Geen idee welke server jij zit, maar zelfs gistermiddag zat ik met 140 man in 1 instance op Dromund Kaas, imperial fleet gisteravond was volledig gevuld.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:04 schreef ufopiloot het volgende:
Zijn er nog andere gamers die dit spel nog spelen? Wat is ervaring, support, content etc? Of is het niet eens meer de moeite? De setting blijf ik geweldig vinden, maar zelfs na de release heb ik maar 2 weken volgehouden (mijn hoogste character had een /played tijd van 14 uur, dus dat zegt ook genoeg).
Ik ben het nu weer aan het oppakken en het begin is weer leuk. Toch heb ik bij deze game helemaal geen MMO gevoel. Elke klasse heeft zijn aparte verhaal/quests, en de cutscenes en lange gesprekken tussendoor voelen voor mij meer aan als een Mass Effect dan een MMO. Ik kom ook nauwelijks andere spelers tegen in de wereld.
Maar ik ga het nog even proberen, kijken of ik het nu langer volhoud dan 14 uur, en hopen dat het MMO-gevoel er nog komt.
Leuke boss was dat vroegerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:59 schreef Roellie80 het volgende:
Na wat maanden oefenen is het dan toch gelukt
Dat klinkt als een erg slechte zaak...quote:Op donderdag 4 december 2014 17:29 schreef Fir3fly het volgende:
Nieuwe expansion nu uit. En ze hebben de talent trees compleet verneukt. Het lijkt nu op wat WoW volgens mij deed, je kiest gewoon een rol en dat is het. Geen talent builds meer
.
Godverdomme.
Ah ik vond het wel relaxed, het was niet alsof die talent trees nu zo effectief waren; praktisch iedereen liep met dezelfde build rond.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:29 schreef Fir3fly het volgende:
Nieuwe expansion nu uit. En ze hebben de talent trees compleet verneukt. Het lijkt nu op wat WoW volgens mij deed, je kiest gewoon een rol en dat is het. Geen talent builds meer
.
Godverdomme.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:10 schreef RickoKun het volgende:
Jezus christus is dit spel bij topic nr 3 gestrand?
quote:SW: The Old Republic #37 - Expansion in aantocht
Ja ik niet. Ik had een vrij aparte tankbuild die prima werkte en waar ik goed mee kon spelen. Nu ben ik dat gewoon kwijt.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah ik vond het wel relaxed, het was niet alsof die talent trees nu zo effectief waren; praktisch iedereen liep met dezelfde build rond.
Mijn Bounty Hunter is eigenlijk effectiever geworden heb ik het idee. (kan ook aan mijn waardeloze build gelegen hebben). Maar ik speel het niet genoeg om dat echt in de gaten te hebben. Bij mij is het 2 keer per jaar dat ik het een paar weken weer even speel.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja ik niet. Ik had een vrij aparte tankbuild die prima werkte en waar ik goed mee kon spelen. Nu ben ik dat gewoon kwijt.
Haha, excuses voor dequote:Op vrijdag 5 december 2014 15:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]Zag op mijn mobiel hetgeen dat na de 3 kwam niet
?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:16 schreef Fir3fly het volgende:
Ze zijn eindelijk overstag gegaan en hebben er maar een 100% single-player game van gemaak
Je kunt alles zelf doen, net als WoW. Je kunt het hele spel doorspelen zonder ook maar een woord te wisselen met een andere speler. Zelfs die raids kun je alleen doenquote:
Dat is alleen de proloog.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:34 schreef VanFleppenstein het volgende:
Ik dacht laat ik SWTOR weer eens oppakken, Rise of the Hutt Cartel was mooi verhaal alleen Shadow of Revan wat een draak van een storyline.
1. Alleen maar flashpoints, ik loop van dungeon naar dungeon.
Ik wil geen uitdaging, ik wil gewoon het verhaal doorlopenquote:
Welke server zit je?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:19 schreef VanFleppenstein het volgende:
[..]
Ik wil geen uitdaging, ik wil gewoon het verhaal doorlopen
Dat breekt nog wel open, maar dat komt pas na chapter 9quote:Op zondag 8 november 2015 21:39 schreef VanFleppenstein het volgende:
Ik ben nu 4 uur en 2 levels aan het spelen met KotFE het verhaal is leuk, locaties ook leuk. Verhaallijn erg linear en weinig vrijheid.
Ik heb nu erg een KoToR gevoel erbij.....niet erg hoor.quote:Op zondag 8 november 2015 21:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat breekt nog wel open, maar dat komt pas na chapter 9
'einde' je hebt alle Star Fortresses gedaan? (de Heroic2+ varianten) en alles quests voor de extra companions?quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:12 schreef VanFleppenstein het volgende:
Okay....Level 65 en einde van het verhaal.....(wat nu?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |