Wie dan naast Bill?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:45 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat er zoveel acteurs inmiddels dood zijn uit deel1
beste ooit is wat overdrevenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:44 schreef GGMM het volgende:
Sin City: A Dame to Kill For (2013)![]()
Deel 1 was de beste film ooit.
Als Mickey Rourke maar weer meedoet vind ik alles goed. Wat een held.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:45 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat er zoveel acteurs inmiddels dood zijn uit deel1
Sin city is niet van Tarentino.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Stelletje Tarentino fappers. Wat was Pulp Fiction een teleurstelling zeg na al die lovende kritieken.
Nee, ik weet niet waarom, maar ik kan die film biljven kijken. De hele sfeer van die film is echt enorm tof.quote:
True.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Mickey Rourke maar weer meedoet vind ik alles goed. Wat een held.
Overdreven gedoe, en ik ben Andere Tijden vergeten te kijken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sin city is niet van Tarentino.
En Tarentino films zijn wel aardig altijd, maar het sfeertje moet je een beetje liggen.
inglorious basterds en reservoir dogs dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Stelletje Tarentino fappers. Wat was Pulp Fiction een teleurstelling zeg na al die lovende kritieken.
En die Green Mile-gast.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:48 schreef tompsv18 het volgende:
Reservoir Dogs vond ik zelf nog beter dan Pulp Fiction. Echt een fantastische film.
de sfeer is inderdaad heerlijk jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet waarom, maar ik kan die film biljven kijken. De hele sfeer van die film is echt enorm tof.
[..]
True.
daar heeft hij het toch ook over?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met Sin City.
Klopt. En de soundtrack is in beide films ook echt geweldig. Daar besteed Tarantino altijd wel veel aandacht aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
En die Green Mile-gast.
[..]
Eens.
Al blijft die nigger-scene uit Pulp Fiction geniaal.
Het is een kunst om matige nummers tot kunst te verheven, Stuck in the Middle with you en little green bagquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt. En de soundtrack is in beide films ook echt geweldig. Daar besteed Tarantino altijd wel veel aandacht aan.
Doe eens normaal joh. Die nikker onzin heeft hij ook al geflikt in zijn nieuwste film.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
En die Green Mile-gast.
[..]
Eens.
Al blijft die nigger-scene uit Pulp Fiction geniaal.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh. Die nikker onzin heeft hij ook al geflikt in zijn nieuwste film.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dierenpension het kattenbakje
Little green bag was zo mooi toen dat groepje over straat liep. Klopte echt preciesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is een kunst om matige nummers tot kunst te verheven, Stuck in the Middle with you en little green bag
Ja had al wat recensies gelezen. Alleen het deel van Tarantino vinden de meeste wel goed, de rest is niet veel wat ik zo lees.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:56 schreef DonRaja het volgende:
Ik snap alleen zijn obsessie met Uma Thurman niet, lelijke bonenstaak...
Ik kijk nu toevallig net naar de eerste aflevering van die Sherlock serie, omdat het zo goed scheen te zijnquote:
Is het ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk nu toevallig net naar de eerste aflevering van die Sherlock serie, omdat het zo goed scheen te zijn
BBCquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sherlock BBC of Elementary ofzo?
TIP: A touch of Frost en de originele versie van Wallander uit Scandinavië.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk nu toevallig net naar de eerste aflevering van die Sherlock serie, omdat het zo goed scheen te zijn
Ja opgenomen beide films. Nu die van 2009 terugkijken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die was gister ook op tv geloof ik
Lynley is kut. Dat is urenlang zelfmedelijden achter elkaar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
Johannes ken ook de series Lewis en Inspector Lynley ook meer dan de moeite waard. Lewis is baas!
En verder wat ik aangaf Wallander en A touch of Frost.
Van het rijtje Lewis, Wallander en Frost wel de minste inderdaad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lynley is kut. Dat is urenlang zelfmedelijden achter elkaar.
Eensquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Van het rijtje Lewis, Wallander en Frost wel de minste inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |