SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
fixdquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:58 schreef leeell het volgende:
net Kotor en Kotor II nog een keer uitgespeeld.
wat blijven spellen toch superieur aan swtor
Je bent net als die kneusjes die The Old Republic liken op facebook en dan bij elke post gaan zitten klagen dat de game kut is en BioWare moet oprotten.quote:
Dat zei Morthill helemaal nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Om terug te komen op mijn logitech g110/macro verhaal, morthill zei:
"Had je slechts 6 verschillende attacks, ga je deze nog in een macro gooien, de volgende stap is gewoon een bossfight op youtube bekijken, hoef je helemaal niks meer zelf te doen"
Dit kan niet, je kunt slechts sets tot 10 stuks met de werkelijke tijd opnemen als maximum, dus dit werkt niet bij een boss fight
Maar daar staat tegenover dat je 90% van de trash/level mobs echt makkelijker afmaakt en dat je voordeel hebt in pvp
zelfs niet de LOTRO killer in mijn gevalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:46 schreef Kyubey het volgende:
De WoW killer
Het is jullie helaas niet gelukt jongens...
Wow-killer? Ben je weer de media aan het napraten? Zover ik het mij kan herinneren hebben ze nooit gezegd dat ze dat zouden worden of willen worden. Meer dat de media het zo heeft genoemd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:46 schreef Kyubey het volgende:
De WoW killer
Het is jullie helaas niet gelukt jongens...
Volgens mij was het doel niets meer dan bestaan naast WoW, dat is in ieder geval in abbovorm niet gelukt. Maar ach, de critici hebben altijd grotere woorden nodig dan de fansquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:15 schreef pjats het volgende:
[..]
Wow-killer? Ben je weer de media aan het napraten? Zover ik het mij kan herinneren hebben ze nooit gezegd dat ze dat zouden worden of willen worden. Meer dat de media het zo heeft genoemd.
Alle HM en NiM ops al gedaan? Succesquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:38 schreef wouterk het volgende:
jawel, ik ben nu een paar andere classes aan het levelen. Moet zeggen dat de verhalen echt heel divers zijn en dat nodigt erg uit om door te levelen. Maar dan blijft het wel zo dat de end-game nog niet zo diepgaand is.
quote:
Ow yeah! Level 36 nu. Gisteren de Maelstorm Flashpoint gedaan met wat guild members. Ik hoop wel dat ik snel klaar ben op Balmorra. Wat een kutplaneet...quote:
Zowel aan imp als rep side mijn minst favo planeet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ow yeah! Level 36 nu. Gisteren de Maelstorm Flashpoint gedaan met wat guild members. Ik hoop wel dat ik snel klaar ben op Balmorra. Wat een kutplaneet...
ik ben level 28 nu en op tatooinequote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ow yeah! Level 36 nu. Gisteren de Maelstorm Flashpoint gedaan met wat guild members. Ik hoop wel dat ik snel klaar ben op Balmorra. Wat een kutplaneet...
quote:Op zondag 3 februari 2013 10:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zelf bijna helemaal rakata met wat blackhole pieces en mn healer helemaal columi
Misschien dat je hier wat aan hebt.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:28 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik wou net weer even gaan spelen, maar ik heb een nieuwe iPhone aangeschaft waardoor de security key app het niet meer doet. Nu kan ik ook niet meer inloggen. Weet iemand hoe ik dit probleem fix?
Ik ga eens proberen, wordt wel apart om Nederlandse woorden in het Engels te zeggenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:04 schreef wouterk het volgende:
ik heb dat ook gehad. snelste manier is gewoon hun bellen en dan stellen ze je wat vragen en halen ze je key eraf. Kun je daarna weer kiezen om zonder key te spelen of weer een nieuwe op je telefoon te zetten.
Heb nog nooit naar buitenland gebeld maar zal wel goed komenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:10 schreef wouterk het volgende:
ja inderdaad. Maar ik had een heel aardig meisje aan de lijn die zelf al heel moeilijk was te verstaan.
Maar je zal niet de eerste zijn dus ze zijn wel wat gewend
Welke guild? Dutch Order?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
De guild was van 500 naar 70 man teruggelopen, de guild leader kwam opeens na 4 weken weer een keer online, gaf lead aan een random persoon en sinds vorige week zijn we weer flink aan het recruiten, we hebben een vast teamspeak kanaal en er is weer een flinke aanwas van nieuwe spelers
Ah zijn jullie dat. Ik zit bij Legion.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Guild name: Slap my jawa server: tomb of freedon nadd
Balmorra valt echt heel erg tegen, maar ik ben erg blij dat ik er nu klaar ben. Standaard doe ik alle missies (ook de bonussen) , behalve de heroics en de flashpoints, mits er wat mensen toevallig zijn om dat samen mee te doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik ben level 28 nu en op tatooine
joh, ik snap nog steeds de helft van de game niet. Boeit me ook niet, want ik speel voor de fun en het verhaal, niet om super precies allerlei dingen te doen. Ik kan me ook stevig ergeren aan level 50's die met 150km/uur door een flashpoint rushen, terwijl ik op mij dooie gemakkie droids wil scavengen en zo.quote:Gister groep quest gehad met mensen die stuns niet snappen![]()
Don't attack the one with the icon.. en dan doen ze groep aanval of wil de jedi hem juist tanken
Welcome to the club. Men wil dan vaak ook nog dat ik ga interruptenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:05 schreef ImMaxa het volgende:
Probeer nu voor het eerst om als healer te spelen in Flashpoints, en dat valt nog niet mee. De boel in leven houden als de tank geen aggro weet vast te houden is erg lastig, plus dat groepsleden geen interrupts gebruiken en van jou verlangen dat je 'even' alle damage van die rocket barrage healt die ze hadden kunnen voorkomen...
Onze guild heeft de afgelopen dagen flink nieuwe aanwas gekregen, we maken gratis leveling epics voor onze guildies en boosts e.d. wordt erg gewaardeerd. ook 24 uurs teamspeak channel enz. echt leukquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:13 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ah zijn jullie dat. Ik zit bij Legion.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Balmorra valt echt heel erg tegen, maar ik ben erg blij dat ik er nu klaar ben. Standaard doe ik alle missies (ook de bonussen) , behalve de heroics en de flashpoints, mits er wat mensen toevallig zijn om dat samen mee te doen.
[..]
joh, ik snap nog steeds de helft van de game niet. Boeit me ook niet, want ik speel voor de fun en het verhaal, niet om super precies allerlei dingen te doen. Ik kan me ook stevig ergeren aan level 50's die met 150km/uur door een flashpoint rushen, terwijl ik op mij dooie gemakkie droids wil scavengen en zo.
ja ben nu op Balmorraquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Balmorra valt echt heel erg tegen, maar ik ben erg blij dat ik er nu klaar ben. Standaard doe ik alle missies (ook de bonussen) , behalve de heroics en de flashpoints, mits er wat mensen toevallig zijn om dat samen mee te doen.
[..]
Nope geen melding. Hij begint wel een beetje te haperen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:31 schreef DaFan het volgende:
Sluit hij af met een melding? Merk je FPS drop? Artifacts? Wat zegt eventviewer?
Veel cosmetische items, gelukkig. En gelukkig ook de legacy sabers. Daar zat ik op te wachten. En de nieuwe armors op Ilum vind ik er wel leuk uit zien. Alleen de rest van mijn guild ook, dus ik vraag me af hoeveel mensen er straks mee lopen in mijn guild.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:22 schreef wouterk het volgende:
gister even gespeeld na de 1.7 update. Ik ben niet super enthousiast over het reputation systeem. Zo veel goede spullen vallen er ook niet mee te krijgen als ik zo snel kijk.
Nee, alleen cosmetische items, armor en wapens zijn ook allemaal leeg. Daarnaast nog wat pets. En 1 van de bosses dropt BH op normal mode en Hazmat op hard mode.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zijn er nog nieuwe items die echt bruikbaar zijn op level 50?
Zoek de gear uit die je wil hebben, dat kan dus social gear zijn, of adaptive gear of orange gear. Vervolgens pak je de gear die je nu hebt, en haal de de armoring, mod en enhancement eruit. Die stop je in de gewenste gear. Let op, dit is wel een kostbaar geintje, zeker met endgame gear, dus zorg dat je wat credits hebt (denk aan 30-40k per onderdeel dat je eruit haalt, dus 120k per slot van je gear dat je wilt aanpassen).quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:27 schreef wouterk het volgende:
jk in SWTOR. Ik ben lvl 50 en heb bepaalde gear maar ik begrijp dat je dan evenoged je uiterlijk kan wijzigen zonder je stats van je gear te verliezen. Hoe zit dat? Ik weet wel dat je de kleur enzo vna je gear enigzins kan aanpassen en je
Ze heeft wel armoring, maar die zit op het armoring onderdeel zelfquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:48 schreef Rhalius het volgende:
Er is veel gear met mods. Je kan dus goeie mods kopen en deze plaatsen in oude gear, of tegen een prijs de mods uit een lelijk item halen in plaatsen in een item naar keuze.
Mijn jedi guardian bijvoorbeeld draagt helemaal geen armor en heeft dit ook niet nodig. Ze lijkt gewoon kleding te dragen.
bohhquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:07 schreef Rhalius het volgende:
Ja inderdaad, maar je ziet visueel geen armor. Mijn beeld van Jedi is nu eenmaal zoals in de films. Dus gewoon in bruine mantels en met een groene of blauwe lightsaber.
Op PTS kan je nu 2.0 vinden. Nieuwe ops en level 55 ;Dquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Heb al sinds de zomer niet meer gespeeld. Hoe is het spel veranderd? Is het veel verbeterd of niet? En is het nog waard om te gaan subscriben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |