Alle HM en NiM ops al gedaan? Succesquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:38 schreef wouterk het volgende:
jawel, ik ben nu een paar andere classes aan het levelen. Moet zeggen dat de verhalen echt heel divers zijn en dat nodigt erg uit om door te levelen. Maar dan blijft het wel zo dat de end-game nog niet zo diepgaand is.
quote:
Ow yeah! Level 36 nu. Gisteren de Maelstorm Flashpoint gedaan met wat guild members. Ik hoop wel dat ik snel klaar ben op Balmorra. Wat een kutplaneet...quote:
Zowel aan imp als rep side mijn minst favo planeet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ow yeah! Level 36 nu. Gisteren de Maelstorm Flashpoint gedaan met wat guild members. Ik hoop wel dat ik snel klaar ben op Balmorra. Wat een kutplaneet...
ik ben level 28 nu en op tatooinequote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ow yeah! Level 36 nu. Gisteren de Maelstorm Flashpoint gedaan met wat guild members. Ik hoop wel dat ik snel klaar ben op Balmorra. Wat een kutplaneet...
quote:Op zondag 3 februari 2013 10:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zelf bijna helemaal rakata met wat blackhole pieces en mn healer helemaal columi
Misschien dat je hier wat aan hebt.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:28 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik wou net weer even gaan spelen, maar ik heb een nieuwe iPhone aangeschaft waardoor de security key app het niet meer doet. Nu kan ik ook niet meer inloggen. Weet iemand hoe ik dit probleem fix?
Ik ga eens proberen, wordt wel apart om Nederlandse woorden in het Engels te zeggenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:04 schreef wouterk het volgende:
ik heb dat ook gehad. snelste manier is gewoon hun bellen en dan stellen ze je wat vragen en halen ze je key eraf. Kun je daarna weer kiezen om zonder key te spelen of weer een nieuwe op je telefoon te zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |