Op een RP server. Per ongeluk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef DaFan het volgende:
Welke server zit je nou uiteindelijk op? Op ToFN hebben we ng wel een plekje voor je
Volgens mij wel als je beetje leuke guild hebt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:36 schreef wouterk het volgende:
Ben benieuwd of iemand het nog speelt. Ben enkele maanden geleden gestopt en zat ernu weer ana te denken om weer in te loggen maar leeft de community nog wel?
Ik ben een half jaartje geleden ook afgehaakt vanwege de dramatische support. Ik dacht afgelopen weekend nog, zal ik het maar weer eens opnieuw proberen?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat een grafsupport heeft dit spelWil het weer eens proberen maar de launcher blijft vastzitten op 'initializing', kan ik niet eens op het costumer support forum of een ticket maken
E-mail sturen heeft ook geen zin want dan krijg je ook zo'n automatische e-mail.
Ik dacht dat jij nooit meer in de buurt zou komen van swtor?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat een grafsupport heeft dit spelWil het weer eens proberen maar de launcher blijft vastzitten op 'initializing', kan ik niet eens op het costumer support forum of een ticket maken
E-mail sturen heeft ook geen zin want dan krijg je ook zo'n automatische e-mail.
Laatste keer moet in 2012 geweest zijn dus misschien dat hij wat beter is inmiddels, positief blijven.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nooit meer in de buurt zou komen van swtor?
Afgelopen weekend 2 tickets aangemaakt en allebei binnen 24 uur behandeld, maar dat was ingame. Vandaag is er nog een nieuwe patch uitgekomen, wellicht dat het dan is opgelost?
-edit-
volgens mij is de patch nog aan het uitrollen zelfs, vandaar de wachttijd. ff checken
-edit2-
klein uurtje geleden weer online gekomen, dus waarschijnlijk zat je net in de staart downtime.
Ik vind van wel, server-mergers zorgen voor veel meer mensen online (zie er nu veel 100+ op de mid- to high level planeten en dat op een RP server). En de game loopt een stuk soepeler.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Laatste keer moet in 2012 geweest zijn dus misschien dat hij wat beter is inmiddels, positief blijven.
Dit klonk me zo stupide in de oren dat het haast niet waar kon zijn, maar je hebt gelijk.quote:Tickets kan je enkel ingame maken helaas (snap die logica totaal niet) en had het gisteren al geprobeerd en toen werkte het ook niet.
L52 en een 4-tal tegen de L30 aan. Ben nu een Sniper aan het spelen, toch wel erg leukquote:Op maandag 10 februari 2014 19:06 schreef ImMaxa het volgende:
Heb behoorlijk veel gespeeld. Heb 9 chars op lvl 55, waaronder 1 van elke class. Meest recente in 4 weken van 1 naar 55 gelevelled. Een Sith Assassin. Heerlijke gameplay met stealth.![]()
Slechte support heb ik geen ervaring mee. Alleen één keer gebeld vanwege problemen met de authenticator. Is toen gewoon goed opgelost.
Tja, dat is altijd het manko bij Computer RPG's... Roleplayen in de vastomlijnde quests gaat maar binnen de marges. Zeker bij de Story-Quests zie je dat gebeuren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Eindelijk gelukt te spelen. Vind het wel jammer dat je niet echt kan je rol kan behouden bij quests, soms moet je een goede / slechte keuze maken die jou personage niet zou maken maar doe je dat niet dan schiet je jezelf een beetje in de voet omdat je dan niet zo snel alle items kan behalen.
Zit nu op Dromund Kaas met een Imperial Agent, van horen zeggen had die het beste verhaal. Op did moment vind ik het levellen beter dan WoW, eerst vond ik WoW wel beter maar nadat zij alle groep quests etc. hadden verwijderdquote:Op donderdag 20 februari 2014 08:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, dat is altijd het manko bij Computer RPG's... Roleplayen in de vastomlijnde quests gaat maar binnen de marges. Zeker bij de Story-Quests zie je dat gebeuren.
'yo! ik wil dat je dit-en-dit voor me gaat doen!'
'Ik moord eerder een kleuterschool uit!'
'Da's heel tof, hier is de quest.'
(weet de precieze dialog niet meer, maar zoiets was het op Alderaan liep daar samen met een vriend van me en de geforceerde overgang in de dialoog was wel hilarisch).
Maar wat vind je er voor de rest van nu je een tijdje weg bent geweest?
Gisteravond nog een alt aangemaakt en op Dromund Kaas waren in mijn instance al 150+ man aanwezig. Erg leuk om mee te spelen en daadwerkelijk snel mensen te pakken voor groupquests e.d.
Verhaal van de agent is inderdaad erg tofquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zit nu op Dromund Kaas met een Imperial Agent, van horen zeggen had die het beste verhaal. Op did moment vind ik het levellen beter dan WoW, eerst vond ik WoW wel beter maar nadat zij alle groep quests etc. hadden verwijderdook zijn die Datacrons wel geinig.
Tomb of Freedom Nadd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Verhaal van de agent is inderdaad erg tof
Zit nu toevallig op Kaas met mijn Bounty Hunter (char nr 7 inmiddels)
Welke server zit je?
Dus het boeit je niet, je speelt het niet maar het mag wel weg van je?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:10 schreef Roellie80 het volgende:
/care
Trouwens, hoe boeiend zijn die paar bugfixes nu werkelijk? Daarnaast mogen ze wat mij betreft afsterven daar bij EA. Er zijn zoveel betere MMO's op de markt. Hoe minder mensen hier nog tijd/geld in investeren hoe beter
Ik heb het in best lang gespeeld. Heb het spel tot 2x een nieuwe kans gegeven maar werd elke keer zwaar teleurgesteld door de support van EA. Het druipt er zo vanaf dat er geld verdient moet worden in plaats van dat ze het leuk vinden of hun best doen er een leuk spel van te maken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Dus het boeit je niet, je speelt het niet maar het mag wel weg van je?
Ik zie juist een behoorlijke opleving de afgelopen maanden, mensen zijn het spel aan het herontdekken en het is gewoon weer druk te noemen op de servers.
Ben wel benieuwd wat je dan als beter ervaart trouwens. Enige die het significant anders aanpakt is EVE en die is echt niet voor iedereen weggelegd.
Wat op zich niet gek is voor de (destijds iig) duurste MMO ooit. Er zal toch geld verdiend moeten worden. (hier praat ik nog niets mee goed, verbaas me over de Cart Coins Market, maar het zal wel verkopen als ik de wereld bekijk).quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:52 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik heb het in best lang gespeeld. Heb het spel tot 2x een nieuwe kans gegeven maar werd elke keer zwaar teleurgesteld door de support van EA. Het druipt er zo vanaf dat er geld verdient moet worden in plaats van dat ze het leuk vinden of hun best doen er een leuk spel van te maken.
Kan ik weinig van zeggen; de ingame tickets die ik heb aangemaakt waren allemaal binnen een dag verholpen. Your mileage may vary.quote:Ik heb een boel MMO's gespeeld. de F2p's maar ook betaalde varianten. Ik klaag niet snel en snap dat er regelmatig bugs zijn welke niet direct te verhelpen zijn maar SWTOR heeft veruit de slechtste support wat ik ooit ben tegengekomen
De films zijn ook gericht op 8 - 88 dus an sich is het ook niet zo gek dat de doelgroep van een MMO dan een beetje in dezelfde vijver vist. Maar voor *mijn* gevoel doet EA hier niets anders dan WoW en Lotro (om er maar 2 te noemen).quote:Daarnaast kan je duidelijk merken dat het spel gemaakt is voor spelers tussen de 8 en 88 jaar (zoals dat vroeger zo mooi op de doos van bordspellen stond). Ook zo'n EA doelstelling, probeer de doelgroep zo groot mogelijk te maken waardoor ze uiteindelijk de plank volledig mis slaan voor mijn gevoel.
Het is een kinderspel geworden met een dikke monthly fee.
Ik heb echt geen idee hoe Lotro F2P was, ik had een lifetime subscription gekocht voor 250 euro ofzoquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:07 schreef Roellie80 het volgende:
LOTRO heb ik ook laren gespeeld. Ook daar had je nog iets meer vrijheid in het customizen van je character. Er was genoegt te doen zodat je niet elke weer moest wachten op de weelky resets.
En toen dit F2P ging kon je werkelijk nog wat doen als gratis speler. Je kon gewoon gebieden permanent unlocken met ingame punten welke je kreeg door simpelweg te spelen.
Heel wat anders dan SWTOR waar je zelfs beperkt word met het aantal skillbars dat je actief mag hebben als gratis speler.
Geen idee welke server jij zit, maar zelfs gistermiddag zat ik met 140 man in 1 instance op Dromund Kaas, imperial fleet gisteravond was volledig gevuld.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:04 schreef ufopiloot het volgende:
Zijn er nog andere gamers die dit spel nog spelen? Wat is ervaring, support, content etc? Of is het niet eens meer de moeite? De setting blijf ik geweldig vinden, maar zelfs na de release heb ik maar 2 weken volgehouden (mijn hoogste character had een /played tijd van 14 uur, dus dat zegt ook genoeg).
Ik ben het nu weer aan het oppakken en het begin is weer leuk. Toch heb ik bij deze game helemaal geen MMO gevoel. Elke klasse heeft zijn aparte verhaal/quests, en de cutscenes en lange gesprekken tussendoor voelen voor mij meer aan als een Mass Effect dan een MMO. Ik kom ook nauwelijks andere spelers tegen in de wereld.
Maar ik ga het nog even proberen, kijken of ik het nu langer volhoud dan 14 uur, en hopen dat het MMO-gevoel er nog komt.
Leuke boss was dat vroegerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:59 schreef Roellie80 het volgende:
Na wat maanden oefenen is het dan toch gelukt
Dat klinkt als een erg slechte zaak...quote:Op donderdag 4 december 2014 17:29 schreef Fir3fly het volgende:
Nieuwe expansion nu uit. En ze hebben de talent trees compleet verneukt. Het lijkt nu op wat WoW volgens mij deed, je kiest gewoon een rol en dat is het. Geen talent builds meer
.
Godverdomme.
Ah ik vond het wel relaxed, het was niet alsof die talent trees nu zo effectief waren; praktisch iedereen liep met dezelfde build rond.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:29 schreef Fir3fly het volgende:
Nieuwe expansion nu uit. En ze hebben de talent trees compleet verneukt. Het lijkt nu op wat WoW volgens mij deed, je kiest gewoon een rol en dat is het. Geen talent builds meer
.
Godverdomme.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:10 schreef RickoKun het volgende:
Jezus christus is dit spel bij topic nr 3 gestrand?
quote:SW: The Old Republic #37 - Expansion in aantocht
Ja ik niet. Ik had een vrij aparte tankbuild die prima werkte en waar ik goed mee kon spelen. Nu ben ik dat gewoon kwijt.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah ik vond het wel relaxed, het was niet alsof die talent trees nu zo effectief waren; praktisch iedereen liep met dezelfde build rond.
Mijn Bounty Hunter is eigenlijk effectiever geworden heb ik het idee. (kan ook aan mijn waardeloze build gelegen hebben). Maar ik speel het niet genoeg om dat echt in de gaten te hebben. Bij mij is het 2 keer per jaar dat ik het een paar weken weer even speel.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja ik niet. Ik had een vrij aparte tankbuild die prima werkte en waar ik goed mee kon spelen. Nu ben ik dat gewoon kwijt.
Haha, excuses voor dequote:Op vrijdag 5 december 2014 15:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]Zag op mijn mobiel hetgeen dat na de 3 kwam niet
?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:16 schreef Fir3fly het volgende:
Ze zijn eindelijk overstag gegaan en hebben er maar een 100% single-player game van gemaak
Je kunt alles zelf doen, net als WoW. Je kunt het hele spel doorspelen zonder ook maar een woord te wisselen met een andere speler. Zelfs die raids kun je alleen doenquote:
Dat is alleen de proloog.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:34 schreef VanFleppenstein het volgende:
Ik dacht laat ik SWTOR weer eens oppakken, Rise of the Hutt Cartel was mooi verhaal alleen Shadow of Revan wat een draak van een storyline.
1. Alleen maar flashpoints, ik loop van dungeon naar dungeon.
Ik wil geen uitdaging, ik wil gewoon het verhaal doorlopenquote:
Welke server zit je?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:19 schreef VanFleppenstein het volgende:
[..]
Ik wil geen uitdaging, ik wil gewoon het verhaal doorlopen
Dat breekt nog wel open, maar dat komt pas na chapter 9quote:Op zondag 8 november 2015 21:39 schreef VanFleppenstein het volgende:
Ik ben nu 4 uur en 2 levels aan het spelen met KotFE het verhaal is leuk, locaties ook leuk. Verhaallijn erg linear en weinig vrijheid.
Ik heb nu erg een KoToR gevoel erbij.....niet erg hoor.quote:Op zondag 8 november 2015 21:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat breekt nog wel open, maar dat komt pas na chapter 9
'einde' je hebt alle Star Fortresses gedaan? (de Heroic2+ varianten) en alles quests voor de extra companions?quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:12 schreef VanFleppenstein het volgende:
Okay....Level 65 en einde van het verhaal.....(wat nu?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |