abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121395695

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Bekijk deze YouTube-video

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/
De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/

Lijst met characters van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_121395700
Omdat Roelie lag te slapen :P
pi_121395846
excuus :P dacht dat er nog heel was posts bij konden!
  donderdag 10 januari 2013 @ 15:58:26 #4
256666 leeell
I know you're lonely
pi_121396170
net Kotor en Kotor II nog een keer uitgespeeld.

wat blijven die spellen toch superieur aan swtor
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_121400835
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:58 schreef leeell het volgende:
net Kotor en Kotor II nog een keer uitgespeeld.

wat blijven spellen toch superieur aan swtor
fixd
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 15:39:42 #6
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_121436996
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

fixd
Oke, doei uit dit topic, het gaat je goed! :W
pi_121442656
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

fixd
Je bent net als die kneusjes die The Old Republic liken op facebook en dan bij elke post gaan zitten klagen dat de game kut is en BioWare moet oprotten.
pi_121444479
Ik blijf als star wars fan van het eerste uur erbij dat deze game echt vet is.
Er is nog steeds geen betere game die het gevoel dat ik bij de eerste film had(IV a new hope) en levelen op tatooine, hemels...
pi_121444595
Om terug te komen op mijn logitech g110/macro verhaal, morthill zei:

"Had je slechts 6 verschillende attacks, ga je deze nog in een macro gooien, de volgende stap is gewoon een bossfight op youtube bekijken, hoef je helemaal niks meer zelf te doen"

Dit kan niet, je kunt slechts sets tot 10 stuks met de werkelijke tijd opnemen als maximum, dus dit werkt niet bij een boss fight
Maar daar staat tegenover dat je 90% van de trash/level mobs echt makkelijker afmaakt en dat je voordeel hebt in pvp
pi_121445281
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Om terug te komen op mijn logitech g110/macro verhaal, morthill zei:

"Had je slechts 6 verschillende attacks, ga je deze nog in een macro gooien, de volgende stap is gewoon een bossfight op youtube bekijken, hoef je helemaal niks meer zelf te doen"

Dit kan niet, je kunt slechts sets tot 10 stuks met de werkelijke tijd opnemen als maximum, dus dit werkt niet bij een boss fight
Maar daar staat tegenover dat je 90% van de trash/level mobs echt makkelijker afmaakt en dat je voordeel hebt in pvp
Dat zei Morthill helemaal niet :{ Dat weet ik vrij zeker, omdat ik Morthill ben en dat niet gezegd heb.
pi_121463244

Was een quote van roellie80 en niet van jou idd excuses daarvoor.
Blijft lastig om te quoten vanuit een ouder topic.
pi_121463720
Is er nog een beetje leven in het spel? Veel mensen die ops doen enzo?
pi_121464655
er valt nog genoeg te doen, vooral iedere avond en in het weekend is net makkelijk genoeg om flashpoints, PvP en van alles te doen. Ik doe nooit geen ops. te saai.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 13:43:46 #14
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_121468340
Red Eclipse server is druk zat. Heb ook helaas regelmatig last van lag. De fleet heeft standaard 2 instances, op drukke momenten zo 4 of 5. De meeste planeten waar ik kom hebben ook 2 instances, of meer.
You know, I've learned something today
pi_121478658
Inderdaad, het is vaak erg druk!
pi_121586986
Speel het spel nu ook ook weer na maandenlang afwezig te zijn. Had wat problemen met het betalingssysteem enkele weken terug maar nu werkt alles weer prima.

Eindelijk lvl 50 met mijn maurader (nazgulkiller - Red Eclipse). Nu gear verzamelen.

Na jaren wow te hebben gespeeld moet ik toch zeggen dat ik me prima vermaak met swtor. Misschien zelfs beter mee vermaak...
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:46:46 #17
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_121592966
De WoW killer :')

Het is jullie helaas niet gelukt jongens...
Helemaal super.
pi_121593141
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:46 schreef Kyubey het volgende:

zelfs niet de LOTRO killer in mijn geval :P
pi_121609935
Wow spelen jullie nog steeds :D

Misschien nu dat het f2p is ook maar weer eens proberen :P En ik was nog wel zo goed op weg om warmaster te worden of hoe die shit in pvp ook maar heette!
  dinsdag 15 januari 2013 @ 23:15:41 #20
126783 pjats
The Pjatser
pi_121618684
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:46 schreef Kyubey het volgende:

Wow-killer? Ben je weer de media aan het napraten? Zover ik het mij kan herinneren hebben ze nooit gezegd dat ze dat zouden worden of willen worden. Meer dat de media het zo heeft genoemd.
pi_121619374
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:15 schreef pjats het volgende:

[..]

Wow-killer? Ben je weer de media aan het napraten? Zover ik het mij kan herinneren hebben ze nooit gezegd dat ze dat zouden worden of willen worden. Meer dat de media het zo heeft genoemd.
Volgens mij was het doel niets meer dan bestaan naast WoW, dat is in ieder geval in abbovorm niet gelukt. Maar ach, de critici hebben altijd grotere woorden nodig dan de fans :)
pi_121620420
Het komt toch neer op je persoonlijke mening.

Voor mij zijn er zoveel WoW killers aangezien ik WoW gewoonweg een slechte game vind. Zolang de games die ik speel maar succesvol genoeg zijn voor nieuwe content, sequels en zo boeit het mij niet erg wie er nu het beste verkoopt.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_121625811
En veel van dit soort games die van een betaalde versie naar een f2p versie gaan maken juist meer omzet. Dacht dat dit ook bij swtor het geval was.

Het is gewoon leuk om na wow ook eens een keer wat anders te spelen. zeker met een f2p spel is die overstap nog makkelijker.
pi_121626328
Bij een headline van de Telegraaf gamepagina staat "Homoplaneet voor SWTOR" :')
http://www.telegraaf.nl/d(...)et_voor_SWOTR__.html
pi_121633717
Achter een betaalmuur, oh boe-fucking-hoe :') games zijn niet gratis, get over it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')