abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122459424
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:10 schreef wouterk het volgende:
ja inderdaad. Maar ik had een heel aardig meisje aan de lijn die zelf al heel moeilijk was te verstaan.

Maar je zal niet de eerste zijn dus ze zijn wel wat gewend ;)
Heb nog nooit naar buitenland gebeld maar zal wel goed komen :P
pi_122488978
wrong topic *O*
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_122496709
De guild was van 500 naar 70 man teruggelopen, de guild leader kwam opeens na 4 weken weer een keer online, gaf lead aan een random persoon en sinds vorige week zijn we weer flink aan het recruiten, we hebben een vast teamspeak kanaal en er is weer een flinke aanwas van nieuwe spelers :)
pi_122497462
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
De guild was van 500 naar 70 man teruggelopen, de guild leader kwam opeens na 4 weken weer een keer online, gaf lead aan een random persoon en sinds vorige week zijn we weer flink aan het recruiten, we hebben een vast teamspeak kanaal en er is weer een flinke aanwas van nieuwe spelers :)
Welke guild? Dutch Order? :P
pi_122503855
Ik heb twee keer een mislukte guild gehad, dat speelde wel mee bij mijn kappen :{
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:23:22 #56
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_122512418
Mijn huidige guild op Red Eclipse is wat aan het teruglopen geloof ik. Enkele leden zijn in korte tijd vertrokken en er lijkt maar weinig te gebeuren, helaas.
You know, I've learned something today
pi_122526907
Guild name: Slap my jawa server: tomb of freedon nadd
pi_122541724
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Guild name: Slap my jawa server: tomb of freedon nadd
Ah zijn jullie dat. Ik zit bij Legion. :)
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_122541816
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 17:24 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

ik ben level 28 nu en op tatooine :)
Balmorra valt echt heel erg tegen, maar ik ben erg blij dat ik er nu klaar ben. Standaard doe ik alle missies (ook de bonussen) , behalve de heroics en de flashpoints, mits er wat mensen toevallig zijn om dat samen mee te doen.

quote:
Gister groep quest gehad met mensen die stuns niet snappen :')
Don't attack the one with the icon.. en dan doen ze groep aanval of wil de jedi hem juist tanken :{
joh, ik snap nog steeds de helft van de game niet. Boeit me ook niet, want ik speel voor de fun en het verhaal, niet om super precies allerlei dingen te doen. Ik kan me ook stevig ergeren aan level 50's die met 150km/uur door een flashpoint rushen, terwijl ik op mij dooie gemakkie droids wil scavengen en zo.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_122544307
Moet je vantevoren wel even aangeven. Als je al weken 50 bent en het alleen doet voor de daily en de weeklies om comms te krijgen dan is het echt irritant als je iemand hebt die er continu achteraan hobbelt. Niet dat je alle FPs makkelijk met 2 man kan doen maar toch ;) zij moeten dat trouwens ook aangeven.
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:05:45 #61
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_122548301
Probeer nu voor het eerst om als healer te spelen in Flashpoints, en dat valt nog niet mee. De boel in leven houden als de tank geen aggro weet vast te houden is erg lastig, plus dat groepsleden geen interrupts gebruiken en van jou verlangen dat je 'even' alle damage van die rocket barrage healt die ze hadden kunnen voorkomen...
pi_122548713
tsja, wat dat betreft kan je beter tanken/dpsen dan healen.

Gister de update van versie 1.7 gelezen. Dat wordt rep grinden. al kan ik nog niet echt goed de toegevoegde waarde inschatten. Lijkt nu alleen dat je speciale items kan krijgen en titles. Gear en dergelijke wordt niet genoemd.

http://www.swtor.com/blog(...)-galactic-reputation
pi_122550333
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:05 schreef ImMaxa het volgende:
Probeer nu voor het eerst om als healer te spelen in Flashpoints, en dat valt nog niet mee. De boel in leven houden als de tank geen aggro weet vast te houden is erg lastig, plus dat groepsleden geen interrupts gebruiken en van jou verlangen dat je 'even' alle damage van die rocket barrage healt die ze hadden kunnen voorkomen...
Welcome to the club. Men wil dan vaak ook nog dat ik ga interrupten :')
pi_122550745
Ik moet zeggen ik mis de pvp in deze game zo af en toe nog wel. Wat was het heerlijk om als Sniper Hutball te spelen en iederen van afstand te critten :)
  woensdag 6 februari 2013 @ 17:02:48 #65
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_122557300
Mijn Sniper naar 50 levellen was een erg plezierige ervaring. Veel pvp gedaan. Ging vaak erg goed, soms gewoon nr 1 van de WZ. En zo goed ben ik echt niet. Ben volgensmij wat traag en klik ook de meeste dingen ipv keybinds.
Heb een Sniper, Sorcerer en Juggernaut op lvl 50 plus nog een half dozijn alts. Vriendin speelt ook, gister samen haar laatste 2 class-quests gedaan (Warrior)
pi_122562756
met flashpoints gaat het toch erg om de groep.

Ook erg irritant als je tankt en er is iemand anders bij die zo nodig wil tanken. Pas zelfs de healer!
Vervolgens beland je dan in allerlei gevechten die niet nodig zijn, of heb je zelfs een malloot die een andere groep aanvalt dan de tank.

Maar meestal gaat het wel goed, en anders gewoon stemmen om een slechte speler te kicken.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_122562950
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 09:13 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Ah zijn jullie dat. Ik zit bij Legion. :)
Onze guild heeft de afgelopen dagen flink nieuwe aanwas gekregen, we maken gratis leveling epics voor onze guildies en boosts e.d. wordt erg gewaardeerd. ook 24 uurs teamspeak channel enz. echt leuk
pi_122568090
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 09:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Balmorra valt echt heel erg tegen, maar ik ben erg blij dat ik er nu klaar ben. Standaard doe ik alle missies (ook de bonussen) , behalve de heroics en de flashpoints, mits er wat mensen toevallig zijn om dat samen mee te doen.

[..]

joh, ik snap nog steeds de helft van de game niet. Boeit me ook niet, want ik speel voor de fun en het verhaal, niet om super precies allerlei dingen te doen. Ik kan me ook stevig ergeren aan level 50's die met 150km/uur door een flashpoint rushen, terwijl ik op mij dooie gemakkie droids wil scavengen en zo.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 09:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

[..]

ja ben nu op Balmorra :{
is idd al heel snel saai. Heroics zijn altijd wel mensen voor te vinden merk ik :) Zit ik op de europese RP server. Niet dat ik role-play, maar de mensen spelen serieus en ik merk dat iedereen je wil helpen. Ik speel pas sinds december maar ben helemaal positief.

heb zo'n 4 a 5 jaar terug weleens WoW gedaan, maar echte noobs zoals daar heb ik gewoon nog niet gezien :o

Chapter 1 van Smuggler was awesome :7
pi_122601912
Ik ben aan het denken om op PVP server te spelen.
Zijn deze goed bevolkt zodat ik makkelijk mensen kan vinden voor flashpoints?
Krijg ik ook valor points dat belangrijk zou zijn wan ik random in field iemand kill?

En wat voor type kan ik het beste spelen: DPS, tank of healer.
gewoon wat tips voor iemand zonder pvp ervaring :)

Ik dus net kijken op pvp server. Zijn dus alle verschillende wasbeer variant namen bezet :{
Vind dit Wasbeertje niet leuk. grom B-)

[ Bericht 27% gewijzigd door the_legend_killer op 07-02-2013 19:10:20 ]
pi_122629553
Er worden inderdaad nogal vaak belachelijke namen gebruikt.

Een tijdje terug zag ik "kopje koffie" voorbij komen.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  zondag 10 februari 2013 @ 01:45:45 #71
126783 pjats
The Pjatser
pi_122700537
Ok, 1.7 komt dinsdag al. En zonder testen op de PTS. Hopen dat dat goed gaat :S

Nu druk bezig mijn sentinel level 50 te maken. Ik zit nu op level 46 en moet beginnen met Voss, dus daar ga ik even doorheen racen.
  zondag 10 februari 2013 @ 11:02:35 #72
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_122705083
Kun je later mooi terug naar Voss voor de reputatie. ;)

En geen PTS komt doordat het een event is (op Ilum) en events blijkbaar nooit via de PTS gaan. Maar inderdaad hopen dat er verder zo weinig mogelijk bugs in zitten. De downtime is van 9:30 tot 15:00 geloof ik...
pi_122714756
Ben geswitcht naar pvp server :) bounty hunter aangemaakt en klaar op Hutta.

Het spel sluit bij mij na zo'n 2,5 uur spelen af. In het begin deed hij dit niet, maar toen ik merk wan ik hard door gesprekken ga en planeten dat dit wel vaker voorkomt.
Ligt dit aan mijn video kaart ofzo? Computer is dan wel niet de jongste, maar verder loopt dit spel gewoon heel soepel.
Wanneer ik nu op low of medium graphics speel dan blijft hij dit doen.
pi_122730412
Sluit hij af met een melding? Merk je FPS drop? Artifacts? Wat zegt eventviewer?
pi_122768884
quote:
7s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:31 schreef DaFan het volgende:
Sluit hij af met een melding? Merk je FPS drop? Artifacts? Wat zegt eventviewer?
Nope geen melding. Hij begint wel een beetje te haperen.
Ik kan daarna wel weer zonder problemen verder spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')