abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129836852
En heroics kan je ook voor queuen maar is gemakkelijker om via de General chat te doen. Met Shift-click kan je quests linken in de chat!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:33:45 #202
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_129864901
Dank jullie voor de uitleg!
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_129866937
Welke server zit je nou uiteindelijk op? Op ToFN hebben we ng wel een plekje voor je :)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:59:11 #204
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_129870301
Republic of Empire?
pi_129871283
Republic.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 18:18:35 #206
339055 JediSimons
pi_129872300
Welke guild zit je?
pi_129872592
Nano.
Dikke prima, 6-10 man online doordeweeks, 2-3 per week raids, doen nu ook progression NiM (maar wil nog niet echt vlotten door vakanties).

Jij ook een rep? Welke guild?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 18:37:00 #208
339055 JediSimons
pi_129872697
Ja Commando 55, The Dutch Republic :P
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 13:33:38 #209
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_129897172
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef DaFan het volgende:
Welke server zit je nou uiteindelijk op? Op ToFN hebben we ng wel een plekje voor je :)
Op een RP server. Per ongeluk. :P Bij mijn volgende character kom ik bij jullie.
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_133414829
Ben benieuwd of iemand het nog speelt. Ben enkele maanden geleden gestopt en zat ernu weer ana te denken om weer in te loggen maar leeft de community nog wel?
pi_133414915
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:36 schreef wouterk het volgende:
Ben benieuwd of iemand het nog speelt. Ben enkele maanden geleden gestopt en zat ernu weer ana te denken om weer in te loggen maar leeft de community nog wel?
Volgens mij wel als je beetje leuke guild hebt.
Ik ben maand of 2 ook weer gestopt maar heb hele tijd leuk gespeeld. Ben afgehaakt net voordat de arenas kwamen, dus heb de nieuwe ops ook nog niet gezien. Misschien over een tijdje weer.
pi_133415170
Ja ik heb las ook dat je nu pvp space battles kan doen. Klinkt goed. Al had ik een betaald account dus nu zal me gear voor de helft geblocked zijn en hopeloos achterhaald zijn :)
  dinsdag 19 november 2013 @ 16:48:08 #213
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_133415294
Het is aardig actief. Genoeg actieve guilds. Speel zelf bijna niet meer op het moment, maar ga de nieuwe content zeker in de gaten houden. Ben benieuwd naar de nieuwe pvp modus Galactic Starfighter, plus eind deze maand een double xp weekend, het gree event keert komende maand terug, plus nog meer events in de nabije toekomst. Maandelijks is er natuurlijk de bounty contract week, maar ik heb gelezen dat ook het Rakghoul event gaat terugkomen. Ook zou er een event rond de feestdagen in de planning staan, maar er is nog (vrijwel) niets bekend.
You know, I've learned something today
pi_133437956
Ik hoor het al, genoeg te doen dus :P Ik ga het binnenkort weer eens opstarten!
  maandag 10 februari 2014 @ 14:01:05 #215
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_136546400
Wat een grafsupport heeft dit spel :') Wil het weer eens proberen maar de launcher blijft vastzitten op 'initializing', kan ik niet eens op het costumer support forum of een ticket maken :') E-mail sturen heeft ook geen zin want dan krijg je ook zo'n automatische e-mail.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_136546486
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat een grafsupport heeft dit spel :') Wil het weer eens proberen maar de launcher blijft vastzitten op 'initializing', kan ik niet eens op het costumer support forum of een ticket maken :') E-mail sturen heeft ook geen zin want dan krijg je ook zo'n automatische e-mail.
Ik ben een half jaartje geleden ook afgehaakt vanwege de dramatische support. Ik dacht afgelopen weekend nog, zal ik het maar weer eens opnieuw proberen?

Ik hoor het al weer, het had zo mooi kunnen zijn, tot EA zich er weer mee moest bemoeien natuurlijk :r
pi_136549525
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik dacht dat jij nooit meer in de buurt zou komen van swtor? :D

Afgelopen weekend 2 tickets aangemaakt en allebei binnen 24 uur behandeld, maar dat was ingame. Vandaag is er nog een nieuwe patch uitgekomen, wellicht dat het dan is opgelost?

-edit-

volgens mij is de patch nog aan het uitrollen zelfs, vandaar de wachttijd. ff checken :)

-edit2-

klein uurtje geleden weer online gekomen, dus waarschijnlijk zat je net in de staart downtime.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 10 februari 2014 @ 15:23:45 #218
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_136550073
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 15:12 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij nooit meer in de buurt zou komen van swtor? :D

Afgelopen weekend 2 tickets aangemaakt en allebei binnen 24 uur behandeld, maar dat was ingame. Vandaag is er nog een nieuwe patch uitgekomen, wellicht dat het dan is opgelost?

-edit-

volgens mij is de patch nog aan het uitrollen zelfs, vandaar de wachttijd. ff checken :)

-edit2-

klein uurtje geleden weer online gekomen, dus waarschijnlijk zat je net in de staart downtime.
Laatste keer moet in 2012 geweest zijn dus misschien dat hij wat beter is inmiddels, positief blijven.

Tickets kan je enkel ingame maken helaas (snap die logica totaal niet :') ) en had het gisteren al geprobeerd en toen werkte het ook niet.
pi_136550435
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 15:23 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Laatste keer moet in 2012 geweest zijn dus misschien dat hij wat beter is inmiddels, positief blijven.
Ik vind van wel, server-mergers zorgen voor veel meer mensen online (zie er nu veel 100+ op de mid- to high level planeten en dat op een RP server). En de game loopt een stuk soepeler.
Heb er zelf in 2013 af en aan wat mee gespeeld, maar teveel andere dingen te doen gehad. Nu weer opgepakt met een Nederlandse guild aan de Empire zijde en samen met een vriend weer gaan questen. Imo nog steeds 1 van de betere MMO's op SP gebied.

Elders Scrolls Online mag ik officieel niets over zeggen en dat is misschien maar goed ook :')

quote:
Tickets kan je enkel ingame maken helaas (snap die logica totaal niet :') ) en had het gisteren al geprobeerd en toen werkte het ook niet.
Dit klonk me zo stupide in de oren dat het haast niet waar kon zijn, maar je hebt gelijk. :')

Of je moet duitsland willen bellen :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 10 februari 2014 @ 19:06:23 #220
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_136559784
Heb behoorlijk veel gespeeld. Heb 9 chars op lvl 55, waaronder 1 van elke class. Meest recente in 4 weken van 1 naar 55 gelevelled. Een Sith Assassin. Heerlijke gameplay met stealth. :D
Slechte support heb ik geen ervaring mee. Alleen één keer gebeld vanwege problemen met de authenticator. Is toen gewoon goed opgelost.
pi_136583844
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 19:06 schreef ImMaxa het volgende:
Heb behoorlijk veel gespeeld. Heb 9 chars op lvl 55, waaronder 1 van elke class. Meest recente in 4 weken van 1 naar 55 gelevelled. Een Sith Assassin. Heerlijke gameplay met stealth. :D
Slechte support heb ik geen ervaring mee. Alleen één keer gebeld vanwege problemen met de authenticator. Is toen gewoon goed opgelost.
L52 en een 4-tal tegen de L30 aan. Ben nu een Sniper aan het spelen, toch wel erg leuk :)

In-game support ervaringen mee en dat is altijd perfect gegaan idd.

Welke server zit je?
  dinsdag 11 februari 2014 @ 14:05:55 #222
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_136585714
Sniper vind ik ook erg prettig spelen. Alleen jammer dat Orbital Strike een nerf van maar liefst 66% heeft gehad. Zo'n toffe ability, nu eigenlijk helemaal waardeloos.

Qua server ben ik ooit begonnen op Sluis Shipyards, wat met de grote fusies bij Red Eclipse erbij kwam. Dat is nog altijd het thuis bijna al mijn chars.
pi_136585815
Nog niet zo meegekregen dus :)

Mijn Marauder is L52 en daar heb ik het meeste mee gedaan tot nog toe, na het eerste half jaar is de groep waarmee ik speelde gestopt en toen hield het voor mij ook een heel eind op. Speel toch nog altijd liever met bekenden dan met vreemden.

Zit zelf op The Progenitor bij een Nederlandse guild aan de empire zijde. Wel handig voor group instances, maar voor de rest een beetje irritant spelen met mensen die 20 jaar jonger zijn :')
pi_136907361
Eindelijk gelukt te spelen. Vind het wel jammer dat je niet echt kan je rol kan behouden bij quests, soms moet je een goede / slechte keuze maken die jou personage niet zou maken maar doe je dat niet dan schiet je jezelf een beetje in de voet omdat je dan niet zo snel alle items kan behalen.
pi_136919526
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Eindelijk gelukt te spelen. Vind het wel jammer dat je niet echt kan je rol kan behouden bij quests, soms moet je een goede / slechte keuze maken die jou personage niet zou maken maar doe je dat niet dan schiet je jezelf een beetje in de voet omdat je dan niet zo snel alle items kan behalen.
Tja, dat is altijd het manko bij Computer RPG's... Roleplayen in de vastomlijnde quests gaat maar binnen de marges. Zeker bij de Story-Quests zie je dat gebeuren.

'yo! ik wil dat je dit-en-dit voor me gaat doen!'
'Ik moord eerder een kleuterschool uit!'
'Da's heel tof, hier is de quest.'

(weet de precieze dialog niet meer, maar zoiets was het op Alderaan liep daar samen met een vriend van me en de geforceerde overgang in de dialoog was wel hilarisch).

Maar wat vind je er voor de rest van nu je een tijdje weg bent geweest?
Gisteravond nog een alt aangemaakt en op Dromund Kaas waren in mijn instance al 150+ man aanwezig. Erg leuk om mee te spelen en daadwerkelijk snel mensen te pakken voor groupquests e.d.
pi_136921348
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 08:44 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja, dat is altijd het manko bij Computer RPG's... Roleplayen in de vastomlijnde quests gaat maar binnen de marges. Zeker bij de Story-Quests zie je dat gebeuren.

'yo! ik wil dat je dit-en-dit voor me gaat doen!'
'Ik moord eerder een kleuterschool uit!'
'Da's heel tof, hier is de quest.'

(weet de precieze dialog niet meer, maar zoiets was het op Alderaan liep daar samen met een vriend van me en de geforceerde overgang in de dialoog was wel hilarisch).

Maar wat vind je er voor de rest van nu je een tijdje weg bent geweest?
Gisteravond nog een alt aangemaakt en op Dromund Kaas waren in mijn instance al 150+ man aanwezig. Erg leuk om mee te spelen en daadwerkelijk snel mensen te pakken voor groupquests e.d.
Zit nu op Dromund Kaas met een Imperial Agent, van horen zeggen had die het beste verhaal. Op did moment vind ik het levellen beter dan WoW, eerst vond ik WoW wel beter maar nadat zij alle groep quests etc. hadden verwijderd :N ook zijn die Datacrons wel geinig.
pi_136921591
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:22 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Zit nu op Dromund Kaas met een Imperial Agent, van horen zeggen had die het beste verhaal. Op did moment vind ik het levellen beter dan WoW, eerst vond ik WoW wel beter maar nadat zij alle groep quests etc. hadden verwijderd :N ook zijn die Datacrons wel geinig.
Verhaal van de agent is inderdaad erg tof :)

Zit nu toevallig op Kaas met mijn Bounty Hunter (char nr 7 inmiddels :') )
Welke server zit je?
pi_136921671
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Verhaal van de agent is inderdaad erg tof :)

Zit nu toevallig op Kaas met mijn Bounty Hunter (char nr 7 inmiddels :') )
Welke server zit je?
Tomb of Freedom Nadd.
Legacy ziet er ook wel geinig uit alhoewel ik nog niets heb :P
pi_136921749
Bereid je dan maar erop voor want Legacy is erg leuk. :s)
pi_136922311
Klopt, legacy is erg leuk.

Waar zijn die achievements eigenlijk goed voor (behalve dan e-penis)?
pi_137153089
patch 2.6.1. is gisteren uitgerold

2.6.1 Patch Notes
Highlights
• New Mount! The Desert Sleen creature mount can now be obtained from the Bounty Brokers
• Association vendor in exchange for 50 Completed Bounty Contracts. It requires Legend rank with the B.B.A.
• The new title “Conscript” is now available! This title is granted to players joining the Star Wars: The Old Republic community through Amazon, and is also available for purchase on the Cartel Market. Cost: 10 Cartel Coins

General
• The Item Modification Stations in the VIP areas of the Republic and Empire Fleets now work correctly.
• The achievement “Galactic Beastmaster” no longer requires “Beastmaster of Ilum” to complete.
• The Starfighter Launch Decks on the Republic and Empire Fleets now grant Rested experience.
• Sith Warriors and Sith Inquisitors will now be able to receive the “Species: Ugnaught” Codex entry by interacting with the Lore Object next to Rudd in Nemro’s cantina on Hutta.
• Sith Warriors and Sith Inquisitors will now be able to receive the “Species: Evocii” Codex entry by killing any hostile Evocii on Hutta.
• The +10 Endurance Datacron on Makeb will properly grant its corresponding Codex entry.
• The +10 Presence Datacron on Makeb will properly grant its corresponding Codex entry.
Cartel Market
• The Space Jockey’s Starfighter Pack items can now be previewed in Collections.
• The Korrealis Duke no longer thinks it’s a weapon and has moved to the correct category in Collections.
• The “Pushups” Rest and Recharge item now ventilates Heat when used.

Flashpoints + Operations
Flashpoints
• During the Station Guardian One encounter in Kuat Drive Yards, the red ground indicator for the • Hail of Bolts ability will remain in a fixed position.
• Players will no longer be pushed into the environment when Lord Modo/Master Khoris uses the “Force Shockwave” ability in Kuat Drive Yards.
• The Reprogrammed Repair Probe in Kuat Drive Yards will now properly attack and use abilities after casting Alarm.
• Master Khoris/Lord Modo in Kuat Drive Yards can no longer stun companions with Force Distortion/Force Crush. These abilities will now only deal half damage to companions.

Operations
• In Karagga’s Palace, Force Barrier and Entrench/Hunker Down are no longer interrupted by Bonethrasher’s Overhead Smash or Sweeping Knockback.

Galactic Starfighter
General
• Properly executed defensive maneuvers will now avoid lock-on from Missile Sentry Drones and Seeker Mines.
• Due to a strike organized by the Capital Ship Defense Operators, the Capital Ships in Galactic Starfighter’s Team Deathmatch mode will no longer fire at opposing players.
• A third spawn point has been added to Team Deathmatch battles.

Component + Crew
• The Railgun firing arc on Gunships is no longer dependent on the primary weapon that is assigned to the ship.

Items + Economy
• The D6-S7 Astromech now properly appears when summoned.

Missions + NPCs
• The Tactical Flashpoint daily reward now resets as intended.
• Addressed an issue with The Secret War and The Ranken Initiative where group members were not getting quest updates if the group leader was not on the same quest step.
• Smugglers will now properly be granted the Codex entry “Smuggler: Butcher’s Bane” and its corresponding title when completing “The Butcher.”
• Jedi Knights and Sith Warriors who have completed The Sand Demon/Demon’s Blood missions will be properly granted the “Bestiary: Sand Demon” Codex entry. Those currently on the missions have had them reset.
• Jedi Knights are now granted the “Persons of Note: Darth Angral (Knight)” Codex entry when completing “Race to the Ruins.” Knights who previously completed this mission will be granted it automatically.
pi_137161745
/care

Trouwens, hoe boeiend zijn die paar bugfixes nu werkelijk? Daarnaast mogen ze wat mij betreft afsterven daar bij EA. Er zijn zoveel betere MMO's op de markt. Hoe minder mensen hier nog tijd/geld in investeren hoe beter
pi_137161946
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:10 schreef Roellie80 het volgende:
/care

Trouwens, hoe boeiend zijn die paar bugfixes nu werkelijk? Daarnaast mogen ze wat mij betreft afsterven daar bij EA. Er zijn zoveel betere MMO's op de markt. Hoe minder mensen hier nog tijd/geld in investeren hoe beter
Dus het boeit je niet, je speelt het niet maar het mag wel weg van je? :)
Ik zie juist een behoorlijke opleving de afgelopen maanden, mensen zijn het spel aan het herontdekken en het is gewoon weer druk te noemen op de servers.

Ben wel benieuwd wat je dan als beter ervaart trouwens. Enige die het significant anders aanpakt is EVE en die is echt niet voor iedereen weggelegd.
pi_137163213
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Dus het boeit je niet, je speelt het niet maar het mag wel weg van je? :)
Ik zie juist een behoorlijke opleving de afgelopen maanden, mensen zijn het spel aan het herontdekken en het is gewoon weer druk te noemen op de servers.

Ben wel benieuwd wat je dan als beter ervaart trouwens. Enige die het significant anders aanpakt is EVE en die is echt niet voor iedereen weggelegd.
Ik heb het in best lang gespeeld. Heb het spel tot 2x een nieuwe kans gegeven maar werd elke keer zwaar teleurgesteld door de support van EA. Het druipt er zo vanaf dat er geld verdient moet worden in plaats van dat ze het leuk vinden of hun best doen er een leuk spel van te maken.

Ik heb een boel MMO's gespeeld. de F2p's maar ook betaalde varianten. Ik klaag niet snel en snap dat er regelmatig bugs zijn welke niet direct te verhelpen zijn maar SWTOR heeft veruit de slechtste support wat ik ooit ben tegengekomen

Daarnaast kan je duidelijk merken dat het spel gemaakt is voor spelers tussen de 8 en 88 jaar (zoals dat vroeger zo mooi op de doos van bordspellen stond). Ook zo'n EA doelstelling, probeer de doelgroep zo groot mogelijk te maken waardoor ze uiteindelijk de plank volledig mis slaan voor mijn gevoel.

Het is een kinderspel geworden met een dikke monthly fee.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2014 15:53:25 ]
pi_137163415
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:52 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik heb het in best lang gespeeld. Heb het spel tot 2x een nieuwe kans gegeven maar werd elke keer zwaar teleurgesteld door de support van EA. Het druipt er zo vanaf dat er geld verdient moet worden in plaats van dat ze het leuk vinden of hun best doen er een leuk spel van te maken.
Wat op zich niet gek is voor de (destijds iig) duurste MMO ooit. Er zal toch geld verdiend moeten worden. (hier praat ik nog niets mee goed, verbaas me over de Cart Coins Market, maar het zal wel verkopen als ik de wereld bekijk).

quote:
Ik heb een boel MMO's gespeeld. de F2p's maar ook betaalde varianten. Ik klaag niet snel en snap dat er regelmatig bugs zijn welke niet direct te verhelpen zijn maar SWTOR heeft veruit de slechtste support wat ik ooit ben tegengekomen
Kan ik weinig van zeggen; de ingame tickets die ik heb aangemaakt waren allemaal binnen een dag verholpen. Your mileage may vary.

quote:
Daarnaast kan je duidelijk merken dat het spel gemaakt is voor spelers tussen de 8 en 88 jaar (zoals dat vroeger zo mooi op de doos van bordspellen stond). Ook zo'n EA doelstelling, probeer de doelgroep zo groot mogelijk te maken waardoor ze uiteindelijk de plank volledig mis slaan voor mijn gevoel.

Het is een kinderspel geworden met een dikke monthly fee.
De films zijn ook gericht op 8 - 88 dus an sich is het ook niet zo gek dat de doelgroep van een MMO dan een beetje in dezelfde vijver vist. Maar voor *mijn* gevoel doet EA hier niets anders dan WoW en Lotro (om er maar 2 te noemen).

Qua Single-player ervaring vind ik het nog steeds de beste MMO die ik heb gespeeld en ben, na 2 jaar, pas eigenlijk een beetje op de endgame gaan concentreren. Die heb ik voorheen altijd links laten liggen.

Maar nogmaals; wat vind jij dan wel een goede MMO?
pi_137163637
Iets waar ik op dit moment trouwens veel plezier aan beleef is Path of Exile. Nu is dit meer een spel dat zich op een kleine doelgroep heeft gericht en dus ook niet voor iedereen leuk is.

Wel kan je duidelijk merken dat de ontwikkelaars duidelijk plezier hebben. om de week is er een update met compleet nieuwe skills. Niks is bound. Op de skilltree kan je gewoon zelf kiezen welke kant je op wil. niks geen beperkingen, ook de gear is altijd weer anders. Er is geen character hetzelfde. en helemaal gratis.

Weer eens wat anders dan SWTOR waar je uit een paar verschillende characters kan kiezen en vervolgens op de lvlcap iedereen met dezelfde gear/skilltree rondloopt
pi_137163729
LOTRO heb ik ook laren gespeeld. Ook daar had je nog iets meer vrijheid in het customizen van je character. Er was genoegt te doen zodat je niet elke weer moest wachten op de weelky resets.

En toen dit F2P ging kon je werkelijk nog wat doen als gratis speler. Je kon gewoon gebieden permanent unlocken met ingame punten welke je kreeg door simpelweg te spelen.

Heel wat anders dan SWTOR waar je zelfs beperkt word met het aantal skillbars dat je actief mag hebben als gratis speler.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2014 16:07:43 ]
pi_137163841
Maargoed, ik zal ophouden met azijnpissen. Ik baal er nog steeds van dat ik er honderden euro's aan heb uitgegeven maar het elke keer voor mij een grote deceptie is gebleken. Ik gun het EA dus ook gewoon niet meer.
pi_137165906
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:07 schreef Roellie80 het volgende:
LOTRO heb ik ook laren gespeeld. Ook daar had je nog iets meer vrijheid in het customizen van je character. Er was genoegt te doen zodat je niet elke weer moest wachten op de weelky resets.

En toen dit F2P ging kon je werkelijk nog wat doen als gratis speler. Je kon gewoon gebieden permanent unlocken met ingame punten welke je kreeg door simpelweg te spelen.

Heel wat anders dan SWTOR waar je zelfs beperkt word met het aantal skillbars dat je actief mag hebben als gratis speler.
Ik heb echt geen idee hoe Lotro F2P was, ik had een lifetime subscription gekocht voor 250 euro ofzo :') Dus kan dat ook echt niet vergelijken. Bij Lotro had ik een leuke grote actieve guild om mee te spelen, maar ook daar vermeed ik group-content zoveel mogelijk.
Heb zelf beduidend meer lol met swtor dan dat ik met lotro heb, maar dat ligt meer aan de voorkeur voor Star Wars t.o.v. LotR

Zelf qua MMO's alleen nog EVE gespeeld, dat is (voor mij) echt de enige die het compleet anders doet en daadwerkelijk wat toevoegd. De rest blijft toch op het geijkte WoW-pad.

[offtopic]Path of Exile ook even geprobeerd, maar dat vind ik echt helemaal niets... art-style staat me niet aan, uitwerking vind ik niks. Skill tree is potentieel interessant, maar dat red het spel niet voor me. Ieder zijn ding [/offtopic]
  donderdag 27 februari 2014 @ 19:20:56 #240
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_137209806
SWTOR is toch wel mijn favoriete MMO. Al zegt dat niet heel veel, aangezien ik naast TOR alleen WoW redelijk wat heb gespeeld plus een paar (zeer) korte trials in anderen.

TOR speel ik wel in periodes. Een tijdje best regelmatig, dan weer enkele weken tot maanden niet. Te lang spelen haalt alle plezier eruit. Gewoon een tijdje andere dingen spelen. Momenteel vooral Diablo III met de nieuwe verbeteringen en eind maart de expansion, wil ook de South Park RPG gaan proberen.
pi_137647086
Zijn er nog andere gamers die dit spel nog spelen? Wat is ervaring, support, content etc? Of is het niet eens meer de moeite? De setting blijf ik geweldig vinden, maar zelfs na de release heb ik maar 2 weken volgehouden (mijn hoogste character had een /played tijd van 14 uur, dus dat zegt ook genoeg).

Ik ben het nu weer aan het oppakken en het begin is weer leuk. Toch heb ik bij deze game helemaal geen MMO gevoel. Elke klasse heeft zijn aparte verhaal/quests, en de cutscenes en lange gesprekken tussendoor voelen voor mij meer aan als een Mass Effect dan een MMO. Ik kom ook nauwelijks andere spelers tegen in de wereld.

Maar ik ga het nog even proberen, kijken of ik het nu langer volhoud dan 14 uur, en hopen dat het MMO-gevoel er nog komt.
pi_137647321
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 09:04 schreef ufopiloot het volgende:
Zijn er nog andere gamers die dit spel nog spelen? Wat is ervaring, support, content etc? Of is het niet eens meer de moeite? De setting blijf ik geweldig vinden, maar zelfs na de release heb ik maar 2 weken volgehouden (mijn hoogste character had een /played tijd van 14 uur, dus dat zegt ook genoeg).

Ik ben het nu weer aan het oppakken en het begin is weer leuk. Toch heb ik bij deze game helemaal geen MMO gevoel. Elke klasse heeft zijn aparte verhaal/quests, en de cutscenes en lange gesprekken tussendoor voelen voor mij meer aan als een Mass Effect dan een MMO. Ik kom ook nauwelijks andere spelers tegen in de wereld.

Maar ik ga het nog even proberen, kijken of ik het nu langer volhoud dan 14 uur, en hopen dat het MMO-gevoel er nog komt.
Geen idee welke server jij zit, maar zelfs gistermiddag zat ik met 140 man in 1 instance op Dromund Kaas, imperial fleet gisteravond was volledig gevuld.
Binnen 10 minuten een groep bij elkaar voor een flashpoint en, voor mijn gevoel, is het drukker dan ooit.

persoonlijk vind ik de manier van verhaal vertellen juist een verademing naast de blokken tekst die ik van Lotro (bijv) gewend bent, je komt een stuk meer in het verhaal iig.

Wat wil je nog weten qua content enzo?

Laatste insider geeft je een idee van wat er nog speelt en komen gaat:

pi_137727803
Ik claim gewoon het topic :P

Dit weekend dubbel xp!

Advance at double the speed this weekend as you fight for the Empire or the Republic in exciting story missions, PvP Warzones and more. Whether you’re a new or experienced player, it’s the perfect time to jump in:

STARTS: Friday, March 14, 2014, 11AM PDT / 6PM GMT
ENDS: Monday, March 17, 2014, 12AM PDT / 7AM GMT
Plus, all Subscribers as of March 17, 2014, receive a new Lucky-77 Swoop *!

pi_143241040
Na wat maanden oefenen is het dan toch gelukt :D

zaterdag 9 augustus 2014 @ 23:10:46 #245
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_143245784
Netjes! Met de volle set beste gear van het moment?

Zo ver ben ik nog lang niet, gaat ook niet gebeuren denk ik. Doe eigenlijk nooit operations.

Wel benieuwd naar Strongholds & 2.9 dat over 1,5 week uitkomt. :)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 23:32:33 #246
194233 Friday12
Originele kloon
pi_143246599
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:59 schreef Roellie80 het volgende:
Na wat maanden oefenen is het dan toch gelukt :D

Leuke boss was dat vroeger :)
  donderdag 4 december 2014 @ 17:29:12 #247
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147283482
Nieuwe expansion nu uit. En ze hebben de talent trees compleet verneukt -O-. Het lijkt nu op wat WoW volgens mij deed, je kiest gewoon een rol en dat is het. Geen talent builds meer -O-.

Godverdomme :r.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_147285457
quote:
13s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:29 schreef Fir3fly het volgende:
Nieuwe expansion nu uit. En ze hebben de talent trees compleet verneukt -O-. Het lijkt nu op wat WoW volgens mij deed, je kiest gewoon een rol en dat is het. Geen talent builds meer -O-.

Dat klinkt als een erg slechte zaak... :{ Daar ben ik toen bij WoW ook meteen op af geknapt. Binnenkort weer eens inloggen om het zelf te zien.
pi_147286047
quote:
13s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:29 schreef Fir3fly het volgende:

Ah ik vond het wel relaxed, het was niet alsof die talent trees nu zo effectief waren; praktisch iedereen liep met dezelfde build rond.

Ben iig wel erg tevreden over de nieuwe story content. En fijn dat ik Flashpoints (iig de nieuwe) kan soloën voor story content.
  donderdag 4 december 2014 @ 19:10:37 #250
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_147286294
Jezus christus is dit spel bij topic nr 3 gestrand? :')
pi_147286409
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:10 schreef RickoKun het volgende:
Jezus christus is dit spel bij topic nr 3 gestrand? :')
:')

quote:
SW: The Old Republic #37 - Expansion in aantocht *O*
:W
  donderdag 4 december 2014 @ 19:16:38 #252
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147286480
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ah ik vond het wel relaxed, het was niet alsof die talent trees nu zo effectief waren; praktisch iedereen liep met dezelfde build rond.
Ja ik niet. Ik had een vrij aparte tankbuild die prima werkte en waar ik goed mee kon spelen. Nu ben ik dat gewoon kwijt.
pi_147286534
quote:
9s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja ik niet. Ik had een vrij aparte tankbuild die prima werkte en waar ik goed mee kon spelen. Nu ben ik dat gewoon kwijt.
Mijn Bounty Hunter is eigenlijk effectiever geworden heb ik het idee. (kan ook aan mijn waardeloze build gelegen hebben). Maar ik speel het niet genoeg om dat echt in de gaten te hebben. Bij mij is het 2 keer per jaar dat ik het een paar weken weer even speel.
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:57:03 #254
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_147310081
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:14 schreef lord_bono het volgende:

[..]

:')

[..]

:W
:@ Zag op mijn mobiel hetgeen dat na de 3 kwam niet :')
pi_147313779
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:57 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:@ Zag op mijn mobiel hetgeen dat na de 3 kwam niet :')
Haha, excuses voor de :') dan. Op mobiel is het inderdaad vervelend dat je niet de hele titel krijgt te zien.
  zaterdag 6 december 2014 @ 11:56:46 #256
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_147329279
Vind de expansion goed te doen tot nu toe. Al dat gehaat op het nieuwe 'diciplines' systeem vind ik ook onterecht. Dit werkt prima. Er zijn altijd nog utilities om wat variatie te hebben.
Er is natuurlijk een hoop mis (De mega-lading bugs en lag) en het is jammer dat er maar één verhaallijn is die identiek is voor beide facties. Ook jammer dat alle nieuwe gear echt oerlelijk is, puur om extra cartel verkopen te genereren.
Maar heb er vooral plezier mee. Soms even wennen vanwege de (kleine) veranderingen in classes maar dat gaat redelijk vanzelf. Wel positief dat vanaf komende week het trainen van skills permanent gratis wordt. Helaas geen refund voor de credits die sinds dinsdag al zijn uitgegeven.
pi_150970748
Ik probeer toch ook al is er 107 dagen niet gepost, wou vandaag opstarten zie dat update 3.1.1 uitgebracht is echter loopt hij vast bij 100% en geen PLAY button, iemand een idee ?
pi_156643745
Reanimatie van deze reeks.

op 27 Okt komt er een nieuwe expansie uit, 4.0 Knights of the Fallen Empire

http://www.swtor.com/fallen-empire

Trailer:
Ik heb dit spel niet eerder gespeeld, maar kwam er afgelopen weekend mee in aanraking en omdat het F2P is nu heb ik het maar eens aangeslingerd.

1ste indrukken van een newbie

Wát een grote wereld zeg! Het voelt veel groter aan dan WoW, de enige ander MMORPG die ik heb gespeeld (10 jaar geleden)

Het speelt best wel als een single player game, waarbij je af en toe met een vreemdeling even een heroic (2 man) stukje doet.

Ontzettend veel story (en dan heb ik natuurlijk nog mag 1 class gezien)

Overweldigende hoeveelheid gear en crafts, niet erg gebruiksvriendelijk voor beginners. Je ziet door alle mogelijkheden en een oneindige hoeveelheid vendors niet waar je moet beginnen.

F2P mode is wel erg beperkt, maar ik heb voor ¤4,- wat Coins gekocht, en voor dat geringe bedragje krijg je meteen veel extra functionaliteit.

De wereld voelt vol genoeg aan met andere spelers (Ik begreep dat er server merges zijn geweest) Ik voelde me nooit alleen en heb alle soorten LFG uitgeprobeerd en zat binnen een paar minuten in een Flashpoint (dungeon) of in een PVP battle.

Draait nog op een oude PC (Ik kan spelen op medium settings op een pc van 8 jaar oud, met een videokaart van 3 jaar oud)

Positieve indruk in het algemeen.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 17:08:36 #259
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156643790
Het spel is na de laatste update al best goed. Volgens mij gaan ze ook heel veel dingen versimpelen wat betreft die crafting. Dus dat komt goed voor nieuwkomers.

Wel vind ik het erg jammer dat ze het complete talent systeem hebben weggegooid. Dat heeft mij eigenlijk flink doen afknappen :{.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 15:04:40 #260
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_156667658
Ik mis het oude systeem nog steeds niet. Wisselen van dicipline is zoveel simpeler dan een skilltree resetten en helemaal opnieuw invullen. Al volgde ik toch altijd de standaard builds.
Ben erg benieuwd naar FE, al vind ik het invoeren van verplichte level scaling maar niets.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:10:58 #261
447683 VanFleppenstein
Dan weet je het echt niet meer
pi_157219858
Waarom is mijn uitrusting zo wazig? Instellingsfout of hoort dit zo.
Heavily Medicated for Your Protection.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:16:21 #262
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157219910
Ik ben de expansion aan het spelen, maar wat ongelooflijk goed zeg _O_. Het verhaal, de nieuwe followers, de animaties, de hele sfeer... Zo veel beter dan de oude meuk. Het is net alsof ik Kotor 3 aan het spelen ben. Ze zijn eindelijk overstag gegaan en hebben er maar een 100% single-player game van gemaakt :+.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:33:48 #263
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157220118
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:16 schreef Fir3fly het volgende:
Ze zijn eindelijk overstag gegaan en hebben er maar een 100% single-player game van gemaak
? :P
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:36:25 #264
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157220154
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:33 schreef Friday12 het volgende:

[..]

? :P
Je kunt alles zelf doen, net als WoW. Je kunt het hele spel doorspelen zonder ook maar een woord te wisselen met een andere speler. Zelfs die raids kun je alleen doen :').

Ik had liever gewoon Kotor 3 gezien maar dit voldoet.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:37:53 #265
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157220177
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:36 schreef Fir3fly het volgende:
Zelfs die raids kun je alleen doen .
WTF serieus? Waarom heet het dan nog een raid :{w

Dat was juist tof in die 1e expansion :D
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:39:02 #266
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157220195
Je kunt het ook nog steeds met een groep doen, dan krijg je betere gear. Maar het zegt wel wat dat er met de nieuwe expansion geen nieuwe raids zijn bijgekomen :+.
  donderdag 5 november 2015 @ 20:34:36 #267
447683 VanFleppenstein
pi_157344522
Ik dacht laat ik SWTOR weer eens oppakken, Rise of the Hutt Cartel was mooi verhaal alleen Shadow of Revan wat een draak van een storyline.

1. Alleen maar flashpoints, ik loop van dungeon naar dungeon.
2. Nu beginnen ze in de Manaan flashpoint met timers van 5 minuten, einde spel want ik wil gewoon leuk het verhaal kunnen doorlopen en niet met timers knoppen bonken....dus jammer en helaas.

Ik vind bosses met timers altijd een zwaktebod.....als we niet meer weten wat we moeten doen gaan we het sneller maken met minder tijd.

Het gaat om Stivastin, maar ik vind verplichte flashpoint ook niet zo dwingt het spel mijn om verplicht 30 minuten te spelen en vooral niets anders te doen.

[ Bericht 11% gewijzigd door VanFleppenstein op 05-11-2015 20:52:05 ]
  donderdag 5 november 2015 @ 20:54:15 #268
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157345326
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:34 schreef VanFleppenstein het volgende:
Ik dacht laat ik SWTOR weer eens oppakken, Rise of the Hutt Cartel was mooi verhaal alleen Shadow of Revan wat een draak van een storyline.

1. Alleen maar flashpoints, ik loop van dungeon naar dungeon.
Dat is alleen de proloog.
  donderdag 5 november 2015 @ 20:56:37 #269
447683 VanFleppenstein
pi_157345398
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat is alleen de proloog.
Als jij Stivastin wilt doen ben ik je dankbaar.
  donderdag 5 november 2015 @ 21:17:22 #270
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157346186
Die kun je best zelf.
  donderdag 5 november 2015 @ 21:19:02 #271
447683 VanFleppenstein
pi_157346264
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:17 schreef Fir3fly het volgende:
Die kun je best zelf.
Ik wil geen uitdaging, ik wil gewoon het verhaal doorlopen
  vrijdag 6 november 2015 @ 10:45:13 #272
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_157355205
In het Manaan FP heeft de laatste boss een timer van 5 minuten. Heb dat FP al talloze malen gespeeld, nooit mee in de problemen gekomen. Niet met een groep en niet in de solo modus.

Game zelf speelt goed; level sync vind ik ook meevallen. Kan alle heroics solo doen met companion. Die zijn echt enorm sterk, sommigen willen een nerf, maar ik vind het prima zo. :)
pi_157378340
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:19 schreef VanFleppenstein het volgende:

[..]

Ik wil geen uitdaging, ik wil gewoon het verhaal doorlopen
Welke server zit je?
  zaterdag 7 november 2015 @ 12:06:41 #274
447683 VanFleppenstein
pi_157378839
The Red Eclipse. Maar een vriend heeft hem erlangs gegooid. Bleek dat ik elementaire dingen fout.
  zaterdag 7 november 2015 @ 13:45:23 #275
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_157380341
Red Eclipse is denk ik voor de meeste Europeanen buiten Duitsland en Frankrijk de thuisserver. Heb de indruk dat de RP en PVP servers een stuk minder druk zijn.
  zondag 8 november 2015 @ 17:15:46 #276
447683 VanFleppenstein
pi_157405661
Na veel reizen 4 flashpoint vond ik Shadow of Revan niet erg leuk. Ik ben nu begonnen met Knights of the Fallen Empire, het begin is zeer veel belovend.

Ik trouwens nog weinig gedaan met mounts....ik heb wel 1 miljoen credits. Wat kan ik er voor leuks van kopen zonder veel moeite?

[ Bericht 31% gewijzigd door VanFleppenstein op 08-11-2015 19:21:00 ]
  zondag 8 november 2015 @ 19:43:18 #277
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_157408745
Er is een hoop gear (en mounts, toys, pets etc.) te koop voor Cartel Coins, zowel los als in willekeurige packs, en al deze spullen kunnen ook verkocht worden op het GTN.
Tip: in de Collections overview kun je zo'n beetje alles previewen en kijken wat je leuk lijkt. Als je iets wil hebben, zoek er dan naar op de GTN.
  zondag 8 november 2015 @ 21:39:53 #278
447683 VanFleppenstein
pi_157413026
Ik ben nu 4 uur en 2 levels aan het spelen met KotFE het verhaal is leuk, locaties ook leuk. Verhaallijn erg linear en weinig vrijheid.
pi_157413672
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:39 schreef VanFleppenstein het volgende:
Ik ben nu 4 uur en 2 levels aan het spelen met KotFE het verhaal is leuk, locaties ook leuk. Verhaallijn erg linear en weinig vrijheid.
Dat breekt nog wel open, maar dat komt pas na chapter 9 :)
  zondag 8 november 2015 @ 21:57:39 #280
447683 VanFleppenstein
pi_157413732
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:56 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat breekt nog wel open, maar dat komt pas na chapter 9 :)
Ik heb nu erg een KoToR gevoel erbij.....niet erg hoor.

Ik nu bij Chapter 7 en ben level 64,3

[ Bericht 2% gewijzigd door VanFleppenstein op 10-11-2015 12:12:34 ]
  dinsdag 10 november 2015 @ 12:12:26 #281
447683 VanFleppenstein
pi_157445482
Okay....Level 65 en einde van het verhaal.....(wat nu?)
pi_157445743
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 12:12 schreef VanFleppenstein het volgende:
Okay....Level 65 en einde van het verhaal.....(wat nu?)
'einde' je hebt alle Star Fortresses gedaan? (de Heroic2+ varianten) en alles quests voor de extra companions?
  dinsdag 10 november 2015 @ 12:27:39 #283
447683 VanFleppenstein
pi_157445819
Dat is de "wat nu"

Even uitzoeken waar ik die kan vinden
  dinsdag 10 november 2015 @ 21:53:47 #284
447683 VanFleppenstein
pi_157458115
Wat koop ik voor Glowing Data Crystals
pi_157463637
Gear
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')