p versie gaan maken juist meer omzet. Dacht dat dit ook bij swtor het geval was.

Het is gewoon leuk om na wow ook eens een keer wat anders te spelen. zeker met een f2p spel is die overstap nog makkelijker.
pi_121626328
Bij een headline van de Telegraaf gamepagina staat "Homoplaneet voor SWTOR" :')
http://www.telegraaf.nl/d(...)et_voor_SWOTR__.html
pi_121633717
Achter een betaalmuur, oh boe-fucking-hoe :') games zijn niet gratis, get over it.
pi_121977320
Eerste blik op de nieuwe planeet Makeb en de nieuwe uitbreiding.

pi_121977875
Ziet er leuk uit
  donderdag 24 januari 2013 @ 17:48:22 #28
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_121993182
Kom op zeg het is een leuk spel maar de support is om te huilen :'). Waarom krijg ik nou weer een error als ik via iDeal wil betalen?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_122018850
Als dat je criterium is :D heb wel vaker op verschillende sites een probleem gehad met iDeal.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 13:03:30 #30
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_122026574
Is bij lange na niet de eerste keer dat ik problemen heb, heb ook nog steeds niet die cartel coins gekregen die ik had moeten hebben toen het f2p ging. Heb al 3 keer moeten bellen om mijn gamecard te kunnen activeren enzovoort.

Jammer eigenlijk dat het spel best leuk is en dus wel de moeite waard :').
pi_122032017
Hmm, dat is wel ruk. Heb zelf nooit dat soort problemen gehad :{
pi_122292989
Vallen me nu wel wat zaken op:

Ik ben nu enkele weken lvl 50 en al aardig snel in goede gear om de ops mee te raiden. En ik ben geen speler die uren achter elkaar speelt dus je bent best wel vrij snel door de content heen. Kan daarom ook niet wachten tot de addon er komt want het bloed in de end-game wel een beetje dood zo.
pi_122293575
heb je alle classes al gespeeld? lijkt me saai met maar een enkel personage.
pi_122303736
jawel, ik ben nu een paar andere classes aan het levelen. Moet zeggen dat de verhalen echt heel divers zijn en dat nodigt erg uit om door te levelen. Maar dan blijft het wel zo dat de end-game nog niet zo diepgaand is.
pi_122316353
Klopt, maar dat heeft gewoonweg tijd nodig. Er valt best veel te doen tijdens het levelen.

Verhaal volgen, sidequests, flashpoints, PvP, space missions, Heroics, en natuurlijk zijn er twee paden per class die aardig verschillen.

Er is al best veel content in TOR, en ze blijven meer toevoegen. Er zal vast wel meer gebeuren in de end-game, maar dat kost tijd. Met de uitbreiding is er wel een mooi moment om er iets aan te doen aangezien de level cap dan omhoog gaat.

Persoonlijk doe ik aan roleplaying, dus dat biedt mij al prachtige end game content aan, en dat houdt nooit op en verveelt mij nooit.
pi_122331603
Smuggler is awesome _O_
pi_122331638
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:38 schreef wouterk het volgende:
jawel, ik ben nu een paar andere classes aan het levelen. Moet zeggen dat de verhalen echt heel divers zijn en dat nodigt erg uit om door te levelen. Maar dan blijft het wel zo dat de end-game nog niet zo diepgaand is.
Alle HM en NiM ops al gedaan? Succes ;)
pi_122331726
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Smuggler is awesome _O_
^O^
pi_122332505
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Smuggler is awesome _O_
Ow yeah! Level 36 nu. Gisteren de Maelstorm Flashpoint gedaan met wat guild members. Ik hoop wel dat ik snel klaar ben op Balmorra. Wat een kutplaneet...
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_122332748
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Ow yeah! Level 36 nu. Gisteren de Maelstorm Flashpoint gedaan met wat guild members. Ik hoop wel dat ik snel klaar ben op Balmorra. Wat een kutplaneet...
Zowel aan imp als rep side mijn minst favo planeet.
pi_122338246
Balmorra lijkt eeuwig te duren aan de kant van de republic.

Beste is om lekker veel flashpoints te doen, wat PvP en andere dingen zodat je niet op alle planeten de side quests hoef te doen om een goed level te blijven.

Vooral flashpoints en group finder zijn je vrienden, kan je gewoon weer verder gaan waar je gebleven bent aan het einde van de flashpoint. Nadeel is dat je de beloning alleen op de vloot kan halen, maar de flashpoint zelf levert al veel xp op en je kan hem gewoon nog eens doen.
pi_122383397
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

ik ben level 28 nu en op tatooine :)
Beetje alle classes gehad om te ontdekken, maar Scouncrel is gewoon fijn spelen :) damage, stealth of healen.
In het verleden ging ik altijd voor tank class, maar DPS is nu helemaal mijn ding met scrapper build. :7

Gister groep quest gehad met mensen die stuns niet snappen :')
Don't attack the one with the icon.. en dan doen ze groep aanval of wil de jedi hem juist tanken :{
pi_122409804
Zelf bijna helemaal rakata met wat blackhole pieces en mn healer helemaal columi
  zondag 3 februari 2013 @ 10:32:37 #45
383398 Kyubey
pi_122409853
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zelf bijna helemaal rakata met wat blackhole pieces en mn healer helemaal columi
:? :')

Ik own jullie allemaal met mijn full rune 8-)
Helemaal super.
pi_122424998
Ik wou net weer even gaan spelen, maar ik heb een nieuwe iPhone aangeschaft waardoor de security key app het niet meer doet. Nu kan ik ook niet meer inloggen. Weet iemand hoe ik dit probleem fix? :P
  zondag 3 februari 2013 @ 18:00:57 #47
62182 Georges
That's the shit
pi_122426556
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 17:28 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik wou net weer even gaan spelen, maar ik heb een nieuwe iPhone aangeschaft waardoor de security key app het niet meer doet. Nu kan ik ook niet meer inloggen. Weet iemand hoe ik dit probleem fix? :P
Misschien dat je hier wat aan hebt. :)

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=203780&page=3
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_122459165
ik heb dat ook gehad. snelste manier is gewoon hun bellen en dan stellen ze je wat vragen en halen ze je key eraf. Kun je daarna weer kiezen om zonder key te spelen of weer een nieuwe op je telefoon te zetten.
pi_122459301
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:04 schreef wouterk het volgende:
ik heb dat ook gehad. snelste manier is gewoon hun bellen en dan stellen ze je wat vragen en halen ze je key eraf. Kun je daarna weer kiezen om zonder key te spelen of weer een nieuwe op je telefoon te zetten.
Ik ga eens proberen, wordt wel apart om Nederlandse woorden in het Engels te zeggen :@
pi_122459353
ja inderdaad. Maar ik had een heel aardig meisje aan de lijn die zelf al heel moeilijk was te verstaan.

Maar je zal niet de eerste zijn dus ze zijn wel wat gewend ;)
pi_122459424
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:10 schreef wouterk het volgende:
ja inderdaad. Maar ik had een heel aardig meisje aan de lijn die zelf al heel moeilijk was te verstaan.

Maar je zal niet de eerste zijn dus ze zijn wel wat gewend ;)
Heb nog nooit naar buitenland gebeld maar zal wel goed komen :P
pi_122488978
wrong topic *O*
pi_122496709
De guild was van 500 naar 70 man teruggelopen, de guild leader kwam opeens na 4 weken weer een keer online, gaf lead aan een random persoon en sinds vorige week zijn we weer flink aan het recruiten, we hebben een vast teamspeak kanaal en er is weer een flinke aanwas van nieuwe spelers :)
pi_122497462
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
De guild was van 500 naar 70 man teruggelopen, de guild leader kwam opeens na 4 weken weer een keer online, gaf lead aan een random persoon en sinds vorige week zijn we weer flink aan het recruiten, we hebben een vast teamspeak kanaal en er is weer een flinke aanwas van nieuwe spelers :)
Welke guild? Dutch Order? :P
pi_122503855
Ik heb twee keer een mislukte guild gehad, dat speelde wel mee bij mijn kappen :{
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:23:22 #56
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_122512418
Mijn huidige guild op Red Eclipse is wat aan het teruglopen geloof ik. Enkele leden zijn in korte tijd vertrokken en er lijkt maar weinig te gebeuren, helaas.
pi_122526907
Guild name: Slap my jawa server: tomb of freedon nadd
pi_122541724
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Guild name: Slap my jawa server: tomb of freedon nadd
Ah zijn jullie dat. Ik zit bij Legion. :)
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_122541816
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 17:24 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

ik ben level 28 nu en op tatooine :)
Balmorra valt echt heel erg tegen, maar ik ben erg blij dat ik er nu klaar ben. Standaard doe ik alle missies (ook de bonussen) , behalve de heroics en de flashpoints, mits er wat mensen toevallig zijn om dat samen mee te doen.

quote:
Gister groep quest gehad met mensen die stuns niet snappen :')
Don't attack the one with the icon.. en dan doen ze groep aanval of wil de jedi hem juist tanken :{
joh, ik snap nog steeds de helft van de game niet. Boeit me ook niet, want ik speel voor de fun en het verhaal, niet om super precies allerlei dingen te doen. Ik kan me ook stevig ergeren aan level 50's die met 150km/uur door een flashpoint rushen, terwijl ik op mij dooie gemakkie droids wil scavengen en zo.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_122544307
Moet je vantevoren wel even aangeven. Als je al weken 50 bent en het alleen doet voor de daily en de weeklies om comms te krijgen dan is het echt irritant als je iemand hebt die er continu achteraan hobbelt. Niet dat je alle FPs makkelijk met 2 man kan doen maar toch ;) zij moeten dat trouwens ook aangeven.
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:05:45 #61
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_122548301
Probeer nu voor het eerst om als healer te spelen in Flashpoints, en dat valt nog niet mee. De boel in leven houden als de tank geen aggro weet vast te houden is erg lastig, plus dat groepsleden geen interrupts gebruiken en van jou verlangen dat je 'even' alle damage van die rocket barrage healt die ze hadden kunnen voorkomen...
pi_122548713
tsja, wat dat betreft kan je beter tanken/dpsen dan healen.

Gister de update van versie 1.7 gelezen. Dat wordt rep grinden. al kan ik nog niet echt goed de toegevoegde waarde inschatten. Lijkt nu alleen dat je speciale items kan krijgen en titles. Gear en dergelijke wordt niet genoemd.

http://www.swtor.com/blog(...)-galactic-reputation
pi_122550333
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:05 schreef ImMaxa het volgende:
Probeer nu voor het eerst om als healer te spelen in Flashpoints, en dat valt nog niet mee. De boel in leven houden als de tank geen aggro weet vast te houden is erg lastig, plus dat groepsleden geen interrupts gebruiken en van jou verlangen dat je 'even' alle damage van die rocket barrage healt die ze hadden kunnen voorkomen...
Welcome to the club. Men wil dan vaak ook nog dat ik ga interrupten :')
pi_122550745
Ik moet zeggen ik mis de pvp in deze game zo af en toe nog wel. Wat was het heerlijk om als Sniper Hutball te spelen en iederen van afstand te critten :)
  woensdag 6 februari 2013 @ 17:02:48 #65
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_122557300
Mijn Sniper naar 50 levellen was een erg plezierige ervaring. Veel pvp gedaan. Ging vaak erg goed, soms gewoon nr 1 van de WZ. En zo goed ben ik echt niet. Ben volgensmij wat traag en klik ook de meeste dingen ipv keybinds.
Heb een Sniper, Sorcerer en Juggernaut op lvl 50 plus nog een half dozijn alts. Vriendin speelt ook, gister samen haar laatste 2 class-quests gedaan (Warrior)
pi_122562756
met flashpoints gaat het toch erg om de groep.

Ook erg irritant als je tankt en er is iemand anders bij die zo nodig wil tanken. Pas zelfs de healer!
Vervolgens beland je dan in allerlei gevechten die niet nodig zijn, of heb je zelfs een malloot die een andere groep aanvalt dan de tank.

Maar meestal gaat het wel goed, en anders gewoon stemmen om een slechte speler te kicken.
pi_122562950
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 09:13 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Ah zijn jullie dat. Ik zit bij Legion. :)
Onze guild heeft de afgelopen dagen flink nieuwe aanwas gekregen, we maken gratis leveling epics voor onze guildies en boosts e.d. wordt erg gewaardeerd. ook 24 uurs teamspeak channel enz. echt leuk
pi_122568090
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 09:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Balmorra valt echt heel erg tegen, maar ik ben erg blij dat ik er nu klaar ben. Standaard doe ik alle missies (ook de bonussen) , behalve de heroics en de flashpoints, mits er wat mensen toevallig zijn om dat samen mee te doen.

[..]

joh, ik snap nog steeds de helft van de game niet. Boeit me ook niet, want ik speel voor de fun en het verhaal, niet om super precies allerlei dingen te doen. Ik kan me ook stevig ergeren aan level 50's die met 150km/uur door een flashpoint rushen, terwijl ik op mij dooie gemakkie droids wil scavengen en zo.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 09:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

[..]

ja ben nu op Balmorra :{
is idd al heel snel saai. Heroics zijn altijd wel mensen voor te vinden merk ik :) Zit ik op de europese RP server. Niet dat ik role-play, maar de mensen spelen serieus en ik merk dat iedereen je wil helpen. Ik speel pas sinds december maar ben helemaal positief.

heb zo'n 4 a 5 jaar terug weleens WoW gedaan, maar echte noobs zoals daar heb ik gewoon nog niet gezien :o

Chapter 1 van Smuggler was awesome :7
pi_122601912
Ik ben aan het denken om op PVP server te spelen.
Zijn deze goed bevolkt zodat ik makkelijk mensen kan vinden voor flashpoints?
Krijg ik ook valor points dat belangrijk zou zijn wan ik random in field iemand kill?

En wat voor type kan ik het beste spelen: DPS, tank of healer.
gewoon wat tips voor iemand zonder pvp ervaring :)

Ik dus net kijken op pvp server. Zijn dus alle verschillende wasbeer variant namen bezet :{
Vind dit Wasbeertje niet leuk. grom B-)

[ Bericht 27% gewijzigd door the_legend_killer op 07-02-2013 19:10:20 ]
pi_122629553
Er worden inderdaad nogal vaak belachelijke namen gebruikt.

Een tijdje terug zag ik "kopje koffie" voorbij komen.
  zondag 10 februari 2013 @ 01:45:45 #71
126783 pjats
The Pjatser
pi_122700537
Ok, 1.7 komt dinsdag al. En zonder testen op de PTS. Hopen dat dat goed gaat :S

Nu druk bezig mijn sentinel level 50 te maken. Ik zit nu op level 46 en moet beginnen met Voss, dus daar ga ik even doorheen racen.
  zondag 10 februari 2013 @ 11:02:35 #72
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_122705083
Kun je later mooi terug naar Voss voor de reputatie. ;)

En geen PTS komt doordat het een event is (op Ilum) en events blijkbaar nooit via de PTS gaan. Maar inderdaad hopen dat er verder zo weinig mogelijk bugs in zitten. De downtime is van 9:30 tot 15:00 geloof ik...
pi_122714756
Ben geswitcht naar pvp server :) bounty hunter aangemaakt en klaar op Hutta.

Het spel sluit bij mij na zo'n 2,5 uur spelen af. In het begin deed hij dit niet, maar toen ik merk wan ik hard door gesprekken ga en planeten dat dit wel vaker voorkomt.
Ligt dit aan mijn video kaart ofzo? Computer is dan wel niet de jongste, maar verder loopt dit spel gewoon heel soepel.
Wanneer ik nu op low of medium graphics speel dan blijft hij dit doen.
pi_122730412
Sluit hij af met een melding? Merk je FPS drop? Artifacts? Wat zegt eventviewer?
pi_122768884
quote:
7s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:31 schreef DaFan het volgende:
Sluit hij af met een melding? Merk je FPS drop? Artifacts? Wat zegt eventviewer?
Nope geen melding. Hij begint wel een beetje te haperen.
Ik kan daarna wel weer zonder problemen verder spelen.
pi_122820335
gister even gespeeld na de 1.7 update. Ik ben niet super enthousiast over het reputation systeem. Zo veel goede spullen vallen er ook niet mee te krijgen als ik zo snel kijk.
pi_122825503
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:22 schreef wouterk het volgende:
gister even gespeeld na de 1.7 update. Ik ben niet super enthousiast over het reputation systeem. Zo veel goede spullen vallen er ook niet mee te krijgen als ik zo snel kijk.
Veel cosmetische items, gelukkig. En gelukkig ook de legacy sabers. Daar zat ik op te wachten. En de nieuwe armors op Ilum vind ik er wel leuk uit zien. Alleen de rest van mijn guild ook, dus ik vraag me af hoeveel mensen er straks mee lopen in mijn guild.
pi_122853538
Zijn er nog nieuwe items die echt bruikbaar zijn op level 50?
pi_122857311
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 23:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zijn er nog nieuwe items die echt bruikbaar zijn op level 50?
Nee, alleen cosmetische items, armor en wapens zijn ook allemaal leeg. Daarnaast nog wat pets. En 1 van de bosses dropt BH op normal mode en Hazmat op hard mode.
pi_122862225
Mischien toch eens aan die reputation gaan werken om wat cosmetische dingen te zien, is er al een site ergens die al die spullen laat zien, dan weet ik welke reputatie ik aan moet werken.

Zover ik begrijp zitten de vendors op verschillende planeten, lijkt me best irritant om ze allemaal af te gaan.
pi_123072171
Misschien een hele domme vraag maar hoe zit het met je uiterlijk in SWTOR. Ik ben lvl 50 en heb bepaalde gear maar ik begrijp dat je dan evenoged je uiterlijk kan wijzigen zonder je stats van je gear te verliezen. Hoe zit dat? Ik weet wel dat je de kleur enzo vna je gear enigzins kan aanpassen en je headslot niet kan tonen.
pi_123083204
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:27 schreef wouterk het volgende:
jk in SWTOR. Ik ben lvl 50 en heb bepaalde gear maar ik begrijp dat je dan evenoged je uiterlijk kan wijzigen zonder je stats van je gear te verliezen. Hoe zit dat? Ik weet wel dat je de kleur enzo vna je gear enigzins kan aanpassen en je
Zoek de gear uit die je wil hebben, dat kan dus social gear zijn, of adaptive gear of orange gear. Vervolgens pak je de gear die je nu hebt, en haal de de armoring, mod en enhancement eruit. Die stop je in de gewenste gear. Let op, dit is wel een kostbaar geintje, zeker met endgame gear, dus zorg dat je wat credits hebt (denk aan 30-40k per onderdeel dat je eruit haalt, dus 120k per slot van je gear dat je wilt aanpassen).
pi_123083235
Er is veel gear met mods. Je kan dus goeie mods kopen en deze plaatsen in oude gear, of tegen een prijs de mods uit een lelijk item halen in plaatsen in een item naar keuze.

Mijn jedi guardian bijvoorbeeld draagt helemaal geen armor en heeft dit ook niet nodig. Ze lijkt gewoon kleding te dragen.
pi_123083325
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:48 schreef Rhalius het volgende:
Er is veel gear met mods. Je kan dus goeie mods kopen en deze plaatsen in oude gear, of tegen een prijs de mods uit een lelijk item halen in plaatsen in een item naar keuze.

Mijn jedi guardian bijvoorbeeld draagt helemaal geen armor en heeft dit ook niet nodig. Ze lijkt gewoon kleding te dragen.
Ze heeft wel armoring, maar die zit op het armoring onderdeel zelf :P
pi_123084089
Ja inderdaad, maar je ziet visueel geen armor. Mijn beeld van Jedi is nu eenmaal zoals in de films. Dus gewoon in bruine mantels en met een groene of blauwe lightsaber. :)
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:08:06 #86
383398 Kyubey
pi_123094383
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 19:07 schreef Rhalius het volgende:
Ja inderdaad, maar je ziet visueel geen armor. Mijn beeld van Jedi is nu eenmaal zoals in de films. Dus gewoon in bruine mantels en met een groene of blauwe lightsaber. :)
bohh
Helemaal super.
pi_123106158
Oke dank, logisch ook maar dan kan ik dat eens gaan proberen. De hele tijd in mijn standaard endgame gear lopen is ook zo gewoontjes :)
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:57:07 #88
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_123155390
Patch 2.0 is te spelen op de PTS. Inclusief de nieuwe levelcap van 55, veel veranderingen, een nieuwe Operation en nieuwe hardmode flashpoints. Echter (nog) niet de nieuwe planeet Makeb.
pi_123215100
net even op de pvp server bezig geweest met mijn scoundrel O+ hammer station..

Hammer station is echt al zo vaak mis gegaan bij mij ivm slechte groep :') je komt er altijd de nieuwelingen tegen die er niks van snappen..
Vandaag een tank die niet kon tanken en een shadow lvl 19 met 1900 hp :') ik moest de healer helpen omdat de shadow na 2 klappen alweer weg was..
daarnaast steeds de cc verbreken.. :{
2de groep ook weer dikke faal, maar toch nog tot de eindbaas kwamen.
3de groep eindelijk raak in klein half uur O+

tussen de 2 a 3 uur mee bezig geweest :{
Bij de andere flashpoints kom je niet meer zo snel een slechte groep tegen gelukkig.
pi_123243504
Ik zit nu met SWTOR te bellen, maar ik sta al 10 minuten in de wachtrij om iemand aan de lijn te krijgen om mijn security key te verwijderen, is dit normaal? :P

[ Bericht 1% gewijzigd door LeaderRoel op 23-02-2013 16:36:27 ]
pi_123243632
Hammer Station is vaak een probleem ja. Eerste flashpoint waar je team er toe doet, bij esseles en black talon nog niet.

Moet ook wel zeggen dat hammer station een pittige eindbaas heeft.
pi_123244236
Ik heb mijn account weer terug _O_
pi_123244978
*O*
pi_123245457
Heb al sinds de zomer niet meer gespeeld. Hoe is het spel veranderd? Is het veel verbeterd of niet? En is het nog waard om te gaan subscriben? ;)
pi_123245724
ik heb ook al een half jaar niet gespeeld, donno
pi_123256052
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Heb al sinds de zomer niet meer gespeeld. Hoe is het spel veranderd? Is het veel verbeterd of niet? En is het nog waard om te gaan subscriben? ;)
Op PTS kan je nu 2.0 vinden. Nieuwe ops en level 55 ;D
pi_123319240
Ik speel het nog zeer regelmatig, veel te doen en nu ook rep farmen(ikzelf vind het minder maar het houdt je bezig), nieuwe gear, zo dadelijk nieuwe ops enz.
pi_123863476
Soms... net 40 blackhole comms gespendeerd aan armoring met bonus(campaign) voor mn smuggler, zie ik pas na het socketen dat ik per ongeluk de verkeerde armoring heb gekozen, dus nu heb ik geen set bonus meer, 40 comms vernaggeld...
pi_123901950
Ja dat is even flink balen. Mij ook een keer gebeurd maar gelukkig met columni comms. die zijn net wat sneller terug verdiend.

Net de nieuwe developer video gezien over de uitbreiding. Nog steeds geen echte datum voor de DLC. Beetje jammer. Voorjaar 2013 staat er dus zal het wel aan het einde vna het voorjaar zijn.
pi_124244449
Weet iemand nog goedkope time cards te vinden? De goedkoopste 60 dagen kaart die ik op dit moment tegenkom is 21 euro. Dat moet toch veel goedkoper kunnen?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_124283362
Volgens mij is er geen goedkopere.
pi_124286561
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:57 schreef wouterk het volgende:
Volgens mij is er geen goedkopere.
Triest, maar waarschijnlijk waar. Ik loop al dagen te zoeken.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_124286903
Ik moet zeggen dat ik 2 weken geleden weer had verlengt met 60 dagen maar tot op heden nog niet heb gespeeld. Beetje zonde maar de interesse is totaal weg voor swtor.
  donderdag 21 maart 2013 @ 00:05:19 #104
126783 pjats
The Pjatser
pi_124320398
Je kan nu lekker snel levellen. Net een dubbel-EXP weekend gehad en drie komende weekenden zijn dat ook. Dus als je graag alleen het verhaal wil spelen dan gaat dat een stuk sneller:D
pi_124327738
ow, dat is wel goed dat je dat zegt. Toch maar even komend weekend levelen dan. Stacked deze dubbele xp ook als je al een xp boost hebt aanstaan van de cartel market?
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:45:45 #106
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_124328756
De dubbele XP stacked NIET met rested xp (Dus voor mobs killen maakt het niet uit), maar wel met legacy perks EN de Cartel XP boosts. Dus questen kan bergen aan XP opleveren, als in 40k XP voor bepaalde bonus quests en (heroic/FP) dailies.
Ook geven per planeet ongeveer 1-2 quests een gratis minor xp boost (van 1 uur voor alles 25% meer).
pi_124328823
Bedankt voor de tip, heb nog een Jedi Knight waar ik met de storyline bezig ben. Mooi dit weekend weer eens oppakken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_124335874
Afgelopen weekend flink bezig geweest.

-sorcerer van level 37 naar 40.
-Assasin van 24 naar 27.
-Diverse andere characters 1-2 levels erbij.
pi_124478561
ja erg fijn ja. Met een major xp boost en nog eens dubbele xp ging het vrij hard. Zeker tien levels erbij gehaald op mijn tank.
  maandag 25 maart 2013 @ 16:06:11 #110
368515 Rhalius
Verteller
pi_124487473
wel jammer dat het vandaag niet de hele dag was, alleen maar de ochtend terwijl deze dag ook vermeld stond als horende bij het dubbel xp weekend.
pi_124516754
Expansion heeft eindelijk een datum. 14 April zal Rise of the Hutt Cartel uitkomen. Ik had geschat dat hij veel later pas zou uitkomen maar dit is natuurlijk goed nieuws. Kijken of ik nog me lvl 21 char tot 50 kan levelen in die tijd.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 13:10:52 #112
368515 Rhalius
Verteller
pi_124521436
Hoog tijd dat er dan eens wat meer bekend wordt gemaakt over de uitbreiding. Alleen een nieuwe planeet en 5 levels erbij lijkt me niet erg veel.

Nieuwe rassen, warzones, flashpoints, en andere nieuwe dingen lijken me toch geen overbodige luxe.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 13:14:16 #113
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_124521574
Is er dit weekend weer dubbele xp?
pi_124521869
zou wel moeten
pi_124521880
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:14 schreef Fir3fly het volgende:
Is er dit weekend weer dubbele xp?
Jazeker, en het weekend daarna ook. En dan kun je al als je de uitbreiding had ge pre-orderd al 9 april spelen.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 13:23:22 #116
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_124521911
Dat heb ik niet gedaan, maar ik ga hem wel kopen denk ik. Afgelopen weekend ook weer even gespeeld en het blijft toch een heerlijk spel :9.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 17:32:11 #117
126783 pjats
The Pjatser
pi_124531622
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:10 schreef Rhalius het volgende:
Hoog tijd dat er dan eens wat meer bekend wordt gemaakt over de uitbreiding. Alleen een nieuwe planeet en 5 levels erbij lijkt me niet erg veel.

Nieuwe rassen, warzones, flashpoints, en andere nieuwe dingen lijken me toch geen overbodige luxe.
Nieuwe ops is al zeker. 'Nieuwe' HM flashpoints zijn ook zeker, zijn wel upgrades van SM flashpoints waar nog geen HM van was. Daarnaast ook een stel 'minigames'. Cathar zou net na 2.0 komen.

Nieuw filmpje:
pi_124555605
Heb mijn full dreadmaster/hazmat geared smuggler met pijn in het hart verlaten en ben begonnen met mijn guardian tank(was al 50)
Ik was het zat om elke dag uren te moeten wachten voor fp's en ops groepen.
Met deze tank is het elke keer BAM instant queue en beginnen maar, daarnaast vind ik tanken toch wel erg leuk.
Wie heeft er hier nog meer al de expansion gekocht?
pi_124560050
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 07:35 schreef nummer_zoveel het volgende:

Wie heeft er hier nog meer al de expansion gekocht?
Yep, op de laatste dag van mijn eerste gratis maand. Ik heb 6 euro betaald voor het spel (met dus 30 dagen speeltijd) en toen op de 29e dag de expansion gekocht met korting. Weer cartel coins erbij! :) Zit nu bijna op mijn 2e 60-dagen speelkaart.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_124561965
ik had hem ook al op het juiste moment ge pre-orderd. Kan dus eerder spelen en ga dus ook niet meer investeren in mijn lvl 50 dps warrior. Snel nog een tank levelen.
pi_124567487
Nog veel te levelen, hopelijk duurt het niet zo lang van 50 naar 55.

Momenteel heb ik:
Jedi guardian level 50. (Karinata Venutius.)
Sith juggernaut level 50. (Karius Venutius.)
Sith Sorcerer level 45. (Kiranna Venutius.)
Sith juggernaut level 33. Kavarius Venutius.)
Sith Marauder level 31. (Kerva Venutius.)
Sith Assasin level 29. (Khirius Venutius.)
Jedi Sage level 27. (Valia-Kothiss.)
Vanguard level 27. (Darius-Grim.)
Jedi Guardian level 26. (Reverus.)
Sniper level 26. (Korvalis Venutius.)
Jedi Guardian level 23. (Saburou.)
Scoundrel level 19. (Onuris.)
Jedi sage level 14. (Cevran'Tann.)
Jedi Sentinel level 14. (Zirata.)

Jedi en Sith blijven het leukste voor roleplaying, aangezien mijn legacy naam Venutius een Sith famillie is wilde ik ook die famillie wat uitbouwen.
pi_125225255
Niemand die al bezig is met de nieuwe expansion; Rise of the Hutt cartell?
Ik had hem al ge pre-ordered voor 7 januari dus kon al vanaf 9 april spelen.
morgen gaat 't live voor alle andere spelers.
Is echt de moeite waard:

• nieuwe gear

• nieuwe (zeer grote) planeet

• nieuwe flashpoints, nieuwe operations

• de storyline gaat voor elk character verder

Het hele commendations systeem op de kop, ooh ja en beter goed gejat dan slecht bedacht: archievements :P
pi_125225978
Momenteel eventjes een beetje TOR moe door de double XP weekenden. toen ben ik echt als een malle gaan levelen, maar nu heb ik er gewoonweg geen zin in om weer te levelen.

Dat alle nieuwe gear er even slecht uitziet als alle andere lategame armors helpt ook niet mee. Serieus, hebben die ontwerpers de films wel eens gezien?
  zaterdag 13 april 2013 @ 10:54:41 #124
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_125226664
De expansion heeft gn nieuwe Flashpoints. Enkel een paar oude die nog geen Hardmode hadden hebben dat nu wel op de nieuwe levelcap.
Heb zelf aardig geprofiteerd van de double xp, vooral op 2 chars. Morgen dan eens de nieuwe planeet verkennen.
Mijn characters: (Allen op Red Eclipse)
50 Sith Juggernaut (Mijn eerste 50, april vorig jaar)
50 Sith Sorcerer (Nummer twee, september, best gegeared, paar operations mee gedaan)
50 Sniper (Begin dit jaar, zalig in pvp)
50 Mercenary (Tijdens de double xp van rond de 30 naar 50)
49 Gunslinger (Ging van 18 naar 44)
44 Jedi Sentinel (Speel deze samen met vriendin)
31 Commando (Enige vrouwelijke character vanwegde de stemactrice, Jennifer Hale)
13 Jedi Sage (Wil met deze veel gaan healen in pvp & Flashpoints
pi_125226771
Ik heb zooooo geen tijd voor TOR :X ga ik weer maanden soggen, terwijl ik over 2,5 maand afgestudeerd wil zijn :D
pi_125238524
Misschien toch maar eens mijn trooper heractiveren.
Wordt er nog ge-raid in de nieuwe expansion?
Built for Speed
  zondag 14 april 2013 @ 23:23:03 #127
62182 Georges
That's the shit
pi_125293248
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 08:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Niemand die al bezig is met de nieuwe expansion; Rise of the Hutt cartell?
Ik had hem al ge pre-ordered voor 7 januari dus kon al vanaf 9 april spelen.
morgen gaat 't live voor alle andere spelers.
Is echt de moeite waard:

• nieuwe gear

• nieuwe (zeer grote) planeet

• nieuwe flashpoints, nieuwe operations

• de storyline gaat voor elk character verder

Het hele commendations systeem op de kop, ooh ja en beter goed gejat dan slecht bedacht: archievements :P
Ik ben een aantal maanden geleden gestopt. Was even benieuwd. De storyline gaat verder, maar is dat chapter 4?
Zijn er ook nieuwe companions of meer dialogue voor bestaande companions?

Verhaal was voor mij een belangrijke reden om Tor te gaan spelen, als daar weinig mee gedaan is dan heb ik geen reden om het weer te gaan spelen.
Meer levels en achievements enz vind ik niet erg boeiend.
pi_125301268
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef Georges het volgende:

[..]

Ik ben een aantal maanden geleden gestopt. Was even benieuwd. De storyline gaat verder, maar is dat chapter 4?
Zijn er ook nieuwe companions of meer dialogue voor bestaande companions?

Verhaal was voor mij een belangrijke reden om Tor te gaan spelen, als daar weinig mee gedaan is dan heb ik geen reden om het weer te gaan spelen.
Meer levels en achievements enz vind ik niet erg boeiend.
Het is geen chapter 4 naar wat ik gezien heb. Verhaal gaat wel verder maar het is niet zo uitgebreid als een heel chapter. Geen nieuwe companions maar als het goed is wel meer mogelijk met de bestaande.

Ik had de expansion ook al besteld en kon dus eerder spelen. Gister lvl 55 geworden en nu weer gear bij elkaar zien te sprokelen. Moet zeggen dat het levelen wel erg snel ging. Helpt natuurlijk wel als je al goede lvl 50 gear hebt.
  maandag 15 april 2013 @ 10:11:42 #129
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_125301971
Het is wel chapter 4. Een erg korte zonder onafhankelijke class story, maar volgens het loading screen telt het wel. Companions hebben een mening over je convo's (inclusief HK-51 blijkbaar) en maken tijdens het rondlopen soms een opmerking, maar dat is het.
pi_125302071
ow oke, in mijn loading screen stond nog steeds hetzelfde als daarvoor dus vandaar dat ik geen wijziging zag.
Sinds de expansions zijn de servers nog wel erg buggy en hebben ze last van lag.
pi_125325474
Nou, ik speel nu een jedi guardian en een smuggler, maar er zitten wel wat verschillen in, maar niet zo extreem verschillend als voorheen.
HK - 51 is mijn companion met die Guardian, maar sommige opmerkingen van hem zijn echt hilarisch, vooral toen we voor het eerst bij die ark aankwamen, echt droog hehe.
pi_125386418
Al weer flink wat gear bij elkaar aan het sprokkelen. Ik ben sith maurader maar die gear ziet er niet uit zeg!
Wel fijn om als lvl 55 door de hc flashpoints van lvl 50 te rennen. Dailies op Makeb zijn ook erg simpel. Leveren ook niet zo super veel op maar toch.
pi_125468716
Die HC flashpoints zijn makkelijk inderdaad, maar om echt goed te gearen heb je elite commendations nodig en daarvoor moet je door die level 55 HM FP's heen, dat is toch andere koek.
  vrijdag 19 april 2013 @ 08:48:12 #134
368515 Rhalius
Verteller
pi_125468873
De beste gear hebben heeft me nooit geboeid. Te veel werk. Dan besteed ik die tijd liever om andere characters te levelen.
pi_126074292
Nog mensen bezig met the hutt cartel?
pi_126074583
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 22:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nog mensen bezig met the hutt cartel?
Heb vandaag weer even zitten spelen.
Was weer wat dailies doen maar daar ben ik ondertussen wel echt compleet klaar mee, al lijkt het erop dat je er niet aan ontkomt als je beste PvE gear wilt halen...snap lvl 55 nog niet echt.
Maar zit nog te twijfelen om RotHC te kopen, straks misschien wel weer even leuk.
Operations vond ik altijd superleuk en weer keertje Nightmare doen lijkt me wel tof.

Na paar maanden niet spelen is je muscle memory redelijk verdwenen trouwens...moest gigantisch inkomen.
pi_126075645
Muscle memory?
  zaterdag 4 mei 2013 @ 22:36:42 #138
368515 Rhalius
Verteller
pi_126075862
Volgende patch kan je je personage aanpassen, naam veranderen en zelfs ras veranderen. Cathars worden nu ook uiteindelijk toegevoegd.
pi_126076075
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 22:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Muscle memory?
Muscle memory is als je zoveel gespeeld hebt dat je al je skils...alle 40+...uit je hoofd op je muis en je toetsenbord weet terug te vinden (heb een Razer Naga met 12 toetsen aan de zijkant, heerlijk).
Hoef je niet meer na te denken over 'ik ga nu deze skill doen en uhmmm het knopje zit...hier'.
pi_126121273
Ik speel het nog wel vaak. Het de expansion ook gekocht en inmiddels allang 55 en begin nu aardig te gearen voor hard mode operations. Dailies ben ik ook helemaal klaar mee. Gelukkig ook niet echt meer nodig.
pi_126133022
Ik snap echt geen kut nog van die nieuwe gear.
Wellicht kan jij het me uitleggen.

Ik ben heel heel lang 50 geweest en volledig rating 142 met 61 mods (Campaign/Black hole mix).
Volgens mij hoef ik geen dailies te doen, alleen de weeklies misschien. En dan gewoon HM FP 55 doen voor Elite comms en 66 mods? Daarna kan ik voor HM ops 55 gaan?
Ik heb NiM EV, KP en HM EC allemaal gecleared.
pi_126133508
Hmm volgens mij zie ik het een beetje.
Moet dailies doen in Section X, Makeb, GSI, GF voor 50HMFP, en 50SMops voor Basic comms. Die geven ratin 156 met 66 mods.

Dan kan ik gaan werken aan Black Market / Arkanian rating 162 met 69 mods.
Die haal je uit 55HMFP, 55SMOps, en bijhorende weeklies.

En dan zien we wel weer verder voor Verpine en Underworld :P
(55HMOps oa)

Ik had gewoon niet begrepen dat de lvl 50 gear beter is dan wat je voor Rothc kon krijgen.
pi_126168132
Het is hetzelfde systeem als voor de expansion maar dan weer een paar treden omhoog.

Ik was voor de expansion ook een mix van black hole en campaign. Daarmee kon ik tijdens het levelen op Makeb aardig doorkomen tot 55.

Je hebt in de end game op 55 de volgende gear (van laag naar hoog):
- Basic commendation gear: Iets beter dan oude dread guard gear. Is te krijgen met basic commendations die oa te krijgen zijn door dailies te doen en hm fp 50.
- Black market en Arkanian Gear: Te krijgen door elite commendations te halen. Deze kun je vinden door hm fp 55 te doen, sommige dailies en weeklies en nm ops op 55. Tevens dropt er in een 55 hm fp een black market item bij een boss en soms bij een bonus boss.
- Verpine en Underworld gear: Te krijgen door ultimate commendations te verzamelen. Deze zijn te vinden door hm 55 ops.

Dat is het in het kort. Hieronder een link naar een uitstekende guide van Dulfy waar alles in staat om goed te kunnen gearen.

http://dulfy.net/2013/04/14/swtor-level-55-endgame-gearing-guide/

Tevens zijn de guides op noxxic ook bijgewerkt.
http://www.noxxic.com/swtor
pi_126445707
Thanks, had m door inmiddels :)
Ben alweer bijna full 156, binnenkort maar s nieuwe guild zoeken met mn sentinel...anders kom ik nooit door die nieuwe ops heen.
En damn, pvp is veel leuker geworden, of ligt dat aan het feit dat ik mn scoundrel weer uit het vet heb gehaald.
pi_126455763
Hier alweer bijna alles 162, gaat lekker!
  dinsdag 14 mei 2013 @ 00:44:17 #146
126783 pjats
The Pjatser
pi_126467090
Vind dat Dyes wel mooi.
En had gelezen dat er wat dingen zijn die nu niet gebruikt worden in Schematics, en dat dat nu gefixed wordt voor oa Biochem 401-450.
Dus heb 40 stacks ervan gekocht 200 PS max, hopen dat ze enorm in prijs stijgen komende tijd :)
pi_126655463
Ziet er nu wel weer vetter uit idd
  zaterdag 18 mei 2013 @ 00:08:59 #149
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_126660896
  zaterdag 18 mei 2013 @ 01:18:11 #150
62182 Georges
That's the shit
pi_126664022
Ik vind de tendens naar steeds meer dingen in de cartel market wel zorgwekkend. Het lijkt wel alsof ze zoveel mogelijk cash willen halen uit de market en zo min mogelijk echte content willen maken.
Sowieso vreemd dat je cartel points moet spenderen om je haar te veranderen.

De reden dat ze f2p introduceerden is niet omdat zo veel mensen dat wilden (zelfde zeggen de makers van Rift), maar omdat ze in sneltrein vaart subs kwijt raakten door gebrek aan content.
Dus ze moesten een andere manier vinden om de game in leven te houden.

Ik vond swtor altijd een game met enorm veel potentie maar ze zijn nu vooral bezig met cosmetic items voor de market.
Ik hoop voor de game dat ze wat doen met al die cash die ze aan de market verdienen en het terugstoppen in het spel.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 02:37:23 #151
126783 pjats
The Pjatser
pi_126665668
Ach, ik zie 2.1 meer als een extra update, aangezien 2.2 al na 8 weken na 2.0 moet komen. Zo houden ze hun schema van 6 a 8 weken per update aardig aan. En 2.2 moet gewoon weer content bevatten. Ze zeggen dat er geen cartel market features in zitten, dus ik ben nieuwsgierig wat er dan wel in zit. En we hebben net veel content gehad. ROTC bracht een nieuwe planeet, nieuwe operation en nog wat andere dingen. Nu brengen ze een extra update uit met de focus op de cartel market en nu denken bepaalde mensen dat daar opeens de focus op ligt :S

Moet je maar eens op TORchan kijken hoeveel gezeik daar wel niet is.

Maar goed, volgende week weer Gree event.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:55:06 #153
368515 Rhalius
Verteller
pi_126668597
2.1 was wel een goeie update, probleem is alleen dat de kosten van cartell coins veel te hoog zijn en dat je alle nieuwe dingen niet met credits kan kopen.

Zoals sets delen met alle characters en customisation. Van ras of naam veranderen is gewoonweg belachelijk duur.

Wat me het meest irriteert is overigens dat er nieuwe haar opties zijn, maar alleen voor mensen en je moet ervoor betalen. Dat terwijl het gewoon gratis zou moeten zijn, en ook voor alle andere rassen op Zabrak, Twi'lek en rattaki na omdat die geen haar of ander haar gebruiken.

Zit er niet op te wachten om nogmaals te betalen om die kapsels voor andere rassen te unlocken.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:24:17 #154
126783 pjats
The Pjatser
pi_126672619
Veel van de nieuwe dingen kan je op de GTN vinden. Ik heb de Cathar, nieuw haar en zelfs de witte ogen al op de GTN gezien. Ik zit zelf op de naam verandering te wachten. Als het goed is krijgen we in juni er 1 gratis voor 1 character, maar misschien dat ik in de tussentijd een goedkope van de GTN weet te scoren.

Daarnaast ben ik wel blij met de dyes. Beetje onhandig systeem, maar erg leuk om je character te customizen.
pi_126673168
Pjats die namechange is alleen als je subscriber bent. Ben je volgens mij wel maar fyi.
pi_126723543
Tanken gaat steeds makkelijker met 162/168 gear :p
alleen die 100% accuracy, 25% defence, 40% shield en 35% absorbtion is lastig te halen met alle gear.
pi_126727226
Ja uiteindelijk moet je toch dingen dubbel gaan halen om mods enzo eruit te trekken om je stats op orde te krijgen.
Ben inmiddels weer lvl 30 met mn scoundrel, druk aan het PvPen, zit al bijna voor de 2e keer om max comms...ga maar wapens kopen en daar de mods/enhancements uit trekken zodat ik ook expertise om mn normale gear krijg. 3% extra dmg toch mooi meegenomen.
  zondag 19 mei 2013 @ 21:28:38 #158
126783 pjats
The Pjatser
pi_126739395
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 15:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Tanken gaat steeds makkelijker met 162/168 gear :p
alleen die 100% accuracy, 25% defence, 40% shield en 35% absorbtion is lastig te halen met alle gear.
100% accuracy? Waarom zou je dat willen als tank? Je kunt die punten beter besteden aan tanking stats.
pi_126750915
Uiteraard ga ik eerst voor 25% def, 40%shield en 35% absorb, maar daarna is 100% accuracy de cap
pi_127891861
Zo, eindelijk het officiele SWTOR topic gevonden op Fok!. Zo te zien is het spel behoorlijk dood.

Ik ben door een goede vriend weer overgehaald het nog een kans te geven. Tot nog toe vermaak ik me wel weer, echter heb ik een vraag. Misschien dat iemand er nog helemaal in thuis is.

Ik ben nu net een paar dagen lvl 55 en heb dmv wat OPS op normal mode een vrijwel geheel complete gearset. Dat wil zeggen, ik heb alle modicifaties (Elite lvl30-69 rating162) zitten wisselen.

Nu kan ik dus met coins Ultimate gear kopen, echter ben ik heel erg benieuwd welke mods er in deze gear zit. Bestaat er een site welke laat zien welke mods ergens op zitten?
pi_127900488
vette game, helaas toch 2 maanden terug gestopt met spelen
pi_127905171
Roellie Torhead?
Er zitten 72 mods in (rating 168). Underworld is met setbonus (vrij goede) en die dropt in HM 55 ops. Black Market is zonder en kan je kopen met ultimate comms.
In NiM dropt 75 van de 55 ops maar is pas gisteren voor het eerst gecleared door een paar guilds. Dus vrij lastig ;)
Ik ben bijna full 72 maar moet nog hoop mods uitwisselen (Power > crit).
2800 dps op training dummy nu.
pi_127905238
Ik speel nog elke dag.
55 Sentinel, 52 commando, 54 Scoundrel voor PVP.
Nog stapel losse alts waarvan ik eigenlijk m'n Consular chapter 2 moet afmaken (voor classbuff) maar enorm saai :{
pi_127906047
Torhead inderdaad, moet dat eens in de gaten houden. :)
  maandag 17 juni 2013 @ 19:50:36 #165
368515 Rhalius
Verteller
pi_127915792
Game is nog springlevend, updates komen nu ook regelmatiger.

Maar ja, voor Roleplayers is er altijd wel wat te doen.
pi_127918076
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:50 schreef Rhalius het volgende:
Game is nog springlevend, updates komen nu ook regelmatiger.

Maar ja, voor Roleplayers is er altijd wel wat te doen.
Jij speelt vaak he?
PvE/PvP? Boel al beetje gecleared?
pi_128488885
Epic avondje gisteren.

De afgelopen 2 weekenden was er een double XP bonus. Ik dus een nieuw character aangemaakt, een Operative. Met als doel te gaan healen. Gisteren begin van de avond ding ik lvl50. echt door de content heen geblazen, nergens fatsoenlijk de tijd voor genomen.

Dus ik naar de fleet, weekly's ophalen. Kom ik meteen in een EV HM terecht. Ik had geluk dat er 4 55-ers meegingen en er dus niet geklaagd werd over mijn 13k health :P

Komen we bij de een na laatste baas. Die 1v1 boss zeg maar. Iedereen een solo baasje. En wat gebeurt er, 3 gasten komen er niet voorbij, het ging zelfs zo dat op een gegeven moment ik een 108k (dps target) kreeg.

Naderhand kreeg ik kudos omdat bleek dat ik nog een lvl29 implant droeg, een lvl 38 wapen enz. Totale meuk, maar toch ownen die HM baas. Hadden ze dit vooraf gezien dan hadden ze me nooit meegenomen. Dit zijn voor mij de leuke dingen in zo''n spel :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2013 08:38:24 ]
  dinsdag 2 juli 2013 @ 09:50:35 #168
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_128490186
Ik speel ook weer na een korte pauze. Vooral vanwege de double xp weekends. Lekker alts levellen. Maar ik zit ook in een grote guild die regelmatig ops doet. Mijn lvl 55 gunslinger is gisteren voor het eerst in Eternity Vault Nightmare geweest. Ging erg soepel. Daarvoor ook al Toborro's Courtyard op Makeb gedaan en een lvl 55 Hardmode FP. Aardig wat leuke drops, ging er qua gear best wel wat op vooruit.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 10:33:47 #169
368515 Rhalius
Verteller
pi_128491286
quote:
7s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:35 schreef DaFan het volgende:

[..]

Jij speelt vaak he?
PvE/PvP? Boel al beetje gecleared?
Eigenlijk nooit meer PvP sinds de expansion uit is. Ik heb het idee dat het sterk gaat om de gear tegenwoordig. Tot level 29 gaat het nog wel, maar vanaf level 30 als je in een nieuwe PvP groep gaat lijkt het al even erg te zijn als level 50 PvP eerst was. Geen barst aan als het gear based is, het zou compleet om skill moeten gaan. Dat domme Expertise gedoe moeten ze zowiezo afschaffen.

Voornamelijk speel ik flashpoints via groupfinder en daarnaast de story missions. Af en toe wat sidequests, maar alleen als het echt nodig is om een goed level te blijven. Aangezien ik 16 characters heb wissel ik nogal vaak.

Operations heb ik nog nooit gedaan, lijkt me ook niet veel aan met een grote groep. Dat is zowiezo allemaal endgame content en daar ben ik zowiezo absoluut niet mee bezig. Nog zo veel characters te levelen dat ik daar mee bezig ben, characters die max level zijn die zijn "klaar" als het ware.

Allemaal gebruik ik ze zowiezo voor roleplaying.
pi_128493246
Nee Pvp is sinds 2.0 juist helemaal niet om gear! Zolang je zorgt dat je in de <55 brackets geen expertise hebt wordt iedereen gebolsterd naar hetzelfde niveau (1800 expertise ongeveer). Het is erg leuk sinds die tijd!
Ops zijn in mijn ogen ook juist het leukste deel van Swtor, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen als jij zegt alts maken en levelen. Verhaal blijft sterk maar moet vaak wel erg doorbijten om wr door Balmorra of Tatooine heen te gaan :{
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:52:47 #171
194233 Friday12
Originele kloon
pi_128493722
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:40 schreef DaFan het volgende:
Nee Pvp is sinds 2.0 juist helemaal niet om gear! Zolang je zorgt dat je in de <55 brackets geen expertise hebt wordt iedereen gebolsterd naar hetzelfde niveau (1800 expertise ongeveer). Het is erg leuk sinds die tijd!
Ops zijn in mijn ogen ook juist het leukste deel van Swtor, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen als jij zegt alts maken en levelen. Verhaal blijft sterk maar moet vaak wel erg doorbijten om wr door Balmorra of Tatooine heen te gaan :{
zijn die bugs in ops nou al weg? was echt een drama in het begin :P
pi_128493852
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:52 schreef Friday12 het volgende:

[..]

zijn die bugs in ops nou al weg? was echt een drama in het begin :P
Jawel, durf het niet met 100% zekerheid te zeggen voor TFB en S&V maar in EV/KP en EC wel.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:58:59 #173
194233 Friday12
Originele kloon
pi_128493936
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:56 schreef DaFan het volgende:

[..]

Jawel, durf het niet met 100% zekerheid te zeggen voor TFB en S&V maar in EV/KP en EC wel.
Die SOA was toch bugged toen _O- (weet de afkortingen van ops namen niet meer :@ )
pi_128495869
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:58 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Die SOA was toch bugged toen _O- (weet de afkortingen van ops namen niet meer :@ )
Ja dat is een jaar geleden. Sindsdien geen enkel probleem meer in de eerste drie Ops.
EV = Eternity Vault (Story/Hard/Nightmare)
KP = Karagga's Palace (SM/HM/NiM)
EC = Explosive Conflict (SM/HM/NiM)
TFB = Terror from Beyond (SM/HM/Nim)
S&V = Scum and Villainy (SM/HM, NiM binnenkort)

Je hebt ook nog Makeb 'world boss', telt ook als ops - Toborro's Courtyard (SM/HM).

En nu ook nog hardmode flashpoints naar lvl 55 (4 stuks).
Op zich genoeg te doen.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:08:10 #175
194233 Friday12
Originele kloon
pi_128498419
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:54 schreef DaFan het volgende:

[..]

Ja dat is een jaar geleden. Sindsdien geen enkel probleem meer in de eerste drie Ops.
EV = Eternity Vault (Story/Hard/Nightmare)
KP = Karagga's Palace (SM/HM/NiM)
EC = Explosive Conflict (SM/HM/NiM)
TFB = Terror from Beyond (SM/HM/Nim)
S&V = Scum and Villainy (SM/HM, NiM binnenkort)

Je hebt ook nog Makeb 'world boss', telt ook als ops - Toborro's Courtyard (SM/HM).

En nu ook nog hardmode flashpoints naar lvl 55 (4 stuks).
Op zich genoeg te doen.
ik was na ev/kp nightmare gestopt toen der tijd en nu moet ik eerst mijn authenticator laten verwijderen ;(

misschien dat ik het over een tijdje nog een keer opstart
pi_128499735
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:08 schreef Friday12 het volgende:

[..]

ik was na ev/kp nightmare gestopt toen der tijd en nu moet ik eerst mijn authenticator laten verwijderen ;(

misschien dat ik het over een tijdje nog een keer opstart
Kan online maar dan moet je eerst wel in je account komen :D
Anders bellen, volgens mij had iemand hier het ook gedaan en was het zo gepiept.

TFB, S&V, EC zijn leuk hoor :)
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:08:41 #177
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_128502848
Ik had vorig jaar problemen met de authenticator, toen ik mijn oude smartphone had gereset zonder eerst te deactiveren. Later via skype (gratis) naar Bioware gebeld, en toen was het aardig snel gedaan. Nadeel is dan weer wel dat ik geen nieuwe app aan mijn account kan koppelen, enkel zo'n fysiek ding van formaat usb stick. Nee bedankt.
pi_128532644
heb 4 uur in de wacht gezeten met skype vordat ik iemand aan de laan had eens maar nooit meer
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:31:11 #179
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_128533487
Bij mij ging het best vlot een jaar geleden. Denk in totaal hooguit 20 minuten in gesprek geweest, inclusief wachten.
  zondag 7 juli 2013 @ 19:08:17 #180
194233 Friday12
Originele kloon
pi_128694246
je kan nu blijkbaar een eenmalig reset ding aanvragen en kan dus nu mijn account op *O*
  zondag 7 juli 2013 @ 21:52:53 #181
194233 Friday12
Originele kloon
pi_128700454
kan je ergens anders een expansion key kopen?
  maandag 8 juli 2013 @ 01:27:31 #182
126783 pjats
The Pjatser
pi_128709098
Volgens mij kan je die alleen maar via swtor.com kopen.
pi_129774345
godsvervloekte mongolen hebben de game gesloopt met de laatste patch, ben al een halve dag bezig met patchen, telkens breekt die kutpatch mijn game en moeten er files gerepeareerd worden.

Je zou godverdomme denken dat Obsidian deze patch gemaakt heeft aangezien die in dezelfde staat wordt uitgebracht als hun games, ware het niet dat Obsidian het begrip patch niet kent.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:34:08 #184
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_129785020
Ik ben sinds kort begonnen met free to play. Was jullie eerste indruk ook dat er zo oneindig veel mogelijkheden en knopjes zijn en dat dat een beetje overweldigend is? :P

En ik hoor vaak dat mensen het spel niet zo geweldig vinden in vergelijking met KOTOR. Is dat vanwege de sfeer die het spel ademt? Of gaat het meer om de opties die er zijn etc?
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_129788371
Rhalius je klinkt als een forumhuilie. Al tientallen patches meegemaakt, niks aan de hand en dan heb je 1x problemen en dan is de hele game en organisatie kut :')

Tja knopjes heb je in elke mmo veel. Kwestie van wennen.
pi_129818826
Een patch die je game sloopt in plaats van verbeterd is nu eenmaal kut. Zeker aangezien ik afgesproken had met mijn guild online te zijn en dat niet kon omdat die patch constant dingen sloopte en vervolgens moest repareren, en dan weer eens vastslaat tijdens het hele gebeuren.

Op die momenten moet je de frustraties gewoon even kwijt kunnen.

Na nog 2 uur bezig te zijn geweest met patchen vanmorgen, werkt het nu eindelijk wel.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 09:21:44 #187
197338 Knevelt
pi_129821734
Ik zit per ongeluk :') in een RP-server. Ik heb al verschillende malen de kenmerken van de drie soorten servers opgezocht maar nog steeds snap ik het niet helemaal.

Wat kun je wel doen in een PvE-server wat je niet kunt doen in een RP-server? En hoe vindt ik terug of mijn RP-server een RP-PvE of RP-PvP is?
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_129822291
PVP is met PVP in open world mogelijk. Dus als je bv aan het questen bent kan je lastig worden gevallen door iemand van de andere faction. In PvE server is dat niet.
RP is PvE mits er PVP achterstaat.
pi_129822337
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:21 schreef Knevelt het volgende:

Wat kun je wel doen in een PvE-server wat je niet kunt doen in een RP-server? En hoe vindt ik terug of mijn RP-server een RP-PvE of RP-PvP is?
Wat je wel kunt doen in PVE en niet in RP is out-of-character chat me mensen, alhoewel ze daar wat minder strict in zijn bij SWTOR dan bijv. een D&D server. Meer verschil is er niet eigenlijk.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 8 augustus 2013 @ 09:56:59 #190
197338 Knevelt
pi_129822396
Okee dankje voor jullie uitleg! Dus eigenlijk mis ik niets in die RP-server. :P
pi_129822832
Wel als je open world PVP wilt dus.
pi_129823243
Toch van de week maar effe die expansion gekocht voor 11 euro ofzo.
Echt al weet ik hoe lang niet meer gespeeld , nadat ik level 50 was op m'n bounty hunter en alle raids al gecleared had met onze guild was ik er eigenlijk wel klaar mee...

Echt zonde want ik vond het toch wel lekker wegspelen , maar world pvp was zo gaar... 1 groot lag fest , en de endgame was helemaal niet af toen...

Maar goed , hoe is het raiden en de pvp op dit moment ?
Wil het opzich wel weer gaan proberen namelijk.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_129824165
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:34 schreef Knevelt het volgende:
Ik ben sinds kort begonnen met free to play. Was jullie eerste indruk ook dat er zo oneindig veel mogelijkheden en knopjes zijn en dat dat een beetje overweldigend is? :P
In de Free To Play mode heb je een stuk minder (side)bars. Dat kan behoorlijk problematisch zijn naar mate je poppetje meer mogelijkheden krijgt. maar als je een beetje slim er mee omgaat valt het wel redelijk mee. Plus je kunt er een paar unlocken met wat cartel coins als je dat wilt.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:23:40 #194
197338 Knevelt
pi_129824638
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:16 schreef DaFan het volgende:
Wel als je open world PVP wilt dus.
True, maar dat hoeft voor mij (nog) niet. Eerst maar eens de basis goed onder de knie krijgen. :)
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:56:34 #195
197338 Knevelt
pi_129825674
Hoeveel missies zijn er eigenlijk per class? En kun je net als bij KOTOR gewoon een story line van begin tot eind volgen met missies totdat je het hoogste level behaald. Of is het eerder dat je een aantal missies krijgt en daarna alleen nog maar PvP kunt doen om hogerop te komen?
pi_129826036
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:56 schreef Knevelt het volgende:
Hoeveel missies zijn er eigenlijk per class? En kun je net als bij KOTOR gewoon een story line van begin tot eind volgen met missies totdat je het hoogste level behaald. Of is het eerder dat je een aantal missies krijgt en daarna alleen nog maar PvP kunt doen om hogerop te komen?
Je kunt van elke klass de complete story-line solo spelen, hoeveel missies er precies zijn durf ik niet te zeggen... meen me te herinneren dat je een uurtje of 40 / 60 bezig was per class.
pi_129826311
Begin tot eind heb je story missions, je moet alleen wel andere dingen doen zoals side quests, space combat, pvp, flashpoints en heroics om je level hoog genoeg te houden voor de story missions.

Dit sloopt het tempo compleet eruit en persoonlijk weet ik vaak amper nog waar het over gaat, zeker aangezien ik best veel alts heb.
pi_129826377
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:19 schreef Rhalius het volgende:
Begin tot eind heb je story missions, je moet alleen wel andere dingen doen zoals side quests, space combat, pvp, flashpoints en heroics om je level hoog genoeg te houden voor de story missions.

Dit sloopt het tempo compleet eruit en persoonlijk weet ik vaak amper nog waar het over gaat, zeker aangezien ik best veel alts heb.
Ik heb nooit iets met pvp, flashpoints en heroics gedaan maar alleen alles sidequests en was altijd overpowered voor de story-quests... planeet + sidequests en aan het eind van de story-quests voor die planeet nog de epiloog quests allemaal doen en dan door naar de volgende.

En dat vrijwel allemaal nog solo ook.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 12:25:40 #199
197338 Knevelt
pi_129826524
Ah okee, klinkt goed.

Space combats zijn beperkt voor free to play, las ik. Klopt dat?

En die flashpoints en heroics. Hoe gaat dat? Is het mogelijk om dan gewoon naar het beginpunt te gaan en je spontaan een groep te vormen?
pi_129836634
Je hoeft het niet allemaal te doen, het is een keuze mogelijkheid.

Persoonlijk houd ik het vooral op flashpoints. Gebruik group finder en er wordt een groep gezocht voor je, als er een groep is samengesteld ga je naar het begin en als je klaar bent kan je weer teruggaan naar waar je gebleven was.
pi_129836852
En heroics kan je ook voor queuen maar is gemakkelijker om via de General chat te doen. Met Shift-click kan je quests linken in de chat!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:33:45 #202
197338 Knevelt
pi_129864901
Dank jullie voor de uitleg!
pi_129866937
Welke server zit je nou uiteindelijk op? Op ToFN hebben we ng wel een plekje voor je :)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:59:11 #204
339055 JediSimons
pi_129870301
Republic of Empire?
pi_129871283
Republic.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 18:18:35 #206
339055 JediSimons
pi_129872300
Welke guild zit je?
pi_129872592
Nano.
Dikke prima, 6-10 man online doordeweeks, 2-3 per week raids, doen nu ook progression NiM (maar wil nog niet echt vlotten door vakanties).

Jij ook een rep? Welke guild?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 18:37:00 #208
339055 JediSimons
pi_129872697
Ja Commando 55, The Dutch Republic :P
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 13:33:38 #209
197338 Knevelt
pi_129897172
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef DaFan het volgende:
Welke server zit je nou uiteindelijk op? Op ToFN hebben we ng wel een plekje voor je :)
Op een RP server. Per ongeluk. :P Bij mijn volgende character kom ik bij jullie.
pi_133414829
Ben benieuwd of iemand het nog speelt. Ben enkele maanden geleden gestopt en zat ernu weer ana te denken om weer in te loggen maar leeft de community nog wel?
pi_133414915
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:36 schreef wouterk het volgende:
Ben benieuwd of iemand het nog speelt. Ben enkele maanden geleden gestopt en zat ernu weer ana te denken om weer in te loggen maar leeft de community nog wel?
Volgens mij wel als je beetje leuke guild hebt.
Ik ben maand of 2 ook weer gestopt maar heb hele tijd leuk gespeeld. Ben afgehaakt net voordat de arenas kwamen, dus heb de nieuwe ops ook nog niet gezien. Misschien over een tijdje weer.
pi_133415170
Ja ik heb las ook dat je nu pvp space battles kan doen. Klinkt goed. Al had ik een betaald account dus nu zal me gear voor de helft geblocked zijn en hopeloos achterhaald zijn :)
  dinsdag 19 november 2013 @ 16:48:08 #213
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_133415294
Het is aardig actief. Genoeg actieve guilds. Speel zelf bijna niet meer op het moment, maar ga de nieuwe content zeker in de gaten houden. Ben benieuwd naar de nieuwe pvp modus Galactic Starfighter, plus eind deze maand een double xp weekend, het gree event keert komende maand terug, plus nog meer events in de nabije toekomst. Maandelijks is er natuurlijk de bounty contract week, maar ik heb gelezen dat ook het Rakghoul event gaat terugkomen. Ook zou er een event rond de feestdagen in de planning staan, maar er is nog (vrijwel) niets bekend.
pi_133437956
Ik hoor het al, genoeg te doen dus :P Ik ga het binnenkort weer eens opstarten!
  maandag 10 februari 2014 @ 14:01:05 #215
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_136546400
Wat een grafsupport heeft dit spel :') Wil het weer eens proberen maar de launcher blijft vastzitten op 'initializing', kan ik niet eens op het costumer support forum of een ticket maken :') E-mail sturen heeft ook geen zin want dan krijg je ook zo'n automatische e-mail.
pi_136546486
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat een grafsupport heeft dit spel :') Wil het weer eens proberen maar de launcher blijft vastzitten op 'initializing', kan ik niet eens op het costumer support forum of een ticket maken :') E-mail sturen heeft ook geen zin want dan krijg je ook zo'n automatische e-mail.
Ik ben een half jaartje geleden ook afgehaakt vanwege de dramatische support. Ik dacht afgelopen weekend nog, zal ik het maar weer eens opnieuw proberen?

Ik hoor het al weer, het had zo mooi kunnen zijn, tot EA zich er weer mee moest bemoeien natuurlijk :r
pi_136549525
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik dacht dat jij nooit meer in de buurt zou komen van swtor? :D

Afgelopen weekend 2 tickets aangemaakt en allebei binnen 24 uur behandeld, maar dat was ingame. Vandaag is er nog een nieuwe patch uitgekomen, wellicht dat het dan is opgelost?

-edit-

volgens mij is de patch nog aan het uitrollen zelfs, vandaar de wachttijd. ff checken :)

-edit2-

klein uurtje geleden weer online gekomen, dus waarschijnlijk zat je net in de staart downtime.
  maandag 10 februari 2014 @ 15:23:45 #218
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_136550073
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 15:12 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij nooit meer in de buurt zou komen van swtor? :D

Afgelopen weekend 2 tickets aangemaakt en allebei binnen 24 uur behandeld, maar dat was ingame. Vandaag is er nog een nieuwe patch uitgekomen, wellicht dat het dan is opgelost?

-edit-

volgens mij is de patch nog aan het uitrollen zelfs, vandaar de wachttijd. ff checken :)

-edit2-

klein uurtje geleden weer online gekomen, dus waarschijnlijk zat je net in de staart downtime.
Laatste keer moet in 2012 geweest zijn dus misschien dat hij wat beter is inmiddels, positief blijven.

Tickets kan je enkel ingame maken helaas (snap die logica totaal niet :') ) en had het gisteren al geprobeerd en toen werkte het ook niet.
pi_136550435
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 15:23 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Laatste keer moet in 2012 geweest zijn dus misschien dat hij wat beter is inmiddels, positief blijven.
Ik vind van wel, server-mergers zorgen voor veel meer mensen online (zie er nu veel 100+ op de mid- to high level planeten en dat op een RP server). En de game loopt een stuk soepeler.
Heb er zelf in 2013 af en aan wat mee gespeeld, maar teveel andere dingen te doen gehad. Nu weer opgepakt met een Nederlandse guild aan de Empire zijde en samen met een vriend weer gaan questen. Imo nog steeds 1 van de betere MMO's op SP gebied.

Elders Scrolls Online mag ik officieel niets over zeggen en dat is misschien maar goed ook :')

quote:
Tickets kan je enkel ingame maken helaas (snap die logica totaal niet :') ) en had het gisteren al geprobeerd en toen werkte het ook niet.
Dit klonk me zo stupide in de oren dat het haast niet waar kon zijn, maar je hebt gelijk. :')

Of je moet duitsland willen bellen :')
  maandag 10 februari 2014 @ 19:06:23 #220
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_136559784
Heb behoorlijk veel gespeeld. Heb 9 chars op lvl 55, waaronder 1 van elke class. Meest recente in 4 weken van 1 naar 55 gelevelled. Een Sith Assassin. Heerlijke gameplay met stealth. :D
Slechte support heb ik geen ervaring mee. Alleen n keer gebeld vanwege problemen met de authenticator. Is toen gewoon goed opgelost.
pi_136583844
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 19:06 schreef ImMaxa het volgende:
Heb behoorlijk veel gespeeld. Heb 9 chars op lvl 55, waaronder 1 van elke class. Meest recente in 4 weken van 1 naar 55 gelevelled. Een Sith Assassin. Heerlijke gameplay met stealth. :D
Slechte support heb ik geen ervaring mee. Alleen n keer gebeld vanwege problemen met de authenticator. Is toen gewoon goed opgelost.
L52 en een 4-tal tegen de L30 aan. Ben nu een Sniper aan het spelen, toch wel erg leuk :)

In-game support ervaringen mee en dat is altijd perfect gegaan idd.

Welke server zit je?
  dinsdag 11 februari 2014 @ 14:05:55 #222
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_136585714
Sniper vind ik ook erg prettig spelen. Alleen jammer dat Orbital Strike een nerf van maar liefst 66% heeft gehad. Zo'n toffe ability, nu eigenlijk helemaal waardeloos.

Qua server ben ik ooit begonnen op Sluis Shipyards, wat met de grote fusies bij Red Eclipse erbij kwam. Dat is nog altijd het thuis bijna al mijn chars.
pi_136585815
Nog niet zo meegekregen dus :)

Mijn Marauder is L52 en daar heb ik het meeste mee gedaan tot nog toe, na het eerste half jaar is de groep waarmee ik speelde gestopt en toen hield het voor mij ook een heel eind op. Speel toch nog altijd liever met bekenden dan met vreemden.

Zit zelf op The Progenitor bij een Nederlandse guild aan de empire zijde. Wel handig voor group instances, maar voor de rest een beetje irritant spelen met mensen die 20 jaar jonger zijn :')
pi_136907361
Eindelijk gelukt te spelen. Vind het wel jammer dat je niet echt kan je rol kan behouden bij quests, soms moet je een goede / slechte keuze maken die jou personage niet zou maken maar doe je dat niet dan schiet je jezelf een beetje in de voet omdat je dan niet zo snel alle items kan behalen.
pi_136919526
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Eindelijk gelukt te spelen. Vind het wel jammer dat je niet echt kan je rol kan behouden bij quests, soms moet je een goede / slechte keuze maken die jou personage niet zou maken maar doe je dat niet dan schiet je jezelf een beetje in de voet omdat je dan niet zo snel alle items kan behalen.
Tja, dat is altijd het manko bij Computer RPG's... Roleplayen in de vastomlijnde quests gaat maar binnen de marges. Zeker bij de Story-Quests zie je dat gebeuren.

'yo! ik wil dat je dit-en-dit voor me gaat doen!'
'Ik moord eerder een kleuterschool uit!'
'Da's heel tof, hier is de quest.'

(weet de precieze dialog niet meer, maar zoiets was het op Alderaan liep daar samen met een vriend van me en de geforceerde overgang in de dialoog was wel hilarisch).

Maar wat vind je er voor de rest van nu je een tijdje weg bent geweest?
Gisteravond nog een alt aangemaakt en op Dromund Kaas waren in mijn instance al 150+ man aanwezig. Erg leuk om mee te spelen en daadwerkelijk snel mensen te pakken voor groupquests e.d.
pi_136921348
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 08:44 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja, dat is altijd het manko bij Computer RPG's... Roleplayen in de vastomlijnde quests gaat maar binnen de marges. Zeker bij de Story-Quests zie je dat gebeuren.

'yo! ik wil dat je dit-en-dit voor me gaat doen!'
'Ik moord eerder een kleuterschool uit!'
'Da's heel tof, hier is de quest.'

(weet de precieze dialog niet meer, maar zoiets was het op Alderaan liep daar samen met een vriend van me en de geforceerde overgang in de dialoog was wel hilarisch).

Maar wat vind je er voor de rest van nu je een tijdje weg bent geweest?
Gisteravond nog een alt aangemaakt en op Dromund Kaas waren in mijn instance al 150+ man aanwezig. Erg leuk om mee te spelen en daadwerkelijk snel mensen te pakken voor groupquests e.d.
Zit nu op Dromund Kaas met een Imperial Agent, van horen zeggen had die het beste verhaal. Op did moment vind ik het levellen beter dan WoW, eerst vond ik WoW wel beter maar nadat zij alle groep quests etc. hadden verwijderd :N ook zijn die Datacrons wel geinig.
pi_136921591
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:22 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Zit nu op Dromund Kaas met een Imperial Agent, van horen zeggen had die het beste verhaal. Op did moment vind ik het levellen beter dan WoW, eerst vond ik WoW wel beter maar nadat zij alle groep quests etc. hadden verwijderd :N ook zijn die Datacrons wel geinig.
Verhaal van de agent is inderdaad erg tof :)

Zit nu toevallig op Kaas met mijn Bounty Hunter (char nr 7 inmiddels :') )
Welke server zit je?
pi_136921671
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Verhaal van de agent is inderdaad erg tof :)

Zit nu toevallig op Kaas met mijn Bounty Hunter (char nr 7 inmiddels :') )
Welke server zit je?
Tomb of Freedom Nadd.
Legacy ziet er ook wel geinig uit alhoewel ik nog niets heb :P
pi_136921749
Bereid je dan maar erop voor want Legacy is erg leuk. :s)
pi_136922311
Klopt, legacy is erg leuk.

Waar zijn die achievements eigenlijk goed voor (behalve dan e-penis)?
pi_137153089
patch 2.6.1. is gisteren uitgerold

2.6.1 Patch Notes
Highlights
• New Mount! The Desert Sleen creature mount can now be obtained from the Bounty Brokers
• Association vendor in exchange for 50 Completed Bounty Contracts. It requires Legend rank with the B.B.A.
• The new title “Conscript” is now available! This title is granted to players joining the Star Wars: The Old Republic community through Amazon, and is also available for purchase on the Cartel Market. Cost: 10 Cartel Coins

General
• The Item Modification Stations in the VIP areas of the Republic and Empire Fleets now work correctly.
• The achievement “Galactic Beastmaster” no longer requires “Beastmaster of Ilum” to complete.
• The Starfighter Launch Decks on the Republic and Empire Fleets now grant Rested experience.
• Sith Warriors and Sith Inquisitors will now be able to receive the “Species: Ugnaught” Codex entry by interacting with the Lore Object next to Rudd in Nemro’s cantina on Hutta.
• Sith Warriors and Sith Inquisitors will now be able to receive the “Species: Evocii” Codex entry by killing any hostile Evocii on Hutta.
• The +10 Endurance Datacron on Makeb will properly grant its corresponding Codex entry.
• The +10 Presence Datacron on Makeb will properly grant its corresponding Codex entry.
Cartel Market
• The Space Jockey’s Starfighter Pack items can now be previewed in Collections.
• The Korrealis Duke no longer thinks it’s a weapon and has moved to the correct category in Collections.
• The “Pushups” Rest and Recharge item now ventilates Heat when used.

Flashpoints + Operations
Flashpoints
• During the Station Guardian One encounter in Kuat Drive Yards, the red ground indicator for the • Hail of Bolts ability will remain in a fixed position.
• Players will no longer be pushed into the environment when Lord Modo/Master Khoris uses the “Force Shockwave” ability in Kuat Drive Yards.
• The Reprogrammed Repair Probe in Kuat Drive Yards will now properly attack and use abilities after casting Alarm.
• Master Khoris/Lord Modo in Kuat Drive Yards can no longer stun companions with Force Distortion/Force Crush. These abilities will now only deal half damage to companions.

Operations
• In Karagga’s Palace, Force Barrier and Entrench/Hunker Down are no longer interrupted by Bonethrasher’s Overhead Smash or Sweeping Knockback.

Galactic Starfighter
General
• Properly executed defensive maneuvers will now avoid lock-on from Missile Sentry Drones and Seeker Mines.
• Due to a strike organized by the Capital Ship Defense Operators, the Capital Ships in Galactic Starfighter’s Team Deathmatch mode will no longer fire at opposing players.
• A third spawn point has been added to Team Deathmatch battles.

Component + Crew
• The Railgun firing arc on Gunships is no longer dependent on the primary weapon that is assigned to the ship.

Items + Economy
• The D6-S7 Astromech now properly appears when summoned.

Missions + NPCs
• The Tactical Flashpoint daily reward now resets as intended.
• Addressed an issue with The Secret War and The Ranken Initiative where group members were not getting quest updates if the group leader was not on the same quest step.
• Smugglers will now properly be granted the Codex entry “Smuggler: Butcher’s Bane” and its corresponding title when completing “The Butcher.”
• Jedi Knights and Sith Warriors who have completed The Sand Demon/Demon’s Blood missions will be properly granted the “Bestiary: Sand Demon” Codex entry. Those currently on the missions have had them reset.
• Jedi Knights are now granted the “Persons of Note: Darth Angral (Knight)” Codex entry when completing “Race to the Ruins.” Knights who previously completed this mission will be granted it automatically.
pi_137161745
/care

Trouwens, hoe boeiend zijn die paar bugfixes nu werkelijk? Daarnaast mogen ze wat mij betreft afsterven daar bij EA. Er zijn zoveel betere MMO's op de markt. Hoe minder mensen hier nog tijd/geld in investeren hoe beter
pi_137161946
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:10 schreef Roellie80 het volgende:
/care

Trouwens, hoe boeiend zijn die paar bugfixes nu werkelijk? Daarnaast mogen ze wat mij betreft afsterven daar bij EA. Er zijn zoveel betere MMO's op de markt. Hoe minder mensen hier nog tijd/geld in investeren hoe beter
Dus het boeit je niet, je speelt het niet maar het mag wel weg van je? :)
Ik zie juist een behoorlijke opleving de afgelopen maanden, mensen zijn het spel aan het herontdekken en het is gewoon weer druk te noemen op de servers.

Ben wel benieuwd wat je dan als beter ervaart trouwens. Enige die het significant anders aanpakt is EVE en die is echt niet voor iedereen weggelegd.
pi_137163213
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Dus het boeit je niet, je speelt het niet maar het mag wel weg van je? :)
Ik zie juist een behoorlijke opleving de afgelopen maanden, mensen zijn het spel aan het herontdekken en het is gewoon weer druk te noemen op de servers.

Ben wel benieuwd wat je dan als beter ervaart trouwens. Enige die het significant anders aanpakt is EVE en die is echt niet voor iedereen weggelegd.
Ik heb het in best lang gespeeld. Heb het spel tot 2x een nieuwe kans gegeven maar werd elke keer zwaar teleurgesteld door de support van EA. Het druipt er zo vanaf dat er geld verdient moet worden in plaats van dat ze het leuk vinden of hun best doen er een leuk spel van te maken.

Ik heb een boel MMO's gespeeld. de F2p's maar ook betaalde varianten. Ik klaag niet snel en snap dat er regelmatig bugs zijn welke niet direct te verhelpen zijn maar SWTOR heeft veruit de slechtste support wat ik ooit ben tegengekomen

Daarnaast kan je duidelijk merken dat het spel gemaakt is voor spelers tussen de 8 en 88 jaar (zoals dat vroeger zo mooi op de doos van bordspellen stond). Ook zo'n EA doelstelling, probeer de doelgroep zo groot mogelijk te maken waardoor ze uiteindelijk de plank volledig mis slaan voor mijn gevoel.

Het is een kinderspel geworden met een dikke monthly fee.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2014 15:53:25 ]
pi_137163415
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:52 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik heb het in best lang gespeeld. Heb het spel tot 2x een nieuwe kans gegeven maar werd elke keer zwaar teleurgesteld door de support van EA. Het druipt er zo vanaf dat er geld verdient moet worden in plaats van dat ze het leuk vinden of hun best doen er een leuk spel van te maken.
Wat op zich niet gek is voor de (destijds iig) duurste MMO ooit. Er zal toch geld verdiend moeten worden. (hier praat ik nog niets mee goed, verbaas me over de Cart Coins Market, maar het zal wel verkopen als ik de wereld bekijk).

quote:
Ik heb een boel MMO's gespeeld. de F2p's maar ook betaalde varianten. Ik klaag niet snel en snap dat er regelmatig bugs zijn welke niet direct te verhelpen zijn maar SWTOR heeft veruit de slechtste support wat ik ooit ben tegengekomen
Kan ik weinig van zeggen; de ingame tickets die ik heb aangemaakt waren allemaal binnen een dag verholpen. Your mileage may vary.

quote:
Daarnaast kan je duidelijk merken dat het spel gemaakt is voor spelers tussen de 8 en 88 jaar (zoals dat vroeger zo mooi op de doos van bordspellen stond). Ook zo'n EA doelstelling, probeer de doelgroep zo groot mogelijk te maken waardoor ze uiteindelijk de plank volledig mis slaan voor mijn gevoel.

Het is een kinderspel geworden met een dikke monthly fee.
De films zijn ook gericht op 8 - 88 dus an sich is het ook niet zo gek dat de doelgroep van een MMO dan een beetje in dezelfde vijver vist. Maar voor *mijn* gevoel doet EA hier niets anders dan WoW en Lotro (om er maar 2 te noemen).

Qua Single-player ervaring vind ik het nog steeds de beste MMO die ik heb gespeeld en ben, na 2 jaar, pas eigenlijk een beetje op de endgame gaan concentreren. Die heb ik voorheen altijd links laten liggen.

Maar nogmaals; wat vind jij dan wel een goede MMO?
pi_137163637
Iets waar ik op dit moment trouwens veel plezier aan beleef is Path of Exile. Nu is dit meer een spel dat zich op een kleine doelgroep heeft gericht en dus ook niet voor iedereen leuk is.

Wel kan je duidelijk merken dat de ontwikkelaars duidelijk plezier hebben. om de week is er een update met compleet nieuwe skills. Niks is bound. Op de skilltree kan je gewoon zelf kiezen welke kant je op wil. niks geen beperkingen, ook de gear is altijd weer anders. Er is geen character hetzelfde. en helemaal gratis.

Weer eens wat anders dan SWTOR waar je uit een paar verschillende characters kan kiezen en vervolgens op de lvlcap iedereen met dezelfde gear/skilltree rondloopt
pi_137163729
LOTRO heb ik ook laren gespeeld. Ook daar had je nog iets meer vrijheid in het customizen van je character. Er was genoegt te doen zodat je niet elke weer moest wachten op de weelky resets.

En toen dit F2P ging kon je werkelijk nog wat doen als gratis speler. Je kon gewoon gebieden permanent unlocken met ingame punten welke je kreeg door simpelweg te spelen.

Heel wat anders dan SWTOR waar je zelfs beperkt word met het aantal skillbars dat je actief mag hebben als gratis speler.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2014 16:07:43 ]
pi_137163841
Maargoed, ik zal ophouden met azijnpissen. Ik baal er nog steeds van dat ik er honderden euro's aan heb uitgegeven maar het elke keer voor mij een grote deceptie is gebleken. Ik gun het EA dus ook gewoon niet meer.
pi_137165906
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:07 schreef Roellie80 het volgende:
LOTRO heb ik ook laren gespeeld. Ook daar had je nog iets meer vrijheid in het customizen van je character. Er was genoegt te doen zodat je niet elke weer moest wachten op de weelky resets.

En toen dit F2P ging kon je werkelijk nog wat doen als gratis speler. Je kon gewoon gebieden permanent unlocken met ingame punten welke je kreeg door simpelweg te spelen.

Heel wat anders dan SWTOR waar je zelfs beperkt word met het aantal skillbars dat je actief mag hebben als gratis speler.
Ik heb echt geen idee hoe Lotro F2P was, ik had een lifetime subscription gekocht voor 250 euro ofzo :') Dus kan dat ook echt niet vergelijken. Bij Lotro had ik een leuke grote actieve guild om mee te spelen, maar ook daar vermeed ik group-content zoveel mogelijk.
Heb zelf beduidend meer lol met swtor dan dat ik met lotro heb, maar dat ligt meer aan de voorkeur voor Star Wars t.o.v. LotR

Zelf qua MMO's alleen nog EVE gespeeld, dat is (voor mij) echt de enige die het compleet anders doet en daadwerkelijk wat toevoegd. De rest blijft toch op het geijkte WoW-pad.

[offtopic]Path of Exile ook even geprobeerd, maar dat vind ik echt helemaal niets... art-style staat me niet aan, uitwerking vind ik niks. Skill tree is potentieel interessant, maar dat red het spel niet voor me. Ieder zijn ding [/offtopic]
  donderdag 27 februari 2014 @ 19:20:56 #240
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_137209806
SWTOR is toch wel mijn favoriete MMO. Al zegt dat niet heel veel, aangezien ik naast TOR alleen WoW redelijk wat heb gespeeld plus een paar (zeer) korte trials in anderen.

TOR speel ik wel in periodes. Een tijdje best regelmatig, dan weer enkele weken tot maanden niet. Te lang spelen haalt alle plezier eruit. Gewoon een tijdje andere dingen spelen. Momenteel vooral Diablo III met de nieuwe verbeteringen en eind maart de expansion, wil ook de South Park RPG gaan proberen.
pi_137647086
Zijn er nog andere gamers die dit spel nog spelen? Wat is ervaring, support, content etc? Of is het niet eens meer de moeite? De setting blijf ik geweldig vinden, maar zelfs na de release heb ik maar 2 weken volgehouden (mijn hoogste character had een /played tijd van 14 uur, dus dat zegt ook genoeg).

Ik ben het nu weer aan het oppakken en het begin is weer leuk. Toch heb ik bij deze game helemaal geen MMO gevoel. Elke klasse heeft zijn aparte verhaal/quests, en de cutscenes en lange gesprekken tussendoor voelen voor mij meer aan als een Mass Effect dan een MMO. Ik kom ook nauwelijks andere spelers tegen in de wereld.

Maar ik ga het nog even proberen, kijken of ik het nu langer volhoud dan 14 uur, en hopen dat het MMO-gevoel er nog komt.
pi_137647321
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 09:04 schreef ufopiloot het volgende:
Zijn er nog andere gamers die dit spel nog spelen? Wat is ervaring, support, content etc? Of is het niet eens meer de moeite? De setting blijf ik geweldig vinden, maar zelfs na de release heb ik maar 2 weken volgehouden (mijn hoogste character had een /played tijd van 14 uur, dus dat zegt ook genoeg).

Ik ben het nu weer aan het oppakken en het begin is weer leuk. Toch heb ik bij deze game helemaal geen MMO gevoel. Elke klasse heeft zijn aparte verhaal/quests, en de cutscenes en lange gesprekken tussendoor voelen voor mij meer aan als een Mass Effect dan een MMO. Ik kom ook nauwelijks andere spelers tegen in de wereld.

Maar ik ga het nog even proberen, kijken of ik het nu langer volhoud dan 14 uur, en hopen dat het MMO-gevoel er nog komt.
Geen idee welke server jij zit, maar zelfs gistermiddag zat ik met 140 man in 1 instance op Dromund Kaas, imperial fleet gisteravond was volledig gevuld.
Binnen 10 minuten een groep bij elkaar voor een flashpoint en, voor mijn gevoel, is het drukker dan ooit.

persoonlijk vind ik de manier van verhaal vertellen juist een verademing naast de blokken tekst die ik van Lotro (bijv) gewend bent, je komt een stuk meer in het verhaal iig.

Wat wil je nog weten qua content enzo?

Laatste insider geeft je een idee van wat er nog speelt en komen gaat:

pi_137727803
Ik claim gewoon het topic :P

Dit weekend dubbel xp!

Advance at double the speed this weekend as you fight for the Empire or the Republic in exciting story missions, PvP Warzones and more. Whether you’re a new or experienced player, it’s the perfect time to jump in:

STARTS: Friday, March 14, 2014, 11AM PDT / 6PM GMT
ENDS: Monday, March 17, 2014, 12AM PDT / 7AM GMT
Plus, all Subscribers as of March 17, 2014, receive a new Lucky-77 Swoop *!

pi_143241040
Na wat maanden oefenen is het dan toch gelukt :D

zaterdag 9 augustus 2014 @ 23:10:46 #245
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_143245784
Netjes! Met de volle set beste gear van het moment?

Zo ver ben ik nog lang niet, gaat ook niet gebeuren denk ik. Doe eigenlijk nooit operations.

Wel benieuwd naar Strongholds & 2.9 dat over 1,5 week uitkomt. :)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 23:32:33 #246
194233 Friday12
Originele kloon
pi_143246599
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:59 schreef Roellie80 het volgende:
Na wat maanden oefenen is het dan toch gelukt :D

Leuke boss was dat vroeger :)
  donderdag 4 december 2014 @ 17:29:12 #247
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147283482
Nieuwe expansion nu uit. En ze hebben de talent trees compleet verneukt -O-. Het lijkt nu op wat WoW volgens mij deed, je kiest gewoon een rol en dat is het. Geen talent builds meer -O-.

Godverdomme :r.
pi_147285457
quote:
13s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:29 schreef Fir3fly het volgende:
Nieuwe expansion nu uit. En ze hebben de talent trees compleet verneukt -O-. Het lijkt nu op wat WoW volgens mij deed, je kiest gewoon een rol en dat is het. Geen talent builds meer -O-.

Dat klinkt als een erg slechte zaak... :{ Daar ben ik toen bij WoW ook meteen op af geknapt. Binnenkort weer eens inloggen om het zelf te zien.
pi_147286047
quote:
13s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:29 schreef Fir3fly het volgende:

Ah ik vond het wel relaxed, het was niet alsof die talent trees nu zo effectief waren; praktisch iedereen liep met dezelfde build rond.

Ben iig wel erg tevreden over de nieuwe story content. En fijn dat ik Flashpoints (iig de nieuwe) kan solon voor story content.
  donderdag 4 december 2014 @ 19:10:37 #250
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_147286294
Jezus christus is dit spel bij topic nr 3 gestrand? :')
pi_147286409
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:10 schreef RickoKun het volgende:
Jezus christus is dit spel bij topic nr 3 gestrand? :')
:')

quote:
SW: The Old Republic #37 - Expansion in aantocht *O*
:W
  donderdag 4 december 2014 @ 19:16:38 #252
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147286480
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ah ik vond het wel relaxed, het was niet alsof die talent trees nu zo effectief waren; praktisch iedereen liep met dezelfde build rond.
Ja ik niet. Ik had een vrij aparte tankbuild die prima werkte en waar ik goed mee kon spelen. Nu ben ik dat gewoon kwijt.
pi_147286534
quote:
9s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja ik niet. Ik had een vrij aparte tankbuild die prima werkte en waar ik goed mee kon spelen. Nu ben ik dat gewoon kwijt.
Mijn Bounty Hunter is eigenlijk effectiever geworden heb ik het idee. (kan ook aan mijn waardeloze build gelegen hebben). Maar ik speel het niet genoeg om dat echt in de gaten te hebben. Bij mij is het 2 keer per jaar dat ik het een paar weken weer even speel.
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:57:03 #254
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_147310081
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:14 schreef lord_bono het volgende:

[..]

:')

[..]

:W
:@ Zag op mijn mobiel hetgeen dat na de 3 kwam niet :')
pi_147313779
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:57 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:@ Zag op mijn mobiel hetgeen dat na de 3 kwam niet :')
Haha, excuses voor de :') dan. Op mobiel is het inderdaad vervelend dat je niet de hele titel krijgt te zien.
  zaterdag 6 december 2014 @ 11:56:46 #256
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_147329279
Vind de expansion goed te doen tot nu toe. Al dat gehaat op het nieuwe 'diciplines' systeem vind ik ook onterecht. Dit werkt prima. Er zijn altijd nog utilities om wat variatie te hebben.
Er is natuurlijk een hoop mis (De mega-lading bugs en lag) en het is jammer dat er maar n verhaallijn is die identiek is voor beide facties. Ook jammer dat alle nieuwe gear echt oerlelijk is, puur om extra cartel verkopen te genereren.
Maar heb er vooral plezier mee. Soms even wennen vanwege de (kleine) veranderingen in classes maar dat gaat redelijk vanzelf. Wel positief dat vanaf komende week het trainen van skills permanent gratis wordt. Helaas geen refund voor de credits die sinds dinsdag al zijn uitgegeven.
pi_150970748
Ik probeer toch ook al is er 107 dagen niet gepost, wou vandaag opstarten zie dat update 3.1.1 uitgebracht is echter loopt hij vast bij 100% en geen PLAY button, iemand een idee ?
pi_156643745
Reanimatie van deze reeks.

op 27 Okt komt er een nieuwe expansie uit, 4.0 Knights of the Fallen Empire

http://www.swtor.com/fallen-empire

Trailer:
Ik heb dit spel niet eerder gespeeld, maar kwam er afgelopen weekend mee in aanraking en omdat het F2P is nu heb ik het maar eens aangeslingerd.

1ste indrukken van een newbie

Wt een grote wereld zeg! Het voelt veel groter aan dan WoW, de enige ander MMORPG die ik heb gespeeld (10 jaar geleden)

Het speelt best wel als een single player game, waarbij je af en toe met een vreemdeling even een heroic (2 man) stukje doet.

Ontzettend veel story (en dan heb ik natuurlijk nog mag 1 class gezien)

Overweldigende hoeveelheid gear en crafts, niet erg gebruiksvriendelijk voor beginners. Je ziet door alle mogelijkheden en een oneindige hoeveelheid vendors niet waar je moet beginnen.

F2P mode is wel erg beperkt, maar ik heb voor 4,- wat Coins gekocht, en voor dat geringe bedragje krijg je meteen veel extra functionaliteit.

De wereld voelt vol genoeg aan met andere spelers (Ik begreep dat er server merges zijn geweest) Ik voelde me nooit alleen en heb alle soorten LFG uitgeprobeerd en zat binnen een paar minuten in een Flashpoint (dungeon) of in een PVP battle.

Draait nog op een oude PC (Ik kan spelen op medium settings op een pc van 8 jaar oud, met een videokaart van 3 jaar oud)

Positieve indruk in het algemeen.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 17:08:36 #259
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156643790
Het spel is na de laatste update al best goed. Volgens mij gaan ze ook heel veel dingen versimpelen wat betreft die crafting. Dus dat komt goed voor nieuwkomers.

Wel vind ik het erg jammer dat ze het complete talent systeem hebben weggegooid. Dat heeft mij eigenlijk flink doen afknappen :{.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 15:04:40 #260
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_156667658
Ik mis het oude systeem nog steeds niet. Wisselen van dicipline is zoveel simpeler dan een skilltree resetten en helemaal opnieuw invullen. Al volgde ik toch altijd de standaard builds.
Ben erg benieuwd naar FE, al vind ik het invoeren van verplichte level scaling maar niets.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:10:58 #261
447683 VanFleppenstein
Dan weet je het echt niet meer
pi_157219858
Waarom is mijn uitrusting zo wazig? Instellingsfout of hoort dit zo.
Heavily Medicated for Your Protection.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:16:21 #262
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157219910
Ik ben de expansion aan het spelen, maar wat ongelooflijk goed zeg _O_. Het verhaal, de nieuwe followers, de animaties, de hele sfeer... Zo veel beter dan de oude meuk. Het is net alsof ik Kotor 3 aan het spelen ben. Ze zijn eindelijk overstag gegaan en hebben er maar een 100% single-player game van gemaakt :+.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:33:48 #263
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157220118
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:16 schreef Fir3fly het volgende:
Ze zijn eindelijk overstag gegaan en hebben er maar een 100% single-player game van gemaak
? :P
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:36:25 #264
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157220154
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:33 schreef Friday12 het volgende:

[..]

? :P
Je kunt alles zelf doen, net als WoW. Je kunt het hele spel doorspelen zonder ook maar een woord te wisselen met een andere speler. Zelfs die raids kun je alleen doen :').

Ik had liever gewoon Kotor 3 gezien maar dit voldoet.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:37:53 #265
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157220177
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:36 schreef Fir3fly het volgende:
Zelfs die raids kun je alleen doen .
WTF serieus? Waarom heet het dan nog een raid :{w

Dat was juist tof in die 1e expansion :D
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:39:02 #266
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157220195
Je kunt het ook nog steeds met een groep doen, dan krijg je betere gear. Maar het zegt wel wat dat er met de nieuwe expansion geen nieuwe raids zijn bijgekomen :+.
  donderdag 5 november 2015 @ 20:34:36 #267
447683 VanFleppenstein
pi_157344522
Ik dacht laat ik SWTOR weer eens oppakken, Rise of the Hutt Cartel was mooi verhaal alleen Shadow of Revan wat een draak van een storyline.

1. Alleen maar flashpoints, ik loop van dungeon naar dungeon.
2. Nu beginnen ze in de Manaan flashpoint met timers van 5 minuten, einde spel want ik wil gewoon leuk het verhaal kunnen doorlopen en niet met timers knoppen bonken....dus jammer en helaas.

Ik vind bosses met timers altijd een zwaktebod.....als we niet meer weten wat we moeten doen gaan we het sneller maken met minder tijd.

Het gaat om Stivastin, maar ik vind verplichte flashpoint ook niet zo dwingt het spel mijn om verplicht 30 minuten te spelen en vooral niets anders te doen.

[ Bericht 11% gewijzigd door VanFleppenstein op 05-11-2015 20:52:05 ]
  donderdag 5 november 2015 @ 20:54:15 #268
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157345326
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:34 schreef VanFleppenstein het volgende:
Ik dacht laat ik SWTOR weer eens oppakken, Rise of the Hutt Cartel was mooi verhaal alleen Shadow of Revan wat een draak van een storyline.

1. Alleen maar flashpoints, ik loop van dungeon naar dungeon.
Dat is alleen de proloog.
  donderdag 5 november 2015 @ 20:56:37 #269
447683 VanFleppenstein
pi_157345398
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat is alleen de proloog.
Als jij Stivastin wilt doen ben ik je dankbaar.
  donderdag 5 november 2015 @ 21:17:22 #270
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157346186
Die kun je best zelf.
  donderdag 5 november 2015 @ 21:19:02 #271
447683 VanFleppenstein
pi_157346264
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:17 schreef Fir3fly het volgende:
Die kun je best zelf.
Ik wil geen uitdaging, ik wil gewoon het verhaal doorlopen
  vrijdag 6 november 2015 @ 10:45:13 #272
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_157355205
In het Manaan FP heeft de laatste boss een timer van 5 minuten. Heb dat FP al talloze malen gespeeld, nooit mee in de problemen gekomen. Niet met een groep en niet in de solo modus.

Game zelf speelt goed; level sync vind ik ook meevallen. Kan alle heroics solo doen met companion. Die zijn echt enorm sterk, sommigen willen een nerf, maar ik vind het prima zo. :)
pi_157378340
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:19 schreef VanFleppenstein het volgende:

[..]

Ik wil geen uitdaging, ik wil gewoon het verhaal doorlopen
Welke server zit je?
  zaterdag 7 november 2015 @ 12:06:41 #274
447683 VanFleppenstein
pi_157378839
The Red Eclipse. Maar een vriend heeft hem erlangs gegooid. Bleek dat ik elementaire dingen fout.
  zaterdag 7 november 2015 @ 13:45:23 #275
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_157380341
Red Eclipse is denk ik voor de meeste Europeanen buiten Duitsland en Frankrijk de thuisserver. Heb de indruk dat de RP en PVP servers een stuk minder druk zijn.
  zondag 8 november 2015 @ 17:15:46 #276
447683 VanFleppenstein
pi_157405661
Na veel reizen 4 flashpoint vond ik Shadow of Revan niet erg leuk. Ik ben nu begonnen met Knights of the Fallen Empire, het begin is zeer veel belovend.

Ik trouwens nog weinig gedaan met mounts....ik heb wel 1 miljoen credits. Wat kan ik er voor leuks van kopen zonder veel moeite?

[ Bericht 31% gewijzigd door VanFleppenstein op 08-11-2015 19:21:00 ]
  zondag 8 november 2015 @ 19:43:18 #277
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_157408745
Er is een hoop gear (en mounts, toys, pets etc.) te koop voor Cartel Coins, zowel los als in willekeurige packs, en al deze spullen kunnen ook verkocht worden op het GTN.
Tip: in de Collections overview kun je zo'n beetje alles previewen en kijken wat je leuk lijkt. Als je iets wil hebben, zoek er dan naar op de GTN.
  zondag 8 november 2015 @ 21:39:53 #278
447683 VanFleppenstein
pi_157413026
Ik ben nu 4 uur en 2 levels aan het spelen met KotFE het verhaal is leuk, locaties ook leuk. Verhaallijn erg linear en weinig vrijheid.
pi_157413672
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:39 schreef VanFleppenstein het volgende:
Ik ben nu 4 uur en 2 levels aan het spelen met KotFE het verhaal is leuk, locaties ook leuk. Verhaallijn erg linear en weinig vrijheid.
Dat breekt nog wel open, maar dat komt pas na chapter 9 :)
  zondag 8 november 2015 @ 21:57:39 #280
447683 VanFleppenstein
pi_157413732
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:56 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat breekt nog wel open, maar dat komt pas na chapter 9 :)
Ik heb nu erg een KoToR gevoel erbij.....niet erg hoor.

Ik nu bij Chapter 7 en ben level 64,3

[ Bericht 2% gewijzigd door VanFleppenstein op 10-11-2015 12:12:34 ]
  dinsdag 10 november 2015 @ 12:12:26 #281
447683 VanFleppenstein
pi_157445482
Okay....Level 65 en einde van het verhaal.....(wat nu?)
pi_157445743
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 12:12 schreef VanFleppenstein het volgende:
Okay....Level 65 en einde van het verhaal.....(wat nu?)
'einde' je hebt alle Star Fortresses gedaan? (de Heroic2+ varianten) en alles quests voor de extra companions?
  dinsdag 10 november 2015 @ 12:27:39 #283
447683 VanFleppenstein
pi_157445819
Dat is de "wat nu"

Even uitzoeken waar ik die kan vinden
  dinsdag 10 november 2015 @ 21:53:47 #284
447683 VanFleppenstein
pi_157458115
Wat koop ik voor Glowing Data Crystals
pi_157463637
Gear
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')