Wie dan naast Bill?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:45 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat er zoveel acteurs inmiddels dood zijn uit deel1
beste ooit is wat overdrevenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:44 schreef GGMM het volgende:
Sin City: A Dame to Kill For (2013)![]()
Deel 1 was de beste film ooit.
Als Mickey Rourke maar weer meedoet vind ik alles goed. Wat een held.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:45 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat er zoveel acteurs inmiddels dood zijn uit deel1
Sin city is niet van Tarentino.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Stelletje Tarentino fappers. Wat was Pulp Fiction een teleurstelling zeg na al die lovende kritieken.
Nee, ik weet niet waarom, maar ik kan die film biljven kijken. De hele sfeer van die film is echt enorm tof.quote:
True.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Mickey Rourke maar weer meedoet vind ik alles goed. Wat een held.
Overdreven gedoe, en ik ben Andere Tijden vergeten te kijken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sin city is niet van Tarentino.
En Tarentino films zijn wel aardig altijd, maar het sfeertje moet je een beetje liggen.
inglorious basterds en reservoir dogs dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Stelletje Tarentino fappers. Wat was Pulp Fiction een teleurstelling zeg na al die lovende kritieken.
En die Green Mile-gast.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:48 schreef tompsv18 het volgende:
Reservoir Dogs vond ik zelf nog beter dan Pulp Fiction. Echt een fantastische film.
de sfeer is inderdaad heerlijk jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet waarom, maar ik kan die film biljven kijken. De hele sfeer van die film is echt enorm tof.
[..]
True.
daar heeft hij het toch ook over?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met Sin City.
Klopt. En de soundtrack is in beide films ook echt geweldig. Daar besteed Tarantino altijd wel veel aandacht aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
En die Green Mile-gast.
[..]
Eens.
Al blijft die nigger-scene uit Pulp Fiction geniaal.
Het is een kunst om matige nummers tot kunst te verheven, Stuck in the Middle with you en little green bagquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt. En de soundtrack is in beide films ook echt geweldig. Daar besteed Tarantino altijd wel veel aandacht aan.
Doe eens normaal joh. Die nikker onzin heeft hij ook al geflikt in zijn nieuwste film.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
En die Green Mile-gast.
[..]
Eens.
Al blijft die nigger-scene uit Pulp Fiction geniaal.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh. Die nikker onzin heeft hij ook al geflikt in zijn nieuwste film.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dierenpension het kattenbakje
Little green bag was zo mooi toen dat groepje over straat liep. Klopte echt preciesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is een kunst om matige nummers tot kunst te verheven, Stuck in the Middle with you en little green bag
Ja had al wat recensies gelezen. Alleen het deel van Tarantino vinden de meeste wel goed, de rest is niet veel wat ik zo lees.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:56 schreef DonRaja het volgende:
Ik snap alleen zijn obsessie met Uma Thurman niet, lelijke bonenstaak...
Ik kijk nu toevallig net naar de eerste aflevering van die Sherlock serie, omdat het zo goed scheen te zijnquote:
Is het ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk nu toevallig net naar de eerste aflevering van die Sherlock serie, omdat het zo goed scheen te zijn
BBCquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sherlock BBC of Elementary ofzo?
TIP: A touch of Frost en de originele versie van Wallander uit Scandinavië.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk nu toevallig net naar de eerste aflevering van die Sherlock serie, omdat het zo goed scheen te zijn
Ja opgenomen beide films. Nu die van 2009 terugkijken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die was gister ook op tv geloof ik
Lynley is kut. Dat is urenlang zelfmedelijden achter elkaar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
Johannes ken ook de series Lewis en Inspector Lynley ook meer dan de moeite waard. Lewis is baas!
En verder wat ik aangaf Wallander en A touch of Frost.
Van het rijtje Lewis, Wallander en Frost wel de minste inderdaad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lynley is kut. Dat is urenlang zelfmedelijden achter elkaar.
Eensquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Van het rijtje Lewis, Wallander en Frost wel de minste inderdaad.
Geen eens, Lynley vind ik gewoon niet leuk. De hele serie draait erom hoe zielig hij zichzelf wel niet vindtquote:
Ah Bureau sport, even terug kijken maar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Die buik van Frank Evenblij in zijn strakke grensrechterpakje
Oké danquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, heerlijke foute jaren 80 soundtrack erbij.
Yep, is ook nog wat jeugdsentimentquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké dan. Dat soort films vind ik wel leuk
.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, is ook nog wat jeugdsentiment
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Die buik van Frank Evenblij in zijn strakke grensrechterpakje
Iemand praat erover in de korfbal kleedkamer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:34 schreef Saind het volgende:
Weer een nieuwe chick hier, waar komen die toch steeds vandaan
Pics zouden wel op z'n plaats zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:34 schreef Saind het volgende:
Weer een nieuwe chick hier, waar komen die toch steeds vandaan
Ah, ja... dan is het voor jou echt jeugdsentiment. Ik heb het nooit meegemaakt toen het in de bioscoop was, ik was toen nog niet eens geboren geloof ik.quote:
Ik was 11 toen die film uitkwamquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, ja... dan is het voor jou echt jeugdsentiment. Ik heb het nooit meegemaakt toen het in de bioscoop was, ik was toen nog niet eens geboren geloof ik.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
TIP: A touch of Frost en de originele versie van Wallander uit Scandinavië.
Sherlock serie heb ik ook helemaal gezien, is heel goed maar soms wat ver gezocht.
A Touch of Frost, Midsomer Murders, Lynley, al dat soort Engelse detectives keek ik vroeger altijd omdat m'n ouders er graag naar keken. Was altijd wel spannend, maar één zo'n aflevering kost anderhalf uur, en daar heb ik niet altijd de tijd voor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
Johannes ken ook de series Lewis en Inspector Lynley ook meer dan de moeite waard. Lewis is baas!
En verder wat ik aangaf Wallander en A touch of Frost.
De voortgang van die eerst genoemde series is nog trager per aflevering dan het tempo waarin een vastgevoren keutel naar voren kruipt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
A Touch of Frost, Midsomer Murders, Lynley, al dat soort Engelse detectives keek ik vroeger altijd omdat m'n ouders er graag naar keken. Was altijd wel spannend, maar één zo'n aflevering kost anderhalf uur, en daar heb ik niet altijd de tijd voor.
Ook Wallander heb ik recentelijk gekeken, omdat m'n vader er een dvd box van had gekocht. Heb niet alle afleveringen gekeken though. Er schijnt ook een Deense serie te zijn, The Killing ofzo, had hij ook een dvd box van gekocht, scheen superspannend te zijn, maar daar heb ik niks van gezien.
Heb net de eerste aflevering van Sherlock gezien. Had vroeger best veel boeken over Sherlock Holmes gelezen (was ooit een soort boekenbox in de aanbieding bij de BoekenVoordeel), was wel een verassing voor mij dat het in de tegenwoordige tijd zich afspeelt, in het boek gaat hij altijd met de koets, en gebruikt hij opium enzo. Vond de sfeer goed neergezet, was alleen ongeloofwaardig dat Sherlock alles binnen tien seconden weet wat niemand anders kan weten, maar dat hij heel lang er over doet dat het een taxichauffeur is, terwijl zelfs ik dat snel door had.
Oh 88, te oud.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik gebruik nu mijn recent verworven detective vaardigheden door te zeggen dat je op het profiel kan klikken.
Toen ik twaalf was vond ik just about anything met moord mysteries spannend, al was het tempo zo traag als menig internetverbinding destijds.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
De voortgang van die eerst genoemde series is nog trager per aflevering dan het tempo waarin een vastgevoren keutel naar voren kruipt.
Voor welke club ben jij eigenlijk ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ik twaalf was vond ik just about anything met moord mysteries spannend, al was het tempo zo traag als menig internetverbinding destijds.
Koekoek zóoooooooooooooooooooo GOOOOOOOOOOOOOOOOAL Atleti!!!!!!!! FALCAO!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
KOEKOEK GOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLL ATLETIIIIIIIIII
Dit lijkt me een gepaste fotoquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:49 schreef Smoofie het volgende:
El Capitino heeft een ban.
Oh Captain, My captain.
Rip.
Weltrusten, mijn dierbare mod.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:57 schreef DonRaja het volgende:
Kee, Bloodsport afgelopen. Ik ga pitten, lief spelen
Slaap lekker.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:57 schreef DonRaja het volgende:
Kee, Bloodsport afgelopen. Ik ga pitten, lief spelen
Weet je hoe fokking veel turken er zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:23 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, hoe de neuk kunnen Besiktas, Galatasaray en Fenerbache een grotere begroting hebben dan Ajax(138 miljoen)
Mijn TV staat op de achtergrond altijd heel de dag op 1 zender. Op Eredivisie Live is alleen maar tekst tv en Comedy Central die ouwe niet grappige troep. Dus sinds een paar dagen hier maar op.quote:
Alsnog, veel minder TV geld, turken zelf zijn armer etc.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Weet je hoe fokking veel turken er zijnen een fanatiek zootje ook nog.
Die gasten kopen een populaire, half uitgerangeerde speler a la guti of Roberto Carlos en verdienen het in 1 jaar terug aan shirtverkoop.
Zal best. 13,5 miljoen van die gasten alleen al in istanbul.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alsnog, veel minder TV geld, turken zelf zijn armer etc.
En toch zo slecht presteren. Als Ajax 140 miljoen begroting kon realiserenquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zal best. 13,5 miljoen van die gasten alleen al in istanbul.
Dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En toch zo slecht presteren. Als Ajax 140 miljoen begroting kon realiseren.
Tja. Feyenoord was van de zomer duidelijk beter dan Kiev. Kiev had die zomer beduidend meer uitgegeven aan transfers dan de complete begroting van Feyenoord.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En toch zo slecht presteren. Als Ajax 140 miljoen begroting kon realiseren.
post je nu ook met je ogen dicht?quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:36 schreef vandermar het volgende:
Ik kan niet slapen, het is zo warm op bed. Ik lig al anderhalf uur met mijn ogen dicht
Nee, spleetogen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
post je nu ook met je ogen dicht?
Altijd zo treurig, een Nederlandse coach bij een Belgische club gaan ze ineens de halve eredivisie overnemenquote:
meer het feit dat armenteros voor belgie gaatquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Altijd zo treurig, een Nederlandse coach bij een Belgische club gaan ze ineens de halve eredivisie overnemen
Snap ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
meer het feit dat armenteros voor belgie gaat
Jeetje.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:07 schreef RensAjacied het volgende:
Goedemorgen zonder zorgen!
Zit alweer op school
Hoelaat moet jij op school aanwezig zijn vandaag?quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:12 schreef Ajacied422 het volgende:
ik pak nog een boterham ik heb trek godverdomme man
10 over 9quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoelaat moet jij op school aanwezig zijn vandaag?
Als je het goed vindt doe ik nog een bakkie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:12 schreef Ajacied422 het volgende:
ik pak nog een boterham ik heb trek godverdomme man
ik heb hier nog mmmmmmquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je het goed vindt doe ik nog een bakkie.
Ah jullie hebben zeker ook een 50 minuten rooster? Van 8.20 en dan 9.10? Hier op deze school is het 45 minuten nu. 8.30 - 10.00 (altijd standaard blokuur als je eerste uur moet beginnen). Wel fucking veel pauzes op een dag. Eigenlijk is alles hier één grote pauzequote:
drie kwartier roosterquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah jullie hebben zeker ook een 50 minuten rooster? Van 8.20 en dan 9.10? Hier op deze school is het 45 minuten nu. 8.30 - 10.00 (altijd standaard blokuur als je eerste uur moet beginnen). Wel fucking veel pauzes op een dag. Eigenlijk is alles hier één grote pauze!
jup. dan van 9:10 tot 9:55, 9:55 tot 10:40, pauze tot 11:00quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus je eerste uur begint 8.25?. Wat een rare tijd
Hoeveel uur max op een dag dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jup. dan van 9:10 tot 9:55, 9:55 tot 10:40, pauze tot 11:00
bovenbouw mag 9 uur op een dag, onderbouw maximaal 8. Zit vandaag tot half 4quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoeveel uur max op een dag dan?
Lijkt verdomd veel op mijn middelbare school.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jup. dan van 9:10 tot 9:55, 9:55 tot 10:40, pauze tot 11:00
8 uur dus.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bovenbouw mag 9 uur op een dag, onderbouw maximaal 8. Zit vandaag tot half 4
bij ons grote pauze van half 1 tot 1 uurquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lijkt verdomd veel op mijn middelbare school.
8.20 - 9.10. 9.10 - 10.00. 10.00 - 10.50. Dan pauze tot 11.10 (maakten wij standaard 11.15 van overigens). Grote pauze om 12.50 tot 13.20.
Woensdagmiddag hoor je vroeg klaar te zijn. Even de week doorzagen enzo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:25 schreef Ajacied422 het volgende:
ik had aan het begin op maandag dinsdag woensdag tot half 4. nu is die 8 uur van dinsdag naar donderdag gegaan
om 12 uur gaat de week doormidden joh. dit keer bij frans ultragezellig. Ik zal aan je denken om 12 uurquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Woensdagmiddag hoor je vroeg klaar te zijn. Even de week doorzagen enzo.
Wat is inval?quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:
heb ik godverdomme 2 uur inval vandaag. Ach, er valt vast wat te regelen aangezien ik het 7e uur inval heb van de docent die ik normaal het 8e uur heb.
als er een docent niet is wegens ziekte oid, moet een andere docent aan ons les geven, meestal ligt er een taak klaar, of we kijken een film.quote:
Heh jakkes. Wij mochten dan bier gaan drinken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als er een docent niet is wegens ziekte oid, moet een andere docent aan ons les geven, meestal ligt er een taak klaar, of we kijken een film.
maar da's onderbouw hé.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heh jakkes. Wij mochten dan bier gaan drinken.
wij hebben zelden tussenuren met de onderbouw.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij fietsten we dan naar de stad om friet te gaan eten
Ik doe een voorspelling: Jij wordt vuilnisman.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:29 schreef RensAjacied het volgende:
Invallen doen ze hier niet meer aan, lekker veel uitval dus.
Gisteren ipv 16.45 al om 11.45 vrij![]()
Heb ik wel Sport gemist overigens maar anders moest ik van kwart voor twaalf tot kwart over 2 wachten
Ik denk dat hij uiteindelijk de Havo alsnog afmaakt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik doe een voorspelling: Jij wordt vuilnisman.
Gewoon na deze mbo opleiding en daarna ook nog hbo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat hij uiteindelijk de Havo alsnog afmaakt.
Op zich wel een relax baantje zodra je gewend aan de lucht bent en je rug het houdt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik doe een voorspelling: Jij wordt vuilnisman.
Gisteren gezien. Ik vind hem vet. Met name die Oostenrijker speelt weer briljant.quote:
Waar?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gisteren gezien. Ik vind hem vet. Met name die Oostenrijker speelt weer briljant.
Kon Foxx wel acteren dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gisteren gezien. Ik vind hem vet. Met name die Oostenrijker speelt weer briljant.
Ik ook. Ik snap werkelijk niet waar hij zijn carriere aan te danken heeft.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hier ben ik ook enorm bang voor. Vind hem echt waardeloos.
In Living Color (TV Series 1990–1994) - IMDbquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Ik snap werkelijk niet waar hij zijn carriere aan te danken heeft.
In Ray was hij zeker oké, het zijn zijn andere films waardoor ik ernstig twijfel of die acteerprestatie niet misschien een lucky shot was. Maar we gaan het zien binnenkort. Vind Tarantino films sowieso wat wisselvallig eigenlijk, Inglourious Bastards vond ik gaaf, Kill Bill saai. Zijn beste blijft Reservoir Dogs uiteraard.quote:
Dat had ik misschien ook moeten doen jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik koers wel lekker op mijn Tacx. Veel warmer.
Die film waar hij tegenover Tom Cruise stond was toch ook wel goed?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In Ray was hij zeker oké, het zijn zijn andere films waardoor ik ernstig twijfel of die acteerprestatie niet misschien een lucky shot was. Maar we gaan het zien binnenkort. Vind Tarantino films sowieso wat wisselvallig eigenlijk, Inglourious Bastards vond ik gaaf, Kill Bill saai. Zijn beste blijft Reservoir Dogs uiteraard.
Ik doe max. 90 minuten. Al gaat het op een gegeven moment wel vervelen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat had ik misschien ook moeten doen jaAan de andere kant hou ik dat nooit langer dan een halfuur vol.
Dat lukt me alleen als er voetbal op tv is. En dan moet de wedstrijd ook nog beetje boeiend zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik doe max. 90 minuten. Al gaat het op een gegeven moment wel vervelen.
Thuis.quote:
Ray inderdaad. Rest van zijn films zijn inderdaad tenenkrommend. Met als absoluut dieptepunt die film met Gerard Butler waar hij een advocaat speelt. Tijdens deze film heb ik me echter helemaal niet aan hem gestoord. Au contraire, speelde eigenlijk goed. Had geen moment het idee dat ik naar de grote Jamie Foxx show aan het kijken was.quote:
Je houding is niet goed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:18 schreef DonRaja het volgende:
Damn al 3 dagen last van mijn linkerarm/schouder, echt irritant
Hartklachten?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:18 schreef DonRaja het volgende:
Damn al 3 dagen last van mijn linkerarm/schouder, echt irritant
quote:
Ik denk gewoon kou gevat, zonder shirt en met open raam geslapen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hartklachten?
Ik heb pas een paar rondjes fysio gelopen voor schouderklachten. Omdat dat niet hielp, uiteindelijk een scan gekregen. Ben nog op de uitslag aan het wachten.
Kun je hem al fatsoenlijk downloaden?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Thuis.
[..]
Ray inderdaad. Rest van zijn films zijn inderdaad tenenkrommend. Met als absoluut dieptepunt die film met Gerard Butler waar hij een advocaat speelt. Tijdens deze film heb ik me echter helemaal niet aan hem gestoord. Au contraire, speelde eigenlijk goed. Had geen moment het idee dat ik naar de grote Jamie Foxx show aan het kijken was.
Er schijnt een goede screener rond te zwerven. Ook van The Hobbit btw.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je hem al fatsoenlijk downloaden?
Kwaliteit was goed ja. Verrassend goed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je hem al fatsoenlijk downloaden?
Oh speelt die dude erin, die was geweldig in Inglourious Basterdsquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kwaliteit was goed ja. Verrassend goed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foxx, die gozer dus en DiCaprio hebben de hoofdrollen geloof ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh speelt die dude erin, die was geweldig in Inglourious Basterds
Ik zie nu dat hij niet de badguy speelt, jammer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Foxx, die gozer dus en DiCaprio hebben de hoofdrollen geloof ik
Wil dicaprio wel eens zien als de bad guy, heb ik volgens mij nog nooit gezienquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie nu dat hij niet de badguy speelt, jammer.
Was perfect gecast wmb, arrogant hoofd en dito lachje:quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Wil dicaprio wel eens zien als de bad guy, heb ik volgens mij nog nooit gezien
Die Caprio speelt ook erg goed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Foxx, die gozer dus en DiCaprio hebben de hoofdrollen geloof ik
quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was perfect gecast wmb, arrogant hoofd en dito lachje:
[ afbeelding ]
Gister gedaan, wat is dat kut zegquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oe volgende week waarschijnlijk schaatsen
Catch me if you can.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Wil dicaprio wel eens zien als de bad guy, heb ik volgens mij nog nooit gezien
Kaulo traag maatquote:
Daar was ie wel crimineel maar alsnog sympathiek, niet een klassieke badguyquote:
Zie PI. Vind Di Caprio maar een vreemde acteur eigenlijk. Soms vind ik hem echt geweldig (Departed), andere keren vind ik het een suffe zoutzak (Inception)quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Kaulo traag maatZit in de verkeerde hal op de uni, in het hoofdgebouw haal ik 12mb/s
[..]
Daar was ie wel crimineel maar alsnog sympathiek, niet een klassieke badguy
Hij is wel goed maar niet uitzonderlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zie PI. Vind Di Caprio maar een vreemde acteur eigenlijk. Soms vind ik hem echt geweldig (Departed), andere keren vind ik het een suffe zoutzak (Inception)
Ligt wel aan de regisseur en de film. Christopher Nolan is kut en Inception was kut.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zie PI. Vind Di Caprio maar een vreemde acteur eigenlijk. Soms vind ik hem echt geweldig (Departed), andere keren vind ik het een suffe zoutzak (Inception)
Akkoordquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:05 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb nooit echt begrepen waar de superlatieven voor Denzel Washington vandaan kwamen. Zelfs in het door velen geprezen Training Day, vond ik hem niet geweldig.
Hoeveel wel dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:06 schreef Smoofie het volgende:
Goed nieuws mensen, ik heb minder herkansingen dan verwacht.
Ik vind Denzel wel geweldig eigenlijk, vooral in The Book of Eliquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:05 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb nooit echt begrepen waar de superlatieven voor Denzel Washington vandaan kwamen. Zelfs in het door velen geprezen Training Day, vond ik hem niet geweldig.
Aah ok, dat is goed te doen inderdaad. Is dus niet zo dat de stof te moeilijk wasquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2, 1tje niet geleerd en 1tje verslapen.
Hmm... alleen in Fallen kon ik enige sympathie voor zijn acteerprestaties opbrengen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind Denzel wel geweldig eigenlijk, vooral in The Book of Eli![]()
en Man on fire
Nee, ik denk dat ik dit jaar (februaristart) ongeveer 40 uur eraan heb gezeten(de studie). Hbo is echt ziek makkelijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, dat is goed te doen inderdaad. Is dus niet zo dat de stof te moeilijk was
Hij is in een aantal films gewoon goed. Met name in Man of Fire en Out of Time van ik hem goed. En ik Ricochet natuurlijk. Maar verder zijn er weinig goede zwarte acteurs. Komt al vaak een beetje geforceerd en geacteerd over. Stukje imago wat ze volgens mij te ver door voeren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:05 schreef DonRaja het volgende:
Neger watquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is in een aantal films gewoon goed. Met name in Man of Fire en Out of Time van ik hem goed. En ik Ricochet natuurlijk. Maar verder zijn er weinig goede zwarte acteurs. Komt al vaak een beetje geforceerd en geacteerd over. Stukje imago wat ze volgens mij te ver door voeren.
Eigenlijk is er maar een erg goede zwarte acteur en dat is Morgan Freeman.
Ik vind Laurence Fishburn ook erg goedquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is in een aantal films gewoon goed. Met name in Man of Fire en Out of Time van ik hem goed. En ik Ricochet natuurlijk. Maar verder zijn er weinig goede zwarte acteurs. Komt al vaak een beetje geforceerd en geacteerd over. Stukje imago wat ze volgens mij te ver door voeren.
Dat is die dikke van the last king of scotland toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind Laurence Fishburn ook erg goed
Ik heb niet zoveel met Freeman. Vind Denzel de beste, gevolgd door de jongere S.L Jackson.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, dat is Forest Whitakerquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is die dikke van the last king of scotland toch?
Matrix, Apocalypse now etc.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Neuh da's forest whitaker.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Die was inderdaad alleraardigst, maar heeft inmiddels in zoveel kutfilms gespeeld dat ik hem niet mee heb genomen in mijn oordeel.quote:
Ik moet wel bekennen dat ik geen van de films die jij noemt heb gezien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nogal jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die was inderdaad alleraardigst, maar heeft inmiddels in zoveel kutfilms gespeeld dat ik hem niet mee heb genomen in mijn oordeel.
Na die film met die omgebouwde motors kan ik die niet meer serieus nemen. Zelfde geldt voor die neger met dat knikoog. Daar heb ik een film van gezien. Ghost Dog: The way of the Samurai. Wat een ongelofelijke kutfilm was dat zeg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind Laurence Fishburn ook erg goed
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die was inderdaad alleraardigst, maar heeft inmiddels in zoveel kutfilms gespeeld dat ik hem niet mee heb genomen in mijn oordeel.
Whitaker speelt ook in Bloodsportquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Na die film met die omgebouwde motors kan ik die niet meer serieus nemen. Zelfde geldt voor die neger met dat knikoog. Daar heb ik een film van gezien. Ghost Dog: The way of the Samurai. Wat een ongelofelijke kutfilm was dat zeg.
Iedereen heeft wel eens in een kut film gespeeld. Buiten dat, er zijn wel goede neger acteurs, maar ze hoeven niet per sé super bekend te zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Na die film met die omgebouwde motors kan ik die niet meer serieus nemen. Zelfde geldt voor die neger met dat knikoog. Daar heb ik een film van gezien. Ghost Dog: The way of the Samurai. Wat een ongelofelijke kutfilm was dat zeg.
Yep die heb ik gister toevallig gezien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Whitaker speelt ook in Bloodsport
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens in een kut film gespeeld. Buiten dat, er zijn wel goede neger acteurs, maar ze hoeven niet per sé super bekend te zijn.
Het gaat niet per se om de film waarin ze spelen. Meer om de rol die ze vertolken. Daarnaast, Seagal heeft nog nooit in een kutfilm gespeeld.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens in een kut film gespeeld. Buiten dat, er zijn wel goede neger acteurs, maar ze hoeven niet per sé super bekend te zijn.
Wat is jouw favoriete van hem?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat niet per se om de film waarin ze spelen. Meer om de rol die ze vertolken. Daarnaast, Seagal heeft nog nooit in een kutfilm gespeeld.
Under Siege 2, pure poëzie inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat niet per se om de film waarin ze spelen. Meer om de rol die ze vertolken. Daarnaast, Seagal heeft nog nooit in een kutfilm gespeeld.
Ik twijfel tussen die maar dan deel 1 en Above the Lawquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Under Siege 2, pure poëzie inderdaad
quote:
Don weet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Under Siege 2, pure poëzie inderdaad
Ik wilde zeggen, je vergeet Nico. Maar dat blijkt Above the law te zijn...quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen die maar dan deel 1 en Above the Law
American History Xquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:22 schreef ValHallen het volgende:
Mijn favoriete acteurs overall:
1. Philip Seymour Hoffman
2. Edward Norton
3. Gary Oldman
4. Robert de Niro
5. Woody Harrelson
6. Tony Leung
7. Ewan McGregor
8. Denzel Washington
9. Brad Pitt
10. Christian Bale
De vetste is met die Jamaicaanse tweelingbroers. Zelden zo een geniaal plot gezien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, je vergeet Nico. Maar dat blijkt Above the law te zijn...
Alsof ik die zou vergetenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, je vergeet Nico. Maar dat blijkt Above the law te zijn...
Die is wel goed, vind Fight Club altijd wel beetje overrated. Best goed maar wtf mensen gaan echt los van die shitquote:
Ik vergeet Jack Nichelsonquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:22 schreef ValHallen het volgende:
2. Edward Norton
3. Gary Oldman
4. Robert de Niro
5. Woody Harrelson
6. Tony Leung
7. Ewan McGregor
8. Denzel Washington
9. Brad Pitt
10. Christian Bale
Geen Nickelson?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:22 schreef ValHallen het volgende:
2. Edward Norton
3. Gary Oldman
4. Robert de Niro
5. Woody Harrelson
6. Tony Leung
7. Ewan McGregor
8. Denzel Washington
9. Brad Pitt
10. Christian Bale
Mwah, Lord of the Rings duurt langerquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Laatst redux zitten kijken met een maat, hele nacht kwijt man
Heb de extendeds daar ook van liggen, die doe ik in 2 etappesquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, Lord of the Rings duurt langer.
Van Mou Gaan Dou (Het origineel van The Departed) en 2046quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Jammer man nét te laat
Wie is Tony Leung eigenlijk
Ah, jappenfilms, laat maarquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van Mou Gaan Dou (Het origineel van The Departed) en 2046
Die moet je kijken in een vliegtuig man, als je vliegreis hebt van 12 uur ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb de extendeds daar ook van liggen, die doe ik in 2 etappes
Respectievelijk Hong Kong en China. Geweldige films man, Mou Gaan Dou is beter dan The Departed.quote:
Vorig jaar in de bus van Skopje naar Istanbul hele godfather trilogie gerockedquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die moet je kijken in een vliegtuig man, als je vliegreis hebt van 12 uur ofzo.
Spoel je mondquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Respectievelijk Hong Kong en China. Geweldige films man, Mou Gaan Dou is beter dan The Departed.
Je bent ook een halve Belg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:29 schreef DonRaja het volgende:
Ik bedenk me net dat ik bovengemiddeld veel Jean Claude Van Damme films heb gezien...
No Retreat, No Surrender
Black Eagle
Bloodsport
Kickboxer
Cyborg
Death Warrant
Lionheart (Wrong Bet)
Double Impact
Universal Soldier
Hard Target
Last Action Hero
Nowhere to Run
Timecop
Street Fighter
Sudden Death
Maximum Risk
Double Team
Legionnaire
Knock Off
Misschien een voorgevoel.quote:
Pas een film gezien waarin een gebouw bestormd wordt door agenten. Was wel een vette film.quote:
Godzilla?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pas een film gezien waarin een gebouw bestormd wordt door agenten. Was wel een vette film.
Heb ik over gehoord ja, was dat niet singapore ofzo?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pas een film gezien waarin een gebouw bestormd wordt door agenten. Was wel een vette film.
Zet je scherm, je wireless en je BT uit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:31 schreef Saind het volgende:
Godver, laptop adapter niet meegenomen en nog 24 procent over
En de laptop ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zet je scherm, je wireless en je BT uit.
Ik heb internetbronnen nodigquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zet je scherm, je wireless en je BT uit.
quote:
The Raid: Redemption is het.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb ik over gehoord ja, was dat niet singapore ofzo?
Inderdaad over gehoordquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
The Raid: Redemption is het.
Nou, nog iets meer dusquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Inderdaad over gehoord
Nouja heb nog 4 films staan ofzo dus nu even niet
28 weeks later is de leukstequote:Op woensdag 9 januari 2013 14:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou, nog iets meer dus
[ afbeelding ]
Die probeerde ik te downloaden, zie nu pas dat het deze isquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
28 weeks later is de leukste28 days later al gezien?
Ik vond/vind 28 days later echt ziekelijk goed. Staat in mijn film top 10quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Die probeerde ik te downloaden, zie nu pas dat het deze is
Anchorman.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou, nog iets meer dus
[ afbeelding ]
Dat is weinig. Heb er nog iets van 40-45 staan. Schiet niet op met kijken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou, nog iets meer dus
[ afbeelding ]
Brad Pitt vind ik maar matig, Ewan McGregor ook niet zo, Jack Nickelson hoort toch wel in de top 10 en Clint Eastwood hoewel meestal hetzelfde type toch ook wel, Buscemi vind ik ook wel goed, beste loser spelend William H. Macey, John Turturroquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:22 schreef ValHallen het volgende:
2. Edward Norton
3. Gary Oldman
4. Robert de Niro
5. Woody Harrelson
6. Tony Leung
7. Ewan McGregor
8. Denzel Washington
9. Brad Pitt
10. Christian Bale
Jeff Bridges en Ralph Fiennes zijn ook alleraardigst. En Daniel Day Lewis. Viggo Mortensen speelt ook altijd geloofwaardig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Brad Pitt vind ik maar matig, Ewan McGregor ook niet zo, Jack Nickelson hoort toch wel in de top 10 en Clint Eastwood hoewel meestal hetzelfde type toch ook wel, Buscemi vind ik ook wel goed, beste loser spelend William H. Macey, John Turturro
Van welke films kan ik Viggo Mortensen kennen afgezien van lotr?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jeff Bridges en Ralph Fiennes zijn ook alleraardigst. En Daniel Day Lewis. Viggo Mortensen speelt ook altijd geloofwaardig.
Eastern promises volgens mijquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Van welke films kan ik Viggo Mortensen kennen afgezien van lotr?
History of Violence, Eastern Promises, The Road.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Van welke films kan ik Viggo Mortensen kennen afgezien van lotr?
Ff gekeken, heb van alles wat ie gedaan heeft alleen Carlito's way gezien en daarin herinner ik hem me niet eensquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
History of Violence, Eastern Promises, The Road.
Dit zijn alle 3 wel kwaliteitsfilms. Vond hem in LOTR ook goed spelen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ff gekeken, heb van alles wat ie gedaan heeft alleen Carlito's way gezien en daarin herinner ik hem me niet eens
Nicholson had ik al gecorrigeerdquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Brad Pitt vind ik maar matig, Ewan McGregor ook niet zo, Jack Nickelson hoort toch wel in de top 10 en Clint Eastwood hoewel meestal hetzelfde type toch ook wel, Buscemi vind ik ook wel goed, beste loser spelend William H. Macey, John Turturro
Mortensen vind ik niks, Fiennes ook maar matig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jeff Bridges en Ralph Fiennes zijn ook alleraardigst. En Daniel Day Lewis. Viggo Mortensen speelt ook altijd geloofwaardig.
Moet je In the name of the father kijken. Goede film.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:02 schreef Saind het volgende:
Ik ken Daniel Day Lewis echt alleen met snor
Toch niet Joe Pesci?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:03 schreef DonRaja het volgende:
Tim Robbins, Mel Gibson en die kleine vloekert.... kan ff niet op z'n naam komen.
Oh en James Caan
Fiennes is goed man. Jij hebt geen smaak.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mortensen vind ik niks, Fiennes ook maar matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |