abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125238524
Misschien toch maar eens mijn trooper heractiveren.
Wordt er nog ge-raid in de nieuwe expansion?
Built for Speed
  zondag 14 april 2013 @ 23:23:03 #127
62182 Georges
That's the shit
pi_125293248
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 08:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Niemand die al bezig is met de nieuwe expansion; Rise of the Hutt cartell?
Ik had hem al ge pre-ordered voor 7 januari dus kon al vanaf 9 april spelen.
morgen gaat 't live voor alle andere spelers.
Is echt de moeite waard:

• nieuwe gear

• nieuwe (zeer grote) planeet

• nieuwe flashpoints, nieuwe operations

• de storyline gaat voor elk character verder

Het hele commendations systeem op de kop, ooh ja en beter goed gejat dan slecht bedacht: archievements :P
Ik ben een aantal maanden geleden gestopt. Was even benieuwd. De storyline gaat verder, maar is dat chapter 4?
Zijn er ook nieuwe companions of meer dialogue voor bestaande companions?

Verhaal was voor mij een belangrijke reden om Tor te gaan spelen, als daar weinig mee gedaan is dan heb ik geen reden om het weer te gaan spelen.
Meer levels en achievements enz vind ik niet erg boeiend.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_125301268
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef Georges het volgende:

[..]

Ik ben een aantal maanden geleden gestopt. Was even benieuwd. De storyline gaat verder, maar is dat chapter 4?
Zijn er ook nieuwe companions of meer dialogue voor bestaande companions?

Verhaal was voor mij een belangrijke reden om Tor te gaan spelen, als daar weinig mee gedaan is dan heb ik geen reden om het weer te gaan spelen.
Meer levels en achievements enz vind ik niet erg boeiend.
Het is geen chapter 4 naar wat ik gezien heb. Verhaal gaat wel verder maar het is niet zo uitgebreid als een heel chapter. Geen nieuwe companions maar als het goed is wel meer mogelijk met de bestaande.

Ik had de expansion ook al besteld en kon dus eerder spelen. Gister lvl 55 geworden en nu weer gear bij elkaar zien te sprokelen. Moet zeggen dat het levelen wel erg snel ging. Helpt natuurlijk wel als je al goede lvl 50 gear hebt.
  maandag 15 april 2013 @ 10:11:42 #129
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_125301971
Het is wel chapter 4. Een erg korte zonder onafhankelijke class story, maar volgens het loading screen telt het wel. Companions hebben een mening over je convo's (inclusief HK-51 blijkbaar) en maken tijdens het rondlopen soms een opmerking, maar dat is het.
You know, I've learned something today
pi_125302071
ow oke, in mijn loading screen stond nog steeds hetzelfde als daarvoor dus vandaar dat ik geen wijziging zag.
Sinds de expansions zijn de servers nog wel erg buggy en hebben ze last van lag.
pi_125325474
Nou, ik speel nu een jedi guardian en een smuggler, maar er zitten wel wat verschillen in, maar niet zo extreem verschillend als voorheen.
HK - 51 is mijn companion met die Guardian, maar sommige opmerkingen van hem zijn echt hilarisch, vooral toen we voor het eerst bij die ark aankwamen, echt droog hehe.
pi_125386418
Al weer flink wat gear bij elkaar aan het sprokkelen. Ik ben sith maurader maar die gear ziet er niet uit zeg!
Wel fijn om als lvl 55 door de hc flashpoints van lvl 50 te rennen. Dailies op Makeb zijn ook erg simpel. Leveren ook niet zo super veel op maar toch.
pi_125468716
Die HC flashpoints zijn makkelijk inderdaad, maar om echt goed te gearen heb je elite commendations nodig en daarvoor moet je door die level 55 HM FP's heen, dat is toch andere koek.
  vrijdag 19 april 2013 @ 08:48:12 #134
368515 Rhalius
Verteller
pi_125468873
De beste gear hebben heeft me nooit geboeid. Te veel werk. Dan besteed ik die tijd liever om andere characters te levelen.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_126074292
Nog mensen bezig met the hutt cartel?
pi_126074583
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 22:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nog mensen bezig met the hutt cartel?
Heb vandaag weer even zitten spelen.
Was weer wat dailies doen maar daar ben ik ondertussen wel echt compleet klaar mee, al lijkt het erop dat je er niet aan ontkomt als je beste PvE gear wilt halen...snap lvl 55 nog niet echt.
Maar zit nog te twijfelen om RotHC te kopen, straks misschien wel weer even leuk.
Operations vond ik altijd superleuk en weer keertje Nightmare doen lijkt me wel tof.

Na paar maanden niet spelen is je muscle memory redelijk verdwenen trouwens...moest gigantisch inkomen.
pi_126075645
Muscle memory?
  zaterdag 4 mei 2013 @ 22:36:42 #138
368515 Rhalius
Verteller
pi_126075862
Volgende patch kan je je personage aanpassen, naam veranderen en zelfs ras veranderen. Cathars worden nu ook uiteindelijk toegevoegd.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_126076075
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 22:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Muscle memory?
Muscle memory is als je zoveel gespeeld hebt dat je al je skils...alle 40+...uit je hoofd op je muis en je toetsenbord weet terug te vinden (heb een Razer Naga met 12 toetsen aan de zijkant, heerlijk).
Hoef je niet meer na te denken over 'ik ga nu deze skill doen en uhmmm het knopje zit...hier'.
pi_126121273
Ik speel het nog wel vaak. Het de expansion ook gekocht en inmiddels allang 55 en begin nu aardig te gearen voor hard mode operations. Dailies ben ik ook helemaal klaar mee. Gelukkig ook niet echt meer nodig.
pi_126133022
Ik snap echt geen kut nog van die nieuwe gear.
Wellicht kan jij het me uitleggen.

Ik ben heel heel lang 50 geweest en volledig rating 142 met 61 mods (Campaign/Black hole mix).
Volgens mij hoef ik geen dailies te doen, alleen de weeklies misschien. En dan gewoon HM FP 55 doen voor Elite comms en 66 mods? Daarna kan ik voor HM ops 55 gaan?
Ik heb NiM EV, KP en HM EC allemaal gecleared.
pi_126133508
Hmm volgens mij zie ik het een beetje.
Moet dailies doen in Section X, Makeb, GSI, GF voor 50HMFP, en 50SMops voor Basic comms. Die geven ratin 156 met 66 mods.

Dan kan ik gaan werken aan Black Market / Arkanian rating 162 met 69 mods.
Die haal je uit 55HMFP, 55SMOps, en bijhorende weeklies.

En dan zien we wel weer verder voor Verpine en Underworld :P
(55HMOps oa)

Ik had gewoon niet begrepen dat de lvl 50 gear beter is dan wat je voor Rothc kon krijgen.
pi_126168132
Het is hetzelfde systeem als voor de expansion maar dan weer een paar treden omhoog.

Ik was voor de expansion ook een mix van black hole en campaign. Daarmee kon ik tijdens het levelen op Makeb aardig doorkomen tot 55.

Je hebt in de end game op 55 de volgende gear (van laag naar hoog):
- Basic commendation gear: Iets beter dan oude dread guard gear. Is te krijgen met basic commendations die oa te krijgen zijn door dailies te doen en hm fp 50.
- Black market en Arkanian Gear: Te krijgen door elite commendations te halen. Deze kun je vinden door hm fp 55 te doen, sommige dailies en weeklies en nm ops op 55. Tevens dropt er in een 55 hm fp een black market item bij een boss en soms bij een bonus boss.
- Verpine en Underworld gear: Te krijgen door ultimate commendations te verzamelen. Deze zijn te vinden door hm 55 ops.

Dat is het in het kort. Hieronder een link naar een uitstekende guide van Dulfy waar alles in staat om goed te kunnen gearen.

http://dulfy.net/2013/04/14/swtor-level-55-endgame-gearing-guide/

Tevens zijn de guides op noxxic ook bijgewerkt.
http://www.noxxic.com/swtor
pi_126445707
Thanks, had m door inmiddels :)
Ben alweer bijna full 156, binnenkort maar s nieuwe guild zoeken met mn sentinel...anders kom ik nooit door die nieuwe ops heen.
En damn, pvp is veel leuker geworden, of ligt dat aan het feit dat ik mn scoundrel weer uit het vet heb gehaald.
pi_126455763
Hier alweer bijna alles 162, gaat lekker!
  dinsdag 14 mei 2013 @ 00:44:17 #146
126783 pjats
The Pjatser
pi_126467090
Vind dat Dyes wel mooi.
En had gelezen dat er wat dingen zijn die nu niet gebruikt worden in Schematics, en dat dat nu gefixed wordt voor oa Biochem 401-450.
Dus heb 40 stacks ervan gekocht à 200 PS max, hopen dat ze enorm in prijs stijgen komende tijd :)
pi_126655463
Ziet er nu wel weer vetter uit idd
  zaterdag 18 mei 2013 @ 00:08:59 #149
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_126660896
  zaterdag 18 mei 2013 @ 01:18:11 #150
62182 Georges
That's the shit
pi_126664022
Ik vind de tendens naar steeds meer dingen in de cartel market wel zorgwekkend. Het lijkt wel alsof ze zoveel mogelijk cash willen halen uit de market en zo min mogelijk echte content willen maken.
Sowieso vreemd dat je cartel points moet spenderen om je haar te veranderen.

De reden dat ze f2p introduceerden is niet omdat zo veel mensen dat wilden (zelfde zeggen de makers van Rift), maar omdat ze in sneltrein vaart subs kwijt raakten door gebrek aan content.
Dus ze moesten een andere manier vinden om de game in leven te houden.

Ik vond swtor altijd een game met enorm veel potentie maar ze zijn nu vooral bezig met cosmetic items voor de market.
Ik hoop voor de game dat ze wat doen met al die cash die ze aan de market verdienen en het terugstoppen in het spel.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')