Triest, maar waarschijnlijk waar. Ik loop al dagen te zoeken.quote:
Jazeker, en het weekend daarna ook. En dan kun je al als je de uitbreiding had ge pre-orderd al 9 april spelen.quote:
Nieuwe ops is al zeker. 'Nieuwe' HM flashpoints zijn ook zeker, zijn wel upgrades van SM flashpoints waar nog geen HM van was. Daarnaast ook een stel 'minigames'. Cathar zou net na 2.0 komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:10 schreef Rhalius het volgende:
Hoog tijd dat er dan eens wat meer bekend wordt gemaakt over de uitbreiding. Alleen een nieuwe planeet en 5 levels erbij lijkt me niet erg veel.
Nieuwe rassen, warzones, flashpoints, en andere nieuwe dingen lijken me toch geen overbodige luxe.
Yep, op de laatste dag van mijn eerste gratis maand. Ik heb 6 euro betaald voor het spel (met dus 30 dagen speeltijd) en toen op de 29e dag de expansion gekocht met korting. Weer cartel coins erbij!quote:Op woensdag 27 maart 2013 07:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wie heeft er hier nog meer al de expansion gekocht?
Ik ben een aantal maanden geleden gestopt. Was even benieuwd. De storyline gaat verder, maar is dat chapter 4?quote:Op zaterdag 13 april 2013 08:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Niemand die al bezig is met de nieuwe expansion; Rise of the Hutt cartell?
Ik had hem al ge pre-ordered voor 7 januari dus kon al vanaf 9 april spelen.
morgen gaat 't live voor alle andere spelers.
Is echt de moeite waard:
• nieuwe gear
• nieuwe (zeer grote) planeet
• nieuwe flashpoints, nieuwe operations
• de storyline gaat voor elk character verder
Het hele commendations systeem op de kop, ooh ja en beter goed gejat dan slecht bedacht: archievements
Het is geen chapter 4 naar wat ik gezien heb. Verhaal gaat wel verder maar het is niet zo uitgebreid als een heel chapter. Geen nieuwe companions maar als het goed is wel meer mogelijk met de bestaande.quote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik ben een aantal maanden geleden gestopt. Was even benieuwd. De storyline gaat verder, maar is dat chapter 4?
Zijn er ook nieuwe companions of meer dialogue voor bestaande companions?
Verhaal was voor mij een belangrijke reden om Tor te gaan spelen, als daar weinig mee gedaan is dan heb ik geen reden om het weer te gaan spelen.
Meer levels en achievements enz vind ik niet erg boeiend.
Heb vandaag weer even zitten spelen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nog mensen bezig met the hutt cartel?
Muscle memory is als je zoveel gespeeld hebt dat je al je skils...alle 40+...uit je hoofd op je muis en je toetsenbord weet terug te vinden (heb een Razer Naga met 12 toetsen aan de zijkant, heerlijk).quote:
100% accuracy? Waarom zou je dat willen als tank? Je kunt die punten beter besteden aan tanking stats.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Tanken gaat steeds makkelijker met 162/168 gear :p
alleen die 100% accuracy, 25% defence, 40% shield en 35% absorbtion is lastig te halen met alle gear.
Jij speelt vaak he?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:50 schreef Rhalius het volgende:
Game is nog springlevend, updates komen nu ook regelmatiger.
Maar ja, voor Roleplayers is er altijd wel wat te doen.
Eigenlijk nooit meer PvP sinds de expansion uit is. Ik heb het idee dat het sterk gaat om de gear tegenwoordig. Tot level 29 gaat het nog wel, maar vanaf level 30 als je in een nieuwe PvP groep gaat lijkt het al even erg te zijn als level 50 PvP eerst was. Geen barst aan als het gear based is, het zou compleet om skill moeten gaan. Dat domme Expertise gedoe moeten ze zowiezo afschaffen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jij speelt vaak he?
PvE/PvP? Boel al beetje gecleared?
zijn die bugs in ops nou al weg? was echt een drama in het beginquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:40 schreef DaFan het volgende:
Nee Pvp is sinds 2.0 juist helemaal niet om gear! Zolang je zorgt dat je in de <55 brackets geen expertise hebt wordt iedereen gebolsterd naar hetzelfde niveau (1800 expertise ongeveer). Het is erg leuk sinds die tijd!
Ops zijn in mijn ogen ook juist het leukste deel van Swtor, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen als jij zegt alts maken en levelen. Verhaal blijft sterk maar moet vaak wel erg doorbijten om wéér door Balmorra of Tatooine heen te gaan
Jawel, durf het niet met 100% zekerheid te zeggen voor TFB en S&V maar in EV/KP en EC wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zijn die bugs in ops nou al weg? was echt een drama in het begin
Die SOA was toch bugged toenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:56 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jawel, durf het niet met 100% zekerheid te zeggen voor TFB en S&V maar in EV/KP en EC wel.
Ja dat is een jaar geleden. Sindsdien geen enkel probleem meer in de eerste drie Ops.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die SOA was toch bugged toen(weet de afkortingen van ops namen niet meer
)
ik was na ev/kp nightmare gestopt toen der tijd en nu moet ik eerst mijn authenticator laten verwijderenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:54 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja dat is een jaar geleden. Sindsdien geen enkel probleem meer in de eerste drie Ops.
EV = Eternity Vault (Story/Hard/Nightmare)
KP = Karagga's Palace (SM/HM/NiM)
EC = Explosive Conflict (SM/HM/NiM)
TFB = Terror from Beyond (SM/HM/Nim)
S&V = Scum and Villainy (SM/HM, NiM binnenkort)
Je hebt ook nog Makeb 'world boss', telt ook als ops - Toborro's Courtyard (SM/HM).
En nu ook nog hardmode flashpoints naar lvl 55 (4 stuks).
Op zich genoeg te doen.
Kan online maar dan moet je eerst wel in je account komenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik was na ev/kp nightmare gestopt toen der tijd en nu moet ik eerst mijn authenticator laten verwijderen![]()
misschien dat ik het over een tijdje nog een keer opstart
Wat je wel kunt doen in PVE en niet in RP is out-of-character chat me mensen, alhoewel ze daar wat minder strict in zijn bij SWTOR dan bijv. een D&D server. Meer verschil is er niet eigenlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:21 schreef Knevelt het volgende:
Wat kun je wel doen in een PvE-server wat je niet kunt doen in een RP-server? En hoe vindt ik terug of mijn RP-server een RP-PvE of RP-PvP is?
In de Free To Play mode heb je een stuk minder (side)bars. Dat kan behoorlijk problematisch zijn naar mate je poppetje meer mogelijkheden krijgt. maar als je een beetje slim er mee omgaat valt het wel redelijk mee. Plus je kunt er een paar unlocken met wat cartel coins als je dat wilt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:34 schreef Knevelt het volgende:
Ik ben sinds kort begonnen met free to play. Was jullie eerste indruk ook dat er zo oneindig veel mogelijkheden en knopjes zijn en dat dat een beetje overweldigend is?
True, maar dat hoeft voor mij (nog) niet. Eerst maar eens de basis goed onder de knie krijgen.quote:
Je kunt van elke klass de complete story-line solo spelen, hoeveel missies er precies zijn durf ik niet te zeggen... meen me te herinneren dat je een uurtje of 40 / 60 bezig was per class.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:56 schreef Knevelt het volgende:
Hoeveel missies zijn er eigenlijk per class? En kun je net als bij KOTOR gewoon een story line van begin tot eind volgen met missies totdat je het hoogste level behaald. Of is het eerder dat je een aantal missies krijgt en daarna alleen nog maar PvP kunt doen om hogerop te komen?
Ik heb nooit iets met pvp, flashpoints en heroics gedaan maar alleen alles sidequests en was altijd overpowered voor de story-quests... planeet + sidequests en aan het eind van de story-quests voor die planeet nog de epiloog quests allemaal doen en dan door naar de volgende.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:19 schreef Rhalius het volgende:
Begin tot eind heb je story missions, je moet alleen wel andere dingen doen zoals side quests, space combat, pvp, flashpoints en heroics om je level hoog genoeg te houden voor de story missions.
Dit sloopt het tempo compleet eruit en persoonlijk weet ik vaak amper nog waar het over gaat, zeker aangezien ik best veel alts heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |