Ik ben een aantal maanden geleden gestopt. Was even benieuwd. De storyline gaat verder, maar is dat chapter 4?quote:Op zaterdag 13 april 2013 08:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Niemand die al bezig is met de nieuwe expansion; Rise of the Hutt cartell?
Ik had hem al ge pre-ordered voor 7 januari dus kon al vanaf 9 april spelen.
morgen gaat 't live voor alle andere spelers.
Is echt de moeite waard:
• nieuwe gear
• nieuwe (zeer grote) planeet
• nieuwe flashpoints, nieuwe operations
• de storyline gaat voor elk character verder
Het hele commendations systeem op de kop, ooh ja en beter goed gejat dan slecht bedacht: archievements
Het is geen chapter 4 naar wat ik gezien heb. Verhaal gaat wel verder maar het is niet zo uitgebreid als een heel chapter. Geen nieuwe companions maar als het goed is wel meer mogelijk met de bestaande.quote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik ben een aantal maanden geleden gestopt. Was even benieuwd. De storyline gaat verder, maar is dat chapter 4?
Zijn er ook nieuwe companions of meer dialogue voor bestaande companions?
Verhaal was voor mij een belangrijke reden om Tor te gaan spelen, als daar weinig mee gedaan is dan heb ik geen reden om het weer te gaan spelen.
Meer levels en achievements enz vind ik niet erg boeiend.
Heb vandaag weer even zitten spelen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nog mensen bezig met the hutt cartel?
Muscle memory is als je zoveel gespeeld hebt dat je al je skils...alle 40+...uit je hoofd op je muis en je toetsenbord weet terug te vinden (heb een Razer Naga met 12 toetsen aan de zijkant, heerlijk).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |