Reanimatie van deze reeks.
op 27 Okt komt er een nieuwe expansie uit, 4.0 Knights of the Fallen Empire
http://www.swtor.com/fallen-empireTrailer:
Ik heb dit spel niet eerder gespeeld, maar kwam er afgelopen weekend mee in aanraking en omdat het F2P is nu heb ik het maar eens aangeslingerd.
1ste indrukken van een newbie
Wát een grote wereld zeg! Het voelt veel groter aan dan WoW, de enige ander MMORPG die ik heb gespeeld (10 jaar geleden)
Het speelt best wel als een single player game, waarbij je af en toe met een vreemdeling even een heroic (2 man) stukje doet.
Ontzettend veel story (en dan heb ik natuurlijk nog mag 1 class gezien)
Overweldigende hoeveelheid gear en crafts, niet erg gebruiksvriendelijk voor beginners. Je ziet door alle mogelijkheden en een oneindige hoeveelheid vendors niet waar je moet beginnen.
F2P mode is wel erg beperkt, maar ik heb voor ¤4,- wat Coins gekocht, en voor dat geringe bedragje krijg je meteen veel extra functionaliteit.
De wereld voelt vol genoeg aan met andere spelers (Ik begreep dat er server merges zijn geweest) Ik voelde me nooit alleen en heb alle soorten LFG uitgeprobeerd en zat binnen een paar minuten in een Flashpoint (dungeon) of in een PVP battle.
Draait nog op een oude PC (Ik kan spelen op medium settings op een pc van 8 jaar oud, met een videokaart van 3 jaar oud)
Positieve indruk in het algemeen.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.