abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128499735
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:08 schreef Friday12 het volgende:

[..]

ik was na ev/kp nightmare gestopt toen der tijd en nu moet ik eerst mijn authenticator laten verwijderen ;(

misschien dat ik het over een tijdje nog een keer opstart
Kan online maar dan moet je eerst wel in je account komen :D
Anders bellen, volgens mij had iemand hier het ook gedaan en was het zo gepiept.

TFB, S&V, EC zijn leuk hoor :)
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:08:41 #177
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_128502848
Ik had vorig jaar problemen met de authenticator, toen ik mijn oude smartphone had gereset zonder eerst te deactiveren. Later via skype (gratis) naar Bioware gebeld, en toen was het aardig snel gedaan. Nadeel is dan weer wel dat ik geen nieuwe app aan mijn account kan koppelen, enkel zo'n fysiek ding van formaat usb stick. Nee bedankt.
You know, I've learned something today
pi_128532644
heb 4 uur in de wacht gezeten met skype vordat ik iemand aan de laan had eens maar nooit meer
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:31:11 #179
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_128533487
Bij mij ging het best vlot een jaar geleden. Denk in totaal hooguit 20 minuten in gesprek geweest, inclusief wachten.
You know, I've learned something today
  zondag 7 juli 2013 @ 19:08:17 #180
194233 Friday12
Originele kloon
pi_128694246
je kan nu blijkbaar een eenmalig reset ding aanvragen en kan dus nu mijn account op *O*
  zondag 7 juli 2013 @ 21:52:53 #181
194233 Friday12
Originele kloon
pi_128700454
kan je ergens anders een expansion key kopen?
  maandag 8 juli 2013 @ 01:27:31 #182
126783 pjats
The Pjatser
pi_128709098
Volgens mij kan je die alleen maar via swtor.com kopen.
pi_129774345
godsvervloekte mongolen hebben de game gesloopt met de laatste patch, ben al een halve dag bezig met patchen, telkens breekt die kutpatch mijn game en moeten er files gerepeareerd worden.

Je zou godverdomme denken dat Obsidian deze patch gemaakt heeft aangezien die in dezelfde staat wordt uitgebracht als hun games, ware het niet dat Obsidian het begrip patch niet kent.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:34:08 #184
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_129785020
Ik ben sinds kort begonnen met free to play. Was jullie eerste indruk ook dat er zo oneindig veel mogelijkheden en knopjes zijn en dat dat een beetje overweldigend is? :P

En ik hoor vaak dat mensen het spel niet zo geweldig vinden in vergelijking met KOTOR. Is dat vanwege de sfeer die het spel ademt? Of gaat het meer om de opties die er zijn etc?
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_129788371
Rhalius je klinkt als een forumhuilie. Al tientallen patches meegemaakt, niks aan de hand en dan heb je 1x problemen en dan is de hele game en organisatie kut :')

Tja knopjes heb je in elke mmo veel. Kwestie van wennen.
pi_129818826
Een patch die je game sloopt in plaats van verbeterd is nu eenmaal kut. Zeker aangezien ik afgesproken had met mijn guild online te zijn en dat niet kon omdat die patch constant dingen sloopte en vervolgens moest repareren, en dan weer eens vastslaat tijdens het hele gebeuren.

Op die momenten moet je de frustraties gewoon even kwijt kunnen.

Na nog 2 uur bezig te zijn geweest met patchen vanmorgen, werkt het nu eindelijk wel.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 09:21:44 #187
197338 Knevelt
pi_129821734
Ik zit per ongeluk :') in een RP-server. Ik heb al verschillende malen de kenmerken van de drie soorten servers opgezocht maar nog steeds snap ik het niet helemaal.

Wat kun je wel doen in een PvE-server wat je niet kunt doen in een RP-server? En hoe vindt ik terug of mijn RP-server een RP-PvE of RP-PvP is?
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_129822291
PVP is met PVP in open world mogelijk. Dus als je bv aan het questen bent kan je lastig worden gevallen door iemand van de andere faction. In PvE server is dat niet.
RP is PvE mits er PVP achterstaat.
pi_129822337
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:21 schreef Knevelt het volgende:

Wat kun je wel doen in een PvE-server wat je niet kunt doen in een RP-server? En hoe vindt ik terug of mijn RP-server een RP-PvE of RP-PvP is?
Wat je wel kunt doen in PVE en niet in RP is out-of-character chat me mensen, alhoewel ze daar wat minder strict in zijn bij SWTOR dan bijv. een D&D server. Meer verschil is er niet eigenlijk.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 8 augustus 2013 @ 09:56:59 #190
197338 Knevelt
pi_129822396
Okee dankje voor jullie uitleg! Dus eigenlijk mis ik niets in die RP-server. :P
pi_129822832
Wel als je open world PVP wilt dus.
pi_129823243
Toch van de week maar effe die expansion gekocht voor 11 euro ofzo.
Echt al weet ik hoe lang niet meer gespeeld , nadat ik level 50 was op m'n bounty hunter en alle raids al gecleared had met onze guild was ik er eigenlijk wel klaar mee...

Echt zonde want ik vond het toch wel lekker wegspelen , maar world pvp was zo gaar... 1 groot lag fest , en de endgame was helemaal niet af toen...

Maar goed , hoe is het raiden en de pvp op dit moment ?
Wil het opzich wel weer gaan proberen namelijk.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_129824165
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:34 schreef Knevelt het volgende:
Ik ben sinds kort begonnen met free to play. Was jullie eerste indruk ook dat er zo oneindig veel mogelijkheden en knopjes zijn en dat dat een beetje overweldigend is? :P
In de Free To Play mode heb je een stuk minder (side)bars. Dat kan behoorlijk problematisch zijn naar mate je poppetje meer mogelijkheden krijgt. maar als je een beetje slim er mee omgaat valt het wel redelijk mee. Plus je kunt er een paar unlocken met wat cartel coins als je dat wilt.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:23:40 #194
197338 Knevelt
pi_129824638
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:16 schreef DaFan het volgende:
Wel als je open world PVP wilt dus.
True, maar dat hoeft voor mij (nog) niet. Eerst maar eens de basis goed onder de knie krijgen. :)
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:56:34 #195
197338 Knevelt
pi_129825674
Hoeveel missies zijn er eigenlijk per class? En kun je net als bij KOTOR gewoon een story line van begin tot eind volgen met missies totdat je het hoogste level behaald. Of is het eerder dat je een aantal missies krijgt en daarna alleen nog maar PvP kunt doen om hogerop te komen?
pi_129826036
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:56 schreef Knevelt het volgende:
Hoeveel missies zijn er eigenlijk per class? En kun je net als bij KOTOR gewoon een story line van begin tot eind volgen met missies totdat je het hoogste level behaald. Of is het eerder dat je een aantal missies krijgt en daarna alleen nog maar PvP kunt doen om hogerop te komen?
Je kunt van elke klass de complete story-line solo spelen, hoeveel missies er precies zijn durf ik niet te zeggen... meen me te herinneren dat je een uurtje of 40 / 60 bezig was per class.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_129826311
Begin tot eind heb je story missions, je moet alleen wel andere dingen doen zoals side quests, space combat, pvp, flashpoints en heroics om je level hoog genoeg te houden voor de story missions.

Dit sloopt het tempo compleet eruit en persoonlijk weet ik vaak amper nog waar het over gaat, zeker aangezien ik best veel alts heb.
pi_129826377
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:19 schreef Rhalius het volgende:
Begin tot eind heb je story missions, je moet alleen wel andere dingen doen zoals side quests, space combat, pvp, flashpoints en heroics om je level hoog genoeg te houden voor de story missions.

Dit sloopt het tempo compleet eruit en persoonlijk weet ik vaak amper nog waar het over gaat, zeker aangezien ik best veel alts heb.
Ik heb nooit iets met pvp, flashpoints en heroics gedaan maar alleen alles sidequests en was altijd overpowered voor de story-quests... planeet + sidequests en aan het eind van de story-quests voor die planeet nog de epiloog quests allemaal doen en dan door naar de volgende.

En dat vrijwel allemaal nog solo ook.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 12:25:40 #199
197338 Knevelt
pi_129826524
Ah okee, klinkt goed.

Space combats zijn beperkt voor free to play, las ik. Klopt dat?

En die flashpoints en heroics. Hoe gaat dat? Is het mogelijk om dan gewoon naar het beginpunt te gaan en je spontaan een groep te vormen?
pi_129836634
Je hoeft het niet allemaal te doen, het is een keuze mogelijkheid.

Persoonlijk houd ik het vooral op flashpoints. Gebruik group finder en er wordt een groep gezocht voor je, als er een groep is samengesteld ga je naar het begin en als je klaar bent kan je weer teruggaan naar waar je gebleven was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')