abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121977320
Eerste blik op de nieuwe planeet Makeb en de nieuwe uitbreiding.

pi_121977875
Ziet er leuk uit
  donderdag 24 januari 2013 @ 17:48:22 #28
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_121993182
Kom op zeg het is een leuk spel maar de support is om te huilen :'). Waarom krijg ik nou weer een error als ik via iDeal wil betalen?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_122018850
Als dat je criterium is :D heb wel vaker op verschillende sites een probleem gehad met iDeal.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  vrijdag 25 januari 2013 @ 13:03:30 #30
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_122026574
Is bij lange na niet de eerste keer dat ik problemen heb, heb ook nog steeds niet die cartel coins gekregen die ik had moeten hebben toen het f2p ging. Heb al 3 keer moeten bellen om mijn gamecard te kunnen activeren enzovoort.

Jammer eigenlijk dat het spel best leuk is en dus wel de moeite waard :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_122032017
Hmm, dat is wel ruk. Heb zelf nooit dat soort problemen gehad :{
pi_122292989
Vallen me nu wel wat zaken op:

Ik ben nu enkele weken lvl 50 en al aardig snel in goede gear om de ops mee te raiden. En ik ben geen speler die uren achter elkaar speelt dus je bent best wel vrij snel door de content heen. Kan daarom ook niet wachten tot de addon er komt want het bloed in de end-game wel een beetje dood zo.
pi_122293575
heb je alle classes al gespeeld? lijkt me saai met maar een enkel personage.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_122303736
jawel, ik ben nu een paar andere classes aan het levelen. Moet zeggen dat de verhalen echt heel divers zijn en dat nodigt erg uit om door te levelen. Maar dan blijft het wel zo dat de end-game nog niet zo diepgaand is.
pi_122316353
Klopt, maar dat heeft gewoonweg tijd nodig. Er valt best veel te doen tijdens het levelen.

Verhaal volgen, sidequests, flashpoints, PvP, space missions, Heroics, en natuurlijk zijn er twee paden per class die aardig verschillen.

Er is al best veel content in TOR, en ze blijven meer toevoegen. Er zal vast wel meer gebeuren in de end-game, maar dat kost tijd. Met de uitbreiding is er wel een mooi moment om er iets aan te doen aangezien de level cap dan omhoog gaat.

Persoonlijk doe ik aan roleplaying, dus dat biedt mij al prachtige end game content aan, en dat houdt nooit op en verveelt mij nooit.
pi_122331603
Smuggler is awesome _O_
pi_122331638
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:38 schreef wouterk het volgende:
jawel, ik ben nu een paar andere classes aan het levelen. Moet zeggen dat de verhalen echt heel divers zijn en dat nodigt erg uit om door te levelen. Maar dan blijft het wel zo dat de end-game nog niet zo diepgaand is.
Alle HM en NiM ops al gedaan? Succes ;)
pi_122331726
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Smuggler is awesome _O_
^O^
pi_122332505
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Smuggler is awesome _O_
Ow yeah! Level 36 nu. Gisteren de Maelstorm Flashpoint gedaan met wat guild members. Ik hoop wel dat ik snel klaar ben op Balmorra. Wat een kutplaneet...
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_122332748
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Ow yeah! Level 36 nu. Gisteren de Maelstorm Flashpoint gedaan met wat guild members. Ik hoop wel dat ik snel klaar ben op Balmorra. Wat een kutplaneet...
Zowel aan imp als rep side mijn minst favo planeet.
pi_122338246
Balmorra lijkt eeuwig te duren aan de kant van de republic.

Beste is om lekker veel flashpoints te doen, wat PvP en andere dingen zodat je niet op alle planeten de side quests hoef te doen om een goed level te blijven.

Vooral flashpoints en group finder zijn je vrienden, kan je gewoon weer verder gaan waar je gebleven bent aan het einde van de flashpoint. Nadeel is dat je de beloning alleen op de vloot kan halen, maar de flashpoint zelf levert al veel xp op en je kan hem gewoon nog eens doen.
pi_122383397
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

ik ben level 28 nu en op tatooine :)
Beetje alle classes gehad om te ontdekken, maar Scouncrel is gewoon fijn spelen :) damage, stealth of healen.
In het verleden ging ik altijd voor tank class, maar DPS is nu helemaal mijn ding met scrapper build. :7

Gister groep quest gehad met mensen die stuns niet snappen :')
Don't attack the one with the icon.. en dan doen ze groep aanval of wil de jedi hem juist tanken :{
pi_122409804
Zelf bijna helemaal rakata met wat blackhole pieces en mn healer helemaal columi
  zondag 3 februari 2013 @ 10:32:37 #45
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_122409853
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zelf bijna helemaal rakata met wat blackhole pieces en mn healer helemaal columi
:? :')

Ik own jullie allemaal met mijn full rune 8-)
Helemaal super.
pi_122424998
Ik wou net weer even gaan spelen, maar ik heb een nieuwe iPhone aangeschaft waardoor de security key app het niet meer doet. Nu kan ik ook niet meer inloggen. Weet iemand hoe ik dit probleem fix? :P
  zondag 3 februari 2013 @ 18:00:57 #47
62182 Georges
That's the shit
pi_122426556
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 17:28 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik wou net weer even gaan spelen, maar ik heb een nieuwe iPhone aangeschaft waardoor de security key app het niet meer doet. Nu kan ik ook niet meer inloggen. Weet iemand hoe ik dit probleem fix? :P
Misschien dat je hier wat aan hebt. :)

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=203780&page=3
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_122459165
ik heb dat ook gehad. snelste manier is gewoon hun bellen en dan stellen ze je wat vragen en halen ze je key eraf. Kun je daarna weer kiezen om zonder key te spelen of weer een nieuwe op je telefoon te zetten.
pi_122459301
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:04 schreef wouterk het volgende:
ik heb dat ook gehad. snelste manier is gewoon hun bellen en dan stellen ze je wat vragen en halen ze je key eraf. Kun je daarna weer kiezen om zonder key te spelen of weer een nieuwe op je telefoon te zetten.
Ik ga eens proberen, wordt wel apart om Nederlandse woorden in het Engels te zeggen :@
pi_122459353
ja inderdaad. Maar ik had een heel aardig meisje aan de lijn die zelf al heel moeilijk was te verstaan.

Maar je zal niet de eerste zijn dus ze zijn wel wat gewend ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')