Wie dan naast Bill?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:45 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat er zoveel acteurs inmiddels dood zijn uit deel1
beste ooit is wat overdrevenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:44 schreef GGMM het volgende:
Sin City: A Dame to Kill For (2013)![]()
Deel 1 was de beste film ooit.
Als Mickey Rourke maar weer meedoet vind ik alles goed. Wat een held.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:45 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat er zoveel acteurs inmiddels dood zijn uit deel1
Sin city is niet van Tarentino.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Stelletje Tarentino fappers. Wat was Pulp Fiction een teleurstelling zeg na al die lovende kritieken.
Nee, ik weet niet waarom, maar ik kan die film biljven kijken. De hele sfeer van die film is echt enorm tof.quote:
True.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Mickey Rourke maar weer meedoet vind ik alles goed. Wat een held.
Overdreven gedoe, en ik ben Andere Tijden vergeten te kijken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sin city is niet van Tarentino.
En Tarentino films zijn wel aardig altijd, maar het sfeertje moet je een beetje liggen.
inglorious basterds en reservoir dogs dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Stelletje Tarentino fappers. Wat was Pulp Fiction een teleurstelling zeg na al die lovende kritieken.
En die Green Mile-gast.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:48 schreef tompsv18 het volgende:
Reservoir Dogs vond ik zelf nog beter dan Pulp Fiction. Echt een fantastische film.
de sfeer is inderdaad heerlijk jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet waarom, maar ik kan die film biljven kijken. De hele sfeer van die film is echt enorm tof.
[..]
True.
daar heeft hij het toch ook over?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met Sin City.
Klopt. En de soundtrack is in beide films ook echt geweldig. Daar besteed Tarantino altijd wel veel aandacht aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
En die Green Mile-gast.
[..]
Eens.
Al blijft die nigger-scene uit Pulp Fiction geniaal.
Het is een kunst om matige nummers tot kunst te verheven, Stuck in the Middle with you en little green bagquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt. En de soundtrack is in beide films ook echt geweldig. Daar besteed Tarantino altijd wel veel aandacht aan.
Doe eens normaal joh. Die nikker onzin heeft hij ook al geflikt in zijn nieuwste film.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
En die Green Mile-gast.
[..]
Eens.
Al blijft die nigger-scene uit Pulp Fiction geniaal.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh. Die nikker onzin heeft hij ook al geflikt in zijn nieuwste film.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dierenpension het kattenbakje
Little green bag was zo mooi toen dat groepje over straat liep. Klopte echt preciesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is een kunst om matige nummers tot kunst te verheven, Stuck in the Middle with you en little green bag
Ja had al wat recensies gelezen. Alleen het deel van Tarantino vinden de meeste wel goed, de rest is niet veel wat ik zo lees.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:56 schreef DonRaja het volgende:
Ik snap alleen zijn obsessie met Uma Thurman niet, lelijke bonenstaak...
Ik kijk nu toevallig net naar de eerste aflevering van die Sherlock serie, omdat het zo goed scheen te zijnquote:
Is het ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk nu toevallig net naar de eerste aflevering van die Sherlock serie, omdat het zo goed scheen te zijn
BBCquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sherlock BBC of Elementary ofzo?
TIP: A touch of Frost en de originele versie van Wallander uit Scandinavië.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk nu toevallig net naar de eerste aflevering van die Sherlock serie, omdat het zo goed scheen te zijn
Ja opgenomen beide films. Nu die van 2009 terugkijken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die was gister ook op tv geloof ik
Lynley is kut. Dat is urenlang zelfmedelijden achter elkaar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
Johannes ken ook de series Lewis en Inspector Lynley ook meer dan de moeite waard. Lewis is baas!
En verder wat ik aangaf Wallander en A touch of Frost.
Van het rijtje Lewis, Wallander en Frost wel de minste inderdaad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lynley is kut. Dat is urenlang zelfmedelijden achter elkaar.
Eensquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Van het rijtje Lewis, Wallander en Frost wel de minste inderdaad.
Geen eens, Lynley vind ik gewoon niet leuk. De hele serie draait erom hoe zielig hij zichzelf wel niet vindtquote:
Ah Bureau sport, even terug kijken maar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Die buik van Frank Evenblij in zijn strakke grensrechterpakje
Oké danquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, heerlijke foute jaren 80 soundtrack erbij.
Yep, is ook nog wat jeugdsentimentquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké dan. Dat soort films vind ik wel leuk
.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, is ook nog wat jeugdsentiment
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Die buik van Frank Evenblij in zijn strakke grensrechterpakje
Iemand praat erover in de korfbal kleedkamer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:34 schreef Saind het volgende:
Weer een nieuwe chick hier, waar komen die toch steeds vandaan
Pics zouden wel op z'n plaats zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:34 schreef Saind het volgende:
Weer een nieuwe chick hier, waar komen die toch steeds vandaan
Ah, ja... dan is het voor jou echt jeugdsentiment. Ik heb het nooit meegemaakt toen het in de bioscoop was, ik was toen nog niet eens geboren geloof ik.quote:
Ik was 11 toen die film uitkwamquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, ja... dan is het voor jou echt jeugdsentiment. Ik heb het nooit meegemaakt toen het in de bioscoop was, ik was toen nog niet eens geboren geloof ik.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
TIP: A touch of Frost en de originele versie van Wallander uit Scandinavië.
Sherlock serie heb ik ook helemaal gezien, is heel goed maar soms wat ver gezocht.
A Touch of Frost, Midsomer Murders, Lynley, al dat soort Engelse detectives keek ik vroeger altijd omdat m'n ouders er graag naar keken. Was altijd wel spannend, maar één zo'n aflevering kost anderhalf uur, en daar heb ik niet altijd de tijd voor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
Johannes ken ook de series Lewis en Inspector Lynley ook meer dan de moeite waard. Lewis is baas!
En verder wat ik aangaf Wallander en A touch of Frost.
De voortgang van die eerst genoemde series is nog trager per aflevering dan het tempo waarin een vastgevoren keutel naar voren kruipt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
A Touch of Frost, Midsomer Murders, Lynley, al dat soort Engelse detectives keek ik vroeger altijd omdat m'n ouders er graag naar keken. Was altijd wel spannend, maar één zo'n aflevering kost anderhalf uur, en daar heb ik niet altijd de tijd voor.
Ook Wallander heb ik recentelijk gekeken, omdat m'n vader er een dvd box van had gekocht. Heb niet alle afleveringen gekeken though. Er schijnt ook een Deense serie te zijn, The Killing ofzo, had hij ook een dvd box van gekocht, scheen superspannend te zijn, maar daar heb ik niks van gezien.
Heb net de eerste aflevering van Sherlock gezien. Had vroeger best veel boeken over Sherlock Holmes gelezen (was ooit een soort boekenbox in de aanbieding bij de BoekenVoordeel), was wel een verassing voor mij dat het in de tegenwoordige tijd zich afspeelt, in het boek gaat hij altijd met de koets, en gebruikt hij opium enzo. Vond de sfeer goed neergezet, was alleen ongeloofwaardig dat Sherlock alles binnen tien seconden weet wat niemand anders kan weten, maar dat hij heel lang er over doet dat het een taxichauffeur is, terwijl zelfs ik dat snel door had.
Oh 88, te oud.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik gebruik nu mijn recent verworven detective vaardigheden door te zeggen dat je op het profiel kan klikken.
Toen ik twaalf was vond ik just about anything met moord mysteries spannend, al was het tempo zo traag als menig internetverbinding destijds.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
De voortgang van die eerst genoemde series is nog trager per aflevering dan het tempo waarin een vastgevoren keutel naar voren kruipt.
Voor welke club ben jij eigenlijk ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ik twaalf was vond ik just about anything met moord mysteries spannend, al was het tempo zo traag als menig internetverbinding destijds.
Koekoek zóoooooooooooooooooooo GOOOOOOOOOOOOOOOOAL Atleti!!!!!!!! FALCAO!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
KOEKOEK GOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLL ATLETIIIIIIIIII
Dit lijkt me een gepaste fotoquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:49 schreef Smoofie het volgende:
El Capitino heeft een ban.
Oh Captain, My captain.
Rip.
Weltrusten, mijn dierbare mod.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:57 schreef DonRaja het volgende:
Kee, Bloodsport afgelopen. Ik ga pitten, lief spelen
Slaap lekker.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:57 schreef DonRaja het volgende:
Kee, Bloodsport afgelopen. Ik ga pitten, lief spelen
Weet je hoe fokking veel turken er zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:23 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, hoe de neuk kunnen Besiktas, Galatasaray en Fenerbache een grotere begroting hebben dan Ajax(138 miljoen)
Mijn TV staat op de achtergrond altijd heel de dag op 1 zender. Op Eredivisie Live is alleen maar tekst tv en Comedy Central die ouwe niet grappige troep. Dus sinds een paar dagen hier maar op.quote:
Alsnog, veel minder TV geld, turken zelf zijn armer etc.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Weet je hoe fokking veel turken er zijnen een fanatiek zootje ook nog.
Die gasten kopen een populaire, half uitgerangeerde speler a la guti of Roberto Carlos en verdienen het in 1 jaar terug aan shirtverkoop.
Zal best. 13,5 miljoen van die gasten alleen al in istanbul.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alsnog, veel minder TV geld, turken zelf zijn armer etc.
En toch zo slecht presteren. Als Ajax 140 miljoen begroting kon realiserenquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zal best. 13,5 miljoen van die gasten alleen al in istanbul.
Dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En toch zo slecht presteren. Als Ajax 140 miljoen begroting kon realiseren.
Tja. Feyenoord was van de zomer duidelijk beter dan Kiev. Kiev had die zomer beduidend meer uitgegeven aan transfers dan de complete begroting van Feyenoord.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En toch zo slecht presteren. Als Ajax 140 miljoen begroting kon realiseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |