abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121395695

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Bekijk deze YouTube-video

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/
De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/

Lijst met characters van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_121395700
Omdat Roelie lag te slapen :P
pi_121395846
excuus :P dacht dat er nog heel was posts bij konden!
  donderdag 10 januari 2013 @ 15:58:26 #4
256666 leeell
I know you're lonely
pi_121396170
net Kotor en Kotor II nog een keer uitgespeeld.

wat blijven die spellen toch superieur aan swtor
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_121400835
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:58 schreef leeell het volgende:
net Kotor en Kotor II nog een keer uitgespeeld.

wat blijven spellen toch superieur aan swtor
fixd
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 15:39:42 #6
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_121436996
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

fixd
Oke, doei uit dit topic, het gaat je goed! :W
pi_121442656
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

fixd
Je bent net als die kneusjes die The Old Republic liken op facebook en dan bij elke post gaan zitten klagen dat de game kut is en BioWare moet oprotten.
pi_121444479
Ik blijf als star wars fan van het eerste uur erbij dat deze game echt vet is.
Er is nog steeds geen betere game die het gevoel dat ik bij de eerste film had(IV a new hope) en levelen op tatooine, hemels...
pi_121444595
Om terug te komen op mijn logitech g110/macro verhaal, morthill zei:

"Had je slechts 6 verschillende attacks, ga je deze nog in een macro gooien, de volgende stap is gewoon een bossfight op youtube bekijken, hoef je helemaal niks meer zelf te doen"

Dit kan niet, je kunt slechts sets tot 10 stuks met de werkelijke tijd opnemen als maximum, dus dit werkt niet bij een boss fight
Maar daar staat tegenover dat je 90% van de trash/level mobs echt makkelijker afmaakt en dat je voordeel hebt in pvp
pi_121445281
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Om terug te komen op mijn logitech g110/macro verhaal, morthill zei:

"Had je slechts 6 verschillende attacks, ga je deze nog in een macro gooien, de volgende stap is gewoon een bossfight op youtube bekijken, hoef je helemaal niks meer zelf te doen"

Dit kan niet, je kunt slechts sets tot 10 stuks met de werkelijke tijd opnemen als maximum, dus dit werkt niet bij een boss fight
Maar daar staat tegenover dat je 90% van de trash/level mobs echt makkelijker afmaakt en dat je voordeel hebt in pvp
Dat zei Morthill helemaal niet :{ Dat weet ik vrij zeker, omdat ik Morthill ben en dat niet gezegd heb.
pi_121463244

Was een quote van roellie80 en niet van jou idd excuses daarvoor.
Blijft lastig om te quoten vanuit een ouder topic.
pi_121463720
Is er nog een beetje leven in het spel? Veel mensen die ops doen enzo?
pi_121464655
er valt nog genoeg te doen, vooral iedere avond en in het weekend is net makkelijk genoeg om flashpoints, PvP en van alles te doen. Ik doe nooit geen ops. te saai.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 13:43:46 #14
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_121468340
Red Eclipse server is druk zat. Heb ook helaas regelmatig last van lag. De fleet heeft standaard 2 instances, op drukke momenten zo 4 of 5. De meeste planeten waar ik kom hebben ook 2 instances, of meer.
You know, I've learned something today
pi_121478658
Inderdaad, het is vaak erg druk!
pi_121586986
Speel het spel nu ook ook weer na maandenlang afwezig te zijn. Had wat problemen met het betalingssysteem enkele weken terug maar nu werkt alles weer prima.

Eindelijk lvl 50 met mijn maurader (nazgulkiller - Red Eclipse). Nu gear verzamelen.

Na jaren wow te hebben gespeeld moet ik toch zeggen dat ik me prima vermaak met swtor. Misschien zelfs beter mee vermaak...
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:46:46 #17
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_121592966
De WoW killer :')

Het is jullie helaas niet gelukt jongens...
Helemaal super.
pi_121593141
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:46 schreef Kyubey het volgende:

zelfs niet de LOTRO killer in mijn geval :P
pi_121609935
Wow spelen jullie nog steeds :D

Misschien nu dat het f2p is ook maar weer eens proberen :P En ik was nog wel zo goed op weg om warmaster te worden of hoe die shit in pvp ook maar heette!
  dinsdag 15 januari 2013 @ 23:15:41 #20
126783 pjats
The Pjatser
pi_121618684
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:46 schreef Kyubey het volgende:

Wow-killer? Ben je weer de media aan het napraten? Zover ik het mij kan herinneren hebben ze nooit gezegd dat ze dat zouden worden of willen worden. Meer dat de media het zo heeft genoemd.
pi_121619374
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:15 schreef pjats het volgende:

[..]

Wow-killer? Ben je weer de media aan het napraten? Zover ik het mij kan herinneren hebben ze nooit gezegd dat ze dat zouden worden of willen worden. Meer dat de media het zo heeft genoemd.
Volgens mij was het doel niets meer dan bestaan naast WoW, dat is in ieder geval in abbovorm niet gelukt. Maar ach, de critici hebben altijd grotere woorden nodig dan de fans :)
pi_121620420
Het komt toch neer op je persoonlijke mening.

Voor mij zijn er zoveel WoW killers aangezien ik WoW gewoonweg een slechte game vind. Zolang de games die ik speel maar succesvol genoeg zijn voor nieuwe content, sequels en zo boeit het mij niet erg wie er nu het beste verkoopt.
pi_121625811
En veel van dit soort games die van een betaalde versie naar een f2p versie gaan maken juist meer omzet. Dacht dat dit ook bij swtor het geval was.

Het is gewoon leuk om na wow ook eens een keer wat anders te spelen. zeker met een f2p spel is die overstap nog makkelijker.
pi_121626328
Bij een headline van de Telegraaf gamepagina staat "Homoplaneet voor SWTOR" :')
http://www.telegraaf.nl/d(...)et_voor_SWOTR__.html
pi_121633717
Achter een betaalmuur, oh boe-fucking-hoe :') games zijn niet gratis, get over it.
pi_121977320
Eerste blik op de nieuwe planeet Makeb en de nieuwe uitbreiding.

pi_121977875
Ziet er leuk uit
  donderdag 24 januari 2013 @ 17:48:22 #28
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_121993182
Kom op zeg het is een leuk spel maar de support is om te huilen :'). Waarom krijg ik nou weer een error als ik via iDeal wil betalen?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_122018850
Als dat je criterium is :D heb wel vaker op verschillende sites een probleem gehad met iDeal.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 13:03:30 #30
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_122026574
Is bij lange na niet de eerste keer dat ik problemen heb, heb ook nog steeds niet die cartel coins gekregen die ik had moeten hebben toen het f2p ging. Heb al 3 keer moeten bellen om mijn gamecard te kunnen activeren enzovoort.

Jammer eigenlijk dat het spel best leuk is en dus wel de moeite waard :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_122032017
Hmm, dat is wel ruk. Heb zelf nooit dat soort problemen gehad :{
pi_122292989
Vallen me nu wel wat zaken op:

Ik ben nu enkele weken lvl 50 en al aardig snel in goede gear om de ops mee te raiden. En ik ben geen speler die uren achter elkaar speelt dus je bent best wel vrij snel door de content heen. Kan daarom ook niet wachten tot de addon er komt want het bloed in de end-game wel een beetje dood zo.
pi_122293575
heb je alle classes al gespeeld? lijkt me saai met maar een enkel personage.
pi_122303736
jawel, ik ben nu een paar andere classes aan het levelen. Moet zeggen dat de verhalen echt heel divers zijn en dat nodigt erg uit om door te levelen. Maar dan blijft het wel zo dat de end-game nog niet zo diepgaand is.
pi_122316353
Klopt, maar dat heeft gewoonweg tijd nodig. Er valt best veel te doen tijdens het levelen.

Verhaal volgen, sidequests, flashpoints, PvP, space missions, Heroics, en natuurlijk zijn er twee paden per class die aardig verschillen.

Er is al best veel content in TOR, en ze blijven meer toevoegen. Er zal vast wel meer gebeuren in de end-game, maar dat kost tijd. Met de uitbreiding is er wel een mooi moment om er iets aan te doen aangezien de level cap dan omhoog gaat.

Persoonlijk doe ik aan roleplaying, dus dat biedt mij al prachtige end game content aan, en dat houdt nooit op en verveelt mij nooit.
pi_122331603
Smuggler is awesome _O_
pi_122331638
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:38 schreef wouterk het volgende:
jawel, ik ben nu een paar andere classes aan het levelen. Moet zeggen dat de verhalen echt heel divers zijn en dat nodigt erg uit om door te levelen. Maar dan blijft het wel zo dat de end-game nog niet zo diepgaand is.
Alle HM en NiM ops al gedaan? Succes ;)
pi_122331726
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Smuggler is awesome _O_
^O^
pi_122332505
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Smuggler is awesome _O_
Ow yeah! Level 36 nu. Gisteren de Maelstorm Flashpoint gedaan met wat guild members. Ik hoop wel dat ik snel klaar ben op Balmorra. Wat een kutplaneet...
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_122332748
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Ow yeah! Level 36 nu. Gisteren de Maelstorm Flashpoint gedaan met wat guild members. Ik hoop wel dat ik snel klaar ben op Balmorra. Wat een kutplaneet...
Zowel aan imp als rep side mijn minst favo planeet.
pi_122338246
Balmorra lijkt eeuwig te duren aan de kant van de republic.

Beste is om lekker veel flashpoints te doen, wat PvP en andere dingen zodat je niet op alle planeten de side quests hoef te doen om een goed level te blijven.

Vooral flashpoints en group finder zijn je vrienden, kan je gewoon weer verder gaan waar je gebleven bent aan het einde van de flashpoint. Nadeel is dat je de beloning alleen op de vloot kan halen, maar de flashpoint zelf levert al veel xp op en je kan hem gewoon nog eens doen.
pi_122383397
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

ik ben level 28 nu en op tatooine :)
Beetje alle classes gehad om te ontdekken, maar Scouncrel is gewoon fijn spelen :) damage, stealth of healen.
In het verleden ging ik altijd voor tank class, maar DPS is nu helemaal mijn ding met scrapper build. :7

Gister groep quest gehad met mensen die stuns niet snappen :')
Don't attack the one with the icon.. en dan doen ze groep aanval of wil de jedi hem juist tanken :{
pi_122409804
Zelf bijna helemaal rakata met wat blackhole pieces en mn healer helemaal columi
  zondag 3 februari 2013 @ 10:32:37 #45
383398 Kyubey
pi_122409853
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zelf bijna helemaal rakata met wat blackhole pieces en mn healer helemaal columi
:? :')

Ik own jullie allemaal met mijn full rune 8-)
Helemaal super.
pi_122424998
Ik wou net weer even gaan spelen, maar ik heb een nieuwe iPhone aangeschaft waardoor de security key app het niet meer doet. Nu kan ik ook niet meer inloggen. Weet iemand hoe ik dit probleem fix? :P
  zondag 3 februari 2013 @ 18:00:57 #47
62182 Georges
That's the shit
pi_122426556
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 17:28 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik wou net weer even gaan spelen, maar ik heb een nieuwe iPhone aangeschaft waardoor de security key app het niet meer doet. Nu kan ik ook niet meer inloggen. Weet iemand hoe ik dit probleem fix? :P
Misschien dat je hier wat aan hebt. :)

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=203780&page=3
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_122459165
ik heb dat ook gehad. snelste manier is gewoon hun bellen en dan stellen ze je wat vragen en halen ze je key eraf. Kun je daarna weer kiezen om zonder key te spelen of weer een nieuwe op je telefoon te zetten.
pi_122459301
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:04 schreef wouterk het volgende:
ik heb dat ook gehad. snelste manier is gewoon hun bellen en dan stellen ze je wat vragen en halen ze je key eraf. Kun je daarna weer kiezen om zonder key te spelen of weer een nieuwe op je telefoon te zetten.
Ik ga eens proberen, wordt wel apart om Nederlandse woorden in het Engels te zeggen :@
pi_122459353
ja inderdaad. Maar ik had een heel aardig meisje aan de lijn die zelf al heel moeilijk was te verstaan.

Maar je zal niet de eerste zijn dus ze zijn wel wat gewend ;)
pi_122459424
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:10 schreef wouterk het volgende:
ja inderdaad. Maar ik had een heel aardig meisje aan de lijn die zelf al heel moeilijk was te verstaan.

Maar je zal niet de eerste zijn dus ze zijn wel wat gewend ;)
Heb nog nooit naar buitenland gebeld maar zal wel goed komen :P
pi_122488978
wrong topic *O*
pi_122496709
De guild was van 500 naar 70 man teruggelopen, de guild leader kwam opeens na 4 weken weer een keer online, gaf lead aan een random persoon en sinds vorige week zijn we weer flink aan het recruiten, we hebben een vast teamspeak kanaal en er is weer een flinke aanwas van nieuwe spelers :)
pi_122497462
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
De guild was van 500 naar 70 man teruggelopen, de guild leader kwam opeens na 4 weken weer een keer online, gaf lead aan een random persoon en sinds vorige week zijn we weer flink aan het recruiten, we hebben een vast teamspeak kanaal en er is weer een flinke aanwas van nieuwe spelers :)
Welke guild? Dutch Order? :P
pi_122503855
Ik heb twee keer een mislukte guild gehad, dat speelde wel mee bij mijn kappen :{
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:23:22 #56
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_122512418
Mijn huidige guild op Red Eclipse is wat aan het teruglopen geloof ik. Enkele leden zijn in korte tijd vertrokken en er lijkt maar weinig te gebeuren, helaas.
pi_122526907
Guild name: Slap my jawa server: tomb of freedon nadd
pi_122541724
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Guild name: Slap my jawa server: tomb of freedon nadd
Ah zijn jullie dat. Ik zit bij Legion. :)
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_122541816
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 17:24 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

ik ben level 28 nu en op tatooine :)
Balmorra valt echt heel erg tegen, maar ik ben erg blij dat ik er nu klaar ben. Standaard doe ik alle missies (ook de bonussen) , behalve de heroics en de flashpoints, mits er wat mensen toevallig zijn om dat samen mee te doen.

quote:
Gister groep quest gehad met mensen die stuns niet snappen :')
Don't attack the one with the icon.. en dan doen ze groep aanval of wil de jedi hem juist tanken :{
joh, ik snap nog steeds de helft van de game niet. Boeit me ook niet, want ik speel voor de fun en het verhaal, niet om super precies allerlei dingen te doen. Ik kan me ook stevig ergeren aan level 50's die met 150km/uur door een flashpoint rushen, terwijl ik op mij dooie gemakkie droids wil scavengen en zo.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_122544307
Moet je vantevoren wel even aangeven. Als je al weken 50 bent en het alleen doet voor de daily en de weeklies om comms te krijgen dan is het echt irritant als je iemand hebt die er continu achteraan hobbelt. Niet dat je alle FPs makkelijk met 2 man kan doen maar toch ;) zij moeten dat trouwens ook aangeven.
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:05:45 #61
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_122548301
Probeer nu voor het eerst om als healer te spelen in Flashpoints, en dat valt nog niet mee. De boel in leven houden als de tank geen aggro weet vast te houden is erg lastig, plus dat groepsleden geen interrupts gebruiken en van jou verlangen dat je 'even' alle damage van die rocket barrage healt die ze hadden kunnen voorkomen...
pi_122548713
tsja, wat dat betreft kan je beter tanken/dpsen dan healen.

Gister de update van versie 1.7 gelezen. Dat wordt rep grinden. al kan ik nog niet echt goed de toegevoegde waarde inschatten. Lijkt nu alleen dat je speciale items kan krijgen en titles. Gear en dergelijke wordt niet genoemd.

http://www.swtor.com/blog(...)-galactic-reputation
pi_122550333
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:05 schreef ImMaxa het volgende:
Probeer nu voor het eerst om als healer te spelen in Flashpoints, en dat valt nog niet mee. De boel in leven houden als de tank geen aggro weet vast te houden is erg lastig, plus dat groepsleden geen interrupts gebruiken en van jou verlangen dat je 'even' alle damage van die rocket barrage healt die ze hadden kunnen voorkomen...
Welcome to the club. Men wil dan vaak ook nog dat ik ga interrupten :')
pi_122550745
Ik moet zeggen ik mis de pvp in deze game zo af en toe nog wel. Wat was het heerlijk om als Sniper Hutball te spelen en iederen van afstand te critten :)
  woensdag 6 februari 2013 @ 17:02:48 #65
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_122557300
Mijn Sniper naar 50 levellen was een erg plezierige ervaring. Veel pvp gedaan. Ging vaak erg goed, soms gewoon nr 1 van de WZ. En zo goed ben ik echt niet. Ben volgensmij wat traag en klik ook de meeste dingen ipv keybinds.
Heb een Sniper, Sorcerer en Juggernaut op lvl 50 plus nog een half dozijn alts. Vriendin speelt ook, gister samen haar laatste 2 class-quests gedaan (Warrior)
pi_122562756
met flashpoints gaat het toch erg om de groep.

Ook erg irritant als je tankt en er is iemand anders bij die zo nodig wil tanken. Pas zelfs de healer!
Vervolgens beland je dan in allerlei gevechten die niet nodig zijn, of heb je zelfs een malloot die een andere groep aanvalt dan de tank.

Maar meestal gaat het wel goed, en anders gewoon stemmen om een slechte speler te kicken.
pi_122562950
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 09:13 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Ah zijn jullie dat. Ik zit bij Legion. :)
Onze guild heeft de afgelopen dagen flink nieuwe aanwas gekregen, we maken gratis leveling epics voor onze guildies en boosts e.d. wordt erg gewaardeerd. ook 24 uurs teamspeak channel enz. echt leuk
pi_122568090
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 09:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Balmorra valt echt heel erg tegen, maar ik ben erg blij dat ik er nu klaar ben. Standaard doe ik alle missies (ook de bonussen) , behalve de heroics en de flashpoints, mits er wat mensen toevallig zijn om dat samen mee te doen.

[..]

joh, ik snap nog steeds de helft van de game niet. Boeit me ook niet, want ik speel voor de fun en het verhaal, niet om super precies allerlei dingen te doen. Ik kan me ook stevig ergeren aan level 50's die met 150km/uur door een flashpoint rushen, terwijl ik op mij dooie gemakkie droids wil scavengen en zo.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 09:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

[..]

ja ben nu op Balmorra :{
is idd al heel snel saai. Heroics zijn altijd wel mensen voor te vinden merk ik :) Zit ik op de europese RP server. Niet dat ik role-play, maar de mensen spelen serieus en ik merk dat iedereen je wil helpen. Ik speel pas sinds december maar ben helemaal positief.

heb zo'n 4 a 5 jaar terug weleens WoW gedaan, maar echte noobs zoals daar heb ik gewoon nog niet gezien :o

Chapter 1 van Smuggler was awesome :7
pi_122601912
Ik ben aan het denken om op PVP server te spelen.
Zijn deze goed bevolkt zodat ik makkelijk mensen kan vinden voor flashpoints?
Krijg ik ook valor points dat belangrijk zou zijn wan ik random in field iemand kill?

En wat voor type kan ik het beste spelen: DPS, tank of healer.
gewoon wat tips voor iemand zonder pvp ervaring :)

Ik dus net kijken op pvp server. Zijn dus alle verschillende wasbeer variant namen bezet :{
Vind dit Wasbeertje niet leuk. grom B-)

[ Bericht 27% gewijzigd door the_legend_killer op 07-02-2013 19:10:20 ]
pi_122629553
Er worden inderdaad nogal vaak belachelijke namen gebruikt.

Een tijdje terug zag ik "kopje koffie" voorbij komen.
  zondag 10 februari 2013 @ 01:45:45 #71
126783 pjats
The Pjatser
pi_122700537
Ok, 1.7 komt dinsdag al. En zonder testen op de PTS. Hopen dat dat goed gaat :S

Nu druk bezig mijn sentinel level 50 te maken. Ik zit nu op level 46 en moet beginnen met Voss, dus daar ga ik even doorheen racen.
  zondag 10 februari 2013 @ 11:02:35 #72
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_122705083
Kun je later mooi terug naar Voss voor de reputatie. ;)

En geen PTS komt doordat het een event is (op Ilum) en events blijkbaar nooit via de PTS gaan. Maar inderdaad hopen dat er verder zo weinig mogelijk bugs in zitten. De downtime is van 9:30 tot 15:00 geloof ik...
pi_122714756
Ben geswitcht naar pvp server :) bounty hunter aangemaakt en klaar op Hutta.

Het spel sluit bij mij na zo'n 2,5 uur spelen af. In het begin deed hij dit niet, maar toen ik merk wan ik hard door gesprekken ga en planeten dat dit wel vaker voorkomt.
Ligt dit aan mijn video kaart ofzo? Computer is dan wel niet de jongste, maar verder loopt dit spel gewoon heel soepel.
Wanneer ik nu op low of medium graphics speel dan blijft hij dit doen.
pi_122730412
Sluit hij af met een melding? Merk je FPS drop? Artifacts? Wat zegt eventviewer?
pi_122768884
quote:
7s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:31 schreef DaFan het volgende:
Sluit hij af met een melding? Merk je FPS drop? Artifacts? Wat zegt eventviewer?
Nope geen melding. Hij begint wel een beetje te haperen.
Ik kan daarna wel weer zonder problemen verder spelen.
pi_122820335
gister even gespeeld na de 1.7 update. Ik ben niet super enthousiast over het reputation systeem. Zo veel goede spullen vallen er ook niet mee te krijgen als ik zo snel kijk.
pi_122825503
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:22 schreef wouterk het volgende:
gister even gespeeld na de 1.7 update. Ik ben niet super enthousiast over het reputation systeem. Zo veel goede spullen vallen er ook niet mee te krijgen als ik zo snel kijk.
Veel cosmetische items, gelukkig. En gelukkig ook de legacy sabers. Daar zat ik op te wachten. En de nieuwe armors op Ilum vind ik er wel leuk uit zien. Alleen de rest van mijn guild ook, dus ik vraag me af hoeveel mensen er straks mee lopen in mijn guild.
pi_122853538
Zijn er nog nieuwe items die echt bruikbaar zijn op level 50?
pi_122857311
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 23:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zijn er nog nieuwe items die echt bruikbaar zijn op level 50?
Nee, alleen cosmetische items, armor en wapens zijn ook allemaal leeg. Daarnaast nog wat pets. En 1 van de bosses dropt BH op normal mode en Hazmat op hard mode.
pi_122862225
Mischien toch eens aan die reputation gaan werken om wat cosmetische dingen te zien, is er al een site ergens die al die spullen laat zien, dan weet ik welke reputatie ik aan moet werken.

Zover ik begrijp zitten de vendors op verschillende planeten, lijkt me best irritant om ze allemaal af te gaan.
pi_123072171
Misschien een hele domme vraag maar hoe zit het met je uiterlijk in SWTOR. Ik ben lvl 50 en heb bepaalde gear maar ik begrijp dat je dan evenoged je uiterlijk kan wijzigen zonder je stats van je gear te verliezen. Hoe zit dat? Ik weet wel dat je de kleur enzo vna je gear enigzins kan aanpassen en je headslot niet kan tonen.
pi_123083204
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:27 schreef wouterk het volgende:
jk in SWTOR. Ik ben lvl 50 en heb bepaalde gear maar ik begrijp dat je dan evenoged je uiterlijk kan wijzigen zonder je stats van je gear te verliezen. Hoe zit dat? Ik weet wel dat je de kleur enzo vna je gear enigzins kan aanpassen en je
Zoek de gear uit die je wil hebben, dat kan dus social gear zijn, of adaptive gear of orange gear. Vervolgens pak je de gear die je nu hebt, en haal de de armoring, mod en enhancement eruit. Die stop je in de gewenste gear. Let op, dit is wel een kostbaar geintje, zeker met endgame gear, dus zorg dat je wat credits hebt (denk aan 30-40k per onderdeel dat je eruit haalt, dus 120k per slot van je gear dat je wilt aanpassen).
pi_123083235
Er is veel gear met mods. Je kan dus goeie mods kopen en deze plaatsen in oude gear, of tegen een prijs de mods uit een lelijk item halen in plaatsen in een item naar keuze.

Mijn jedi guardian bijvoorbeeld draagt helemaal geen armor en heeft dit ook niet nodig. Ze lijkt gewoon kleding te dragen.
pi_123083325
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:48 schreef Rhalius het volgende:
Er is veel gear met mods. Je kan dus goeie mods kopen en deze plaatsen in oude gear, of tegen een prijs de mods uit een lelijk item halen in plaatsen in een item naar keuze.

Mijn jedi guardian bijvoorbeeld draagt helemaal geen armor en heeft dit ook niet nodig. Ze lijkt gewoon kleding te dragen.
Ze heeft wel armoring, maar die zit op het armoring onderdeel zelf :P
pi_123084089
Ja inderdaad, maar je ziet visueel geen armor. Mijn beeld van Jedi is nu eenmaal zoals in de films. Dus gewoon in bruine mantels en met een groene of blauwe lightsaber. :)
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:08:06 #86
383398 Kyubey
pi_123094383
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 19:07 schreef Rhalius het volgende:
Ja inderdaad, maar je ziet visueel geen armor. Mijn beeld van Jedi is nu eenmaal zoals in de films. Dus gewoon in bruine mantels en met een groene of blauwe lightsaber. :)
bohh
Helemaal super.
pi_123106158
Oke dank, logisch ook maar dan kan ik dat eens gaan proberen. De hele tijd in mijn standaard endgame gear lopen is ook zo gewoontjes :)
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:57:07 #88
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_123155390
Patch 2.0 is te spelen op de PTS. Inclusief de nieuwe levelcap van 55, veel veranderingen, een nieuwe Operation en nieuwe hardmode flashpoints. Echter (nog) niet de nieuwe planeet Makeb.
pi_123215100
net even op de pvp server bezig geweest met mijn scoundrel O+ hammer station..

Hammer station is echt al zo vaak mis gegaan bij mij ivm slechte groep :') je komt er altijd de nieuwelingen tegen die er niks van snappen..
Vandaag een tank die niet kon tanken en een shadow lvl 19 met 1900 hp :') ik moest de healer helpen omdat de shadow na 2 klappen alweer weg was..
daarnaast steeds de cc verbreken.. :{
2de groep ook weer dikke faal, maar toch nog tot de eindbaas kwamen.
3de groep eindelijk raak in klein half uur O+

tussen de 2 a 3 uur mee bezig geweest :{
Bij de andere flashpoints kom je niet meer zo snel een slechte groep tegen gelukkig.
pi_123243504
Ik zit nu met SWTOR te bellen, maar ik sta al 10 minuten in de wachtrij om iemand aan de lijn te krijgen om mijn security key te verwijderen, is dit normaal? :P

[ Bericht 1% gewijzigd door LeaderRoel op 23-02-2013 16:36:27 ]
pi_123243632
Hammer Station is vaak een probleem ja. Eerste flashpoint waar je team er toe doet, bij esseles en black talon nog niet.

Moet ook wel zeggen dat hammer station een pittige eindbaas heeft.
pi_123244236
Ik heb mijn account weer terug _O_
pi_123244978
*O*
pi_123245457
Heb al sinds de zomer niet meer gespeeld. Hoe is het spel veranderd? Is het veel verbeterd of niet? En is het nog waard om te gaan subscriben? ;)
pi_123245724
ik heb ook al een half jaar niet gespeeld, donno
pi_123256052
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Heb al sinds de zomer niet meer gespeeld. Hoe is het spel veranderd? Is het veel verbeterd of niet? En is het nog waard om te gaan subscriben? ;)
Op PTS kan je nu 2.0 vinden. Nieuwe ops en level 55 ;D
pi_123319240
Ik speel het nog zeer regelmatig, veel te doen en nu ook rep farmen(ikzelf vind het minder maar het houdt je bezig), nieuwe gear, zo dadelijk nieuwe ops enz.
pi_123863476
Soms... net 40 blackhole comms gespendeerd aan armoring met bonus(campaign) voor mn smuggler, zie ik pas na het socketen dat ik per ongeluk de verkeerde armoring heb gekozen, dus nu heb ik geen set bonus meer, 40 comms vernaggeld...
pi_123901950
Ja dat is even flink balen. Mij ook een keer gebeurd maar gelukkig met columni comms. die zijn net wat sneller terug verdiend.

Net de nieuwe developer video gezien over de uitbreiding. Nog steeds geen echte datum voor de DLC. Beetje jammer. Voorjaar 2013 staat er dus zal het wel aan het einde vna het voorjaar zijn.
pi_124244449
Weet iemand nog goedkope time cards te vinden? De goedkoopste 60 dagen kaart die ik op dit moment tegenkom is 21 euro. Dat moet toch veel goedkoper kunnen?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')