Heb nog nooit naar buitenland gebeld maar zal wel goed komenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:10 schreef wouterk het volgende:
ja inderdaad. Maar ik had een heel aardig meisje aan de lijn die zelf al heel moeilijk was te verstaan.
Maar je zal niet de eerste zijn dus ze zijn wel wat gewend
Welke guild? Dutch Order?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
De guild was van 500 naar 70 man teruggelopen, de guild leader kwam opeens na 4 weken weer een keer online, gaf lead aan een random persoon en sinds vorige week zijn we weer flink aan het recruiten, we hebben een vast teamspeak kanaal en er is weer een flinke aanwas van nieuwe spelers
Ah zijn jullie dat. Ik zit bij Legion.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Guild name: Slap my jawa server: tomb of freedon nadd
Balmorra valt echt heel erg tegen, maar ik ben erg blij dat ik er nu klaar ben. Standaard doe ik alle missies (ook de bonussen) , behalve de heroics en de flashpoints, mits er wat mensen toevallig zijn om dat samen mee te doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik ben level 28 nu en op tatooine
joh, ik snap nog steeds de helft van de game niet. Boeit me ook niet, want ik speel voor de fun en het verhaal, niet om super precies allerlei dingen te doen. Ik kan me ook stevig ergeren aan level 50's die met 150km/uur door een flashpoint rushen, terwijl ik op mij dooie gemakkie droids wil scavengen en zo.quote:Gister groep quest gehad met mensen die stuns niet snappen![]()
Don't attack the one with the icon.. en dan doen ze groep aanval of wil de jedi hem juist tanken
Welcome to the club. Men wil dan vaak ook nog dat ik ga interruptenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:05 schreef ImMaxa het volgende:
Probeer nu voor het eerst om als healer te spelen in Flashpoints, en dat valt nog niet mee. De boel in leven houden als de tank geen aggro weet vast te houden is erg lastig, plus dat groepsleden geen interrupts gebruiken en van jou verlangen dat je 'even' alle damage van die rocket barrage healt die ze hadden kunnen voorkomen...
Onze guild heeft de afgelopen dagen flink nieuwe aanwas gekregen, we maken gratis leveling epics voor onze guildies en boosts e.d. wordt erg gewaardeerd. ook 24 uurs teamspeak channel enz. echt leukquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:13 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ah zijn jullie dat. Ik zit bij Legion.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Balmorra valt echt heel erg tegen, maar ik ben erg blij dat ik er nu klaar ben. Standaard doe ik alle missies (ook de bonussen) , behalve de heroics en de flashpoints, mits er wat mensen toevallig zijn om dat samen mee te doen.
[..]
joh, ik snap nog steeds de helft van de game niet. Boeit me ook niet, want ik speel voor de fun en het verhaal, niet om super precies allerlei dingen te doen. Ik kan me ook stevig ergeren aan level 50's die met 150km/uur door een flashpoint rushen, terwijl ik op mij dooie gemakkie droids wil scavengen en zo.
ja ben nu op Balmorraquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Balmorra valt echt heel erg tegen, maar ik ben erg blij dat ik er nu klaar ben. Standaard doe ik alle missies (ook de bonussen) , behalve de heroics en de flashpoints, mits er wat mensen toevallig zijn om dat samen mee te doen.
[..]
Nope geen melding. Hij begint wel een beetje te haperen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:31 schreef DaFan het volgende:
Sluit hij af met een melding? Merk je FPS drop? Artifacts? Wat zegt eventviewer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |