abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124283362
Volgens mij is er geen goedkopere.
pi_124286561
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:57 schreef wouterk het volgende:
Volgens mij is er geen goedkopere.
Triest, maar waarschijnlijk waar. Ik loop al dagen te zoeken.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_124286903
Ik moet zeggen dat ik 2 weken geleden weer had verlengt met 60 dagen maar tot op heden nog niet heb gespeeld. Beetje zonde maar de interesse is totaal weg voor swtor.
  donderdag 21 maart 2013 @ 00:05:19 #104
126783 pjats
The Pjatser
pi_124320398
Je kan nu lekker snel levellen. Net een dubbel-EXP weekend gehad en drie komende weekenden zijn dat ook. Dus als je graag alleen het verhaal wil spelen dan gaat dat een stuk sneller:D
pi_124327738
ow, dat is wel goed dat je dat zegt. Toch maar even komend weekend levelen dan. Stacked deze dubbele xp ook als je al een xp boost hebt aanstaan van de cartel market?
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:45:45 #106
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_124328756
De dubbele XP stacked NIET met rested xp (Dus voor mobs killen maakt het niet uit), maar wel met legacy perks EN de Cartel XP boosts. Dus questen kan bergen aan XP opleveren, als in 40k XP voor bepaalde bonus quests en (heroic/FP) dailies.
Ook geven per planeet ongeveer 1-2 quests een gratis minor xp boost (van 1 uur voor alles 25% meer).
You know, I've learned something today
pi_124328823
Bedankt voor de tip, heb nog een Jedi Knight waar ik met de storyline bezig ben. Mooi dit weekend weer eens oppakken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_124335874
Afgelopen weekend flink bezig geweest.

-sorcerer van level 37 naar 40.
-Assasin van 24 naar 27.
-Diverse andere characters 1-2 levels erbij.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_124478561
ja erg fijn ja. Met een major xp boost en nog eens dubbele xp ging het vrij hard. Zeker tien levels erbij gehaald op mijn tank.
  maandag 25 maart 2013 @ 16:06:11 #110
368515 Rhalius
Verteller
pi_124487473
wel jammer dat het vandaag niet de hele dag was, alleen maar de ochtend terwijl deze dag ook vermeld stond als horende bij het dubbel xp weekend.
pi_124516754
Expansion heeft eindelijk een datum. 14 April zal Rise of the Hutt Cartel uitkomen. Ik had geschat dat hij veel later pas zou uitkomen maar dit is natuurlijk goed nieuws. Kijken of ik nog me lvl 21 char tot 50 kan levelen in die tijd.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 13:10:52 #112
368515 Rhalius
Verteller
pi_124521436
Hoog tijd dat er dan eens wat meer bekend wordt gemaakt over de uitbreiding. Alleen een nieuwe planeet en 5 levels erbij lijkt me niet erg veel.

Nieuwe rassen, warzones, flashpoints, en andere nieuwe dingen lijken me toch geen overbodige luxe.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 13:14:16 #113
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_124521574
Is er dit weekend weer dubbele xp?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_124521869
zou wel moeten
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_124521880
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:14 schreef Fir3fly het volgende:
Is er dit weekend weer dubbele xp?
Jazeker, en het weekend daarna ook. En dan kun je al als je de uitbreiding had ge pre-orderd al 9 april spelen.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 13:23:22 #116
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_124521911
Dat heb ik niet gedaan, maar ik ga hem wel kopen denk ik. Afgelopen weekend ook weer even gespeeld en het blijft toch een heerlijk spel :9.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 26 maart 2013 @ 17:32:11 #117
126783 pjats
The Pjatser
pi_124531622
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:10 schreef Rhalius het volgende:
Hoog tijd dat er dan eens wat meer bekend wordt gemaakt over de uitbreiding. Alleen een nieuwe planeet en 5 levels erbij lijkt me niet erg veel.

Nieuwe rassen, warzones, flashpoints, en andere nieuwe dingen lijken me toch geen overbodige luxe.
Nieuwe ops is al zeker. 'Nieuwe' HM flashpoints zijn ook zeker, zijn wel upgrades van SM flashpoints waar nog geen HM van was. Daarnaast ook een stel 'minigames'. Cathar zou net na 2.0 komen.

Nieuw filmpje:
pi_124555605
Heb mijn full dreadmaster/hazmat geared smuggler met pijn in het hart verlaten en ben begonnen met mijn guardian tank(was al 50)
Ik was het zat om elke dag uren te moeten wachten voor fp's en ops groepen.
Met deze tank is het elke keer BAM instant queue en beginnen maar, daarnaast vind ik tanken toch wel erg leuk.
Wie heeft er hier nog meer al de expansion gekocht?
pi_124560050
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 07:35 schreef nummer_zoveel het volgende:

Wie heeft er hier nog meer al de expansion gekocht?
Yep, op de laatste dag van mijn eerste gratis maand. Ik heb 6 euro betaald voor het spel (met dus 30 dagen speeltijd) en toen op de 29e dag de expansion gekocht met korting. Weer cartel coins erbij! :) Zit nu bijna op mijn 2e 60-dagen speelkaart.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_124561965
ik had hem ook al op het juiste moment ge pre-orderd. Kan dus eerder spelen en ga dus ook niet meer investeren in mijn lvl 50 dps warrior. Snel nog een tank levelen.
pi_124567487
Nog veel te levelen, hopelijk duurt het niet zo lang van 50 naar 55.

Momenteel heb ik:
Jedi guardian level 50. (Karinata Venutius.)
Sith juggernaut level 50. (Karius Venutius.)
Sith Sorcerer level 45. (Kiranna Venutius.)
Sith juggernaut level 33. Kavarius Venutius.)
Sith Marauder level 31. (Kerva Venutius.)
Sith Assasin level 29. (Khirius Venutius.)
Jedi Sage level 27. (Valia-Kothiss.)
Vanguard level 27. (Darius-Grim.)
Jedi Guardian level 26. (Reverus.)
Sniper level 26. (Korvalis Venutius.)
Jedi Guardian level 23. (Saburou.)
Scoundrel level 19. (Onuris.)
Jedi sage level 14. (Cevran'Tann.)
Jedi Sentinel level 14. (Zirata.)

Jedi en Sith blijven het leukste voor roleplaying, aangezien mijn legacy naam Venutius een Sith famillie is wilde ik ook die famillie wat uitbouwen.
pi_125225255
Niemand die al bezig is met de nieuwe expansion; Rise of the Hutt cartell?
Ik had hem al ge pre-ordered voor 7 januari dus kon al vanaf 9 april spelen.
morgen gaat 't live voor alle andere spelers.
Is echt de moeite waard:

• nieuwe gear

• nieuwe (zeer grote) planeet

• nieuwe flashpoints, nieuwe operations

• de storyline gaat voor elk character verder

Het hele commendations systeem op de kop, ooh ja en beter goed gejat dan slecht bedacht: archievements :P
pi_125225978
Momenteel eventjes een beetje TOR moe door de double XP weekenden. toen ben ik echt als een malle gaan levelen, maar nu heb ik er gewoonweg geen zin in om weer te levelen.

Dat alle nieuwe gear er even slecht uitziet als alle andere lategame armors helpt ook niet mee. Serieus, hebben die ontwerpers de films wel eens gezien?
  zaterdag 13 april 2013 @ 10:54:41 #124
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_125226664
De expansion heeft géén nieuwe Flashpoints. Enkel een paar oude die nog geen Hardmode hadden hebben dat nu wel op de nieuwe levelcap.
Heb zelf aardig geprofiteerd van de double xp, vooral op 2 chars. Morgen dan eens de nieuwe planeet verkennen.
Mijn characters: (Allen op Red Eclipse)
50 Sith Juggernaut (Mijn eerste 50, april vorig jaar)
50 Sith Sorcerer (Nummer twee, september, best gegeared, paar operations mee gedaan)
50 Sniper (Begin dit jaar, zalig in pvp)
50 Mercenary (Tijdens de double xp van rond de 30 naar 50)
49 Gunslinger (Ging van 18 naar 44)
44 Jedi Sentinel (Speel deze samen met vriendin)
31 Commando (Enige vrouwelijke character vanwegde de stemactrice, Jennifer Hale)
13 Jedi Sage (Wil met deze veel gaan healen in pvp & Flashpoints
pi_125226771
Ik heb zooooo geen tijd voor TOR :X ga ik weer maanden soggen, terwijl ik over 2,5 maand afgestudeerd wil zijn :D
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_125238524
Misschien toch maar eens mijn trooper heractiveren.
Wordt er nog ge-raid in de nieuwe expansion?
Built for Speed
  zondag 14 april 2013 @ 23:23:03 #127
62182 Georges
That's the shit
pi_125293248
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 08:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Niemand die al bezig is met de nieuwe expansion; Rise of the Hutt cartell?
Ik had hem al ge pre-ordered voor 7 januari dus kon al vanaf 9 april spelen.
morgen gaat 't live voor alle andere spelers.
Is echt de moeite waard:

• nieuwe gear

• nieuwe (zeer grote) planeet

• nieuwe flashpoints, nieuwe operations

• de storyline gaat voor elk character verder

Het hele commendations systeem op de kop, ooh ja en beter goed gejat dan slecht bedacht: archievements :P
Ik ben een aantal maanden geleden gestopt. Was even benieuwd. De storyline gaat verder, maar is dat chapter 4?
Zijn er ook nieuwe companions of meer dialogue voor bestaande companions?

Verhaal was voor mij een belangrijke reden om Tor te gaan spelen, als daar weinig mee gedaan is dan heb ik geen reden om het weer te gaan spelen.
Meer levels en achievements enz vind ik niet erg boeiend.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_125301268
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef Georges het volgende:

[..]

Ik ben een aantal maanden geleden gestopt. Was even benieuwd. De storyline gaat verder, maar is dat chapter 4?
Zijn er ook nieuwe companions of meer dialogue voor bestaande companions?

Verhaal was voor mij een belangrijke reden om Tor te gaan spelen, als daar weinig mee gedaan is dan heb ik geen reden om het weer te gaan spelen.
Meer levels en achievements enz vind ik niet erg boeiend.
Het is geen chapter 4 naar wat ik gezien heb. Verhaal gaat wel verder maar het is niet zo uitgebreid als een heel chapter. Geen nieuwe companions maar als het goed is wel meer mogelijk met de bestaande.

Ik had de expansion ook al besteld en kon dus eerder spelen. Gister lvl 55 geworden en nu weer gear bij elkaar zien te sprokelen. Moet zeggen dat het levelen wel erg snel ging. Helpt natuurlijk wel als je al goede lvl 50 gear hebt.
  maandag 15 april 2013 @ 10:11:42 #129
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_125301971
Het is wel chapter 4. Een erg korte zonder onafhankelijke class story, maar volgens het loading screen telt het wel. Companions hebben een mening over je convo's (inclusief HK-51 blijkbaar) en maken tijdens het rondlopen soms een opmerking, maar dat is het.
pi_125302071
ow oke, in mijn loading screen stond nog steeds hetzelfde als daarvoor dus vandaar dat ik geen wijziging zag.
Sinds de expansions zijn de servers nog wel erg buggy en hebben ze last van lag.
pi_125325474
Nou, ik speel nu een jedi guardian en een smuggler, maar er zitten wel wat verschillen in, maar niet zo extreem verschillend als voorheen.
HK - 51 is mijn companion met die Guardian, maar sommige opmerkingen van hem zijn echt hilarisch, vooral toen we voor het eerst bij die ark aankwamen, echt droog hehe.
pi_125386418
Al weer flink wat gear bij elkaar aan het sprokkelen. Ik ben sith maurader maar die gear ziet er niet uit zeg!
Wel fijn om als lvl 55 door de hc flashpoints van lvl 50 te rennen. Dailies op Makeb zijn ook erg simpel. Leveren ook niet zo super veel op maar toch.
pi_125468716
Die HC flashpoints zijn makkelijk inderdaad, maar om echt goed te gearen heb je elite commendations nodig en daarvoor moet je door die level 55 HM FP's heen, dat is toch andere koek.
  vrijdag 19 april 2013 @ 08:48:12 #134
368515 Rhalius
Verteller
pi_125468873
De beste gear hebben heeft me nooit geboeid. Te veel werk. Dan besteed ik die tijd liever om andere characters te levelen.
pi_126074292
Nog mensen bezig met the hutt cartel?
pi_126074583
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 22:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nog mensen bezig met the hutt cartel?
Heb vandaag weer even zitten spelen.
Was weer wat dailies doen maar daar ben ik ondertussen wel echt compleet klaar mee, al lijkt het erop dat je er niet aan ontkomt als je beste PvE gear wilt halen...snap lvl 55 nog niet echt.
Maar zit nog te twijfelen om RotHC te kopen, straks misschien wel weer even leuk.
Operations vond ik altijd superleuk en weer keertje Nightmare doen lijkt me wel tof.

Na paar maanden niet spelen is je muscle memory redelijk verdwenen trouwens...moest gigantisch inkomen.
pi_126075645
Muscle memory?
  zaterdag 4 mei 2013 @ 22:36:42 #138
368515 Rhalius
Verteller
pi_126075862
Volgende patch kan je je personage aanpassen, naam veranderen en zelfs ras veranderen. Cathars worden nu ook uiteindelijk toegevoegd.
pi_126076075
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 22:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Muscle memory?
Muscle memory is als je zoveel gespeeld hebt dat je al je skils...alle 40+...uit je hoofd op je muis en je toetsenbord weet terug te vinden (heb een Razer Naga met 12 toetsen aan de zijkant, heerlijk).
Hoef je niet meer na te denken over 'ik ga nu deze skill doen en uhmmm het knopje zit...hier'.
pi_126121273
Ik speel het nog wel vaak. Het de expansion ook gekocht en inmiddels allang 55 en begin nu aardig te gearen voor hard mode operations. Dailies ben ik ook helemaal klaar mee. Gelukkig ook niet echt meer nodig.
pi_126133022
Ik snap echt geen kut nog van die nieuwe gear.
Wellicht kan jij het me uitleggen.

Ik ben heel heel lang 50 geweest en volledig rating 142 met 61 mods (Campaign/Black hole mix).
Volgens mij hoef ik geen dailies te doen, alleen de weeklies misschien. En dan gewoon HM FP 55 doen voor Elite comms en 66 mods? Daarna kan ik voor HM ops 55 gaan?
Ik heb NiM EV, KP en HM EC allemaal gecleared.
pi_126133508
Hmm volgens mij zie ik het een beetje.
Moet dailies doen in Section X, Makeb, GSI, GF voor 50HMFP, en 50SMops voor Basic comms. Die geven ratin 156 met 66 mods.

Dan kan ik gaan werken aan Black Market / Arkanian rating 162 met 69 mods.
Die haal je uit 55HMFP, 55SMOps, en bijhorende weeklies.

En dan zien we wel weer verder voor Verpine en Underworld :P
(55HMOps oa)

Ik had gewoon niet begrepen dat de lvl 50 gear beter is dan wat je voor Rothc kon krijgen.
pi_126168132
Het is hetzelfde systeem als voor de expansion maar dan weer een paar treden omhoog.

Ik was voor de expansion ook een mix van black hole en campaign. Daarmee kon ik tijdens het levelen op Makeb aardig doorkomen tot 55.

Je hebt in de end game op 55 de volgende gear (van laag naar hoog):
- Basic commendation gear: Iets beter dan oude dread guard gear. Is te krijgen met basic commendations die oa te krijgen zijn door dailies te doen en hm fp 50.
- Black market en Arkanian Gear: Te krijgen door elite commendations te halen. Deze kun je vinden door hm fp 55 te doen, sommige dailies en weeklies en nm ops op 55. Tevens dropt er in een 55 hm fp een black market item bij een boss en soms bij een bonus boss.
- Verpine en Underworld gear: Te krijgen door ultimate commendations te verzamelen. Deze zijn te vinden door hm 55 ops.

Dat is het in het kort. Hieronder een link naar een uitstekende guide van Dulfy waar alles in staat om goed te kunnen gearen.

http://dulfy.net/2013/04/14/swtor-level-55-endgame-gearing-guide/

Tevens zijn de guides op noxxic ook bijgewerkt.
http://www.noxxic.com/swtor
pi_126445707
Thanks, had m door inmiddels :)
Ben alweer bijna full 156, binnenkort maar s nieuwe guild zoeken met mn sentinel...anders kom ik nooit door die nieuwe ops heen.
En damn, pvp is veel leuker geworden, of ligt dat aan het feit dat ik mn scoundrel weer uit het vet heb gehaald.
pi_126455763
Hier alweer bijna alles 162, gaat lekker!
  dinsdag 14 mei 2013 @ 00:44:17 #146
126783 pjats
The Pjatser
pi_126467090
Vind dat Dyes wel mooi.
En had gelezen dat er wat dingen zijn die nu niet gebruikt worden in Schematics, en dat dat nu gefixed wordt voor oa Biochem 401-450.
Dus heb 40 stacks ervan gekocht à 200 PS max, hopen dat ze enorm in prijs stijgen komende tijd :)
pi_126655463
Ziet er nu wel weer vetter uit idd
  zaterdag 18 mei 2013 @ 00:08:59 #149
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_126660896
  zaterdag 18 mei 2013 @ 01:18:11 #150
62182 Georges
That's the shit
pi_126664022
Ik vind de tendens naar steeds meer dingen in de cartel market wel zorgwekkend. Het lijkt wel alsof ze zoveel mogelijk cash willen halen uit de market en zo min mogelijk echte content willen maken.
Sowieso vreemd dat je cartel points moet spenderen om je haar te veranderen.

De reden dat ze f2p introduceerden is niet omdat zo veel mensen dat wilden (zelfde zeggen de makers van Rift), maar omdat ze in sneltrein vaart subs kwijt raakten door gebrek aan content.
Dus ze moesten een andere manier vinden om de game in leven te houden.

Ik vond swtor altijd een game met enorm veel potentie maar ze zijn nu vooral bezig met cosmetic items voor de market.
Ik hoop voor de game dat ze wat doen met al die cash die ze aan de market verdienen en het terugstoppen in het spel.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zaterdag 18 mei 2013 @ 02:37:23 #151
126783 pjats
The Pjatser
pi_126665668
Ach, ik zie 2.1 meer als een extra update, aangezien 2.2 al na 8 weken na 2.0 moet komen. Zo houden ze hun schema van 6 a 8 weken per update aardig aan. En 2.2 moet gewoon weer content bevatten. Ze zeggen dat er geen cartel market features in zitten, dus ik ben nieuwsgierig wat er dan wel in zit. En we hebben net veel content gehad. ROTC bracht een nieuwe planeet, nieuwe operation en nog wat andere dingen. Nu brengen ze een extra update uit met de focus op de cartel market en nu denken bepaalde mensen dat daar opeens de focus op ligt :S

Moet je maar eens op TORchan kijken hoeveel gezeik daar wel niet is.

Maar goed, volgende week weer Gree event.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:55:06 #153
368515 Rhalius
Verteller
pi_126668597
2.1 was wel een goeie update, probleem is alleen dat de kosten van cartell coins veel te hoog zijn en dat je alle nieuwe dingen niet met credits kan kopen.

Zoals sets delen met alle characters en customisation. Van ras of naam veranderen is gewoonweg belachelijk duur.

Wat me het meest irriteert is overigens dat er nieuwe haar opties zijn, maar alleen voor mensen en je moet ervoor betalen. Dat terwijl het gewoon gratis zou moeten zijn, en ook voor alle andere rassen op Zabrak, Twi'lek en rattaki na omdat die geen haar of ander haar gebruiken.

Zit er niet op te wachten om nogmaals te betalen om die kapsels voor andere rassen te unlocken.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:24:17 #154
126783 pjats
The Pjatser
pi_126672619
Veel van de nieuwe dingen kan je op de GTN vinden. Ik heb de Cathar, nieuw haar en zelfs de witte ogen al op de GTN gezien. Ik zit zelf op de naam verandering te wachten. Als het goed is krijgen we in juni er 1 gratis voor 1 character, maar misschien dat ik in de tussentijd een goedkope van de GTN weet te scoren.

Daarnaast ben ik wel blij met de dyes. Beetje onhandig systeem, maar erg leuk om je character te customizen.
pi_126673168
Pjats die namechange is alleen als je subscriber bent. Ben je volgens mij wel maar fyi.
pi_126723543
Tanken gaat steeds makkelijker met 162/168 gear :p
alleen die 100% accuracy, 25% defence, 40% shield en 35% absorbtion is lastig te halen met alle gear.
pi_126727226
Ja uiteindelijk moet je toch dingen dubbel gaan halen om mods enzo eruit te trekken om je stats op orde te krijgen.
Ben inmiddels weer lvl 30 met mn scoundrel, druk aan het PvPen, zit al bijna voor de 2e keer om max comms...ga maar wapens kopen en daar de mods/enhancements uit trekken zodat ik ook expertise om mn normale gear krijg. 3% extra dmg toch mooi meegenomen.
  zondag 19 mei 2013 @ 21:28:38 #158
126783 pjats
The Pjatser
pi_126739395
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 15:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Tanken gaat steeds makkelijker met 162/168 gear :p
alleen die 100% accuracy, 25% defence, 40% shield en 35% absorbtion is lastig te halen met alle gear.
100% accuracy? Waarom zou je dat willen als tank? Je kunt die punten beter besteden aan tanking stats.
pi_126750915
Uiteraard ga ik eerst voor 25% def, 40%shield en 35% absorb, maar daarna is 100% accuracy de cap
pi_127891861
Zo, eindelijk het officiele SWTOR topic gevonden op Fok!. Zo te zien is het spel behoorlijk dood.

Ik ben door een goede vriend weer overgehaald het nog een kans te geven. Tot nog toe vermaak ik me wel weer, echter heb ik een vraag. Misschien dat iemand er nog helemaal in thuis is.

Ik ben nu net een paar dagen lvl 55 en heb dmv wat OPS op normal mode een vrijwel geheel complete gearset. Dat wil zeggen, ik heb alle modicifaties (Elite lvl30-69 rating162) zitten wisselen.

Nu kan ik dus met coins Ultimate gear kopen, echter ben ik heel erg benieuwd welke mods er in deze gear zit. Bestaat er een site welke laat zien welke mods ergens op zitten?
pi_127900488
vette game, helaas toch 2 maanden terug gestopt met spelen
pi_127905171
Roellie Torhead?
Er zitten 72 mods in (rating 168). Underworld is met setbonus (vrij goede) en die dropt in HM 55 ops. Black Market is zonder en kan je kopen met ultimate comms.
In NiM dropt 75 van de 55 ops maar is pas gisteren voor het eerst gecleared door een paar guilds. Dus vrij lastig ;)
Ik ben bijna full 72 maar moet nog hoop mods uitwisselen (Power > crit).
2800 dps op training dummy nu.
pi_127905238
Ik speel nog elke dag.
55 Sentinel, 52 commando, 54 Scoundrel voor PVP.
Nog stapel losse alts waarvan ik eigenlijk m'n Consular chapter 2 moet afmaken (voor classbuff) maar enorm saai :{
pi_127906047
Torhead inderdaad, moet dat eens in de gaten houden. :)
  maandag 17 juni 2013 @ 19:50:36 #165
368515 Rhalius
Verteller
pi_127915792
Game is nog springlevend, updates komen nu ook regelmatiger.

Maar ja, voor Roleplayers is er altijd wel wat te doen.
pi_127918076
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:50 schreef Rhalius het volgende:
Game is nog springlevend, updates komen nu ook regelmatiger.

Maar ja, voor Roleplayers is er altijd wel wat te doen.
Jij speelt vaak he?
PvE/PvP? Boel al beetje gecleared?
pi_128488885
Epic avondje gisteren.

De afgelopen 2 weekenden was er een double XP bonus. Ik dus een nieuw character aangemaakt, een Operative. Met als doel te gaan healen. Gisteren begin van de avond ding ik lvl50. echt door de content heen geblazen, nergens fatsoenlijk de tijd voor genomen.

Dus ik naar de fleet, weekly's ophalen. Kom ik meteen in een EV HM terecht. Ik had geluk dat er 4 55-ers meegingen en er dus niet geklaagd werd over mijn 13k health :P

Komen we bij de een na laatste baas. Die 1v1 boss zeg maar. Iedereen een solo baasje. En wat gebeurt er, 3 gasten komen er niet voorbij, het ging zelfs zo dat op een gegeven moment ik een 108k (dps target) kreeg.

Naderhand kreeg ik kudos omdat bleek dat ik nog een lvl29 implant droeg, een lvl 38 wapen enz. Totale meuk, maar toch ownen die HM baas. Hadden ze dit vooraf gezien dan hadden ze me nooit meegenomen. Dit zijn voor mij de leuke dingen in zo''n spel :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2013 08:38:24 ]
  dinsdag 2 juli 2013 @ 09:50:35 #168
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_128490186
Ik speel ook weer na een korte pauze. Vooral vanwege de double xp weekends. Lekker alts levellen. Maar ik zit ook in een grote guild die regelmatig ops doet. Mijn lvl 55 gunslinger is gisteren voor het eerst in Eternity Vault Nightmare geweest. Ging erg soepel. Daarvoor ook al Toborro's Courtyard op Makeb gedaan en een lvl 55 Hardmode FP. Aardig wat leuke drops, ging er qua gear best wel wat op vooruit.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 10:33:47 #169
368515 Rhalius
Verteller
pi_128491286
quote:
7s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:35 schreef DaFan het volgende:

[..]

Jij speelt vaak he?
PvE/PvP? Boel al beetje gecleared?
Eigenlijk nooit meer PvP sinds de expansion uit is. Ik heb het idee dat het sterk gaat om de gear tegenwoordig. Tot level 29 gaat het nog wel, maar vanaf level 30 als je in een nieuwe PvP groep gaat lijkt het al even erg te zijn als level 50 PvP eerst was. Geen barst aan als het gear based is, het zou compleet om skill moeten gaan. Dat domme Expertise gedoe moeten ze zowiezo afschaffen.

Voornamelijk speel ik flashpoints via groupfinder en daarnaast de story missions. Af en toe wat sidequests, maar alleen als het echt nodig is om een goed level te blijven. Aangezien ik 16 characters heb wissel ik nogal vaak.

Operations heb ik nog nooit gedaan, lijkt me ook niet veel aan met een grote groep. Dat is zowiezo allemaal endgame content en daar ben ik zowiezo absoluut niet mee bezig. Nog zo veel characters te levelen dat ik daar mee bezig ben, characters die max level zijn die zijn "klaar" als het ware.

Allemaal gebruik ik ze zowiezo voor roleplaying.
pi_128493246
Nee Pvp is sinds 2.0 juist helemaal niet om gear! Zolang je zorgt dat je in de <55 brackets geen expertise hebt wordt iedereen gebolsterd naar hetzelfde niveau (1800 expertise ongeveer). Het is erg leuk sinds die tijd!
Ops zijn in mijn ogen ook juist het leukste deel van Swtor, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen als jij zegt alts maken en levelen. Verhaal blijft sterk maar moet vaak wel erg doorbijten om wéér door Balmorra of Tatooine heen te gaan :{
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:52:47 #171
194233 Friday12
Originele kloon
pi_128493722
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:40 schreef DaFan het volgende:
Nee Pvp is sinds 2.0 juist helemaal niet om gear! Zolang je zorgt dat je in de <55 brackets geen expertise hebt wordt iedereen gebolsterd naar hetzelfde niveau (1800 expertise ongeveer). Het is erg leuk sinds die tijd!
Ops zijn in mijn ogen ook juist het leukste deel van Swtor, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen als jij zegt alts maken en levelen. Verhaal blijft sterk maar moet vaak wel erg doorbijten om wéér door Balmorra of Tatooine heen te gaan :{
zijn die bugs in ops nou al weg? was echt een drama in het begin :P
pi_128493852
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:52 schreef Friday12 het volgende:

[..]

zijn die bugs in ops nou al weg? was echt een drama in het begin :P
Jawel, durf het niet met 100% zekerheid te zeggen voor TFB en S&V maar in EV/KP en EC wel.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:58:59 #173
194233 Friday12
Originele kloon
pi_128493936
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:56 schreef DaFan het volgende:

[..]

Jawel, durf het niet met 100% zekerheid te zeggen voor TFB en S&V maar in EV/KP en EC wel.
Die SOA was toch bugged toen _O- (weet de afkortingen van ops namen niet meer :@ )
pi_128495869
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:58 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Die SOA was toch bugged toen _O- (weet de afkortingen van ops namen niet meer :@ )
Ja dat is een jaar geleden. Sindsdien geen enkel probleem meer in de eerste drie Ops.
EV = Eternity Vault (Story/Hard/Nightmare)
KP = Karagga's Palace (SM/HM/NiM)
EC = Explosive Conflict (SM/HM/NiM)
TFB = Terror from Beyond (SM/HM/Nim)
S&V = Scum and Villainy (SM/HM, NiM binnenkort)

Je hebt ook nog Makeb 'world boss', telt ook als ops - Toborro's Courtyard (SM/HM).

En nu ook nog hardmode flashpoints naar lvl 55 (4 stuks).
Op zich genoeg te doen.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:08:10 #175
194233 Friday12
Originele kloon
pi_128498419
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:54 schreef DaFan het volgende:

[..]

Ja dat is een jaar geleden. Sindsdien geen enkel probleem meer in de eerste drie Ops.
EV = Eternity Vault (Story/Hard/Nightmare)
KP = Karagga's Palace (SM/HM/NiM)
EC = Explosive Conflict (SM/HM/NiM)
TFB = Terror from Beyond (SM/HM/Nim)
S&V = Scum and Villainy (SM/HM, NiM binnenkort)

Je hebt ook nog Makeb 'world boss', telt ook als ops - Toborro's Courtyard (SM/HM).

En nu ook nog hardmode flashpoints naar lvl 55 (4 stuks).
Op zich genoeg te doen.
ik was na ev/kp nightmare gestopt toen der tijd en nu moet ik eerst mijn authenticator laten verwijderen ;(

misschien dat ik het over een tijdje nog een keer opstart
pi_128499735
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:08 schreef Friday12 het volgende:

[..]

ik was na ev/kp nightmare gestopt toen der tijd en nu moet ik eerst mijn authenticator laten verwijderen ;(

misschien dat ik het over een tijdje nog een keer opstart
Kan online maar dan moet je eerst wel in je account komen :D
Anders bellen, volgens mij had iemand hier het ook gedaan en was het zo gepiept.

TFB, S&V, EC zijn leuk hoor :)
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:08:41 #177
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_128502848
Ik had vorig jaar problemen met de authenticator, toen ik mijn oude smartphone had gereset zonder eerst te deactiveren. Later via skype (gratis) naar Bioware gebeld, en toen was het aardig snel gedaan. Nadeel is dan weer wel dat ik geen nieuwe app aan mijn account kan koppelen, enkel zo'n fysiek ding van formaat usb stick. Nee bedankt.
pi_128532644
heb 4 uur in de wacht gezeten met skype vordat ik iemand aan de laan had eens maar nooit meer
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:31:11 #179
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_128533487
Bij mij ging het best vlot een jaar geleden. Denk in totaal hooguit 20 minuten in gesprek geweest, inclusief wachten.
  zondag 7 juli 2013 @ 19:08:17 #180
194233 Friday12
Originele kloon
pi_128694246
je kan nu blijkbaar een eenmalig reset ding aanvragen en kan dus nu mijn account op *O*
  zondag 7 juli 2013 @ 21:52:53 #181
194233 Friday12
Originele kloon
pi_128700454
kan je ergens anders een expansion key kopen?
  maandag 8 juli 2013 @ 01:27:31 #182
126783 pjats
The Pjatser
pi_128709098
Volgens mij kan je die alleen maar via swtor.com kopen.
pi_129774345
godsvervloekte mongolen hebben de game gesloopt met de laatste patch, ben al een halve dag bezig met patchen, telkens breekt die kutpatch mijn game en moeten er files gerepeareerd worden.

Je zou godverdomme denken dat Obsidian deze patch gemaakt heeft aangezien die in dezelfde staat wordt uitgebracht als hun games, ware het niet dat Obsidian het begrip patch niet kent.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:34:08 #184
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_129785020
Ik ben sinds kort begonnen met free to play. Was jullie eerste indruk ook dat er zo oneindig veel mogelijkheden en knopjes zijn en dat dat een beetje overweldigend is? :P

En ik hoor vaak dat mensen het spel niet zo geweldig vinden in vergelijking met KOTOR. Is dat vanwege de sfeer die het spel ademt? Of gaat het meer om de opties die er zijn etc?
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_129788371
Rhalius je klinkt als een forumhuilie. Al tientallen patches meegemaakt, niks aan de hand en dan heb je 1x problemen en dan is de hele game en organisatie kut :')

Tja knopjes heb je in elke mmo veel. Kwestie van wennen.
pi_129818826
Een patch die je game sloopt in plaats van verbeterd is nu eenmaal kut. Zeker aangezien ik afgesproken had met mijn guild online te zijn en dat niet kon omdat die patch constant dingen sloopte en vervolgens moest repareren, en dan weer eens vastslaat tijdens het hele gebeuren.

Op die momenten moet je de frustraties gewoon even kwijt kunnen.

Na nog 2 uur bezig te zijn geweest met patchen vanmorgen, werkt het nu eindelijk wel.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 09:21:44 #187
197338 Knevelt
pi_129821734
Ik zit per ongeluk :') in een RP-server. Ik heb al verschillende malen de kenmerken van de drie soorten servers opgezocht maar nog steeds snap ik het niet helemaal.

Wat kun je wel doen in een PvE-server wat je niet kunt doen in een RP-server? En hoe vindt ik terug of mijn RP-server een RP-PvE of RP-PvP is?
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_129822291
PVP is met PVP in open world mogelijk. Dus als je bv aan het questen bent kan je lastig worden gevallen door iemand van de andere faction. In PvE server is dat niet.
RP is PvE mits er PVP achterstaat.
pi_129822337
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:21 schreef Knevelt het volgende:

Wat kun je wel doen in een PvE-server wat je niet kunt doen in een RP-server? En hoe vindt ik terug of mijn RP-server een RP-PvE of RP-PvP is?
Wat je wel kunt doen in PVE en niet in RP is out-of-character chat me mensen, alhoewel ze daar wat minder strict in zijn bij SWTOR dan bijv. een D&D server. Meer verschil is er niet eigenlijk.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 8 augustus 2013 @ 09:56:59 #190
197338 Knevelt
pi_129822396
Okee dankje voor jullie uitleg! Dus eigenlijk mis ik niets in die RP-server. :P
pi_129822832
Wel als je open world PVP wilt dus.
pi_129823243
Toch van de week maar effe die expansion gekocht voor 11 euro ofzo.
Echt al weet ik hoe lang niet meer gespeeld , nadat ik level 50 was op m'n bounty hunter en alle raids al gecleared had met onze guild was ik er eigenlijk wel klaar mee...

Echt zonde want ik vond het toch wel lekker wegspelen , maar world pvp was zo gaar... 1 groot lag fest , en de endgame was helemaal niet af toen...

Maar goed , hoe is het raiden en de pvp op dit moment ?
Wil het opzich wel weer gaan proberen namelijk.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_129824165
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:34 schreef Knevelt het volgende:
Ik ben sinds kort begonnen met free to play. Was jullie eerste indruk ook dat er zo oneindig veel mogelijkheden en knopjes zijn en dat dat een beetje overweldigend is? :P
In de Free To Play mode heb je een stuk minder (side)bars. Dat kan behoorlijk problematisch zijn naar mate je poppetje meer mogelijkheden krijgt. maar als je een beetje slim er mee omgaat valt het wel redelijk mee. Plus je kunt er een paar unlocken met wat cartel coins als je dat wilt.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:23:40 #194
197338 Knevelt
pi_129824638
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:16 schreef DaFan het volgende:
Wel als je open world PVP wilt dus.
True, maar dat hoeft voor mij (nog) niet. Eerst maar eens de basis goed onder de knie krijgen. :)
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:56:34 #195
197338 Knevelt
pi_129825674
Hoeveel missies zijn er eigenlijk per class? En kun je net als bij KOTOR gewoon een story line van begin tot eind volgen met missies totdat je het hoogste level behaald. Of is het eerder dat je een aantal missies krijgt en daarna alleen nog maar PvP kunt doen om hogerop te komen?
pi_129826036
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:56 schreef Knevelt het volgende:
Hoeveel missies zijn er eigenlijk per class? En kun je net als bij KOTOR gewoon een story line van begin tot eind volgen met missies totdat je het hoogste level behaald. Of is het eerder dat je een aantal missies krijgt en daarna alleen nog maar PvP kunt doen om hogerop te komen?
Je kunt van elke klass de complete story-line solo spelen, hoeveel missies er precies zijn durf ik niet te zeggen... meen me te herinneren dat je een uurtje of 40 / 60 bezig was per class.
pi_129826311
Begin tot eind heb je story missions, je moet alleen wel andere dingen doen zoals side quests, space combat, pvp, flashpoints en heroics om je level hoog genoeg te houden voor de story missions.

Dit sloopt het tempo compleet eruit en persoonlijk weet ik vaak amper nog waar het over gaat, zeker aangezien ik best veel alts heb.
pi_129826377
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:19 schreef Rhalius het volgende:
Begin tot eind heb je story missions, je moet alleen wel andere dingen doen zoals side quests, space combat, pvp, flashpoints en heroics om je level hoog genoeg te houden voor de story missions.

Dit sloopt het tempo compleet eruit en persoonlijk weet ik vaak amper nog waar het over gaat, zeker aangezien ik best veel alts heb.
Ik heb nooit iets met pvp, flashpoints en heroics gedaan maar alleen alles sidequests en was altijd overpowered voor de story-quests... planeet + sidequests en aan het eind van de story-quests voor die planeet nog de epiloog quests allemaal doen en dan door naar de volgende.

En dat vrijwel allemaal nog solo ook.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 12:25:40 #199
197338 Knevelt
pi_129826524
Ah okee, klinkt goed.

Space combats zijn beperkt voor free to play, las ik. Klopt dat?

En die flashpoints en heroics. Hoe gaat dat? Is het mogelijk om dan gewoon naar het beginpunt te gaan en je spontaan een groep te vormen?
pi_129836634
Je hoeft het niet allemaal te doen, het is een keuze mogelijkheid.

Persoonlijk houd ik het vooral op flashpoints. Gebruik group finder en er wordt een groep gezocht voor je, als er een groep is samengesteld ga je naar het begin en als je klaar bent kan je weer teruggaan naar waar je gebleven was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')