Kan online maar dan moet je eerst wel in je account komenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik was na ev/kp nightmare gestopt toen der tijd en nu moet ik eerst mijn authenticator laten verwijderen![]()
misschien dat ik het over een tijdje nog een keer opstart
Wat je wel kunt doen in PVE en niet in RP is out-of-character chat me mensen, alhoewel ze daar wat minder strict in zijn bij SWTOR dan bijv. een D&D server. Meer verschil is er niet eigenlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:21 schreef Knevelt het volgende:
Wat kun je wel doen in een PvE-server wat je niet kunt doen in een RP-server? En hoe vindt ik terug of mijn RP-server een RP-PvE of RP-PvP is?
In de Free To Play mode heb je een stuk minder (side)bars. Dat kan behoorlijk problematisch zijn naar mate je poppetje meer mogelijkheden krijgt. maar als je een beetje slim er mee omgaat valt het wel redelijk mee. Plus je kunt er een paar unlocken met wat cartel coins als je dat wilt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:34 schreef Knevelt het volgende:
Ik ben sinds kort begonnen met free to play. Was jullie eerste indruk ook dat er zo oneindig veel mogelijkheden en knopjes zijn en dat dat een beetje overweldigend is?
True, maar dat hoeft voor mij (nog) niet. Eerst maar eens de basis goed onder de knie krijgen.quote:
Je kunt van elke klass de complete story-line solo spelen, hoeveel missies er precies zijn durf ik niet te zeggen... meen me te herinneren dat je een uurtje of 40 / 60 bezig was per class.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:56 schreef Knevelt het volgende:
Hoeveel missies zijn er eigenlijk per class? En kun je net als bij KOTOR gewoon een story line van begin tot eind volgen met missies totdat je het hoogste level behaald. Of is het eerder dat je een aantal missies krijgt en daarna alleen nog maar PvP kunt doen om hogerop te komen?
Ik heb nooit iets met pvp, flashpoints en heroics gedaan maar alleen alles sidequests en was altijd overpowered voor de story-quests... planeet + sidequests en aan het eind van de story-quests voor die planeet nog de epiloog quests allemaal doen en dan door naar de volgende.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:19 schreef Rhalius het volgende:
Begin tot eind heb je story missions, je moet alleen wel andere dingen doen zoals side quests, space combat, pvp, flashpoints en heroics om je level hoog genoeg te houden voor de story missions.
Dit sloopt het tempo compleet eruit en persoonlijk weet ik vaak amper nog waar het over gaat, zeker aangezien ik best veel alts heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |