abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122459424
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:10 schreef wouterk het volgende:
ja inderdaad. Maar ik had een heel aardig meisje aan de lijn die zelf al heel moeilijk was te verstaan.

Maar je zal niet de eerste zijn dus ze zijn wel wat gewend ;)
Heb nog nooit naar buitenland gebeld maar zal wel goed komen :P
pi_122488978
wrong topic *O*
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_122496709
De guild was van 500 naar 70 man teruggelopen, de guild leader kwam opeens na 4 weken weer een keer online, gaf lead aan een random persoon en sinds vorige week zijn we weer flink aan het recruiten, we hebben een vast teamspeak kanaal en er is weer een flinke aanwas van nieuwe spelers :)
pi_122497462
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
De guild was van 500 naar 70 man teruggelopen, de guild leader kwam opeens na 4 weken weer een keer online, gaf lead aan een random persoon en sinds vorige week zijn we weer flink aan het recruiten, we hebben een vast teamspeak kanaal en er is weer een flinke aanwas van nieuwe spelers :)
Welke guild? Dutch Order? :P
pi_122503855
Ik heb twee keer een mislukte guild gehad, dat speelde wel mee bij mijn kappen :{
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:23:22 #56
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_122512418
Mijn huidige guild op Red Eclipse is wat aan het teruglopen geloof ik. Enkele leden zijn in korte tijd vertrokken en er lijkt maar weinig te gebeuren, helaas.
You know, I've learned something today
pi_122526907
Guild name: Slap my jawa server: tomb of freedon nadd
pi_122541724
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Guild name: Slap my jawa server: tomb of freedon nadd
Ah zijn jullie dat. Ik zit bij Legion. :)
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_122541816
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 17:24 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

ik ben level 28 nu en op tatooine :)
Balmorra valt echt heel erg tegen, maar ik ben erg blij dat ik er nu klaar ben. Standaard doe ik alle missies (ook de bonussen) , behalve de heroics en de flashpoints, mits er wat mensen toevallig zijn om dat samen mee te doen.

quote:
Gister groep quest gehad met mensen die stuns niet snappen :')
Don't attack the one with the icon.. en dan doen ze groep aanval of wil de jedi hem juist tanken :{
joh, ik snap nog steeds de helft van de game niet. Boeit me ook niet, want ik speel voor de fun en het verhaal, niet om super precies allerlei dingen te doen. Ik kan me ook stevig ergeren aan level 50's die met 150km/uur door een flashpoint rushen, terwijl ik op mij dooie gemakkie droids wil scavengen en zo.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_122544307
Moet je vantevoren wel even aangeven. Als je al weken 50 bent en het alleen doet voor de daily en de weeklies om comms te krijgen dan is het echt irritant als je iemand hebt die er continu achteraan hobbelt. Niet dat je alle FPs makkelijk met 2 man kan doen maar toch ;) zij moeten dat trouwens ook aangeven.
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:05:45 #61
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_122548301
Probeer nu voor het eerst om als healer te spelen in Flashpoints, en dat valt nog niet mee. De boel in leven houden als de tank geen aggro weet vast te houden is erg lastig, plus dat groepsleden geen interrupts gebruiken en van jou verlangen dat je 'even' alle damage van die rocket barrage healt die ze hadden kunnen voorkomen...
pi_122548713
tsja, wat dat betreft kan je beter tanken/dpsen dan healen.

Gister de update van versie 1.7 gelezen. Dat wordt rep grinden. al kan ik nog niet echt goed de toegevoegde waarde inschatten. Lijkt nu alleen dat je speciale items kan krijgen en titles. Gear en dergelijke wordt niet genoemd.

http://www.swtor.com/blog(...)-galactic-reputation
pi_122550333
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:05 schreef ImMaxa het volgende:
Probeer nu voor het eerst om als healer te spelen in Flashpoints, en dat valt nog niet mee. De boel in leven houden als de tank geen aggro weet vast te houden is erg lastig, plus dat groepsleden geen interrupts gebruiken en van jou verlangen dat je 'even' alle damage van die rocket barrage healt die ze hadden kunnen voorkomen...
Welcome to the club. Men wil dan vaak ook nog dat ik ga interrupten :')
pi_122550745
Ik moet zeggen ik mis de pvp in deze game zo af en toe nog wel. Wat was het heerlijk om als Sniper Hutball te spelen en iederen van afstand te critten :)
  woensdag 6 februari 2013 @ 17:02:48 #65
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_122557300
Mijn Sniper naar 50 levellen was een erg plezierige ervaring. Veel pvp gedaan. Ging vaak erg goed, soms gewoon nr 1 van de WZ. En zo goed ben ik echt niet. Ben volgensmij wat traag en klik ook de meeste dingen ipv keybinds.
Heb een Sniper, Sorcerer en Juggernaut op lvl 50 plus nog een half dozijn alts. Vriendin speelt ook, gister samen haar laatste 2 class-quests gedaan (Warrior)
pi_122562756
met flashpoints gaat het toch erg om de groep.

Ook erg irritant als je tankt en er is iemand anders bij die zo nodig wil tanken. Pas zelfs de healer!
Vervolgens beland je dan in allerlei gevechten die niet nodig zijn, of heb je zelfs een malloot die een andere groep aanvalt dan de tank.

Maar meestal gaat het wel goed, en anders gewoon stemmen om een slechte speler te kicken.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_122562950
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 09:13 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Ah zijn jullie dat. Ik zit bij Legion. :)
Onze guild heeft de afgelopen dagen flink nieuwe aanwas gekregen, we maken gratis leveling epics voor onze guildies en boosts e.d. wordt erg gewaardeerd. ook 24 uurs teamspeak channel enz. echt leuk
pi_122568090
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 09:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Balmorra valt echt heel erg tegen, maar ik ben erg blij dat ik er nu klaar ben. Standaard doe ik alle missies (ook de bonussen) , behalve de heroics en de flashpoints, mits er wat mensen toevallig zijn om dat samen mee te doen.

[..]

joh, ik snap nog steeds de helft van de game niet. Boeit me ook niet, want ik speel voor de fun en het verhaal, niet om super precies allerlei dingen te doen. Ik kan me ook stevig ergeren aan level 50's die met 150km/uur door een flashpoint rushen, terwijl ik op mij dooie gemakkie droids wil scavengen en zo.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 09:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

[..]

ja ben nu op Balmorra :{
is idd al heel snel saai. Heroics zijn altijd wel mensen voor te vinden merk ik :) Zit ik op de europese RP server. Niet dat ik role-play, maar de mensen spelen serieus en ik merk dat iedereen je wil helpen. Ik speel pas sinds december maar ben helemaal positief.

heb zo'n 4 a 5 jaar terug weleens WoW gedaan, maar echte noobs zoals daar heb ik gewoon nog niet gezien :o

Chapter 1 van Smuggler was awesome :7
pi_122601912
Ik ben aan het denken om op PVP server te spelen.
Zijn deze goed bevolkt zodat ik makkelijk mensen kan vinden voor flashpoints?
Krijg ik ook valor points dat belangrijk zou zijn wan ik random in field iemand kill?

En wat voor type kan ik het beste spelen: DPS, tank of healer.
gewoon wat tips voor iemand zonder pvp ervaring :)

Ik dus net kijken op pvp server. Zijn dus alle verschillende wasbeer variant namen bezet :{
Vind dit Wasbeertje niet leuk. grom B-)

[ Bericht 27% gewijzigd door the_legend_killer op 07-02-2013 19:10:20 ]
pi_122629553
Er worden inderdaad nogal vaak belachelijke namen gebruikt.

Een tijdje terug zag ik "kopje koffie" voorbij komen.
  zondag 10 februari 2013 @ 01:45:45 #71
126783 pjats
The Pjatser
pi_122700537
Ok, 1.7 komt dinsdag al. En zonder testen op de PTS. Hopen dat dat goed gaat :S

Nu druk bezig mijn sentinel level 50 te maken. Ik zit nu op level 46 en moet beginnen met Voss, dus daar ga ik even doorheen racen.
  zondag 10 februari 2013 @ 11:02:35 #72
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_122705083
Kun je later mooi terug naar Voss voor de reputatie. ;)

En geen PTS komt doordat het een event is (op Ilum) en events blijkbaar nooit via de PTS gaan. Maar inderdaad hopen dat er verder zo weinig mogelijk bugs in zitten. De downtime is van 9:30 tot 15:00 geloof ik...
pi_122714756
Ben geswitcht naar pvp server :) bounty hunter aangemaakt en klaar op Hutta.

Het spel sluit bij mij na zo'n 2,5 uur spelen af. In het begin deed hij dit niet, maar toen ik merk wan ik hard door gesprekken ga en planeten dat dit wel vaker voorkomt.
Ligt dit aan mijn video kaart ofzo? Computer is dan wel niet de jongste, maar verder loopt dit spel gewoon heel soepel.
Wanneer ik nu op low of medium graphics speel dan blijft hij dit doen.
pi_122730412
Sluit hij af met een melding? Merk je FPS drop? Artifacts? Wat zegt eventviewer?
pi_122768884
quote:
7s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:31 schreef DaFan het volgende:
Sluit hij af met een melding? Merk je FPS drop? Artifacts? Wat zegt eventviewer?
Nope geen melding. Hij begint wel een beetje te haperen.
Ik kan daarna wel weer zonder problemen verder spelen.
pi_122820335
gister even gespeeld na de 1.7 update. Ik ben niet super enthousiast over het reputation systeem. Zo veel goede spullen vallen er ook niet mee te krijgen als ik zo snel kijk.
pi_122825503
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:22 schreef wouterk het volgende:
gister even gespeeld na de 1.7 update. Ik ben niet super enthousiast over het reputation systeem. Zo veel goede spullen vallen er ook niet mee te krijgen als ik zo snel kijk.
Veel cosmetische items, gelukkig. En gelukkig ook de legacy sabers. Daar zat ik op te wachten. En de nieuwe armors op Ilum vind ik er wel leuk uit zien. Alleen de rest van mijn guild ook, dus ik vraag me af hoeveel mensen er straks mee lopen in mijn guild.
pi_122853538
Zijn er nog nieuwe items die echt bruikbaar zijn op level 50?
pi_122857311
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 23:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zijn er nog nieuwe items die echt bruikbaar zijn op level 50?
Nee, alleen cosmetische items, armor en wapens zijn ook allemaal leeg. Daarnaast nog wat pets. En 1 van de bosses dropt BH op normal mode en Hazmat op hard mode.
pi_122862225
Mischien toch eens aan die reputation gaan werken om wat cosmetische dingen te zien, is er al een site ergens die al die spullen laat zien, dan weet ik welke reputatie ik aan moet werken.

Zover ik begrijp zitten de vendors op verschillende planeten, lijkt me best irritant om ze allemaal af te gaan.
pi_123072171
Misschien een hele domme vraag maar hoe zit het met je uiterlijk in SWTOR. Ik ben lvl 50 en heb bepaalde gear maar ik begrijp dat je dan evenoged je uiterlijk kan wijzigen zonder je stats van je gear te verliezen. Hoe zit dat? Ik weet wel dat je de kleur enzo vna je gear enigzins kan aanpassen en je headslot niet kan tonen.
pi_123083204
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:27 schreef wouterk het volgende:
jk in SWTOR. Ik ben lvl 50 en heb bepaalde gear maar ik begrijp dat je dan evenoged je uiterlijk kan wijzigen zonder je stats van je gear te verliezen. Hoe zit dat? Ik weet wel dat je de kleur enzo vna je gear enigzins kan aanpassen en je
Zoek de gear uit die je wil hebben, dat kan dus social gear zijn, of adaptive gear of orange gear. Vervolgens pak je de gear die je nu hebt, en haal de de armoring, mod en enhancement eruit. Die stop je in de gewenste gear. Let op, dit is wel een kostbaar geintje, zeker met endgame gear, dus zorg dat je wat credits hebt (denk aan 30-40k per onderdeel dat je eruit haalt, dus 120k per slot van je gear dat je wilt aanpassen).
pi_123083235
Er is veel gear met mods. Je kan dus goeie mods kopen en deze plaatsen in oude gear, of tegen een prijs de mods uit een lelijk item halen in plaatsen in een item naar keuze.

Mijn jedi guardian bijvoorbeeld draagt helemaal geen armor en heeft dit ook niet nodig. Ze lijkt gewoon kleding te dragen.
pi_123083325
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:48 schreef Rhalius het volgende:
Er is veel gear met mods. Je kan dus goeie mods kopen en deze plaatsen in oude gear, of tegen een prijs de mods uit een lelijk item halen in plaatsen in een item naar keuze.

Mijn jedi guardian bijvoorbeeld draagt helemaal geen armor en heeft dit ook niet nodig. Ze lijkt gewoon kleding te dragen.
Ze heeft wel armoring, maar die zit op het armoring onderdeel zelf :P
pi_123084089
Ja inderdaad, maar je ziet visueel geen armor. Mijn beeld van Jedi is nu eenmaal zoals in de films. Dus gewoon in bruine mantels en met een groene of blauwe lightsaber. :)
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:08:06 #86
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_123094383
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 19:07 schreef Rhalius het volgende:
Ja inderdaad, maar je ziet visueel geen armor. Mijn beeld van Jedi is nu eenmaal zoals in de films. Dus gewoon in bruine mantels en met een groene of blauwe lightsaber. :)
bohh
Helemaal super.
pi_123106158
Oke dank, logisch ook maar dan kan ik dat eens gaan proberen. De hele tijd in mijn standaard endgame gear lopen is ook zo gewoontjes :)
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:57:07 #88
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_123155390
Patch 2.0 is te spelen op de PTS. Inclusief de nieuwe levelcap van 55, veel veranderingen, een nieuwe Operation en nieuwe hardmode flashpoints. Echter (nog) niet de nieuwe planeet Makeb.
pi_123215100
net even op de pvp server bezig geweest met mijn scoundrel O+ hammer station..

Hammer station is echt al zo vaak mis gegaan bij mij ivm slechte groep :') je komt er altijd de nieuwelingen tegen die er niks van snappen..
Vandaag een tank die niet kon tanken en een shadow lvl 19 met 1900 hp :') ik moest de healer helpen omdat de shadow na 2 klappen alweer weg was..
daarnaast steeds de cc verbreken.. :{
2de groep ook weer dikke faal, maar toch nog tot de eindbaas kwamen.
3de groep eindelijk raak in klein half uur O+

tussen de 2 a 3 uur mee bezig geweest :{
Bij de andere flashpoints kom je niet meer zo snel een slechte groep tegen gelukkig.
pi_123243504
Ik zit nu met SWTOR te bellen, maar ik sta al 10 minuten in de wachtrij om iemand aan de lijn te krijgen om mijn security key te verwijderen, is dit normaal? :P

[ Bericht 1% gewijzigd door LeaderRoel op 23-02-2013 16:36:27 ]
pi_123243632
Hammer Station is vaak een probleem ja. Eerste flashpoint waar je team er toe doet, bij esseles en black talon nog niet.

Moet ook wel zeggen dat hammer station een pittige eindbaas heeft.
pi_123244236
Ik heb mijn account weer terug _O_
pi_123244978
*O*
pi_123245457
Heb al sinds de zomer niet meer gespeeld. Hoe is het spel veranderd? Is het veel verbeterd of niet? En is het nog waard om te gaan subscriben? ;)
pi_123245724
ik heb ook al een half jaar niet gespeeld, donno
pi_123256052
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Heb al sinds de zomer niet meer gespeeld. Hoe is het spel veranderd? Is het veel verbeterd of niet? En is het nog waard om te gaan subscriben? ;)
Op PTS kan je nu 2.0 vinden. Nieuwe ops en level 55 ;D
pi_123319240
Ik speel het nog zeer regelmatig, veel te doen en nu ook rep farmen(ikzelf vind het minder maar het houdt je bezig), nieuwe gear, zo dadelijk nieuwe ops enz.
pi_123863476
Soms... net 40 blackhole comms gespendeerd aan armoring met bonus(campaign) voor mn smuggler, zie ik pas na het socketen dat ik per ongeluk de verkeerde armoring heb gekozen, dus nu heb ik geen set bonus meer, 40 comms vernaggeld...
pi_123901950
Ja dat is even flink balen. Mij ook een keer gebeurd maar gelukkig met columni comms. die zijn net wat sneller terug verdiend.

Net de nieuwe developer video gezien over de uitbreiding. Nog steeds geen echte datum voor de DLC. Beetje jammer. Voorjaar 2013 staat er dus zal het wel aan het einde vna het voorjaar zijn.
pi_124244449
Weet iemand nog goedkope time cards te vinden? De goedkoopste 60 dagen kaart die ik op dit moment tegenkom is 21 euro. Dat moet toch veel goedkoper kunnen?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')